۵۸۴۰۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طباطبایی: مجلس به تصمیم روحانی اعتماد کند

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اعتماد مجلس به تصمیم و تدبیر رئیس‌جمهور، گفت: هر روزی که مجلس زودتر در رابطه با کابینه به جمعبندی برسد امور کشور جلو می‌افتد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اعتماد مجلس به تصمیم و تدبیر رئیس‌جمهور، گفت: هر روزی که مجلس زودتر در رابطه با کابینه به جمعبندی برسد امور کشور جلو می‌افتد.

سید شهاب الدین طباطبایی با اشاره به روند بررسی کابینه پیشنهادی دوازدهم در مجلس اظهار داشت: علی‌رغم انتقاداتی که به عدم حضور زنان و جوانان به این کابینه وارد است، کلیت وزرای پیشنهادی و معدل کابینه را خوب ارزیابی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اظهارنظر درباره کابینه زود است و نباید عجله کرد، براساس شنیده‌ها و ذهنیت‌ها نمی‌توان تصمیم گرفت، گویا صبر جوانترها بیشتر از بزرگترهاست، معتقدیم حداقل باید شش ماه به این کابینه فرصت داد و بعد براساس عملکرد آن‌ها قضاوت کرد.

وی تاکید کرد: شایسته است به تصمیم و تدبیر رئیس‌جمهور اعتماد کرد و از نمایندگان محترم مجلس نیز می‌خواهیم به کابینه پیشنهادی اعتماد کنند، در طول شش ماه عملکردها را ارزیابی کنند و اگر وزرا متناسب با برنامه و وعده‌ها پیش نرفتند راه استیضاح و سوال همیشه باز است. امیدواریم رئیس‌جمهور و کابینه دوازدهم نیز به میثاق خود با مردم و نمایندگان آنان پایبند باشند و قولی که رئیس‌جمهور در خصوص جوانگرایی و حضور زنان در دولت داده اند، در ادامه راه اجرایی شود تا مسئولیت خود را در قبال رای ۲۴ میلیونی به مردم نشان بدهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این‌که «نباید نقش جوانان و زنان را در انتخابات در همراهی رئیس‌جمهور فراموش کرد»، افزود: بعضا این افراد بیشتر از دولتمردان به رئیس‌جمهور کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد: ما بیش از این‌که از حضور اصلاح‌طلبان در دولت دفاع کنیم، از دولت انتظار عملکرد اصلاح طلبانه داریم و این موضوع برای مردم هم اهمیت بیشتری دارد. ما سهم خواهی نخواهیم کرد، نشانه‌اش هم این‌که از حضور وزیر جوان و با انگیزه با گرایشی متفاوت و عملکردی مثبت و اصلاح‌طلبانه استقبال می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که هر روزی که مجلس در جمع بندی وزرا زودتر به نتیجه برسد و آنها با رای مناسب اعتماد مجلس را کسب کنند، قطعا امور و اداره کشور جلو می‌افتد و این به نفع کشور خواهد بود؛ چراکه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی معطل نمی‌مانند تا برنامه جدید خود را اجرایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج