۵۸۲۴۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جان گرفتن یک موزیسین در دنیای سینما

دیوید هاسل هاف پرتجربه که شهرتش ابتدا از دنیای موسیقی می آید، با حضور در دو فیلم موفق ماههای اخیر بیش از پیش مقابل چشمها قرار گرفته و در دنیای فیلم و سینما جان گرفته است.

روزنامه بانی فیلم: دیوید هاسل هاف پرتجربه که شهرتش ابتدا از دنیای موسیقی می آید، با حضور در دو فیلم موفق ماههای اخیر بیش از پیش مقابل چشمها قرار گرفته و در دنیای فیلم و سینما جان گرفته است.
جان گرفتن یک موزیسین در دنیای سینما
او ابتدا در قسمت دوم فیلم کمیک بوکی «نگهبانان کهکشان» کنار کاراکترهای استارلورد (با بازی کریس پرات) و گامورا (زو سالدانا) مشاهده شد و در آن در قالب یک قهرمان مردمی و البته خیالی دهه ۱۹۸۰ به نام شوالیه سواره فرو رفت که خاطره اش گرمابخش دل استارلورد است و سپس در «گارد خلیج» که بازسازی یک سریال معروف تلویزیونی اواخر دهه ۱۹۸۰ و طول دهه ۱۹۹۰ است، به صحنه آمد و در این یکی نه یک نقش گذرا و کوتاه و نمادین بلکه نقشی بزرگتر و ثابت را برعهده گرفت تا پس از فیلم «شارک نادو ۴» یک بار دیگر در یک اثر سینمایی رلی مهم و تعیین کننده را برعهده گیرد.
همه اینها نیز سندی بر ابقای هاسل هاف در صحنه سینما نیست و حتی دیوید بووی موزیسین معروف تر بریتانیایی که سال پیش درگذشت وقتی ۳۵ سال پیش راهی مشابه را طی کرد و در عین جولان در موسیقی در چند فیلم سینمایی نیز بازی کرد، باز در آن عرصه ماندنی نشده و ترجیح داد ستاره موسیقی های عوام پسند بماند و سینما مشغولیت دوم او باشد.
سینما البته ویل اسمیت سیاهپوست را هم داشته که از اواسط دهه ۱۹۹۰ بازیگر سینما شد و آنقدر کارش گرفت که هرگز به موسیقی برنگشت و اینک در مرز ۵۰ سالگی یکی از ۱۵ بازیگر اول مرد سینما لااقل از منظر پولسازی است. هاسل هاف هنوز تصریح نکرده است برنامه های عاجلش چیست اما موفقیت عظیم اقتصادی قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» قطعاً او را به ابقاء در هنر هفتم تشویق خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج