۵۸۴۴۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خالق اپلیکیشن iTrump بر دونالد ترامپ پیروز شد!

خالق یک اپلیکیشن در حوزه موسیقی پس از چند سال دعوای حقوقی با وکلای دونالد ترامپ که در این میان رئیس‌جمهور آمریکا نیز شده، سرانجام در دادگاه پیروز شد.

وب سایت کلیک - آریا کرنافی: خالق یک اپلیکیشن در حوزه موسیقی پس از چند سال دعوای حقوقی با وکلای دونالد ترامپ که در این میان رئیس‌جمهور آمریکا نیز شده، سرانجام در دادگاه پیروز شد.
خالق اپلیکیشن iTrump بر دونالد ترامپ پیروز شد!
تام شارفلد نوازنده‌ای که به دنیای تکنولوژی وارد شده در سال ۲۰۱۱ در کالیفرنیا با ارائه دومین اپلیکیشن خود در حوزه موسیقی، ناخواسته وارد جدالی جدی با دونالد ترامپ شد. iTrump که از کلمه ترومپت (Trumpet) گرفته شده نواختن آن‌لاین ترومپت را ممکن و دربرگیرنده آموزش چگونگی نواختن ترومپت است.

این اپلیکیشن تحت عنوان تجاری Spoonjack LLC پس از ارائه اپلیکیشن iBone به بازار آمد که نواختن ترومبون را آموزش می‌دهد. ترومبون سازی است که شارفلد سال‌های دانشجویی مهندسی در دانشگاه ام آی تی آمریکا را به نواختن‌اش سپری کرده بود.

هر دو اپلیکیشن شارفلد، برای آموزگاران موسیقی و شاگردها طراحی شده‌اند. اما نام خانوادگی ترامپ برای خالق این اپلیکشین دردسر ساز شد.

وکلای دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۱ در نامه‌ای به شارفلد او را موظف کردند تا برای همیشه از استفاده از عنوان "iTrump" به عنوان اسم اپلیکیشن خود انصراف دهد.

زمانی این نامه نوشته شد که iTrump در پی گزارش‌ برخی نشریات معتبر شهرت یافته بود. شارفلد حاضر نبود تسلیم شود ولی نامه‌ای که دریافت کرد مقدمه‌ای بر نبردی حقوقی بود که شش سال به درازا کشید. نبردی که یک سوی آن ترامپ و وکلایش بودند و سوی دیگر آن شارفلد حتی بدون داشتن یک وکیل. اما پیروزی شارفلد کار سختی نبود و او دادگاه را در همان زمان برد.

پس از پیروزی اولیه شارفلد در دادگاه، این بار او بود که با توجه به نتایج پیگیری‌های شخصی‌اش، به کمپانی ترامپ برای مواردی نظیر نقص اداری در ثبت و… حمله قانونی کرد. نتیجه آن یک پیروزی بزرگ دیگر پس از صرف شش سال زمان و نوشتن هزاران برگه نامه‌های قانونی بود.

بر اساس رای دادگاه، کمپانی ترامپ در نیویورک حق استفاده از عنوان Trump را در محصولات مرتبط به خدمات سرگرمی و موسیقی از دست داد.

شارفلد قصد دارد همه تمرکز خود را به ادامه حرفه‌اش در دنیای فن‌آوری اختصاص دهد. او می‌گوید به زودی نسخه اندروید "iTrump" را به بازار عرضه می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج