۵۸۲۸۸۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیح استقلال درباره حضور سفیر آلمان در باشگاه

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی درباره حضور سفیر آلمان در این باشگاه ارائه داد.

ورزش سه: باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی درباره حضور سفیر آلمان در این باشگاه ارائه داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، عصر امروز (سه‌شنبه) مایکل کلور برشتولد، سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران همراه با ولکر ردلر، مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان میهمان باشگاه استقلال بودند.
در این نشست دوستانه، سیدرضا افتخاری، مدیر عامل، علیرضا منصوریان سرمربی، سید پندار توفیقی معاون ورزشی، بهتاش فریبا مدیر فنی، نصرالله عبداللهی سرپرست، رحیم برادری مدیر تشریفات و محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال حضور داشتند.
در ابتدای نشست، مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن خوش آمدگویی به سفیر و مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان، در خصوص شرایط باشگاه استقلال، نزدیکی کشورهای ایران و آلمان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی صحبت‌هایی انجام داد.
علیرضا منصوریان نیز در خصوص شرایط تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و تغییرات ساختاری باشگاه و تیم مطالبی را بیان کرد. سفیر آلمان نیز با ابراز علاقه به حضور در باشگاه استقلال، بر گسترش روابط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی بین دو کشور تاکید کرد.
همچنین مقرر شد سفیر جمهوری فدرال آلمان در فرصت مناسب با حضور در محل تمرین استقلال، از امکانات و تمرین آبی‌پوشان دیدن کرده و یک مسابقه تیم را هم از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کند.
ضمن اینکه به زودی هم تفاهم‌نامه باشگاه استقلال و سفارت آلمان در خصوص همکاری‌های همه جانبه و هرچه بیشتر در مسایل مختلف، به امضای طرفین خواهد رسید. از نکات قابل توجه دیگر این جلسه، تماشای جام‌های قهرمانی مختلف استقلال بود که در خصوص جام قهرمانی آسیا نیز توضیحاتی برای سفیر ارایه شد.
در پایان این نشست هم مدیرعامل باشگاه استقلال، هدایایی را به رسم یادبود به سفیر و مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان اهدا کرده و عکسی به یادگار گرفتند. سفیر آلمان همراه با مسئول فرهنگی این سفارتخانه، با بدرقه رسمی مسئولان باشگاه استقلال ساختمان باشگاه را ترک کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بترکه چشم حسودا

    • بدون نام

      اسکندر تخت جمشید را به آتش کشید؛ فرهاد با گلهاش یک تنه تمام لنگیا رو به آتش کشید ✌✌و وسفیر آلمان با دیدن کلکسیون جامهای استقلال و خصوصا جامهای قهرمانی آسیا استقلال علاوه بر آتیش زدن لنگیا داغ ابدیشون رو تازه کرد

    • بدون نام

      حالا لنگیا واسه کم نیارند فردا بروند دنبال سفیر گینه بیسائو و ببرنش باشگاه کاپ قهرمانی جام بین المللی ولایت رو نشونش بدهند و ابهت و تاریخ تیم لنگ رو به رخش بکشند

    • پرسپولیس طوفان سرخ اسیا

      سفیر آلمان رفته کلکسیون جامهای استقلال و کاپهای قهرمانی جام باشگاههای آسیا رو دیده، فردا لنگ میره سفیر سومالی میبره باشگاه و جام بین المللی ولایت رو نشونش میدن ؛به هرحال ظاهر و باطنه دیگه هرکی به داشته هاش افتخار میکنه و بیشتر از جام ولایت دیگه از دستشون بر نمی اومده بندگان خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج