جاباما
۵۸۵۳۱۷
۱۱ نظر
۵۷۱۸
۱۱ نظر
۵۷۱۸
پ

۵ خودروی وسوسه‌انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار

امروزه با مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان شما در بازار اتومبیل‌های صفر کیلومتر، فقط باید به سراغ اتومبیل‌های چینی و یا بی‌‎کیفیت‌های ایرانی بروید و دلخوش به چهار چرخ و یک فرمانِ اتومبیل‌های تولید داخل باشید. اما بازار دست دوم‌ها را نباید فراموش کرد؛ چرا که در آن امکان خریداری اتومبیل‌هایی وسوسه انگیز داشته و باید گفت که حقیقتا سرشان به تنشان می‌ارزد!

برترین‌ها: در کشور ما اکثریت قریب به اتفاق خریداران اتومبیل باید خودرو‌هایی بی‌کیفیت، چینی و پر استهلاک را در بازه قیمتی زیر ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنند. البته در گذشته‌هایی نه چندان دور این امکان وجود داشت که با ۲۰۰ میلیون تومان، اتومبیل‌هایی نظیره؛ پژو ۵۰۸، کیا اپتیما، دی‌اس ۵ ال‌اس و رنو تلیسمان را خریداری کرد و از سواری با آن‌ها لذت برد. اما گذشته‌ها گذشت و فقط حسرت و افسوس برای اکثریت مردم ایران و آرزوی سواری بر اتومبیلی ایمن، ارزان و باکیفیت برای آن‌ها باقی مانده است.

امروزه با مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان شما در بازار اتومبیل‌های صفر کیلومتر، فقط باید به سراغ اتومبیل‌های چینی و یا بی‌‎کیفیت‌های ایرانی بروید و دلخوش به چهار چرخ و یک فرمانِ اتومبیل‌های تولید داخل باشید. اما بازار دست دوم‌ها را نباید فراموش کرد؛ چرا که در آن امکان خریداری اتومبیل‌هایی وسوسه انگیز داشته و باید گفت که حقیقتا سرشان به تنشان می‌ارزد! حتی اگر هزینه زیادی بابت قطعات و یا تعمیر اتومبیل‌های مذکور بپردازید؛ باز هم ارزش آن‌ها همچنان بیشتر از اتومبیل‌های داخلی بوده و نمی‌توان منکر کیفیت مونتاژ و سواری برخی از آن‌ها شد. با این اوصاف ما در برترین‌ها برآن شدیم که ۵ اتومبیل وسوسه انگیز را که می‌توان با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد؛ به شما معرفی کنیم تا شاید برخی از ما مجبور به خرید اتومبیل‌های داخلی و بی‌کیفیت نشویم!

مزدا ۳ (نسل یک)

۵ خودروی وسوسه‌انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار

گروه خودروسازی بهمن در سال ۱۳۸۶ تصمیم گرفت که میزان همکاری‌های خود با کمپانی ژاپنی مزدا را افزایش داده و به همین خاطر دست برروی مزدا ۳ گذاشت و بعد از مدتی آن را به روی خط تولید خود برد. این اتومبیل تا سال ۱۳۸۹ به تولید رسید و بعد از آن جای خود را به مزدا ۳ جدید داد. اکنون تیپ‌های ۱ و ۳ این اتومبیل در بازار دست دوم‌های ایران حضور داشته و از توان پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار استفاده می‌کنند. برای انتقال قدرت پیشرانه به محور جلو از گیربکس ۵ سرعته دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. مزدا ۳ در دوران خودش یکی از با کیفیت‌ترین اتومبیل‌های ایران بوده و موفق به کسب چهار ستاره ایمنی اروپا شده است.

مزدا ۳ در فول‌ترین نسخه خود مجهز به ۶ کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، سانروف، سیستم صوتی بوز (BOSE)، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم کنترل صوتی روی فرمان، آینه‌های برقی و... بوده و می‌توان نمونه‌هایی از آن را با پرداخت مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد. البته باید این نکته را ذکر کنیم که هزینه نگهداری مزدا ۳ کمی بالا بوده و برای تهیه قطعات یدکی آن با مشکلاتی مواجه می‌شود.

نیسان ماکسیما اتوماتیک

۵ خودروی وسوسه‌انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار

نیسان Cefiro یا ماکسیما در سال ۱۹۹۸ میلادی معرفی شد و شرکت پارس‌خودرو برای چندین سال این خودروی ژاپنی و قدرتمند را در ایران به تولید رسانده است. ماکسیما در گذشته نماد تجمل و جلال برای افراد ثروتمندِ ایرانی بود و کابین راحت، جادار و باکیفیت آن نظر همه را جلب می‌کرد. اما داستان ماکسیما با کابین جادار و کیفیت بی‌نظیر آن به پایان نمی‌رسد؛ زیرا قلب تپنده این اتومبیل یک هیولای قدرتمند است!

در ماکسیما از پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر با توان ۲۲۷ اسب‌بخار استفاده شده و تمام توان آن به واسطه گیربکسی ۴ سرعته و اتوماتیک به محور جلو انتقال داده می‌شود. این محصول مجهز به دو کیسه هوا، رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچی، سیستم ABS، EBD، BAS، سی‌دی چنجر، آینه‌های برقی و... است. ماکسیما هندلینگ فوق‌العاده‌ای داشته و عملکرد گیربکس آن رضایت بخش است. اکنون می‌توان با کمی تلاش و کوشش نسخه‌هایی از نیسان ماکسیما را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد و از سواری با اتومبیلی قدرتمند و با کیفیت لذت برد.

هیوندای سوناتا ۲۰۰۸

۵ خودروی وسوسه‌انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار

هیوندای سوناتا یکی‌دیگر از انتخاب‌های وسوسه انگیز در بازه قیمتی زیر ۲۰۰ میلیون تومان بوده و شما در صورت تلاش و کوشش فراوان، قطعا می‌توانید مدل‌های ۲۰۰۸ یا ۲۰۰۹ این اتومبیل خوش ساخت و با کیفیت را خریداری کنید. در این محصول وارداتی از پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با توان ۱۷۴ اسب‌بخار استفاده شده و گیربکسی ۵ سرعته و اتوماتیک قدرت آن را به محور جلو منتقل می‌کند.

فول‌ترین و بهترین نسخه این محصول کره‌ای به ۱۰ کیسه هوا، صندلی برقی راننده، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، کروزکنترل و... مجهز شده و سواری با آن بسیار لذت بخش است.

سوزوکی گرند ویتارا ۲۰۰۰

۵ خودروی وسوسه‌انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار

گرند ویتارا تنها SUV لیست ما بوده و ارزش خرید زیادی دارد. این محصول از سال ۱۳۸۶ وارد ایران شد و تا دو سال با پیشرانه ۲ لیتری به تولید رسید. پس از آن ایران خودرو تولید نسخه ۲ لیتری ویتارا را متوقف کرد و به سراغ نسخه ۲.۴ لیتری آن رفت. امروزه می‌توان با پرداخت مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان یک گرند ویتارا ۲۰۰۰ با کیفیت را خریداری کرد و به ریش تمام خودرو‌های بی‌کیفیت داخلی خندید!

ولی باید توجه کرد که هزینه نگهداری و. این محصول نیز همانند سایر محصولات ذکر شده کمی بالا بوده و در صورت خرابی باید کمی بیش از اندازه دست به جیب شوید. پیشرانه ۲ لیتری این محصول ۴ سیلندر بوده و ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت دارد. توان پیشرانه مذکور توسط گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ سرعته دستی به هر دو محور (۴WD) منتقل می‌شود. این محصول به امکاناتی مانند سیستم ABS، EBD، ۲ کیسه هوا، گرمکن آینه‌ها و... مجهز شده است.

کیا سراتو وارداتی ۲۰۱۰

۵ خودروی وسوسه‌انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار

کیا سراتو یکی از گزینه‌های مناسب و وسوسه انگیز در بازه قیمتی زیر ۲۰۰ میلیون تومان بوده و شما توان خرید این محصول را با پرداخت مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان دارید. برای این کار به بازار دست دوم‌ها رفته و سراغ کیا سراتو ۲۰۱۰ وارداتی را بگیرید. مطمئن باشید که کیفیت ساخت نسخه وارداتی کیا سراتو بسیار بهتر از نسخه مونتاژی آن در گروه خودروسازی سایپا است. سراتو ۲۰۱۰ از پیشرانه‌ای ۲ لیتری و ۴ سیلندر با توان ۱۵۶ اسب‌بخار استفاده کرده و در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک ۶ سرعته تیپ ترونیک در دسترس است. فول آپشن‌ترین کیا سراتو وارداتی به ۱۰ کیسه هوا، گرمکن صندلی، کروز کنترل، سانروف و... مجهز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      با سلام .
      به نظر بنده رنو تلیسمن بهترین در این لیست است و بیشترین اقبال را دارد .
      پژو 508 در رده بعدی و پس از این دو کره ای ها قرار دارند که به علت پیشینه ای که دارند قطعا هر دو فروش بالایی را تجربه میکنند اما برای زیر برند لوکس سیتروئن آنچنان آینده ای متصور نیستم ، بخصوص در شرایط حاضر بازار .

    • عسل

      البته اینم بنویسین که این خودروها برای ایرانیا لوکس حساب میشه .چون چندین برابر قیمت اصلی توی ایران فروخته میشه

    • بدون نام

      پراید نیست؟

      پاسخ ها

      • اللنغغبعفت

        نه منگل جان نیسب

      • بلتگکرررو

        نه اسکل نیست

    • بهروز

      بهترین انتخاب تالیسمانه چون فوق العاده زیبا و جوان پسند هستش در ضمن موتور وحشتناک قدرتمندی داره فقط یکم باید دردسر توربو رو به جان خرید ولی قطعا بهترین انتخابه البته با قیمت های جدید به نظرم بهترین گزینه بنزو ب ام و های کار کرده ی بازاره حتی اگه قدیمی هم باشن اوبوهت دارن

    • اعظم کیانی

      ماشین خوبی است

    • اعظم کیانی

      ماشین خوبی است

    • فرزام

      سلام خسته نباشید، ممنون از مقاله خوبتون ولی یه سوال دارم، عبارت :
      "شتاب صفر تا صد اپیتما را 8.7 کیلومتر بر ساعت ذکر کرده اند" یعنی چی؟
      منظورتون 8.7 ثانیه هستش دیگه؟:))

    • علی

      دیگه نمیشه با این پولا تایر این ماشینا رو خرید
      خدا بعضیا رو لعنت کنه

    • شهروند

      لطفا قیمت ها رو به روز کنید اینا مال ۳سال پیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج