۵۸۴۴۶۸
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

بهترین گجت‌های هوشمند خانگی ۲۰۱۷

دستگاه‌های هوشمند خانگی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید توسط آن‌ها همه وسایل منزل‌تان را کنترل کنید از تنظیم چراغ ها و دما گرفته تا قفل درب‌ها و سیستم امنیتی. ما بهترین دستگاه‌ها را تست کردیم و حالا تصمیم گرفته‌ایم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

برترین ها - ترجمه از محمدپارسا حاتمی: این روزها اینترنت همه‌ی زندگی ما را فرا گرفته و اکثر کارهایمان را با آن انجام می‌دهیم، از خرید آنلاین بگیرید تا ارتباط با دیگران و حتی کنترل خانه‌ و محل کارمان.
آیا تابحال شده به این فکر کنید که چه پیش می‌آمد اگر تمام وسایل منزل‌تان به اینترنت متصل می‌شدند؟ نه فقط کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند، بلکه تمام وسایل مانند چراغ‌ها، اسپیکرها، پنجره‌ها، اجاق گاز و خیلی از وسایل دیگر.
یا به این فکر کرده‌اید که اگر آن‌ها می‌توانستند با شما ارتباط برقرار کنند، اطلاعات منزل را برایتان بفرستند و دستورات شما را پیروی کنند چه می‌شد؟ شاید الان دارید با خود می‌گویید که ما داریم برای شما از یک داستان علمی-تخیلی حرف میزنیم اما همه این‌ها وجود داشته و به loT (Internet of Things) معروف است. به تعبیری ما می‌توانیم از آن به یک اتوماسیون نام ببریم چرا که همه کارها با زدن چند کلیک به راحتی انجام خواهد شد.

دستگاه‌های هوشمند خانگی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید توسط آن‌ها همه وسایل منزل‌تان را کنترل کنید از تنظیم چراغ ها و دما گرفته تا قفل درب‌ها و سیستم امنیتی. ما بهترین دستگاه‌ها را تست کردیم و حالا تصمیم گرفته‌ایم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

وسایل کنترلی

۱. Amazon Echo and Echo Dot
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

Echo یک اسپیکر بلوتوثی است که توسط شرکت آمازون ارائه شده و با سیستم Alexa که یک سیستم ارتباط صوتی است کار می‌کند.

سیستم Alexa به این صورت است که وقتی شما عبارتی را که برای سیستم تعریف شده است بیان می‌کنید، شنیده و دستور پاسخ متناظر به آن عبارت را صادر می‌کند. خوبی این سیستم این است که با اکثر دستگاه‌های هوشمند خانگی سازگار بوده و کارایی خوبی دارد. برای مثال شما به سیستم معرفی می‌کنید که اگر عبارت «تلویزیون روشن شو» را گفتید، تلویزیون روشن شود. حالا این اسپیکر به چه کاری می‌آید؟ هنگامی که شما خارج از خانه هستید می‌توانید از طریق این اسپیکر فرمان‌های صوتی خود را بیان کرده و بدون حضور شما آن عمل انجام شود.
۲. Wink Hub ۲
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

این محصول هم می‌تواند خانه‌ی شما را از راه دور کنترل کند اما این بار نه با سیستم صوتی بلکه توسط یک برنامه بر روی گوشی همراه شما. Hub۲ می‌تواند به WiFi خانه‌تان متصل شده و به شما اجازه دسترسی به وسایل منزل‌تان را از راه دور بدهد و شما با چند کلیک ساده می‌توانید وسایلی که به این سیستم متصل هستند را کنترل ‌نمایید.
3. Logitech Harmony Elite
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

اگر شما علاقه‌ای به کنترل با این شیوه نوین را ندارید و می‌خواهید مثل قدیم ندیما با فشار دادن دکمه‌ها کنترل خانه خود را بر دست بگیرید، ما این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از نظر ظاهری مانند همان کنترل‌ تلویزیون‌های قدیمی می‌ماند اما با صفحه نمایشی کوچک و رنگی که با آن می‌توانید سیستم‌های صوتی و تصویری یا حتی باز و بسته شدن درب‌های ورودی را چک کنید.


دوربین و سیستم‌های نظارتی

1. دوربین امنیتی Netgear Arlo Pro
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

زمانی که برای اولین بار در سال 2015 نسخه اولیه این محصول رونمایی شد ما را واقعا شگفت زده کرد. سیستم وایرلس، ضد آب بودن، نصب آسان، همه و همه عالی به نظر می‌رسید اما وقتی اعلام شد که میکروفون نداشته و قادر به ضبط صدا نیست کمی ما را از این محصول دل‌سرد کرد.
اما حالا نسخه Pro این محصول آمده که حالا دیگر صدا را نیز ضبط می‌کند. در این سری از باتری‌های قابل شارژ مجدد در آن استفاده شده و یک درگاه USB برای ضبط تصاویر بر روی آن قرار داده شده است. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای تصاویر را در فضای ابری‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهند، ذخیره نمایید.
۲. دوربین امنیتی LG LHC۵۲۰۰WI
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

داشتن دوربین امنیتی با سیستم WiFi داخلی می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد مگر اینکه شما آن را با یک سیستم جامع‌تر، بررسی بیشتر و تماس با صاحب منزل در مواقع ضروری بخواهید. خب LG یک دوربین مداربسته به همراه WiFi داخلی و پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه کرده است که شما می‌توانید با سرویس ADT's Canopy به راحتی به بررسی دوربین‌ها بپردازید. این دوربین برای اشخاصی که خانه کرایه می‌دهند یا خانه‌های آپارتمانی دارند و نمی‌خواهد هزینه زیاد سیستم‌های مداربسته را بپردازند، بسیار مناسب است.
3. دوربین Tend Secure Lynx Indoor
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

در نگاه اول که ببینیدش با خود می‌گویید به ظاهر کوچکش نمی‌خورد که خیلی امکانات و آپشن داشته باشد اما باید بگوییم همین دوربین کوچک توانایی‌هایی دارد که خیلی از این بزرگترهایش هم ندارند. توانایی ضبط رنگی با کیفیت 1080p ، ضبط در تاریکی و بدون نور، اعلام و ارسال نوتیفیکیشن هنگام حرکت جسمی در منزل، ضبط صدا، قابلیت و تکنولوژی تشخیص چهره و مهم‌تر از همه در اختیار داشتن یک فضای ابری رایگان برای نگهداری فایل‌های تصویری. فکر می‌کنم تا همین جا هم با ما هم عقیده شده‌اید که یکی از بهترین گزینه‌هاتون می‌تواند این مدل باشه و ما هم بشدت آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
۴. دوربین Nest Cam Outdoor
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

اساسا مانند دیگر مدل‌های دیگر است با این تفاوت که می‌توان از آن در خارج از خانه هم استفاده کرد چرا که هم WiFi داشته و می‌تواند ویدیوها را با کیفیت ۱۰۸۰p به مانیتور یا گوشی هوشمند شما ارسال کند و هم اینکه از طریق کابل می‌تواند به آن برق رسانی کرد. همچنین قابلیت تشخیص حرکت و صدا را دارد و در صورت وجود هرگونه فعالیتی آن را سریع گزارش می‌دهد. البته برای نگهداری ویدیوها باید اشتراک تهیه کنید که کمی خرج روی دستتان می‌گذارد.


سیستم‌های امنیتی و ضد سرقت

۱. August Smart Lock HomeKit
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

فکر کنید به خانه‌تان نزدیک می‌شوید و درب‌ها بصورت اتوماتیک باز می‌شود، چه حس و حالی خواهید داشت در این صورت؟ راحتی؟ خب باید به شما بگوییم که شرکت August به این نیاز شما پاسخ داده و بوسیله متصل شدن به بلوتوث گوشی هوشمندتان و شناسایی شما درب‌ها را باز می‌کند. در آخرین نسخه هم تا حدودی با دستگاه‌های شرکت Apple سازگار شده اما هنوز بیشتر با سرویس IFTTT کار می‌کند.

۲. ADT Pulse
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

اگر بدنبال سیستم امنیتی می‌گردید که ۳۶۵ روز سال و ۲۴ ساعته بتواند در منزل شما مانند یک سرباز نگهبانی دهد و هنگام احساس خطر آژیرش به صدا درآید، این مورد گزینه مناسبی است. اما این سیستم مانند سیستم‌های DIY که تنها در گذشته کارامد بودند، نیست و طبیعتا قیمت بسیار بالاتری هم دارد. ولی اگر یک سیستم امنیتی جامع و مطمئن می‌خواهید، از خرید ADT پشیمان نخواهید شد.
3. Abode Home Security Starter Kit
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

اگر هزینه زیادی برای تهیه سیستم امنیتی منزلتان نمی‌خواهید پرداخت کنید، این همان گزینه‌ای است که باید سراغش بروید. شرکت Abode راه حلی ارائه داده است ما بین سیستم‌های قدیمی DIY و سیستم‌های پیشرفته امروزی که بسیار گران قیمت هستند.
سیستم این شرکت به راحتی نصب شده و می‌تواند کنترل درب‌ها، چراغ‌ها و وسایل هوشمند دیگر را براحتی تحت نظر داشته باشد. از قابلیت‌های دیگر این محصول هم می‌توان به سازگاری آن با سیستم صوتی هوشمند Alexa شرکت Amazon نیز اشاره کرد.

سیستم‌های سرمایش و گرمایش

۱. Nest Learning Thermostat
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

زمان آن فرا رسیده تا همان طور که بر روی کاناپه منزل‌تان تکیه داده اید بدون نیاز به تغییر وضعیت‌تان و هیچگونه فعالیتی دمای منزل‌تان را تنظیم کنید. Nest Learning مجهز به WiFi داخلی است و شما همان طور که در حال چرخش در فضای مجازی هستید، می‌توانید با چند کلیک ساده دما را تنظیم کنید. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه که بر روی دیوار نصب می‌شود نیز جذابیت خاص خودش را دارد.
2. Ecobee3 Smart WiFi Thermostat
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

دستگاه تنظیم دمای Nest که در بالا به آن اشاره کردیم تنها گزینه در سیستم‌های تنظیم دما نیست و حالا Ecobee3 معرفی شده است که یک مدل دیگر از همین نوع سیستم‌ها است که از راه دور کنترل می‌شود. یک ویژگی خوبی که این دستگاه دارد این است که دما را فقط در یک نقطه چک نمی‌کند بلکه با سنسورهایی که در سرتاسر منزل و اتاق‌ها دارد اطلاعات را دریافت کرده و تحلیل می‌کند.
۳. Hisense ۱۰,۰۰۰ BTU Portable Air Conditioner
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

هایسنس دستگاهی طراحی کرده برای خانه‌های متوسط و کوچک که می‌توان آن را از راه دور و با تلفن همراه‌ هوشمندتون کنترل کنید و چون دستگاه پرتابلی است، می‌توان آن را در اتاق‌های متفاوت قرارداد. البته از نظر قیمتی از دیگر موارد مشابه بالاتر است و به دیگر وسایل هوشمند منزل‌تان متصل نمی‌شود. اما در مجموع خوب بنظر می‌رسد، به راحتی نصب می‌شود و کار سرمایش را به خوبی انجام می‌دهد و مطمئن باشید که راضی خواهید بود.

سیستم روشنایی

فیلیپس Hue Bulbs
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

آیا می‌خواهید نور پردازی خانه‌ی تان را کاملا هوشمند کنید؟ فیلیپس پیشنهادی برای شما دارد. Hue Bulbs لامپ‌هایی است که نه تنها شما می‌توانید شدت نور آن را تنظیم نمایید، بلکه می‌توانید رنگ متساعد شده از لامپ را هم تعویض کنید.
خوبی این لامپ‌ها این است که با اکثر سیستم‌های کنترلی مانند Alexa و Siri کار می‌کند. این لامپ‌ها رنگی هستند، حالا اگر علاقه‌ای به نوع رنگی آن ندارید باید کمی صبر کنید چرا که لامپ‌های سفید رنگ آن هم در راه است.

آشپزی

۱. Anova Culinary Precision Cooker Wi-Fi
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

همیشه خانوم‌هایی که سر کار می‌روند نگران غذای ظهرشان هستند که وقتی بر می‌گردند آماده باشد. حالا Anova قابلمه ای به بازار ارائه کرده است که از طریق WiFi کنترل می‌شود حتی اگر خارج از خانه باشید. از طریق اپلیکیشنی که خود شرکت به شما می‌دهد شما می‌توانید ببینید که غذای‌تان در چه مرحله‌ای از پخت است. همچنین می‌توانید دمای مورد نظرتان را انتخاب کنید و اپلیکیشن دمای آب داخل قابلمه را به شما نمایش می‌دهد.
2. Char-Broil Digital Electric Smoker
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

تا قبل از این برای کباب کردن گوشت و طبخ یک دنده کباب خوشمزه تنها 2 راه داشتید، بر روی اجاق گاز یا زغال. اما حالا دیگر وقت آن رسیده تا روش‌های قدیمی را کنار گذاشته و از این دستگاه استفاده کنید. چرا از آن استفاده نکنید در حالی که می‌توانید حتی دمای آن را مطابق نظرتون تنظیم کنید؟ هنگامی که گوشت‌ها کاملا پخت، اپلیکیشن به شما اعلام می‌کند که غذای‌تان حاضر است. این اجاق 725 اینچ فضای مربعی شکل در اختیارتان قرار می‌دهد که حتی تمیز کردن آن هم بسیار ساده است.
۳. June Intelligent Oven
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

فر June یک فر رو میزی است که با کلی تکنولوژی به همراه WiFi داخلی و حتی یک دوربین ارائه شده است که توانایی پخت هر چیزی را که شما بخواهید دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که تصمیم بگیرید چه نوع غذایی می‌خواهید نوش جان بفرمایید و از چه روشی دوست می‌دارید که پخت شود و درنهایت بقیه کارها را به این فر هوشمند بسپارید. مطمئن باشید نتیجه بسیار دیدنی، جذاب و خوشمزه تر از آنی خواهد بود که انتظارش را می‌کشیدید.
4. Perfect Bake Pro
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

این دستگاه طراحی شده است تا به اما و اگرهای هنگام پخت کیک پایان بخشد. حتما تا حالا هنگام پخت کیک برایتان پیش آمده است که با خود بگویید «خب الان چه مقدار از مواد را باید با هم مخلوط کنم». Perfect Bake Pro آن جا خواهد بود تا به کمک شما بیاید. به کمک اپلیکیشنی که همراه آن به شما عرضه می‌شود شما خواهید دانست که در هر مرحله باید چه ماده و چه مقدار از آن را در ظرف‌تان بریزید تا نتیجه‌ای توصیف ناپذیر داشته باشید.

وسایل تمیز کننده

۱. Eufy RoboVac ۱۱
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

اگر کمی جست و جو کنید می‌توانید به این نتیجه برسید که جاروبرقی‌های اتوماتیک موجود در بازار قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار نخواهند داشت. اما حالا Eufy RoboVac با قیمت باور نکردنی ۳۰۰ دلار به بازار آمده است. درست است که WiFi نداشته و از این طریق نمی‌توانید آن را کنترل کنید اما وقتی آن را روشن می‌کنید خیالتان از بابت تمیز کردن راحت است چرا که کارش را خوب بلد است.
2. iRobot Roomba
بهترین گجت‌های هوشمند خانگی 2017

Roomba تنها یک مدل نداشته و شامل دو مدل 690 و 980 می‌باشد که تفاوت قیمت بالایی دارند و خب طبیعتا بدلیل امکانات متفاوت هر کدام می‌باشد. اما هر دو آن ها از تکنولوژی بالایی برخوردارند. برای مثال هر دو مجهز به دوربین می‌باشند که می‌توانند با استفاده از آن به مسیریابی بپردازند و هر دو با سیستم‌های صوتی Alexa و Google Assistant Voice می‌توانند کنترل شوند.
همچنین از طریق اپلیکیشنی که دارند شما می‌توانید جزئیات جارو کردن و مسیرهای پیموده را ببینید. ما تنها یک نقطه ضعف در آن دیدیم و آن موتور نسبتا ضعیف آن بود اما با این حال به نظر ما باز هم ارزش خرید را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج