۵۸۴۷۶۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تهران شهر جهانی شیشه می‌شود

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست با تشکل های صنایع دستی گفت: به دنبال معرفی تهران به عنوان شهر ملی و جهانی شیشه هستیم.

خبرگزاری ایرنا: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست با تشکل های صنایع دستی گفت: به دنبال معرفی تهران به عنوان شهر ملی و جهانی شیشه هستیم.

بهمن نامور مطلق در جلسه تشکل های غیردولتی صنایع دستی گفت: در شرایط کنونی، طرح حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی با تلاش هایی که از سوی معاونت صورت گرفت و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از طی مراحل و بررسی در شورای نگهبان به زودی به مرحله ابلاغ می رسد و با ابلاغ آن، خون تازه ای در بدنه صنایع دستی جریان می یابد.
معاون صنایع دستی کشور از هنرمندان خواست پیشنهادات خود را برای کمک به بدنه صنایع دستی و توسعه آن از راههای جدید ارائه دهند و افزود: هنرمندان می توانند تا حد زیادی می توانند در رشد و پویایی صنایع دستی کمک کننده باشند اما در برخی مواقع، برخی دوستان در تفکرات دولت نهم و دهم باقی مانده اند و تلاش برای رشد و توسعه خود و صنایع دستی ندارند که امیدواریم شرایط تغییر کند.
وی ادامه داد: در راستای حمایت از هنر شیشه در تهران، بحث طراحی و ارائه طرح استفاده از نمادهای شیشه در تهران به سازمان زیباسازی شهرداری تهران را در دستور کار داریم تا هنر شیشه در تهران نهادینه شود.
نامور تاکید کرد: پس از آن می توانیم به دنبال ایجاد خانه شیشه در تهران باشیم و درمرحله بعد به دنبال معرفی تهران به عنوان شهر ملی و جهانی شیشه هستیم.

جلسه تشکل های غیردولتی صنایع دستی با حضور بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و هنرمندان پیشکسوت و جوان این حوزه به منظور بررسی برنامه های معاونت صنایع دستی در دولت دوازدهم در سالن جلسات معاونت صنایع دستی برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرجهانی تریاک کدومه

    • بدون نام

      با سلام تهران خیلی وقته شهر شیشه شده و......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج