۵۸۲۷۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تلاش برای آزادی مرزبان ربوده شده ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بسیار مناسب است و ما در این زمینه در پی همکاری بسیار خوبی که بین نیروهای امنیتی و دستگاه اطلاعاتی و قضائی وجود دارد در کنار همکاری مرزنشینان، در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بسیار مناسب است و ما در این زمینه در پی همکاری بسیار خوبی که بین نیروهای امنیتی و دستگاه اطلاعاتی و قضائی وجود دارد در کنار همکاری مرزنشینان، در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم.

سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بسیار مناسب است و ما در این زمینه در پی همکاری بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، ارتش و دستگاه اطلاعاتی و قضائی وجود دارد در کنار همکاری مرزنشینان عزیز، در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: البته ما برای ارتقاء توان در مرزها برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم و تقویت تجهیزات، نفرات و آموزش‌ها در نقاط مرزی به طور ویژه در دستور کار است. تاکنون در حدی که در توان انتظامی بوده، تجهیزات مورد نیاز نیروهای انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌های مرزی کشور را تقویت کرده‌ایم و برای تجهیز بیشتر منتظر هستیم که اعتباراتی که دولت در نظر گرفته به دست ما برسد.

وی خاطرنشان کرد: سربازان و رزمندگان ما در مناطق مرزی با روحیه جهادی و احساس تکلیف بی‌نظیر در حال خدمت شبانه‌روزی هستند و ما نیز تلاش داریم تا در حد توان امکانات رفاهی را برای آنها فراهم کنیم.

سردار اشتری در رابطه با آخرین پیگیری‌های انجام شده در راستای آزادی "سعید براتی" مرزبان ربوده شده در حادثه تروریستی مرز میرجاوه، اظهار داشت: از طریق وزرات امور خارجه، ستادکل نیروهای مسلح و ارتباطی که مرزبانان ایران با پاکستان دارند رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این نیروی ارزشمند را سلامت ببینیم و او را به خانواده‌اش بازگردانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج