۵۸۳۶۷۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جشنواره تورنتو میزبان فیلم آرون سورکین می‌شود

برگزارکنندگان چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو، اولین ساخته بلند آرون سورکین فیلمنامه‌نویس برنده اسکار را به همراه ۳۰ عنوان دیگر به بخش جنبی «نمایش‌های ویژه» این رویداد سینمایی اضافه کردند.

وب سایت آی ‌سینما: برگزارکنندگان چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو، اولین ساخته بلند آرون سورکین فیلمنامه‌نویس برنده اسکار و همچنین اولین تجربه کارگردانی بری لارسن بازیگر برنده اسکار را به همراه ۳۰ عنوان دیگر به بخش جنبی «نمایش‌های ویژه» این رویداد سینمایی اضافه کردند. همزمان، شش عنوان جدید هم به بخش گالای جشنواره اضافه شده است، از جمله درام «چاپاکوییدیک» ساخته جان کورن که با محوریت زندگی «تد کندی» کوچک‌ترین برادر جان اف. کندی مقابل دوربین رفته است.
جشنواره تورنتو میزبان فیلم آرون سورکین می‌شود

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، همچنین درام «سه مسیح» جدیدترین فیلم ریچارد گر که به کارگردانی جان اونت مقابل دوربین رفته، برای نخستین‌بار در بخش گالای جشنواره تورنتو اکران جهانی می‌شود. این فیلم درباره پزشکی است که درمان سه بیمار مبتلا به اسکیزوفرنی را که می‌پندارند عیسی مسیح هستند، بر عهده دارد. درام زندگینامه‌ای «۵۵ قدم» ساخته بیله آگوست و با بازی هلنا بونهام کارتر و هیلاری سوانک نیز در همین بخش به نمایش در می‌آید.

کمدی «فروشگاه تک‌شاخ» اولین ساخته بلند بری لارسن بازیگر درام تحسین‌شده «اتاق» (۲۰۱۵) که با بازی خود لارسن، ساموئل ال. جکسن، جوان کیوساک و بردلی ویتفورد مقابل دوربین رفته، روایتگر داستان زنی است که نزد والدینش بر می‌گردد و دعوتنامه‌ای مرموز دریافت می‌کند که به رویاهای کودکی‌اش رنگ واقعیت خواهد بخشید.

اولین فیلم بلند آرون سورکین در مقام کارگردان هم با عنوان «بازی مالی» در بخش نمایش‌های ویژه اکران جهانی می‌شود. این درام اقتباسی که بر اساس کتاب خاطرات مالی بلوم ساخته شده، با بازی بازیگران مطرحی همچون جسیکا چستین، ادریس البا و کوین کاستنر مقابل دوربین رفته است. داستان فیلم روایتگر ماجراهای زندگی واقعی اسکی‌بازی است که رویاهایش برای شرکت در رقابت المپیک زمستانی نقش بر آب می‌شود و بعد از آن، تصمیم می‌گیرد راهی لس آنجلس شود و در نهایت، کارش به برگزاری بازی‌های پوکر برای نخبه‌های هالیوود و دستگیری از سوی پلیس فدرال امریکا کشیده می‌شود.

همچنین فیلم جدید لویی سی. کی. با عنوان «عاشقتم بابایی» برای اولین بار در جشنواره چهل و دوم اکران جهانی می‌شود. این فیلم سیاه و سفید در شهر نیویورک می‌گذرد و با دوربین ۳۵ میلی‌متری فیلمبرداری شده است. سی. کی. به همراه کلوئی گریس مورتس، چارلی دی، جان مالکوویچ، رز برن، ادی فالکو و هلن هانت گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ از هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) با اولین نمایش جهانی فیلم سوئدی «بورگ/ مک‌انرو» با بازی شیا لابوف در نقش جان مک‌انرو اسطوره تنیس امریکا آغاز به کار می‌کند و تا ۱۷ سپتامبر ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج