۵۸۳۷۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گلکسی نوت ۸ چقدر قوی است؟

چیزی به معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت ۸ باقی‌نمانده است. در واقع این تلفن همراه هوشمند هفته آینده رسما معرفی خواهد شد. امروز این گوشی در بنچمارک AnTuTu دیده شد و توانست رکورد جدیدی به دست بیاورد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: چیزی به معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت ۸ باقی‌نمانده است. در واقع این تلفن همراه هوشمند هفته آینده رسما معرفی خواهد شد. امروز این گوشی در بنچمارک AnTuTu دیده شد و توانست رکورد جدیدی به دست بیاورد. گوشی آزمایش شده همان مدلی است که به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و در آمریکا عرضه خواهد شد.
گلکسی نوت 8 چقدر قوی است؟
این تراشه به پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 مجهز شده است. گوشی جدید سامسونگ مدل دیگری هم خواهد داشت که در کشورهای دیگر عرضه می‌شود و از تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ و پرزدانده گرافیکی Mali-G71 برای آن استفاده شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در AnTuTu گلکسی نوت ۸ با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل مورد آزمایش قرار گرفته است. در واقع می‌توان دقت تصویر این گوشی را تغییر داد و آن را به حداکثر ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل رساند. همچنین مشخص شد که نوت ۸ به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشت آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارد. اندروید ۷٫۱٫۱ هم روی آن نصب شده است.
گلکسی نوت 8 چقدر قوی است؟

گلکسی نوت ۸ به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی Super AMOLED مجهز شده که از نصب تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که امتیاز این تلفن همراه هوشمند در AnTuTu به ۱۷۹۰۰۰ رسیده است. برای مقایسه بد نیست به بگوییم که گلکسی اس ۸ توانسته بود امتیاز ۲۰۵۰۰۰ را کسب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج