۵۸۵۵۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۵۱)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.


برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی A Girl Adrift ؛ ماجراجویی دختر سرگردان!
Girl Adrift یا همان یک دختر سر گردان از سری بازیهای بسیار جذاب و اعتیاد اور با موضوع داستانی منحصر به فرد با سبک ایفای نقش است. که توسط استودیوی بازی سازی موفق DAERISOFT طراحی و منتشر شده است. در این بازی مثال زدنی با یک دختر جادویی که در اب غرق شده است همراه شده و به ماجراجویی با اون در سراسر جهان بپردازید. درمان بی خوابی در صدای زیبای دریا، شاخصه اصلی این بازی موفق و محبوب است.
Girl Adrift یکی از بازی های منحصر به فردی است که شما را به فردا رانده و ذهن شما را با جلوه های صوتی زیبا و شفا بخشی که تاکنون نشنیده اید اشنا میکند. شما در این بازی در نقش یک دختر سرگردان ایفای نقش کرده و می بایست به تنهایی در دنیایی که با اب پوشیده شده است زنده بمانید. ماهی های متنوعی در بازی وجود دارد که احتمالا ان ها را هرگز ندیده اید. به مناطق گوناگون سفر کنید و در جهانی زیبا و فانتزی، به ماهی گیری از مناطق مختلف پرداخته و ماجراجویی های متنوعی را پشت سر بگذارید. ضربان قلب خود را با رنگ های نرم، گرافیک بی نظیر و صداهای ارام بخش، کنترل کنید. ناگفته نماند که این کمپانی از سری بازی سازان معروف در گوگل پلی میباشد و این بازی یکی از بهترین بازی های ان به شمار میرود. قابلیت های بی نظیر این بازی بی شک نگاه شما را مانند سایر هوادارنش به خود جلب خواهد کرد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
برخی از ویژگی های بازی Girl Adrift:
  • وجود ماهی های متنوع و جذاب
  • دارای طراحی ساخت ویژه و جهانی باز و وسیع
  • امکان تجربه ماجراجویی های متنوع در سراسر دنیا
  • قابلیت انجام بازی به صورت انلاین و ارتباط با سایر کاربران
  • دارای گرافیک بی نظیر و صداهای ارام بخش
  • اجرای بازی در محیط های گرافیکی متفاوت و رنگ های متنوع
  • امکان ایفای نقش به عنوان کاراکتر اصلی و نقش اول
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
بازی The Walking Dead: Road to Survival ؛ بازگشت مردگان متحرک!
این روزها بازار سریال های آمریکایی داغ است و آثار جنجالی و انقلابی زیادی در این عرصه تولید شده اند. بدون شک سریال انقلابی و پر طرفدار مردگان متحرک (The Walking Dead) جزو پر مخاطب ترین این سریال ها می باشد. این سریال اگرچه در ظاهر داستانی تکراری و کلیشه ای دارد، اما ویژگی های منحصر به فردی که این سریال دارد، باعث شده است تا در زمینه سریال های این سبک حرف اول را بزند. داستان جذاب و هیجان انگیز و همچنین شخصیت پردازی های بسیار عالی از جمله بارز ترین ویژگی های این سریال هستند. The Walking Dead به خاطر همین ویژگی های منحصر به فرد، یک ایده مناسب برای ساخت بازی های ویدئویی امروزی می باشد.
Walking Dead: Road to Survival یکی دیگر از بازی های الهام گرفته شده از سریال The Walking Dead می باشد که توسط استودیوی آمریکایی Scopely ساخته شده و برای سیستم عامل های هوشمند عرضه شده است. در بازی Walking Dead: Road to Survival ، مثل دیگر بازی های مربوط به این سریال به ماجراهای دراماتیک و بسیار هیجان انگیز فیلمنامه اصلی مربوط می شود.

در Walking Dead: Road to Survival شما در نقش شخصیت های معروف سریال The Walking Dead از جمله شخصیت هایی مثل Michonne, Rick, Andrea و Glenn ایفای نقش می کنید. طبق داستان این بازی، شما در نقش قهرمانانی هستید که نه تنها برای بقاء خود و هم نوعانشان تلاش می کنند، بلکه مشکلات بسیار بزرگ تر دیگری نیز سد راه آن ها شده است. کمبود منابع غذایی، گسترش ویروس مرگبار و تبدیل شدن انسان های بیشتر به زامبی ها یک طرف، رویارویی با خیانت های دولت از طرف دیگر موانعی خطرناک برای شخصیت های داستان می باشد.

تنها راه نجات این افراد، متحد شدن با یکدیگر و مبارزه با شرایط کنونی است. شما باید در نقش یک رهبر با تصمیم گیری های استراتژیک، افرادی که جان سالم به در برده اند را با یکدیگر علیه دشمنان متحد کنید. شما در منطقه معروف Woodbury یک پایگاه دارید و وظیفه شما محافظت و رسیدگی به این پایگاه خواهد بود. به خاطر مسائل پیش آمده، دولت قبلی از هم پاشیده شده است و مردی دیوانه در دولت قدرت را به دست گرفته است. تصمیمات بی رحمانه این فرد مبنی بر پاکسازی همه جانبه مناطق آلوده که در این مناطق انسان های عادی زیادی هنوز زنده هستند و به کمک نیاز دارند باعث شده است تا موج جدیدی از مشکلات برای اعضای تیم شما ایجاد شود. حالا شما باید به عنوان لیدر گروه مخالفان دولت با متحد کردن این افراد، جلوی اتفاقات ناگوار را بگیرید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
برخی از ویژگی های بازی Walking Dead: Road to Survival:
  • گرافیک فانتزی
  • طراحی های عالی و صداگذاری های مهیج
  • شخصیت پردازی های مناسب و وجود شخصیت های محبوب سریال مثل Michonne, Rick, Andrea و Glenn
  • سبک استراتژیک RPG به صورت Point n Action
  • قابلیت ایجاد یک تیم و متحد کردم شخصیت ها
  • وجود دموهای فانتزی میان مراحل
  • قابلیت پیش بردن مراحل با انتخاب ها و تصمیم گیری های بازیکن
  • قابلیت ساخت و مدیریت یک پایگاه انسانی
  • وجود دشمنان مختلف از جمله انسان های خائن و زامبی ها
  • وجود جناح ها و گروه های مختلف در بخش آنلاین بازی
  • دارای بخش Global Chat برای گفتگوی آنلاین با بازیکن های سراسر دنیا
  • قابلیت مبارزه با دشمنان به صورت PvP
  • توانایی پیدا کردن و استفاده از عناصر و منابع مختلف در بازی
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
بازی Walking Dead: Road to Survival دارای یک گرافیک روان و طراحی های عالی از نوع فانتزی می باشد. سبک بازی Role Playing یا نقش آفرینی بوده و نحوه انجام بازی به قوه استراتژیکی شما ربط دارد. در بسیاری از بخش های بازی از جمله بخش های مکالمات، روند بازی به انتخاب و تصمیم شما بستگی دارد. گیم پلی بازی در دو بخش اصلی مدیریتی و بخش اکشن مربوط به مبارزات خلاصه می شود. در قسمت اول یعنی مدیریت، شما از نمای بالا و دقیقا مثل بازی های استراتژیک وظیفه دارید تا پایگاه خود را مدیریت کرده و ساختمان های مختلف بسازید و با تبادلات مختلف، منابع خود را از راه های گوناگون تأمین کنید.

در بخش اکشن که در سبک Point n Action می باشد، شما از نمای رو به رو شخصیت های تحت کنترل خود را مدیریت می کنید. در این بخش شما باید با توجه به توانایی های شخصیت ها و با توجه به تجهیزات آن ها، به صورت نوبتی حملات را انجام دهید. در این بخش بعد از حمله شما، دشمنان نیز حمله می کنند. با هر حمله توسط یک شخصیت، یک پراگرسبار مجدداً شروع به پر شدن می کند. تا زمانی که پراگرسبار کامل پر نشده است، شما قادر به حمله کردن مجدد با آن شخصیت نیستید. در این زمان باید از شخصیت دیگری برای حمله استفاده کنید. نکته مهم در این بخش زمان بندی و البته انتخاب صحیح دشمنان برای حمله کردن می باشد. برای مثال اگر به دشمنی که در فاصله دورتر از دیگر دشمنان قرار دارد حمله کنید، با این کار به دشمنان نزدیک تر فرصت حمله داده اید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
برنامه MindMeister ؛ ایده هاتو ترسیم کن!
برنامه MindMeister ابزاری است برای ترسیم تراوش های ذهنی !! ساده ترین برنامه ممکن برای ثبت نقشه های ذهنی خود! این برنامه به شما کمک می کند تا ایده و نقشه های ذهنی زیبا و حرفه ای خودرا ترسیم ، ویرایش و یا با گوشی یا تبلت خود، به اشتراک بگذارید.با این برنامه شما به سادگی می توانید ایده های پروژه یا کارهای روزمره خود را ثبت و در فرصت مناسب ، مرتب سازی یا سازماندهی کنید.این برنامه را می توانید به صورت رایگان دریافت و نصب کنید و ایده ها و برنامه های خود را به راحتی به تصویر بکشید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
برخی از ویژگی های نرم افزار MindMeister:
  • ترسیم ایده ها یا ویرایش نقشه های ذهنی به‌صورت گرافیکی
  • سازماندهی همزمان نقشه ها و پوشه ها
  • اشتراک گذاری نقشه ها به صورت مستقیم از دستگاهتان
  • قابلیت وصل کردن مجدد موضعات از طریق ضربه زدن ، کشیدن ، رها کردن و زوم کردن
  • اضافه کردن آیکون هایی همچون رنگ ها ، سبک ها ، مرز ها و تم های نقشه
  • ویرایش و نمایش یادداشت ها، لینک ها و وظایف بر روی ایده های
  • ترسیم ارتباط بین موضوعات
  • قابلیت Export کردن نقشه‌هایی که ایجاد کرده‌اید به فرمت‌های متنی، PDF و تصویری
  • مدیریت علاقه مندی ها
  • یادگیری آسان و محیط ساده
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
بازی Chaos Battle League ؛ هرج و مرج در میدان نبرد!
Chaos Battle League بازی استراتژیکی هرج و مرج در میدان نبرد توسط استودیو بازی سازی This Game Studio, Inc طراحی شده است. Chaos Battle League یکی از بهترین بازی های استراتژیکی خواهد بود که شباهت بسیاری به بازی کلش رویال دارد و با این تفاوت که گیم پلی بسیار بهتری را نسبت به آن دارا می باشد. در این بازی شما می توانید برای ساعات طولانی سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید. بازی به صورت آنلاین و PVP قابل اجرا می باشد که می توانید با رقبایی از سراسر جهان وارد میدان نبرد شوید و خود را در مبارزات پیش رو رقم بزنید.
در این بازی جذاب شما با در اختیار داشتن کارت های بسیار باید رقبای خود را به نحوی شکست دهید که کمترین امتیاز مربوط را از شما دریافت کنند. زیرا رقبا نیز دارای کارت های مختلفی می باشند که ممکن است در ثانیه های آخر بازی با رو نمایی یک کارت قدرتمند باعث شکست شما شود و به همین دلیل باید در نبرد های پیش رو با برنامه پیش بروید و از هدر دادن قهرمانان و کارت ها خودداری کنید که پیروزی شما بدست آن ها می باشد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
برخی از ویژگی های بازی Chaos Battle League:
  • امکان تجربه یک بازی کارتی با گیم پلی سرگرم کننده
  • بازی در نبرد های لحظه ای با رقبایی از سراسر جهان
  • قابلیت تشکیل تیم و استفاده از کارت های مربوط برای شکست رقبا
  • استفاده از قهرمانان بسیار برای افزایش قدرت
  • دریافت امتیاز و آزاد کردن قفل برخی آیتم ها
  • امکان شخصی سازی برخی از بخش های بازی
  • طراحی دیدنی بازی به صورت HD
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
برنامه Space FX One Touch ؛ کهکشانی شو!
Space FX One Touch اپلیکیشن افکت کیهانی به کاربر این امکان را می دهد تا تصاویر مختلفِ گرفته شده با دستگاه خود را با جلوه ای کیهانی و فضایی ویرایش کنند. آیا تا به حال شده است که محیط اطراف، مناظر و چشم انداز ها را با جلوه ای فضایی و کهکشانی ببینید؟ قطعا تصور این امر بسیار دور از ذهن می باشد و در عین حال فریبنده و جذاب است. هم اکنون این نرم افزار جذاب و مفید را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید به یکی از رویایی ترین خیالات ممکن برای بشر، تنها با استفاده از دیوایس خودش دست یابید. اپلیکیشن افکت کیهانی با داشتن رابط کاربری ساده و تک لمسی و همچنین جلوه زیبای منو ها و افکت ها توانسته است که مورد استقبال کاربران سراسر جهان شود. قادر هستید از فیلتر های موجود به صورت ترکیبی و با تنظیمات سفارشی سازی مختلف برای زیبا تر شدن هر چه بیشتر عکس ها استفاده کنید و آثار منحصر به فردی را از خود به جای گذارید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
مجموعه ۵۴ تایی از افکت ها و فیلتر های موجود در این اپلیکیشن شما را قادر می سازد تا تمامی عکس های خود را کهکشانی کرده و از دیدن و به اشتراک گذاشتن آن ها لذت ببرید. تنها با چند لمس ساده و سریع تصاویر بی نظیر بین کهکشانی ایجاد کرده و آن ها را در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی در معرض عموم قرار دهید. شایان ذکر است که اپلیکیشن Space FX توسط شرکت Don Apps - iPhotoApps ساخته و پرداخته شده است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
معرفی اپلیکیشن و بازی (51) معرفی اپلیکیشن و بازی (51)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج