جاباما
۵۸۳۱۶۱
۸ نظر
۵۳۲۳
۸ نظر
۵۳۲۳
پ

ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند

هنرمندان زن، از جمله بازیگران، خواننده ها و مدل ها از جراحی پلاستیک گرفته تا رژیمهای سخت و گریم های پر دردسر آرایشی تحت فشار مسائل و استانداردهای زیبایی هستند.

وب سایت بدونیم: هنرمندان زن، از جمله بازیگران، خواننده ها و مدل ها از جراحی پلاستیک گرفته تا رژیمهای سخت و گریم های پر دردسر آرایشی تحت فشار مسائل و استانداردهای زیبایی هستند. استانداردهای زیبایی هالیوود تقریبا غیرقابل دسترس هستند و به علاوه وقتی به سن ۳۰ سالگی می رسند و یا چند کیلو وزن اضافه می کنند خودشان را در معرض خطر می بینند. بنابراین زیاد هم عجیب نیست که زنان معروف بعد از این سن به دنبال لیفت صورت، رنگ کردن موها و خیلی چیزهای دیگر می روند و هیچوقت بدون آرایش بیرون نمی روند.

اما در میان آن ها هنرمندانی هم هستند که بدون جراحی پلاستیک، با موهای طبیعی و کمترین آرایش ظاهر می شوند و به زیبایی طبیعی خود افتخار می کنند.
دمی لوواتو
ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند

لاغر بودن یکی از بزرگ ترین چالش های زنان امروزی است به خصوص برای زنان هنرمند. دمی لوواتو یکی از کسانی است که با این مشکل زیاد دست و پنجه نرم کرده تا بتواند خودش را به اندام دلخواه برساند. او اکنون از زیبایی ظاهر خود رضایت کافی دارد به حدی که ترجیح می دهد با صورت بدون آرایش بیرون برود.
لیدی گاگا

ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند
استایل، رنگ مو، آرایش غلیظ و نحوه لباس پوشیدن این خواننده معروف زبانزد عموم است. لیدی گاگا به وضعیت ظاهری خود افتخار می کند و اعتماد به نفس بالایی دارد. توصیه او به طرفدارانش این است که به ظاهر و زیبایی طبیعی خود افتخار کنند. او در شبکه های اجتماعی عکس های بدون آرایش از خود به اشتراک می گذارد تا زیبایی طبیعی خود را به طرفدارانش نشان دهد.
سلما هایک

ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند

سلما هایک در مصاحبه ای که با نیویورک تایمز داشت از این که در فیلمی ایفای نقش کرده که تحت فشار استانداردهای زیبایی نبوده. او می گوید: وقتی قرار است همان چیزی که هستم نشان داده شوم احساس آزادی و آرامش بیشتری دارم. اگر معجزه باشد که مرا به سن ۲۵ سالگی برگرداند هرگز آن را قبول نمی کنم چون زمان حال خودم را دوست دارم و بیشتر کنجکاو هستم بدانم در آینده چه کسی خواهم بود.
کیت وینسلت

ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند
کیت وینسلت یکی از بازیگران معروفی است که پس از بازی در فیلم تایتانیک در نقش رز محبوبیت او در میان طرفدارانش چندین برابر شد. کیت در اکتبر ۲۰۱۷ به سن ۴۲ سالگی می رسد و مثل همیشه به وضعیت ظاهری خودش حتی بدون آرایش افتخار می کند. او می گوید هرگز برای تغییر ظاهرش راضی نمی شود که زیر تیغ جراحی برود.
اشلی گراهام

ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند

در دنیایی که لاغر بودن یکی از استانداردهای زیبایی است اشلی گراهام مدل آمریکایی علیرغم نداشتن این استاندارد یکی از زیباترین زنان جهان شناخته شده است. اشلی اعتقاد دارد که همه ما باید نسبت به خودمان و ظاهرمان اعتماد به نفس کافی داشته باشیم چون آدم ها همیشه دنبال ایراد گرفتن از ظاهر دیگران هستند. علیرغم تمام این ها گراهام از این که بدون آرایش در شبکه های اجتماعی ظاهر شود هیچ ترسی ندارد.
آلیشیا کیز
ستاره‌هایی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند
آلیشیا می گوید: همیشه از این که بدون آرایش از خانه بیرون بزنم هراس داشتم. اگر کسی بخواهد با من عکس بگیرد؟ اگر آن را در شبکه های اجتماعی ارسال کند؟ اما تمام این ها احساس ناامنی و سطحی نگرانی هایی بود که بیش از حد روی نظر دیگران نسبت به خودم حساب می کردم. اما بعد از عکسی که یک عکاس بدون آرایش از من گرفت متوجه شدم که چقدر بدون آرایش زیباتر هستم. قوی تر، آزادتر و حتی زیباتر از آنچه قبلا فکر می کردم.

چنین هنرمندان معروفی که به تیغ جراحی نه می گویند به تمام زنان دنیا این پیغام را می رسانند که برای جذاب بودن نیاز نیست که ظاهرتان را تغییر دهید. تنها در صورتی زیبا هستید که خودتان باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرده ي اعتماد به نفس لیدی گاگاهستم،كدوم
      زيبايي؟

    • بدون نام

      لیدی گاگا غلط کرد:/ تا همین چند وقت پیش لباسای احمقانه میپوشید که همه بهش نگاه کنن حتی یه بار ی لباس پوشید ک از گوشت درست شده بود و کلی لباس عجیب غریب دیگه....حالا چند وقته درست شده مثه ادم لباس میپوشه واسه ما از اعتماد بنفس حرف میزنه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا با شما موافقم دوست عزیز

    • بدون نام

      این اعتماد به نفس نداشتن خانمها در ایران واقعا معضل شده. حتی دوستان چادری من دماغهاشونو عمل کردن

    • احسان

      عجب صدایی داره دمی لواتو عالیه

    • زهرا

      من خوشکل تر از امیلیا کلارک چه با آرایش چه بی آرایش ندیدم

    • شیما

      ارایش لیدی گاگا کار خودشو میکنه نیازی به عمل جراحی نیست

    • vampire

      لیدی گاگا تو فیلم تولد یه ستاره واقعا قشنگ تر از با آرایش فشن شو خواهرشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج