۵۸۳۵۱۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

مهمترین بازیکنان بدون تیم؛ از والدس تا زلاتان

در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان برخی بازیکنان بلاتکلیف هستند و شرایطشان مشخص نیست.

وبسایت نود: در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان برخی بازیکنان بلاتکلیف هستند و شرایطشان مشخص نیست.

زلاتان ایبراهیموویچ سوئدی را شاید بتوان مهمترین بازیکنی دانست که هنوز آینده اش را مشخص نکرده است. بازیکنانی مثل روسی، ره یس و والدس هم در این جمع حضور دارند. ترکیبی از مهمترین بازیکنان بدون تیم از نظرتان می گذرد:

مهمترین بازیکنان بدون تیم؛ از والدس تا زلاتان

ویکتور والدس: دروازه بان اسپانیایی پس از ترک بارسا روزهای خوبی را نداشته است. وی پس از حضور در منچستریونایتد، استاندارد لی یژ و میدلزبورو در حال حاضر بازیکن آزاد است. شایعاتی در مورد حضورش در لیگ آمریکا وجود دارد. این بازیکن با سه دوره قهرمانی چمپیونزلیگ و یک قهرمانی جام حهانی مسلما کارنامه پرباری برای پیوستن به هر تیمی در دنیای فوتبال دارد.

ترمولیناس: مدافع چپ فرانسوی که در سالهای اخیر دسویا حضور داشته است، در لالیگا شرایط خوبی داشته است. این بازیکن فصل گذشته به علت مصدومیت زیاد بازی نکرده اما همچنان می تواند در سن ۳۱ سالگی یک بازیکن قابل اعتماد باشد.

چیکو فلورس: این بازیکن در زمان حضور در آلمریا یک بازی درخشان مقابل ژاوی هرناندز داشت و پس از آن نامش را سر زبان اها انداخت. مدافع اسپانیایی پس از حضور در جنوا، مایورکا، سوانزی و لخویا فعلا بدون تیم مانده است.

کولو توره: مدافع ساحل عاجی کارنامه درخشانی دارد. وی که سابقه حضور در آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول را دارد فصل گذشته با سلتیک در لیگ قهرمانان حضور داشت.

باکاری سانیا: مدافع راست فرانسوی پس از قرار گرفتن در لیست مازادهای سیتی از این تیم جدا شد. او ۲۵ بازی برای این تیم در فصل گذشته داشت.

سامو گارسیا: این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی از لگانس به روبین کازان پیوسته بود در حال حاضر بدون تیم مانده است. لوانته یکی از مشتریان این بازیکن است.

ماتیو فلامینی: بازیکن فرانسوی که سابقه حضور در مارسی، آرسنال و میلان را دارد فصل گذشته در کریستال پالاس عملکرد پرفراز و نشیبی داشت.

آلبرتو آکوئیلانی: رم، لیورپول، یوونتوس، میلان، فیورنتینا، اسپورتینگ لیسبون و ... هافبک ایتالیایی در خیلی از تیمهای بزرگ اروپا بازی کرده است. او فصل گذشته در تیمهای پسکارا و ساسولو در فوتبال ایتالیا حضور داشت. زمانی بحث پیوستن این بازیکن تکنیکی به رئال هم مطرح بود.

خوزه آنتونیو ره یس: این بازیکن که فصل گذشته در اسپانیول بازی می کرد در مقاطع پایانی فصل به علت مصدومیت غایب بود. وی سابقه حضور در سویا، آرسنال، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بنفیکا را داشته است.

حوزپه روسی: مهاجم ایتالیایی که فصل گذشته به صورت قرضی از فیورنتینا به سلتا پیوست، در لالیگا عملکرد چندان موثری نداشت و با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ: مهاجم سوئدی مهمترین بازیکن بدون تیم فوتبال اروپاست. این بازیکن از منچستریونایتد جدا شده اما شاید دوباره به شیاطین سرخ برگردد. دستمزدش خیلی بالاست اما یک ماشین گلزنی تمام عیار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج