۵۸۳۶۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فصل دوم سریال «اوزارک» ساخته می‌شود

آی ‌سینما: در حالی‌که کم‌تر از یک ماه از پخش سریال حادثه‌ای جنایی «اوزارک» می‌گذرد، شبکه «نتفلیکس» از ساخت فصل بعدی این درام تلویزیونی خبر داد.

وب سایت آی ‌سینما: در حالی‌که کم‌تر از یک ماه از پخش سریال حادثه‌ای جنایی «اوزارک» می‌گذرد، شبکه «نتفلیکس» از ساخت فصل بعدی این درام تلویزیونی خبر داد.

فصل نخست «اوزارک» (Ozark) با بازی جیسن بیتمن و لارا لینی روایتگر ماجراهای زندگی مارتی برد برنامه‌ریز مالی و همسرش وندی است که ناگهان وادار می‌شوند محل زندگی‌شان را از حومه شیکاگو به تفریحگاهی تابستانی واقع در منطقه اوزارکس ایالت میسوری تغییر دهند. بیتمن علاوه بر ایفای نقش شخصیت اصلی داستان، کارگردانی دو قسمت نخست و دو قسمت پایانی (مجموعا ۴ اپیزود) این سریال ۱۰ قسمتی را بر عهده داشته است.
فصل دوم سریال «اوزارک» ساخته می‌شود

به گزارش «تی وی لاین»، بیتمن ۴۸ ساله همچنان به عنوان کارگردان و بازیگر این سریال به فعالیت خود ادامه خواهد داد. کریس موندی هم به عنوان سازنده سریال، جایگزین بیل دبیوک و مارک ویلیامز دو خالق اصلی این تریلر جنایی خواهد شد. «اوزارک» با پرداختن به مضامینی مانند نظام سرمایه‌داری و کاپیتالیسم، پویایی و بقای خانواده از زاویه دید طبقه متوسط امریکا، توانسته در جذب مخاطب موفق عمل کند. این درام تلویزیونی اواخر ژوییه گذشته از طریق پخش آنلاین نتفیلکس در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت.
فصل دوم سریال «اوزارک» ساخته می‌شود

امتیاز این سریال در سایت «متاکریتیک» به ۶۷ درصد رسیده و میانگین آرای مثبت منتقدانی که در سایت «راتن تومیتوز» نظرشان را اعلام کرده‌اند، ۶۵ درصد ثبت شده است. نتفلیکس هم مانند دیگر همتایانش از جمله «آمازون» و «هولو»، آمار تعداد مخاطبان محصولاتش را منتشر نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج