جاباما
۵۸۲۶۰۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کشاورز: خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دوشنبه ۲۳ مرداد ماه بعد از مدت‌ها دوری از تئاتر شهر در میان استقبال پرشور مخاطبان به تماشای نمایش «اعتراف» نشست.

خبرگزاری ایلنا: محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دوشنبه ۲۳ مرداد ماه بعد از مدت‌ها دوری از تئاتر شهر در میان استقبال پرشور مخاطبان به تماشای نمایش «اعتراف» نشست.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دوشنبه ۲۳ مرداد ماه میزبان حضور محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با اجرای نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی بود.
کشاورز: خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم

شهاب حسینی کارگردان نمایش «اعتراف» بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از حضور محمدعلی کشاورز در تالار اصلی بیان کرد: طی روزهای اخیر با حضور استاد علی نصیریان در نمایش «اعتراف» شاهد هنرنمایی هنرمند بزرگی هستیم که وجودش برای همه ما افتخار است اما امشب تلالو این اجرا با یک خورشید دیگر دو چندان شد و آن حضور استاد محمدعلی کشاورز است که در کنار شما عزیزان تماشاگر به تماشای نمایش ما نشستند.

محمدعلی کشاورز هم در میان استقبال پرشور مخاطبان بیان کرد: من خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم. او نمایشنامه‌نویس و بازیگر بزرگی است که همیشه در زندگی تئاتری من حکم استادی را داشته و من هرچه در هنر تئاتر ایران تجربه کردم از حضور علی نصیریان بوده است.
کشاورز: خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم

وی ضمن قدردانی از گروه اجرایی نمایش «اعتراف» اظهار کرد: همگی شما عزیزان امشب زحمت کشیدید و بسیار عالی بازی کردید من به شخصه سر تعظیم پیش استاد نصیریان فرود می‌آورم و از شهاب حسینی به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش تقدیر می‌کنم که حضور بسیار ارزشمندی را روی صحنه پیش روی تماشاگران ارائه دادید.

این بازیگر پیشکسوت در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: من در تمام طول عمرم از علی نصیریان بسیار آموختم اما اول از همه مواردی که از این هنرمند و همسر مهربانش یاد گرفتم صداقت و انسانیت بود که هیچ گاه آن را فراموش نمی‌کنم.
کشاورز: خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم

علی نصیریان هم خطاب به محمدعلی کشاورز گفت:«آقای کشاورز عزیز شما همکار ما هستی، شما تاج سرما هستی و امشب با حضورتان همه ما را سرافراز کردی»

حجت الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات هم که در این مراسم حضور داشت، با تشکر از شهاب حسینی و گروه اجرایی نمایش «اعتراف» بیان کرد: شهاب حسینی همواره از بازیگرانی است که من به بازی او علاقه‌مند بودم. به هر حال امشب این افتخار را داشتم که در کنار هنرمند بزرگ تئاتر ایران استاد محمدعلی کشاورز به تماشای نمایش «اعتراف» با هنرمندی استاد علی نصیریان و سایر هنرمندان نشستم و از محتوای آن پندهای زیادی گرفتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتادگی آموز اگر طالب فیضی ...هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.......درود بر استاد کشاورز

    • علی رضا

      اقای میناوند بزرگی روازاین اساتید یاد بگیر منش ومردانگی رو نه یاوه گویی رو ،،،خدا شما استادهای هنرو حفظ کنه واقعا برای شادکردن واموزش مردم باسریالهاتون خیلی زحمت کشیدیدـخدا حفظتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج