۵۸۴۰۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترابیان: مگر می‌شود لیگ بد داشته باشیم؟

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت که اگر پرتغال به تورنمنت چهارجانبه‌ای که قرار است در ایران برگزار شود نیاید، تیم بهتری جایگزین این تیم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت که اگر پرتغال به تورنمنت چهارجانبه‌ای که قرار است در ایران برگزار شود نیاید، تیم بهتری جایگزین این تیم خواهد شد.

عباس ترابیان درباره دیدارهای احتمالی تدارکاتی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما همیشه در حال رایزنی با کشورهای مختلف برای برگزاری دیدارهای دوستانه هستیم، اما فعلاً بازی تدارکاتی جدیدی مصوب نشده است. بیشتر اختلافات ما روی تاریخ برگزاری دیدارها است. صحبت‌هایی با گرجستان، قزاقستان و اخیراً آذربایجان داشته‌ایم اما تاریخ‌ها و تقویم برنامه‌ریزی کشورها همخوانی ندارد.

وی افزود: در اروپا تیم‌ها تاریخ خود را دارند و ما هم می‌خواهیم برنامه لیگ برتر ایران به هم نخورد. با سازمان لیگ هم هماهنگ هستیم و باید بر اساس این سازمان، برنامه‌ریزی کنیم. بیشتر مشکلات براساس ناخوانا بودن تاریخ‌های ما با کشورهای دیگر است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد اینکه گفته می‌شود تورنمنت چهارجانبه‌ای که قرار بود با حضور چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۱۶ برگزار شود، به علت عدم شرکت پرتغال لغو شده است، گفت: ما پیگیر این تورنمنت هستیم، با کشورهای پرتغال، آرژانتین و روسیه صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم و کارهای اسپانسر این مسابقات را هم به پایان می‌رسانیم. برنامه‌های پرتغال با ما همخوانی ندارد و ممکن است این کشور در تورنمنت مذکور شرکت نکند، اما مطمئن باشید تیمی بهتر از پرتغال را جایگزین این تیم می‌کنیم.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که آیا تبریز مشکلی برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا در مهر ماه دارد یا خیر، تصریح کرد: تنها منتظریم مجمع هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به پایان برسد. ما ستادی برای برگزاری این رقابت‌ها داریم و باید کارهای خود را پیش ببریم. ایرادهایی از سالن برگزاری مسابقات (شهید پورشریفی) گرفته شده که در حال رفع آنها هستیم. کفپوش هم از یک شرکت فرانسوی می‌آوریم و این مشکل را پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد صحبت‌های ناظم‌الشریعه که گفته بود لیگ برتر فوتسال کیفیت لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: هر کسی نظر خود را دارد اما نظر من با او متفاوت است. بازیکنان تیم ملی از این لیگ بیرون آمده‌اند. مگر می‌شود ملی‌پوشان و تیم ملی خوبی داشته باشیم اما لیگ ما بد باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج