۵۸۵۵۸۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تشکیل پرونده برای درمان ۷ هزار زوج نابارور

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران با اشاره به مداوای بیش از ۳۰۰ مجروح جنگی در مجتمع دارو و درمانی هلال ایران گفت: بیشتر این مجروحان از کشور عراق و سوریه هستند.

خبرگزاری فارس: حمید چوبینه در نشست خبری با اشاره به عملکرد مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، اظهار داشت: در این مرکز بیماران خارجی مداوا شده و به غیر از این موضوع مجروحان جنگی از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان نیز درمان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سطح خدمات پزشکی در ایران در سطح بین‌المللی قرار دارد، گفت: از طرفی نیز مجموعه اقدامات درمانی در ایران شناخته شده بوده و ارزان‌تر از سایر کشورها به ویژه کشورهای منطقه است به همین علت بیمارانی همچون عراق، عمان، تاجیکستان و ... برای مداوا به مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران ادامه داد: اولویت ما در هلال‌احمر ارائه خدمات بشردوستانه و انسان‌دوستانه بوده و بر همین اساس خدمات ویژه‌ای برای آسیب‌دیدگان جنگی داریم.

چوبینه اضافه کرد: طی ۴ ماه نخست امسال حدود ۳۰۰ مجروح جنگی از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان در ایران تحت درمان قرار گرفتند که البته بیشتر این افراد از کشور عراق هستند و هزینه‌های درمان آنها را خیرین ایرانی و دولت اعزام کننده می‌پردازد.

وی در ادامه به درمان زوجین نابارور در این مجمتع اشاره کرد و گفت: ۲۰ درصد زوجین ایرانی نابارور هستند که بر اساس آخرین آمارها این میزان نسبت به آمار جهانی کمی بیشتر است.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران گفت: افزایش سن ازدواج به ویژه در زنان و تمایل به فرزنددار نشدن در ابتدای ازدواج از جمله موضوعاتی بوده که به ناباروری در جامعه دامن زده است که خوشبختانه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و توجه بیمه‌ها به این مسأله درمان ناباروری با موفقیتها و آمار زیادی در ایران در حال انجام است.

چوبینه گفت: حدود ۲.۵ تا ۳.۵ زوج نابارور در کشور داریم که هر سال به این میزان افزوده می‌شود و این مسأله به معنی ایجاد مشکل برای بسیاری از خانواده‌ها است.

وی گفت: استفاده از علوم نوین در درمان ناباروری مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه در این مرکز اقدامات زیادی صورت می‌گیرد. همچنین برخی از خانواده‌ها به دلیل اینکه یک فرزند معلول داشته و یا احتمال ریسک معلولیت در فرزندان آتی آنها بسیار زیاد است از باردار شدن امتناع می‌ورزند که با مراجعه این خانواده‌ها به مراکز ناباروری می‌توان گام‌های مؤثری جهت پیشگیری از تولد فرزندان معلول انجام داد.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، خاطرنشان کرد: حدود ۷ هزار زوج برای درمان ناباروری به مجتمع دارویی و درمانی هلال مراجعه کرده و تشکیل پرونده دادند که حدود ۳ هزار آنها مورد درمان قرار گرفته و اکنون هزار نفر درمان کامل شده و یا فرزنددار شده و در آستانه بارداری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با کمال تاسف خدمات دهی به زوجین نابارور در ایران به خصوص شهر کرمانشاه و بیمارستان متعضدی در حد صفر میباشد در صورت امکان استعلام درخصوص نتیجه گیری تعداد ثبت نام شوندگان با متولدین با آدرس دقیق از اول افتتاح مرکز تاکنون گرفته شود به هیچ میرسیم جهت مرکز ناباروری فقط ساختمان کافی نیست مرکز ناباروری که ایجاد میشود احتیاج به تعهد و تخصص و انگیزه و لوازم و تجهیزات پیشرفته دنیا دارد نه فقط یه ساختمان با تجهیزات قدیمی و بی خیالی یه مسئول بی انگیزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج