۵۸۲۶۶
۲ نظر
۵۰۳۲
۲ نظر
۵۰۳۲
پ

سوپراستار های اهل خانه و خانواده

برخلاف تصور بسیاری از ما، بازیگران هالیوودی اغلب اهل خانواده هستند. سایت MSN به بررسی چند چهره مشهور هالیوودی و غیرهالیوودی پرداخته تا ببیند این ستاره ها چقدر در خانه و بیرون از آن خوش اخلاقند و به عنوان پدر یا مادر چه اندازه می توانند موفق باشند.

سوپراستار های اهل خانه و خانواده

روزنامه تماشا: برخلاف تصور بسیاری از ما، بازیگران هالیوودی اغلب اهل خانواده هستند و حتی می شود علاقه به ازدواج و بچه دار شدن را در میان زنان هالیوودی به خوبی دید (چیزی که ظاهرا برای خیلی از خانم های بازیگر ما هنوز بی کلاسی به حساب می آید!) برای همین سایت MSN به بررسی چند چهره مشهور هالیوودی و غیرهالیوودی پرداخته تا ببیند این ستاره ها چقدر در خانه و بیرون از آن خوش اخلاقند و به عنوان پدر یا مادر چه اندازه می توانند موفق باشند.

موضوع گزارش را هم اینطوری در نظر گرفته که اگر کسی بخواهد فرزندش را برای ساعت یا روزی به یکی از این مشاهیر بسپرد چه کسی مطمئن تر است و اخلاق و رفتار بهتری به عنوان بزرگ خانواده را دارد.

سوپراستار های اهل خانه و خانواده

زوئی دیشنل

زوئی استعداد ذاتی در خوانندگی دارد، هر چند که هم خانه های او در سریال «دختر تازه» عقیده ای خلافش را دارند، اما به طور یقین کودک شما با صدای او سرگرم می شود و به هیچ عنوان بهانه شما را نمی گیرد. او انرژی بی نهایتی دارد و برای چند روز متوالی بدون هیچ شکایتی از فرزند شما مراقبت می کند.


سوپراستار های اهل خانه و خانواده

هیو جکمن

به طور ناخودآگاه فکر می کنیم که بچه های او همیشه در حیاط و پارک در حال دویدن هستند و یک نفس فریاد می کشند؛ او هم هیچ اهمیتی به این قضیه نمی دهد اما واقعیت عکس این است. خوب است بدانید هیچ بچه ای با وجود کاراکتری به نام هیو جکمن هیچ وقت حوصله اش سر نمی رود و سراغ مادرش را نمی گیرد. او خوب آواز می خواند، می رقصد و خلاصه اینکه اجازه نمی دهد هیچ کودکی با حضور او حوصله اش سر برود، او یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از بچه ها است.


سوپراستار های اهل خانه و خانواده

جورج کلونی

جورج کلونی تمام شرایط برای نگهداری از فرزند شما را دارد، یکی از ویژگی اصلی، دلقک بودن ذاتی او است. همین نکته ما را برای سپردن بچه به او ترغیب می کند. خیالتان راحت باشد که بچه تان را دست آدم مناسبی سپرده اید.


سوپراستار های اهل خانه و خانواده

ساندار بولاک

خیلی ها با دیدن چهره جدی او تصور می کنند او رابطه خوبی با فرزندانش ندارد، اما خب او نمونه کامل یک مری پایینز است. تمام همسایه های او این نکته را تایید کرده اند که او بازیگری است که بهترین رابطه را با بچه ها دارد و به نظر آنها لوییس، پسر او خوشبخت ترین فرزند آمریکا است.


سوپراستار های اهل خانه و خانواده

کیت میدلتون (همسر شاهزاده انگلیس)

بسیاری از منتقدان سلطنتی از دیدن رابطه خوب او با بچه ها شگفت زده شده اند. آنها از دیدن تمام کارهایی که او و ویلیام برای یونیسف انجام دادند، غافلگیر شدند و اصلا انتظار چنین برخورد صمیمانه ای را از این دو نداشتند. نکته ویژه در مورد کیت: به احتمال زیاد اگر او را به عنوان پرستار بچه تان انتخاب کنید، در زمانی که شما نباشید، او هر چیزی که بچه بخواهد به او می دهد.


سوپراستار های اهل خانه و خانواده


گوئینت پالترو

همه منتقدان گوئینت را دوست دارند، اما خب از این جهت نمی توانیم به او اعتماد کنیم. او کسی نیست که بتوان به او اعتماد کرد، چرا که تنها به فکر خودش است و دوست دارد در هر جایی که هست خوش بگذراند؛ به طور قطع بچه شما نمی تواند برای شام استیک بخورد و صبحش را با بستنی شروع کند. خب گوئینت این طور است او حاضر نیست به هیچ عنوان برنامه غذایی اش را تغییر دهد!


سوپراستار های اهل خانه و خانواده

لیدی کاکا

هر چند که او چند سال پیش اعلام کرد که قصد دارد مادر شود و فکر می کند که بتواند این نقش را به خوبی ایفا کند، اما به طور یقین کسی نیست که شما بتوانید به او اعتماد کنید. تمام المان های ظاهری او فریاد می زند که پرستار بچه مناسبی برای شما نیست.


سوپراستار های اهل خانه و خانواده

جنیفر گارنر

گارنر که سابقه بازی در سریال «الیاس» و فیلم «زندگی عجیب تیموتی گرین» مادر سه بچه است، پس به خوبی می داند که چطور باید از آنها مراقبت کند. او فقط ظاهر یک مادر نمونه را ندارد، بلکه در واقع یک مادر نمونه هست، برخورد او با بچه ها عالی است، همیشه یک وسیله در کیفش پیدا می شود که بتواند با آن سر بچه ها را گرم کند و مهمتر از همه هیچ بچه ای با حضور او گرسنگی را حس نمی کند!



سوپراستار های اهل خانه و خانواده

جنا فیشر

ستاره سریال «دفتر» یک مادر تمام عیار است، هر چند که او فرصت نگهداری از بچه های شما را ندارد اما بهترین انتخاب برای شما است. او شوخ طبیعی ذاتی دارد و در هر برخوردی صادق است، حتی اگر به نفع او نباشد. او کسی است که شما به دنبالش هستید اما نمی توانید او را استخدام کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      ليدي گاگا كه اصلاً حرفش رو هم نزن.

    • هموطن

      احساس نميكني اصطلاح اهل-خانه-و-خانواده واسشون افت كلاس داره؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج