جاباما
۵۸۲۷۷۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شکایت مهدی رحمتی از صادقی به کمیته اخلاق!

هرچند امروز عنوان شد مدافع پیکان به دلیل درگیری با فرزاد حاتمی به کمیته اخلاق رفته است اما ظاهرا دلیل حضور او چیز دیگری بوده است.

ورزش سه: ماجرای حضور امیرحسین صادقی در کمیته اخلاق به خاطر شکایتی است که مهدی رحمتی از او کرده است. صادقی چندی پیش در گفتگویی ویدیویی اتهام هایی به مهدی رحمتی زد که کاپیتان استقلال برای اعاده حیثیت از او به کمیته اخلاق شکایت کرد تا مدافع سابق استقلال مدارک خود را برای حرف هایی که در مورد رحمتی زده است ارائه کند.

امیرحسین صادقی امروز هم برای ارائه توضیحاتی در مورد شکایتی که از او شده است در کمیته اخلاق حاضر شد تا موضوع شکایت مهدی رحمتی رسما به جریان بیفتد.

امیرحسین صادقی بعد از جدایی از استقلال در چند مصاحبه به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعلام کرد که مهدی رحمتی اجازه نداده او با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند که ظاهرا در نهایت این صحبت ها باعث شکایت کاپیتان فعلی آبی ها از او شده است.

گفته می شود صادقی فردا هم باید در کمیته اخلاق حاضر شود تا در مورد درگیری اش با فرزاد حاتمی که چند روز پیش اتفاق افتاده بود توضیح بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا واسه خودم متاسفم که طرفدار همچین فوتبالیستهایی هستم که تا یه چیزی بشه زود میخوان شکایت کنن خجالت بکشید مرد باشین و گذشت داشته باشین.البته اینو قبول دارم که بایستی حرمت همدیگه رو داشته باشیم ولی گذشت بهترینه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا بچه سوسول

    • بدون نام

      باسلام اینا خوشی زده زیرشکمشون خجالت کشیدن واسه اینا معنا نداره وقتی میلیارری پول میگیرن واندازه یه فوتبالیست درجه سه یا چهاراروپایی بازی بلدنیستن حق دارن اینجوربه جان هم بیفتن وحرمت خودشونکه هیچ حرمت ورزش وورزشکارهای خوب رو نگه ندارند .امثال من بایدجون بکنیم وچندرغازپول گیرمون بیاد اون وقت اینا میلیارد.میلیارد پول ملت وبیت المال را به جیب میزنن .واقعا عجب عدالتی دراین جمامعه وجود داره !!!!

    • taj

      سيد مهدى رحمتى
      شيييييييرررررررررره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنگوئن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج