۵۸۲۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تدریس تفکیکی سبک زندگی برای دانش آموزان

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش از تدوین کتاب سبک زندگی به صورت جداگانه برای دانش آموزان دختر و پسر و تدریس آن از سال تحصیلی جدید در دوره متوسط خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش از تدوین کتاب سبک زندگی به صورت جداگانه برای دانش آموزان دختر و پسر و تدریس آن از سال تحصیلی جدید در دوره متوسط خبر داد.

محی الدین بهرام محمدیان ظهر دوشنبه در سومین روز از سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش که در سالن همایش های رازی در حال برگزاری است با بیان این مطلب گفت: طرح تحول بنیادین دستیابی به مراتبی از حیات طیبه است.

وی با بیان اینکه در برنامه درسی ملی نسبت به رویکرد تلفیقی و ارایه دروس و تغییر نگاه به معلم و تغییر روشهای یاددهی ویادگیری توجه شده است ادامه داد: تغییر کتابهای اول و دوم و ششم ابتدایی همسو با برنامه درسی ملی بود و برای پایه ششم براساس مصوبه شورای عالی کاستیهای اهداف دوره ابتدایی مورد توجه قرار گرفت.

محمدیان عنوان کرد: در پایه هفتم نیز کتابها بر اساس برنامه درسی ملی تغییر یافته و برخی دیگر از کتابهای این پایه بهسازی شده به این شرط که مقدمات مبتنی بر دوره قبلی را رعایت کرده باشند.

به گفته وی، کتابهای پایه سوم نیز کاملاً جدید التالیف هستند و مربیان و معلمان باید دوره های آموزشی لازم را ببینند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش با اشاره به شتاب مطالبات اجتماعی توضیح داد: این کتاب مبتنی بر حوزه یادگیری مطالعات اجتماعی که متکی بر هویت ملی و دینی، قومی و انقلابی است که درس اول آن نیز با عنوان خودشناسی برای دانش آموزان تدوین شده است.

وی با اشاره به تغییر کتاب عربی اول متوسطه، گفت: با توجه به اینکه در هیچ کشور عربی کتابها نه فقط مکالمه هستند و نه فقط صرف و نحو. ما نیز در سال تحصیلی جدید کتاب عربی متوسطه را تغییر داده و به صورت تلفیقی آموزش می دهیم.

محمدیان ادامه داد: زبان عربی پلی برای فهم معارف دینی و قرآنی است و تغییرات در آموزش عربی و انگلیسی با این هدف بوده که دانش آموزان بتوانند حداقل ۵ دقیقه به زبان عربی و انگلیسی خود را معرفی کنند.

به گفته وی، برای آموزش زبان انگلیسی دانش آموزان بسته آموزشی شامل سی دی، نوار کاست و فلش کارت ها در نظر گرفته شده و تدریس به صورت تعاملی خواهد بود.

محمدیان در پایان با اشاره به کتاب سبک زندگی توضیح داد: این کتاب برای دختران و پسران به صورت جداگانه تدوین شده است. سبک زندگی دختران در خصوص بلوغ و بهداشت جنسی دو فصل اضافه شده که ضروری است در کلاسهای چند پایه برای تدریس این دو فصل تمهیدات لازم اندیشیده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج