جاباما
۵۸۴۱۱۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

صف‌ آرایی موافقان کابینه در مقابل مخالف روحانی

۶۱ نماینده مجلس تا ظهر پنج شنبه در موافقت و مخالفت با ۱۱ وزیر پیشنهادی در صحن سخن گفته اند و وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم نیز از برنامه های خود دفاع کرده اند. با این حال شش وزیر هنوز در نوبت هستند.

خبرگزاری ایرنا: ۶۱ نماینده مجلس تا ظهر پنج شنبه در موافقت و مخالفت با ۱۱ وزیر پیشنهادی در صحن سخن گفته اند و وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم نیز از برنامه های خود دفاع کرده اند. با این حال شش وزیر هنوز در نوبت هستند.

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر آغاز شد و ظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه با ادامه رسیدگی به برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پایان یافت.

بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی که از روز شنبه نیز ادامه می یابد، تاکنون به ترتیب حروف الفبا وزارت آموزش و پرورش، وزارت اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اقتصاد و امور دارایی، وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دادگستری، وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسیدگی شده است.

مخالفان و موافقان وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز پنج شنبه در صحن سخن گفتند و نخستین سخنران در جلسه روز شنبه برای ادامه بررسی صلاحیت وزیران، وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.

وزیران صنعت، معدن و تجارت ؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ کشور ؛ نفت ؛ نیرو و ورزش و جوانان هنوز در نوبت هستند.

در این میان تا ظهر پنجشنبه ۶۱ نماینده مجلس شورای اسلامی در موافقت و مخالف با وزیران پیشنهادی اظهار نظر کردند که ۳۶ نماینده موافق و ۲۵ نماینده نیز به عنوان موافق با برنامه های وزیران پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه نیز در دو نوبت صبح و عصر به بررسی برنامه های وزارت خانه های باقی مانده رسیدگی خواهتد کرد.

همچنین در روز نخست که ۱۰ تن از نمایندگان در مخالفت و موافقت با کلیات برنامه ها و مشی کابینه برای اظهار نظر ثبت نام کرده بودند، ۱۲ تن از نمایندگان به اظهار نظر پرداختند که هفت تن از نمایندگان در مخالفت و پنج تن از نمایندگان در موافقت با کلیات برنامه ها و مشی کابینه اظهار نظر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی پاکقلم

      به نظر بنده ترکیب کابینه ریشه در...

      ترس وطمع ، مصلحت ریشه هر ...دی
      رضای حق تعالی جوهر هر دوایی

      بیت اول شعر دارد نه دربیت دوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج