۵۸۵۱۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ساعی: مدیریت پولادگر سالها قبل باید تمام می‌شد

پرافتخارترین تکواندوکار ایران گفت: اگر طی سالهای گذشته اعضای تیم ملی در میدان‌های مختلف آسیایی، جهانی و المپیک مدال کسب نمی کردند، سالها قبل مدیریت فدراسیون تغییر می کرد.

خبرگزاری مهر: هادی ساعی اظهار داشت: زمانی که عضو تیم ملی بودم به همراه سایر دوستان ملی پوش خود برای سربلندی ایران اسلامی سخت تلاش کرده و از هر میدانی با دست پر به ایران بازمی گشتیم. همان مدالها ضامن تثبیت صندلی ریاست فدراسیون برای پولادگر بود.

وی به عضویت در هیات رئیسه فدراسیون هم اشاره کرد و گفت: بعد از کسب طلای المپیک در بازیهای المپیک ۲۰۰۸ که تنها طلای ایران بود، نه تنها پولادگر، که مسئولان وقت سازمان تربیت بدنی هم موقعیت خود را تثبیت کردند. حالا چه شده که پولادگر حامی من شده است؟ کمک های هادی ساعی تمام شده که آقایان جرات می کنند در مورد من بی محابا صحبت می کنند! آیا آقایان حمایت ملی پوشان را در سالهای اخیر فراموش کرده اند، اگر نبود همین حمایت ها شاید عمر مدیریت پولادگر همان چهار سال اول به پایان می رسید.

دارنده سه مدال طلا و برنز المپیک اضافه کرد: مردم ایران به خوبی افراد را می شناسند و به عملکردها آگاه هستند، جریانات پشت پرده را نیز خوب می دانند. نیازی هم نیست که افراد دیگر خود شیرینی کنند. اهالی تکواندو نیک می دانند که قهرمانان و مربیان ابزاری برای بقای پولادگر در طی سالهای گذشته بوده و خواهند بود. از کدام مدیریت کارآمد صحبت می کنند که تکواندو در فراز شیبی سقوط قراردارد.

ساعی ادامه داد: چرا آن زمان که در رقابتهای انتخابی تیم ملی در ورزشگاه کارگران ۶ بر ۲ حریف خود را شکست دادم، پولادگر از من حمایت نکرد و من با وجود برتری از تیم ملی خط خوردم؟ دلیل آن هم مشخص بود چون کسی بود که مدال کسب می کرد. از دست مسائل زیاد است که اگر آقایان به همین روند خود ادامه دهند نجابت را کنار گذاشته و برخی چیزها را که نباید، بازگو می کنم.

وی افزود: سوابق مشخص است و از آنها که برای رئیس فدراسیون نوشابه باز می کنند می خواهم که قبل از دست بردن به قلم لطفا کمی اطلاعات خود را بالا ببرند. این که قهرمانان این رشته نجابت به خرج داده برخی مسائل را بازگو نمی کنند دلیل نمی شود که آقایان هرچه می خواهند در سایت های خود منتشر کنند.

مدیرفنی سابق تیم ملی در پایان گفت: سایتی که هوادار پولادگر است نه تکواندو، مطالبی را بیان کرده که معتقدم فقط برای تعریف و تمجید از رئیس خود بیان شده است. سایتی که مسئولیتش را روابط عمومی فدراسیون برعهده دارد و رنگ و بوی نوشته هایش را همه اهالی تکواندو به خوبی می دانند. در خصوص این افراد هم مسائلی را بازگو خواهم کرد که هویت آنها بیش از گذشته برای جامعه ورزش مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داودی

      اقای پولادگر تشکر از زحمات شما بعد از این همه سال نمی خواهید میدان رابه کسان دیگر واگذار کنید پشت این میز چه خبر میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج