جاباما
۵۸۴۶۶۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مدیر دفتر موسیقی به سعدآباد رفت

تجلیل بنیاد فردوسی از سهراب پورناظری و همایون شجریان و حضور مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و تعدادی از اهالی سیاست و فرهنگ دو خبر از پروژه «سی» طی روزهای اخیر است.

خبرگزاری مهر: تجلیل بنیاد فردوسی از سهراب پورناظری و همایون شجریان و حضور مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و تعدادی از اهالی سیاست و فرهنگ دو خبر از پروژه «سی» طی روزهای اخیر است.
مدیر دفتر موسیقی به سعدآباد رفت

یاسر موحدفرد دبیرکل بنیاد فردوسی جمعه ۲۷ مرداد ماه با حضور در مجموعه سعد آباد محل اجرای پروژه «سی» ضمن اهدای تندیس زرین فردوسی و خوان سوم رستم ساخته گروه هنری «یادمان» از همایون شجریان و سهراب پورناظری و هنرمندان کنسرت نمایش «سی» تقدیر کرد.

بنیاد فردوسی از هنرمندان کنسرت نمایش «سی» از جمله صابر ابر، بهرام رادان، مهدی پاکدل و سحر دولتشاهی در بخش نمایش و همایون شجریان و سهراب پورناظری در بخش موسیقی سنتی به منظور زنده ساختن آموزه ­های اخلاقی دانشنامه و گنج­نامه شاهنامه حکیم توس تجلیل کرده است.

حضور مدیرکل دفتر موسیقی و اهالی سیاست و فرهنگ

فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از اهالی سیاست و فرهنگ نیز طی روزهای گذشته از پروژه «سی» دیدن کردند.
مدیر دفتر موسیقی به سعدآباد رفت

شهیندخت ملاوردی، محمود واعظی، محمد علی نجفی، زهرا احمدی پور، پروانه سلحشوری و تعدادی دیگر از اهالی سیاست و فرهنگ طی روزهای اخیر به عنوان مهمان ویژه از پروژه موسیقایی نمایشی «سی» دیدن کردند.

پروژه «سی» با مدیریت تهمورس پورناظری کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری، نوشته نغمه ثمینی و کارگردانی علی اصغر دشتی براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه (زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب) است که از ۱۶ مردادماه در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد روی صحنه رفته است.

این نمایش با تلاش برای بازسازی هویت ملی و با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه رفته و هر شب میزبان نزدیک به چهارهزار نفر مخاطب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      موسیقی عامل اصلی نفاق و گناه کبیره است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج