۵۸۲۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جزییات سوءاستفاده از کارت‌های سوخت

یک مقام مسئول در صنعت نفت وجود ایراد در سامانه هوشمند سوخت را رد کرد و در خصوص بازیابی و سوءاستفاده میلیاردی ۱۳ جایگاه از کارت‌های باطل‌شده سهمیه‌بندی گفت: اگر ایراد از سامانه بوده چرا این گروه از جایگاه‌های خاص مبالغ اضافی واردشده به حسابشان را برنگردانده‌اند؟

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول در صنعت نفت وجود ایراد در سامانه هوشمند سوخت را رد کرد و در خصوص بازیابی و سوءاستفاده میلیاردی ۱۳ جایگاه از کارت‌های باطل‌شده سهمیه‌بندی گفت: اگر ایراد از سامانه بوده چرا این گروه از جایگاه‌های خاص مبالغ اضافی واردشده به حسابشان را برنگردانده‌اند؟

یک مقام مسئول در صنعت نفت با اشاره به جزئیات بیشتری از این پرونده اظهار داشت: با توجه به اقدام مراجع قضایی در خصوص پرونده سوء استفاده میلیاردی چند جایگاه در تهران، پاسخگویی به بعضی اظهارات غیر شفاف بهتر است توسط قوه قضاییه صورت پذیرد.

وی افزود: افراد مدعی قطعا باید مستندات مربوط به ادعای خود درباره اشکالات سامانه هوشمند سوخت را به دادگاه ارائه کنند.

این مقام مسئول با اظهار شگفتی از این که اگر سامانه ایراد دارد چرا این اشکال فقط در چند جایگاه منتسب به یک گروه خاص ظاهر شده است، اضافه کرد: اگر ایراد از سامانه هوشمند سوخت بوده است چرا وقتی میلیاردها تومان نقدینگی اضافی دریافت می‌کردند هیچ عکس العملی نشان نداده اند؟

وی تصریح کرد: ضمن ضرورت ارج نهادن به زحمات شبانه روزی جایگاهداران خدوم و لزوم برخورد با معدود متخلفین، نکته مهم این است که این روش سواستفاده در حال توسعه در میان برخی جایگاه‌های کشور بود که فعلا با برخی اقدامات فنی و انضباطی از گسترش آن جلوگیری شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: پرونده ۱۳ جایگاه متخلف در کمیته رسیدگی به تخلفات توزیع فرآورده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مورد رسیدگی قرار گرفته و در مرحله اول همه ۱۳ جایگاه مورد بررسی متخلف ارزیابی شده اند که فعلا پرونده ۳ جایگاه که مدیر مشترک داشته از سوی سازمان بازرسی کل کشور به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش فارس، با انتشار خبر سوءاستفاده میلیاردی ۱۳ جایگاه‌ سوخت از کارت‌های سوخته بنزین در خبرگزاری فارس، بیژن حاج‌محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران بنزین به این خبر واکنش نشان داد و اظهار داشت: نزدیک ۵۰ درصد از جایگاه‌های سوخت در سرتاسر ایران جریمه شده‌اند،نه فقط جایگاه بنده و اصلا جرایم به استفاده از کارت‌های سوخته بنزین ارتباطی نداشته است.

وی مشکل ایجاد شده را ناشی از نارسایی و مشکل در سامانه هوشمند سوخت دانست.

دیروز یک مقام آگاه در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از کشف یک شبکه سوءاستفاده از کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: این شبکه کارت‌های سوخت باطل شده را از طریق یک عملیات پیچیده فنی بازیابی کرده و با همدستی تعدادی از جایگاه‌های سوخت تهران به صورت غیر مجاز سوخت را از شبکه توزیع سوخت خارج می‌کردند.

عباس کاظم‌پور مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تهران نیز در گفت‌وگو با فارس گفته بود: بازیابی کارتهای باطل شده از عهده همه خارج است و تنها عده ای معدود توان این کار را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زلف علی خواجوی

      پس نگيد نمي شه توی ايران همه چيز امکان پذيره!!! حتی بازيابي آدمها!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج