جاباما
۵۸۴۸۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه باشگاه ذوب‌آهن در مورد داوری شهرآورد

باشگاه ذوب آهن اصفهان بررسی ویژه داوری دیدار تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان را از کمیته محترم داوران مطالبه کرد.

ورزش سه: باشگاه ذوب آهن اصفهان بررسی ویژه داوری دیدار تیمهای ذوب آهن اصفهان و سپاهان را از کمیته محترم داوران مطالبه کرد.

در بیانیه مربوط به داوری شهرآورد اصفهان آمده است:

همانگونه که اهالی فوتبال مستحضر هستند، تیم فوتبال ذوب آهن قربانی بزرگ داور در هفته های پیشین بوده است. اخراج اسماعیل شریفات در دیدار هفته دوم، اخراج ولسیانی در دیدار با پیکان و حالا سه اشتباه مهلک داوری در دیدار شهرآورد اصفهان.

ذوب آهن در شهرآورد اصفهان بر روی چهار اتفاق مهلک از سوی داوری متضرر شد که کارشناسان نیز به اشتباه داوری در این صحنه ها اذعان کرده اند و حالا باشگاه ذوب آهن انتظار رسیدگی و پاسخ به این اشتباهات را از سوی کمیته داوران دارد.

۱) ابتدا اخراج رسول نویدکیا با خطا بر روی سیدمحمدرضا حسینی که او را در موقعیت تک به تک از پشت سرنگون کرد و بی تردید باید با کارت قرمز داور روبرو میشد.

2) پنالتی بر روی ربیع عطایا در ابتدای نیمه دوم که توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد.

۳) گل ساسان انصاری که پیش داور باید به خاطر خطای صددرصد بر روی مرتضی تبریزی بازی را متوقف می کرد و همه داوران به آن اذعان کردند.

4) گل دوم تیم سپاهان که در موقعیت آفساید بود و خوشبختانه خط محوطه جریمه و موقعیت مهران درخشان مهر و جلال علی محمدی جای هیچ تردیدی در آفساید بودن گل نمی گذارد.

امیدواریم باشگاه ذوب آهن که همواره احترام به داور را در راس رویکردهای خود قرارداده و همواره به عنوان باشگاه اخلاق مدار مطرح بوده است از حق خود در ارتباط با این اشتباهات محروم نشود.

گفتنی است متاسفانه درخواست باشگاه ذوب آهن در مورد رسیدگی به اشتباهات داوری در دیدار هفته چهارم این تیم و اعتراض به صحنه های مشکوک با واکنش باشگاه سپاهان روبرو شده است که مشخص نیست بر چه اساسی در این بین باشگاه سپاهان در این ارتباط به موضوع ورود می کند!

باشگاه ذوب آهن با مشکل داوری در دیدارش روبرو بوده است و کمیته محترم داوران مرجع رسیدگی است و ورود ضلع سوم به این مبحث، موضوعیت ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      در داوری های مشکوک‌ سپاهان ضلع سوم وثابت هست.تاریخ‌داوریها را دوباره نگاه کنید.قهرمانی داور محروم آبهای آلوده و ...ووووووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج