جاباما
۵۸۵۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایران - کلمبیا؛ فالکائو و یارانش در تهران؟

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۲۳ مرداد در ورزشگاه آزادی میزبان کلمبیا خواهد بود؟

خبرآنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۲۳ مرداد در ورزشگاه آزادی میزبان کلمبیا خواهد بود؟

تیم ملی فوتبال کشورمان که با صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و صعود ۱۵ پله ای در رنکینگ فیفا، به تازگی جایگاه پنجاه و دوم جهان را از آن خود کرده است، از همین حالا خود را برای تابستان پیش رو و بازی های جام جهانی آماده می کند. کارلوس کروش چندی قبل از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بود تا برای اردوی مردادماه تیم ملی ، از حریفی آفریقایی یا آمریکای لاتین برای بازی با تیم ملی دعوت شود. کمی بعد گفته شد ایران در آن بازه به احتمال فراوان با تیم ملی شیلی بازی می کند. این گمانه زنی ها گذشت تا علی کفاشیان درباره شایعه بازی با شیلی و صربستان گفت:« کروش گفته بازی با کره دلیلی ندارد. او از ما خواسته برای تیم بازی های کناسب بگذاریم و نوع بازی ها هم خیلی مهم نیست. ترسی از حریف بزرگ ندارد. می گوید بازی ها باید مناسب باشند.»

بعد از این مصاحبه اما در فهرست بازی های دوستانه دنیا برای ۳ تاریخ بازی های دوستانه فیفا در دائره المعارف ویکی پدیا ، از کلمبیا برای بازی با ایران نام برده شده است. اگرچه اطلاعات مربوط به ویکی پدیا شاید در بسیاری از موارد خیلی هم معتبر نباشد اما پیشتر اولین بار این سایت ویکی پدیا بود که نام کروش را برای سرمربیگری تیم ملی ایران درج کرد. خبری که شاید آن روزها هیچ کس باورش نمی شد. حالا این سایت از یک بازی مهم برای تیم ملی ایران اسم برده است. بازی با کلمبیا .

تیم ملی‌ کلمبیا که سابقه ۴ بار حضور در جام‌ جهانی‌ را در کارنامه خود دارد و همچنین در سال ۲۰۰۱ موفق به فتح جام ملت‌های آمریکا (کوپا آمریکا) شده، در جدید‌ترین رده بندی فیفا در رتبه سوم دنیا قرار گرفته است.

همچنین با در اختیار داشتن بازیکنانی چون کریستین زاپاتا، فردی گوارین، جکسون مارتینز و رادامل فالکائو و مربیگری خوزه پکرمن از قدرت های برتر قاره آمریکا به شمار می رود و می تواند محک جدی برای تیم ملی کشورمان باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا دیدار تدارکاتی ایران و کلمبیا به سرانجامی خواهد رسید ؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج