۵۸۳۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مجلس با رأی اعتماد به وزرا مشکلات را برطرف کند

مدیر عامل بنیاد باران گفت: مجلس با رأی اعتماد به وزرایی که مشخص است همراه دولت هستند می‌تواند در حل مشکلات کمک کند.

خبرگزاری ایلنا: مدیر عامل بنیاد باران گفت: مجلس با رأی اعتماد به وزرایی که مشخص است همراه دولت هستند می‌تواند در حل مشکلات کمک کند.

جواد امام درباره رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور گفت: مجلس باید به آن بخش از کابینه که مشخص است همراه و کمک‌کننده دولت هستند رای اعتماد دهد تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.

او خاطرنشان کرد: شخص آقای رئیس‌جمهور مطالبات را باتوجه به مسائلی که مطرح کرده‌اند بالا بردند مردم انتظاراتشان در معرفی کابینه برطرف نشد که امیدوارم در عمل این مطالبه جامه عمل به تن کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد جریان اصلاحات پشت رئیس‌جمهور بایستد تا رقیب نتواند در جهت تخریب دولت گام بردارد، عنوان کرد: ما برای خودمان مرزهایی داریم که پای آن ایستاده‌ایم و در مواقعی که پای مطالبات اصلاحات و مردم در میان باشد باید ایستادگی کرد.

او افزود: بحث روی مصادیق نیست؛ برای ما مطالبات مهم است.

مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به نبود وزرای زن در کابینه دوازدهم اظهار داشت: حضور زنان در عرصه‌های سیاسی یک مطالبه جدی است و دولت باید برنامه‌ای برای حضور جدی و پررنگ این قشر در کابینه پیش‌بینی کند.

او افزود: باید برای حضور زنان برنامه داشته باشیم تا با محدودیت‌ها و بسته بودن دست‌ها مواجه نباشیم که نتوانیم یک مدیر و وزیر انتخاب کنیم.

امام تاکید کرد: صحبت از حضور زنان در تمامی دوره‌ها همواره مطرح شده است،‌ شرایطی باید پیش بیاید که زنان برای حضور در حوزه‌های تخصصی شناسایی شوند.

او خاطرنشان کرد: فقدان حضور زنان در کابینه‌ها یک ضعف جدی است که دولت آقای روحانی می‌توانست این ظرفیت ها را ایجاد کند، حال این ضعف بیشتر به چشم می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبلا هم که همین وزرا بودند، آیا تغییری ایجاد شد؟؟

    • بدون نام

      بارای اعتمادبه وزرامشکلات حل نمیشود، به داد مردم برسید، اینهمه آقایمان ورهبرعزیزمان میفرمایند که به داد مردم برسید اما هیچ قدمی برداشته نمیشود،بخدا مردم زیر باروفشار گرانی و بی پولی دارن میمیرن بخدا من خیلی هارا سراغ دارم که میگویند اگربخاطر خانواده و بچه هایمان نبود تابحال صدباره خودکشی کرده بودیم،این مردم به عشق رهبرمان دردمیکشند و جیکشان درنمی آید فقط به عشق رهبرمان و والسسلام وگرنه این ۴سال همه مردم طبقه ضعیف بخاک سیاه نشسته اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج