۵۸۳۱۰۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص گیم، کدام‌ها هستند؟

لپ‌تاپ‌های مخصوص گیم، واقعا لپ‌تاپ‌هایی برای آدم‌های خاص هستند. معمولا قیمت بالا و نیز زمخت بودن نسبی آنها باعث می‌شود، خیلی‌ها از آنها گریزان شوند.

وب سایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: لپ‌تاپ‌های مخصوص گیم، واقعا لپ‌تاپ‌هایی برای آدم‌های خاص هستند. معمولا قیمت بالا و نیز زمخت بودن نسبی آنها باعث می‌شود، خیلی‌ها از آنها گریزان شوند.
بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص گیم، کدام‌ها هستند؟

البته خیلی‌ها هم بر این باورند که لپ‌تاپ اصولا باید چیز پرتابل و جمع و جوری برای کارهایی مثل نوشتن، کار با صفحات گسترده، وب‌گردی و کارهای کمی سنگین‌تر مثل ویرایش عکس و ویرایش‌های مختصر ویدئویی باشد و کارهای سنگین‌تر را بهتر است پای پی‌سی‌های دسکتاپ پرقدرت انجام داد.

اما به هر حال هر کسی از دیدن لپ‌تاپ‌های قدرتمند گیم هیجان‌زده می‌شود.

در سال که گذشت لپ‌تاپ‌های گیمینگ پیشرفت کرده‌اند و حالا از هدست‌های واقعیت مجازی مثل Oculus Rift و HTC Vive پشتیبانی می‌کنند. طراحی آنها هم پیشرفت کرده، طوری که مثلا ما لپ‌تاپ Asus Zephyrus را داریم که علیرغم بهره‌مندی از کارت گرافیک Nvidia GeForce 1080، ضحامت‌اش فقط ۱۷ میلیمتر است.

سایت سی‌نت در اقدامی جالب لپ‌تاپ‌های برتر گمینگ را با هم مقایسه کرده.ابتدا بازی‌هایی مثل Deus Ex: Mankind Divided و Bioshock Infinite با آنها انجام شده و بعد بنچمارک‌های استانداردی مثل ۳DMark مع برای ارزیابی قابلیت‌های رندر گرافیکی سه بعدی کامپیوتر هستند، روی آنها آزمایش شده است.

سایت سی‌نت طبقه‌بندی لپ‌تاپ‌های گیمینگ را بر اساس نمره ۳DMark آنها انجام داده است. می‌توان انتظار داشت که این نمره تا حد زیادی به نمره انجام گیم واقعی که با توان ساختن تعداد فریم‌ انیمیشن در ثانیه محاسبه می‌شود، نزدیک باشد.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید.

بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص گیم، کدام‌ها هستند؟

در رده‌های بالای این فهرست ما لپ‌تاپ‌هایی با کارت‌های گرافیک دوگانه را می‌بینیم. بعد از آن نوبت به لپ‌تاپ‌هایی می‌رسد که کارت گرافیک Nvidia ۱۰۸۰ را دارند.
بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص گیم، کدام‌ها هستند؟

رده نخست در این آزمایش به لپ‌تاپ های اند و بسیار گران Acer Predator ۲۱X رسید. تأمل کنید، قیمت این لپ‌تاپ ۹ هزار دلار است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج