۵۸۵۷۲
۷۹۴ نظر
۵۲۳۶
۷۹۴ نظر
۵۲۳۶
پ

علی ضیا مجری ماه عسل ۹۲ نیست زیرا...

حضور او در «ماه عسل» پارسال و رقابت ناگزیرش با احسان علیخانی، و بعد حضور پررنگش در ماه های اخیر سر صبحانه ایرانی ها «با ویتامین ۳»، علی ضیا را در متن مجادله ای طولانی قرار داده که خوراک هر ستاره ای است. دیده شدن باز هم بیشتر.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

روزنامه تماشا: رسانه بزرگ به ستاره ساختن عادت ندارد. بیشتر ستاره هایش را نابود می کند تا بسازد. فقط نگاه کنید که در این چند سال چند ستاره است. ببینید چطور ستاره ها را تنها برای مناسبت های دور و دیرش می خواهد. چطور به ستاره های فوتبال و سینما و موسیقی بی توجه است و جز از روی اجبار خبر یا تصویری از آنها نمی دهد.

خاصیت رسانه اما این است که در آن دیده شوی. اگر دوربین دوستت داشته باشد، اگر مخاطب دوستت داشته باشد، شهرت ناگزیر است. ستاره شدن. و در یکی دو سال گذشته هیچکس مسیر تند شهرت و محبوبیت در این رسانه را به سرعت علی ضیا نیامده است. با همه تبعاتش. با هواداران میلیونی و منتقدان پرشمار. آنها که بی رقیب می دانند و آنها که برایش تیغ را از رو بسته اند. بسیاری می گویند که این همه اعتبار و محبوبیت بی دلیل نیست. که او نان استعداد و دلش را می خورد. نان راحتی و صداقتش مقابل دوربین را می خورد. و در عوض منتقدانش همه چیز را ساختگی می دانند. او را لایق این همه توجه نمی بینند و فکر می کنند زاییده سیستم کج و معوج رادیو و تلویزیون است.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

حضور او در «ماه عسل» پارسال و رقابت ناگزیرش با احسان علیخانی، و بعد حضور پررنگش در ماه های اخیر سر صبحانه ایرانی ها «با ویتامین ۳»، علی ضیا را در متن مجادله ای طولانی قرار داده که خوراک هر ستاره ای است. دیده شدن باز هم بیشتر.

با او قرار گذاشتیم تا از خودش و شهرت و همه این چیزها بپرسیم. گفت و گویی که به سیاست های تلویزیون و فضای مجریگری و این چیزها کشید. حرف ها به درازا کشید و از همه چیز گفتیم. کار از یک جلسه هم فراتر رفت و به جلسه دوم کشید. گپی که می توانست همینطور ادامه پیدا کند و تمام نشود. آنچه از او دیدیم راحتی بیش از حدش در مقابل ریکوردر بود. همان راحتی که در مقابل دوربین هم می بینید. او می گوید دروغ نمی گویم اما این به معنای این نبود که همه چیز را بگوید. چند بار ضبط صدا را متوقف کردیم و دوباره ادامه دادیم. حرف هایی بود که دوست نداشت چاپ شود.

حرف هایی بود که برای انتشارش زود بود. همه اش در این فکر بودیم که این مصاحبه فقط بخشی از یک رابطه است. میان او و روزنامه. میان او و مخاطبانش. او انگار تازه اول راه است با بلندپروازی ها و ایده هایش. با ولعی که نسبت به کارش دارد. از او بعدها بیشتر خواهیم شنید. بیشتر خواهیمش دید. او می تواندبه یکی از مجری های افسانه ای تلویزیون تبدیل شود. رسانه اگر بگذارد.

متولد ۶۴، مهندس مکانیک، اهل کاشان و از سال ۸۳ کار در رادیو جوان! پارتی ات کی بود؟

- من مثل همه گوینده ها از فیلترهای مختلف عبور کردم و تست های مختلفی دادم. تا اینکه در مرحله آخر خدمت آقای خجسته (مدیر رادیو) رسیدم که به یکسری از سوالات ایشان پاسخ بگویم. یادم هست که آنجا هم از من پرسیده شد که چه کسی معرفی ات کرده و من در جواب گفتم پارتی ما بچه سیدها، جدمان است. غیر از این هم نیست و من شک ندارم که اجداد ظاهرینم کارت مرا بین مردم پخش می کنند.

اما همین دیدن آقای خجسته هم به نظر کار عادی نمی آید...

- قانون آقای خجسته این بود که با گویندگان جدید و جوان دیدار می کردند و فکر نمی کنم کار غیرعادی اتفاق افتاده باشد. من همه فیلترها را رد کردم و در نهایت با تائیدیه های مختلفی که کم کم به دست آوردم تبدیل به گوینده رادیو شدم. در واقع من مثل همه گوینده ها سه مرحله تست دادم و در نهایت به دیدار آقای خجسته رفتم و به سوالات ایشان پاسخ گفتم. اگر همه این مراحل گذرانده شود شما از در وارد رادیو می شوید اما بعضی ها هم هستند که در همین رادیو فعالیت می کنند اما از پنجره وارد شده اند. آقای خجسته همیشه می گفت علی ضیاء جزو نمونه هایی است که از در وارد رادیو شده. این در حالی بود که در همان روزها خیلی ها از پنجره وارد شدند و زود هم رفتند.

فکر می کنم شنونده حرفه ای رادیو هم بودی، درسته؟

- بله، آن زمان من هیچ وقت کلاس ساعت ۸ صبح نمی گرفتم تا بتوانم برنامه های صبحگاهی آقای خسروی را بشنوم. ایشان در رادیو بی نظیر هستند و از شنیدن برنامه هایشان واقعا لذت می بردم. این را باید بگویم که از همین جا به ایشان ادای احترام می کنم چون معتقدم آقای خسروی نسبت به همه ما سمت استادی دارند.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

و چی شد که وارد تلویزیون شدی؟

- ما در رادیو یک برنامه داشتیم به نام «آخرشه» که آقای علی زاهدی این برنامه را شنیده بودند و از من دعوت کردند. نریشن های برنامه «گزینه جوان» را بخوانم. یکی از روزهای ماه رمضان به دفتر ایشان رفتم که ایشان من را برای اولین بار همانجا و در حال نریشن خواندن دیدند. درست یادم است که آن روز خیلی بی حال بودم و محاسن هم داشتم.

یعنی همان تیپی که تلویزیون دوست دارد ...

- نه، اتفاقا سلیقه آقای زاهدی امروزی تر است. به هر حال آقای زاهدی آن روز به من گفتند تئاتر کار کرده ای؟ گفتم بله. گفتند می توانی یک تئاتر را کارگردانی کنی؟ من در پاسخ گفتم تا به حال این کار را انجام نداده ام اما سرم درد می کند برای کارهایی که تا به حال تجربه شان نکردهام.

یک هفته بعد با من تماس گرفتند و گفتندب رنامه ای هست که قرار است در مورد اعتیاد تولید شود بیا و برای اجرای آن تست بده. من هم رفتم و تست دادم که در نهایت گفتند بیا و برنامه «گزینه جوان» را اجرا کن. ۲۱ اسفند ۸۸ بود که اولین اجرایم را در «گزینه جوان» انجام دادم. سال ۸۹ رادیو با توجه به قانونی که وجود دارد و نمی توان هم در رادیو و هم در تلویزیون اجرا کرد، به من اجازه اجرا در رادیو را نداد. به همین دلیل مثل یک آدم آماتور رفتم و تست بازیگری رادیو دادم و بعد از ۱۰ ماه توانستم حکم بازیگری واحد نمایش رادیو را دریافت کنم و از آ« به بعد بود که توانستم در رادیو هم فعالیت داشته باشم.

یادت هست برای اولین بار مردم چه زمانی در خیابان شناختنت؟

- بله، من و خانواده ام سه شنبه هر هفته به سینما می رویم. یکی از این سه شنبه ها بود که به اریکه ایرانیان رفته بودیم که آمده بودند و از خواهرم پرسیده بودند این همان پسری است که گزینه جوان را اجرا می کند؟

هنوز هم سه شنبه ها به سینما می روی؟

- بله، چون نیم بهاست. (خنده)

هیچ وقت علاقه نداشتی که وارد سینما شوی؟

- در این حوزه آدم رهایی ام. البته من همیشه خودم را مدیون شبکه سه و رادیو جوان می دانم و امیدوارم هیچ وقت این موضوع را فراموش نکنم. بعضی از دوستان هستند که همه شهرتشان را مدیون تلویزیون هستند اما به مرور زمان مدل رفتارشان نسبت به تلویزیون عوض می شود. این صحیح نیست.

اشکالش چیست که تو از تلویزیون کارت را آغاز کنی اما به جایی برسی که منتقد تلویزیون باشی؟

- هر آدمی ممکن است به یکسری رفتارها و روش های موجود در تلویزیون نقد داشته باشد. وقتی رسانه ملی می شود و همه آدم ها می توانند آن را ببینند. این حق همه است که در مورد آن اظهار نظر کنند اما من با این موضوع که عده ای از تلویزیون می روند و آن را از ریشه زیر سوال می برند مشکل دارم. البته معتقدم من علی ضیاء اگر فضا و بستر را برای انتقاد فراهم نکنم هیچ پیشرفتی نمی کنم. من باید انتقادها را بشنوم و بدانم راه درازی در اجرای پیش رو دارم تا بتوانم در کارم رشد کنم. اما اگر باورم شود که خیلی خوبم، به هیچ نمی رسم. این موضوع قابل تعمیم در سیستم های مختلف هم هست. شما اگر برنامه های ما را ببینید متوجه می شوید که ما گاهی حتی به خودمان هم انتقاد می کنیم. مثلا یک روز آیتم تکراری پخش می شود و من می گویم ببخشید، این آیتم تکراری بود! ما داریم آب می بندیم به برنامه! یا مثلا یک آیتم دیگر پخش می شود که مناسب صبح نیست و من همان موقع می گویم این آیتم مناسب صبح نیست چون وقتی می بینیم خوابمان می برد، من از مردم ایران بابت این آیتم عذرخواهی می کنم. در واقع اگر کار اشتباهی انجام دهیم، در لحظه از خودمان انتقاد می کنیم. به هر حال آنتن زنده در اختیار ماست و من به خودمان این اجازه را می دهم که بابت اشتباهمان از مردم عذرخواهی کنیم. این را هم باید بگویم که اگر اشتباهی در برنامه رخ دهد «ما» اشتباه کرده ایم و همه در کنار هم هستیم. در مقابل اگر من حرف اشتباهی می زنم، تهیه کننده برنامه هم از من به طور کامل حمایت می کند.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

صحبت در مورد انتقاد تو از برنامه خودت نیست، من می گویم گاهی حمایت از همه کارهای سازمان کار درستی نیست و می توان آن را به چالش کشید...

- ما در یک جامعه نسبی زندگی می کنیم. تفاوت این است که ما خودمان را در معرض دید قرار می دهیم و در نتیجه انتقادهای بیشتری به سمت ما سرازیر می شودو عده ای کمتر دیده می شوند و انتقادهای کمتری را هم تحمل می کنند. در واقع این بهایی است که ما در مقابل دیده شدن باید بپردازیم.

به نظرم اکثر مجری های تلویزیون مجبورند جلوی دوربین چیزی را نشان دهند که خودشان نیستند. قبول داری؟

- نه، در این مورد با شما هم عقیده نیستم. همکارانم اینطوری نیستند.

در مورد خودت چی؟ چیزی که جلوی دوربین از تو می بینیم چقدر با شخصیت اصلی علی ضیاء فاصله دارد؟

- من تمام تلاشم را می کنم که هیچ وقت به مخاطب دروغ نگویم و حرفی نزنم که برخلاف اعتقاداتم باشد.

این که ببینی یک نفر که از تو مستعدتر است یا نیست، به موفقیتی برسد که شایسته آن است یا نیست! با این تفاسیر اینکه می گویی نسبت به همکارانت نظر منفی نداری، مطلق است؟

- شک نکنید که مطلق است. آدم ها نان دلشان را می خورند و آدم هایی در این روزگار جلو می روند که دل های خوبی دارند. من از پیشرفت دیگران نه تنها ناراحت نمی شوم بلکه از آن لذت می برم. من باید در جهت پیشرفت خودم تلاش کنم، اینکه به فکر پایین کشیدن دیگران باشم کار درستی نیست.

یعنی اینکه امسال احسان علیخانی «ماه عسل» را اجرا می کند برایت جای سوال و تاسف ندارد؟

- این سوال و به قول شما تاسف وقتی به وجود می آید که من طرحی ارائه داده باشم که نسبت به طرح دوستانم قوی تر باشد اما در نهایت طرح ضعیف تر پذیرفته و تصویب شود اما مسئله این است که امسال من هیچ طرحی برای برنامه ماه عسل به شبکه ارائه نکردم. من الان دارم برنامه خودم یعنی «ویتامین ۳» را اجرا می کنم. تایم این برنامه از نظر رسانه ای مهمترین ساعت رسانه محسوب می شود. سال ها بود که در شبکه ۳ چنین برنامه صبحگاهی ساخته نشده بود و فکر می کنم این هنر ما و مدیریت شبکه آقای زین العابدین را می رساند که توانستیم در ساعتی که سال ها در شبکه ساعت مرده به حساب می آمده، برنامه ای بسازیم که مردم ساعت کوک کنند تا از خواب بیدار شوند و برنامه را ببینند. یعنی ما کاری کردیم که مردم یک ساعتی تلویزیون خودشان را روشن کنند که پیش از این در آن ساعت تلویزیون نگاه نمی کردند. خب ما چه کار مهمتری از این می توانیم انجام دهیم. ساخت برنامه پربیننده در خندق رسانه ای به نظرم کار مهمی است. در برنامه «نیمروز» هم من افتخار کردم که در کنار علی زاهدی بودم و کار یاد گرفتم و هنوز هم از ایشان دارم کار یاد می گیرم. در مورد «ویتامین ۳» فکر می کردم آدم اجرای برنامه صبح نیستم و به همین دلیل از آقای زاهدی خواستم در کنارشان کار یاد بگیریم و شخص دیگری اجرای برنامه را برعهده بگیرد. ایشان گفتند ما یک بار زنده کردن ساعت مرده شبکه را در «نیمروز» تجربه کرده ایم، پس می توانیم ساعت ۷ صبح را هم تبدیل به یک برند کنیم. این انگیزه برای من اهمیت پیدا کرد و باعث شد «ویتامین ۳» را اجرا کنم.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

پس خودت دوست نداشتی امسال «ماه عسل» را اجرا کنی؟

- من هیچ شهوتی نسبت به اجرای هیچ برنامه ای ندارم.

یعنی پارسال که برنامه را اجرا کردی، طرح داده بودی؟

- پارسال شبکه از ما خواست که این برنامه را اجرا کنیم. من هم به دوستانم گفتم اگر امسال من علی ضیاء «ماه عسل» را اجرا می کنم به دلیل یکسری مشکلات و اتفاقاتی است که ایجاد شده!

«ماه عسل ۹۱» برایت تجربه خوبی بود؟

- چیزی که می خواستیم اتفاق بیفتد به طور کامل انجام نشد. البته این موضوع دلایل مختلفی داشت. در میانه های راه علی زاهدی به دلیل مشکلی که برایش پیش آمد نتوانست تهیه کننده باشد. در نهایت ما تا ۲۰ روز مانده به برنامه تهیه کننده نداشتیم. ۲۰ روز مانده به برنامه آدم هایی تهیه کننده «ماه عسل» شدند که تا به حال تجربه کار در شبکه سه را نداشتند. این درحالی بود که ما تا آن زمان یک نقشه راه دیگر را پیموده بودیم و آیتم های متناسب با آن را تهیه کرده بودیم اما تهیه کننده برنامه این ذهنیت را قبول نداشت و هیچ کدام از آیتم های ما را نخواست و تصمیم گرفت راه دیگری را برای برنامه انتخاب کند. با این تفاسیر شما فکر می کنید برنامه ای که ۲۰ روز مانده به آنتن، تهیه کننده پیدا می کند و من قبل از آن با فشارهای مختلفی اعم از ناسزا تا تهدید مواجه بودم، چه اتفاق خاصی باید برایش بیفتد؟ آدم هایی که فکر می کردم آدم های خوبی هستندو کار کردن با آنها درست است، به یکباره نا پدید می شوند و فقط خودم و یکی از دوستانم باقی می مانیم! همه این فشارها را بگذارید در کنار این ماجرا که ما در فاصله ۲۰ روز باید سلایق یکدیگر را به هم نزدیک می کردیم.

در مورد مهمان های برنامه چه نظری داری؟ فکر می کنی در حد این برنامه بودند؟

- شاید در کل برنامه فقط ۳-۲ مهمانی که من دوست داشتم، در برنامه حضور پیدا کردند.

یعنی تو برنامه ای را اجرا می کردی که ایده آل خودت نبود...

- بله اما نظرسنجی های سازمان و چیزی که آقای پورمحمدی بارها به ما اعلام کرد نشان می داد که سطح بیننده و رضایت مخاطب از «ماه عسل» پنج درصد نسبت به برنامه سال قبلش افزایش پیدا کرد. در واقع ما یکسری مخاطب دیگر را در نظر گرفته بودیم. من در این برنامه پای یکسری مخاطب که در سال های قبل در جمع ماه رمضونی ها نبودند را به «ماه عسل» باز کردم. شاید هیچ وقت ما سعید حدادیان را روی صندلی ماه عسل ندیده بودیم اما من در «ماه عسل» سال گذشته این کار را انجام دادم.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

بالاخره این برنامه مطبوع تو بود یا نه؟

- همانطور که گفتم ۳-۲ برنامه از ماه عسل چیزی بود که مطبوع نظر من بود. مثل برنامه ای که با سعید حدادیان به گفتگو نشستیم. یا برنامه ای که سید علی موسوی مهمانمان بود. علی از گردن به پایین فلج بود که با کمک آقای شریعت پناهی او را پیدا کردیم. علی بعد از حضور در «ماه عسل ۹۱» شاهد اتفاقات خوبی بود و کمک های زیادی به او رسید یا در ایام عملیات مرصاد به آقای زین العابدین (قائم مقام وقت ۳) گفتم که اگر بتوانیم توابین گروهک منافقین را به برنامه بیاوریم اتفاق خوبی است. ایشان با رایزنی های خوبی که انجام دادند این امکان را فراهم کردند و این افراد برای اولین بار در یک برنامه زنده شرکت کردند. البته در کنار اینکه حضور توابین اتفاق خوبی برای برنامه محسوب می شد، انتقادات زیادی را هم در پی داشت و خانواده هایی که جوانانشان را به خاطر شرارت اعضای این گروهک از دست داده بودند، نسبت به حضور این افراد انتقاد کردند که حق هم داشتند. در هر صورت فکر می کنم جمعی دست به دست هم دادند که «ماه عسل ۹۱» موفق نشود اما به کمک حضرت ابوالفضل (ع) این اتفاق نیفتاد و برنامه با موفقیت همراه بود.

من معتقدم این درست نیست که اسم یک برنامه تلویزیونی را نگه دارند اما مجری آن را عوض کنند، قبول داری؟

- من فکر می کنم باید به نظر مدیران سازمان احترام گذاشت البته ما می خواستیم نام برنامه را تغییر دهیم اما در نهایت مدیران سازمان ترجیح دادند برنامه با همان نام ماه عسل روی آنتن برود.

کلا قبل از برنامه هایت استرس داری؟

- بله، تا قبل از برنامه استرس زیادی دارم. شاید به همین دلیل هم هست که شب قبل از برنامه های «ویتامین ۳» نتوانسته ام درست بخوابم.

به این استرس عادت نکرده ای؟

- اصلا. من تمام تلاشم را می کنم که این استرس، پیش برنده باشد نه بازدارنده. به همین دلیل هم همیشه روی آنتن رها اجرا می کنم. البته این رهایی با یک فکر همراه است.

ممکن است که این استرس در آینده برطرف شود؟

- برای یک نفر مهمتر از اینکه یک ساعت و نیم آنتن زنده تلویزیون را در اختیار داشته باشد، چه چیزی می تواند باشد؟ وقتی مسئولیت شما بالا باشد، طبیعتا استرس بیشتری را هم تحمل خواهید کرد.

ارتباطت با رسانه های اینترنتی و همچنین نشریه ها چطور است؟

- منبا اکثر رسانه ها رابطه خوبی دارم. البته امسال تصمیم داشتم که مصاحبه ای انجام ندهم و این مصاحبه تنها گفتگوی من در سال ۹۲ است. صمیمی ترین دوست من خبرنگار است. فکر می کنم همین موضوع نشان می دهد که من ارتباط خوبی با اهالی رسانه دارم و آنها را انسان های شریف و دوست داشتنی می دانم.

اوقات فراغتت را چطور می گذرانی؟

- اگر قرار است تفریحی داشته باشم، ترجیح می دهم در کنار خانواده ام باشم سینما رفتن، فیلم دیدن و حتی کتاب خواندن مثلا تایمی را مشخص می کنیم و همراه با مادرم یک کتاب را مطالعه و نقد می کنیم.اگر قرار است به تئاتر یا کنسرت موسیقفی بروم هم حتما همراه با مادرم این کار را انجام خواهم داد.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

چقدر برای فیلم دیدن وقت می گذاری؟

- هفته ای یک روز به سینما می روم و هفته ای دو روز هم در خانه فیلم می بینم. همه نوع فیلم هم تماشا می کنم. از فیلم های کلاسیک بگیرید تا فیلم های انیمیشن. الان جذابترین اتفاق برایم این است که بنشینم و کارتون ببینم.

در مورد سینا مطالعه هم داری؟

- سینما دغدغه اصلی من نیست و به همین دلیل مطالعه زیادی روی آن ندارم. اما راجع به موسیقی مطالعه می کنم.

پشیمانی بزرگ زندگی علی ضیاء چیست؟

- نمی توانم بگویم.

حسرت بزرگی هم نداری؟

- حسرت بزرگ که نمی شود اسمش را گذاشت اما دوست دارم مثلا ۲ میلیارد تومان پول داشته باشم که بروم سراغ کشاورزی.

آرزوی بزرگی هم داری؟

- بله، اما این را هم نمی توانم بگویم.

حرف آخری مانده که برایمان بگویی؟

- ما همیشه در برنامه هایمان چه در نیمروز، چه در ماه عسل، چه ویتامین ۳ و برنامه عید تلاش کرده ایم که حرف مردم را بیان کنیم و دغدغه های روز مردم را داشته باشیم. من از علی زاهدی تشکر می کنم که او بیشتر از من دغدغه مردم را دارد. همچنین باید از محسن یگانه و خانم نیوشا ضیغمی که هر دو جزو ستاره های آسمان هنر ایران هستند و برنامه ما را دنبال کرده اند و از نقدهای اجتماعی ما استقبال کرده اند و بابت این موضوع در رسانه ها من را مورد لطف خود قرار داده اند، تشکر کنم.

موسیقی روز کشور را دنبال می کنی؟

- تقریبا هر آلبومی که وارد بازار می شود را تهیه و گوش می کنم.

در ماشینت بیشتر چه آهنگ هایی را گوش می کنی؟

- علیرضا خواننده ای است که هم سبک و هم صدایش را خیلی دوست دارم و آهنگ هایش را در ماشین گوش می کنم. محسن یگانه هم یکی از دوستان خوبم است که سی دی اش همیشه در ماشینم هست و آهنگ هایش را دنبال می کنم. رضا یزدانی عزیز هم یکی دیگر از خواننده هایی است که مورد علاقه ام است و آهنگ هایش را گوش می کنم.

موسیقی سنتی هم جزو علاقمندی هایت هست؟

- بله، موسیقی سنتی را هم دوست دارم و صدای علیرضا قربانی برایم خیلی دلپذیر و شنیدنی است. چیزی که می توانم در این حوزه مدام گوش کنم، صدای استاد شهرام ناظری است، مخصوصا آلبوم «لولیان» که با تک تک قطعاتش خاطره دارم.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

ترانه سرایی چقدر برایت جدی است؟

- زیاد جدی نیست. زمانی که حس ترانه نویسی به سراغم می آید، ترانه می نویسم. هیچ وقت اینطور نبوده که بنشینم و برای ترانه نویسی وقت بگذارم. در برنامه هایی که خودم حضور دارم هم از دوستان ترانه سرایم خواهش می کنم ترانه تیتراژ را بگویند تا فقط نگاه من در برنامه حاکم نباشد.

ترانه ای هم داری که در اختیار خواننده ها قرار داده باشی؟

- بله، قرار است کارهایی به بنیامین و همینطور به فریدون بدهم.

آخرین کتاب هایی که خواندی را برایمان بگو.

- کافکا در کرانه موراکامی یکی از آخرین کتاب هایی است که خوانده ام. الان هم مشغول مطالعه کتاب «معنای زندگی» هستم که محتوایی فلسفی دارد. ان شاءالله به زودی مطالعه رمان جدید ابوتراب خسروی را هم شروع می کنم.

چقدر تئاتر می بینی؟

- تئاتر را خیلی دوست دارم و سعی می کنم تماشای تئاترهای خوب را از دست ندهم. «ترن» نیما دهقان را خیلی دوست داشتم و سه بار به تماشای آن نشستم. من کلا به قصه آدم هایی که برای این کشور جنگیدند علاقمندم.

در سینما کار کدام کارگردانان را می پسندی؟

- خب همه ما اصغر فرهادی را دوست داریم. از فرهادی بگذریم باید بگویم به شخصه طرفدار آقای کیمیایی هستم و خیلی دوستشان دارم و به نظر هنوز هم بی نظیر است. کارهای خانم میلانی و درخشنده را هم دنبال می کنم و معتقدم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» خانم درخشنده واقعا درخشان بود. سبک کار عبدالرضا کاهانی را هم دوست دارم.

علاقمندی خاصی داری؟ مثلا بعضی ها هستند ماشین بازند، برخی مارک باز و ...

- من به خرید لباس علاقه زیادی دارم. به گل و گیاه هم علاقمندم و در بالکن خانه انواع گیاه ها را پرورش می دهم.

اهل گوشی بازی هم نیستی؟

- نه، زیاد گوشی عوض نمی کنم اما سعی می کنم گوشی به روز داشته باشم.

اهل گشت و گذار اینترنتی چطور؟

- خیلی کم اما دوستانی دارم که اطلاعات اینترنتی را در اختیارم قرار می دهند. البته هر شب ایمیل ام را چک می کنم.

از نقد استقبال می کنم

انتقاد اذیتت می کند؟

- نه، اتفاقات چون خودم از همه انتقاد می کنم، از شنیدن انتقادات دیگران ناراحت نمی شوم.

انتقادی شنیده ای که عصبانیت کند؟

- نه، اما هفته قبل سعی کردم اکثر انتقاداتی که به ما در برنامه می شد را عنوان کنم. مثلا جامعه پزشکی انتقاد کرده بودند که چرا ضیاء گفته کار پیوند ریه آسان است. این در حالی بود که من از نگاه آدمی که به سختی پیوند ریه آگاهی نداشتم، این موضوع را مطرح کردم و می خواستم از این طریق سختی کار پزشکان را از زبان خودشان بشنویم. یا مثلا یک روز ما در برنامه ببر آوردیم که بعد از برجسته شدن این برنامه، عده ای پیدا شدند و گفتند چرا به حقوق حیوانات توهین کرده اید! چهارشنبه هفته بعد از آن برنامه یک دامپزشک را به برنامه آوردیم که او به این موضوع اشاره کرد که حیوانات در حال انقراض را باید در قفس نگه داشت تا زود از بین نروند. چون حیوانی مثل ببر در طبیعت عمری نزدیک به ۱۸ سال دارد اما در سیرک یا باغ وحش و ... عمری تا ۲۷ سال خواهدداشت. در هر صورت این برای ما مهم بود که نقدهایشان را مطرح کردند و ما به نقد این دوستان احترام گذاشتیم.


برنامه سال تحویل 92 شبکه سه یکی دیگر از برنامه هایی بود که اجرا می کردی، در مورد این برنامه چه نظری داری؟

- طبق آمارهایی که آقای زین العابدین و آقای شریعت پناهی می گویند، برنامه شبکه سه، پربیننده ترین برنامه سال تحویل سازمان بوده است. با تمام مشکلاتی که وجود داشت دوستانم خیلی بهم کمک کردند تا برنامه با موفقیت برگزار شود. فکر می کنم یکسری اصول طبیعی در برنامه سازی وجود دارد که باید بلد باشیم. مثلا من تهیه کننده باید بدانم که برای برنامه نیاز به میکروفن یقه ای دارم. در هر صورت باید از همه دوستانی که در این مسیر به من کمک کردند تشکر کنم. خیلی از دوستان هنرمند مثل خانم شیلا خداداد، مصطفی زمانی، خانم هنگامه قاضیانی، فرامرز قریبیان، مهدی رحمتی، رضا یزدانی، خانم گلاب آدینه، شهرام حقیقت دوست، خانم مریلا زارعی، محسن یگانه عزیز هم بدون هیچ چشمداشتی در این برنامه حضور پیدا کردند.

علی ضیا مجری ماه عسل 92 نیست زیرا...

یعنی هیچ پولی به مهمان ها پرداخت نشد؟

- این چیزی است که تهیه کننده برنامه باید در مورد آن اظهارنظر کند، اما کسانی که در حوزه دوستان هنرمند من قرار می گرفتند واقعا بدون هیچ چشمداشت مالی در برنامه شرکت کردند. مثلا خانم مریلا زارعی و خانم شریفی نیا ظهر به روستای شین آباد رفتند و نیمه های شب به تهران بازگشتند و با تمام مشکلاتی که وجود داشت خیلی با محبت و صمیمانه رفتار کردند اما مشکلات در این برنامه خیلی زیاد بود.

با این تفاسیر چطور توانستی با آرامش اجرا کنی؟

- شب قبل از برنامه التهاب عجیب و غریبی داشتم. جمعی از دوستانم آمدند و با من حرف زدند و گفتند هنر تو در صداقتی است که داری! این صداقت تو را نسبت به دیگران متمایز می کند، در نتیجه فردا صادقانه ترین اجرایت را انجام بده. آن شب حس کردم وقتی قرار است صادقانه اجرا کنم، دلیلی برای رقابت با کسی نیست. تو می خواهی تمام تلاشت را برای مردمت انجام دهی و در این مسیر نباید با کسی رقابت کرد. من در مورد «ماه عسل» هم می گفتم که اگر واقعا دغدغه مردم هستند، مهم نیست چه کسی روی صندلی این برنامه می شناسد. به همین دلیل است که وقتی به من زنگ می زنند و به رسم ادب بابت حضور جلوی دوربین ماه عسل ۹۲ اجازه می گیرند، به دوستان سفارش می کنم که حتما این کار را انجام دهند. چون اگر کاری انجام دهیم که به بهتر شدن یک برنامه منجر شود، در نهایت باعث رضایت مردم خواهد شد و من می توانم بگویم برخلاف بلاهایی که بر سرم آمده، کاری انجام داده ام که حرفم را در ورطه عمل به اثبات برسانم.

چه برنامه تلویزیونی را دنبال می کنی؟

- برنامه های ترکیبی و مجری محور را سعی می کنم ببینم اما سریال های تلویزیونی را دنبال نمی کنم. البته وقتی می دانم هفته آینده با بازیگری که سریال دارد مصاحبه دارم، ۴-۳ قسمت از سریال را می بینم.

برنامه ورزشی هم می بینی؟

- قبلا ۹۰ را تماشا می کردم اما از وقتی که «ویتامین ۳» آغاز شده، به دلیل اینکه باید شب ها زود بخوابم نمی توانم این برنامه را پیگیری کنم.

فوتبال ها را پیگیری می کنی؟

- زمانی که افشین قطبی سرمربی پرسپولیس بود همه بازی ها را تماشا می کردم. یادم است که برای بازی پرسپولیس - سپاهان آنقدر استرس داشتم که دوستانم اجازه ندادند. بازی را ببینم و من را به شب شعر بردند (خنده). الان خیلی کمتر از گذشته فوتبال نگاه می کنم اما اگر خانه باشم بازی ها را تماشا می کنم.

استادیوم هم می روی؟

- حضور در استادیوم برایم جذاب است و گاهی به استادیوم هم می روم.

خودت اهل ورزش هستی؟

- بله، والیبال و پیاده روی ورزش هایی است که انجام می دهم. یکشنبه ها و دوشنبه ها والیبال بازی می کنم و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هم به جاده تندرستی باشگاه انقلاب می روم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایدین

      فرزاد حسنی,رضا رشیدپور,احسان علیخانی سه مجری برتر کشورن,ضیا بعد اینهاست.

      پاسخ ها

      • زهرا

        علی ضیا ..............

      • za

        فقط عبدالله روا عشقه علی ضیا اولاش وتوبرنامه نیمروز خوب بود بعدش دیگه لوس شد ماه عسل هم برنامه علیخانی بود نه ضیا

      • رویا

        تورخدا اسم قشنگ فرزاد حسنی عزیز کنار این دو نفر نیار
        اصلا قابل قیاس نیستند
        بهترین فقط و فقط سلطان اجرا استاد فرزاد حسنی عزیز همین و بس

      • آراس

        اول احسان بعدشم احسان اصلا فقط احسان

      • میثم

        بعد از اینا هم نیست تازه...
        واقعا نچسب تر از این ندیدم من

      • آراس

        اول احسان بعدم احسان فقط احسان عشقمی

      • sara

        رشید پور زا فراموش کردین اول رشید پور

      • ....

        فقط احسان علیخانی
        فقط فقط فقط

      • ارتنوس

        اصن لیاقت مجری بودنونداره این ضیا.....اییییی.....ب قول میثم نچسبه....اصن تفلونه....مجری فقط احسان

      • رها

        اول احسان دوم رشیدپور سوم فرزاد

      • کتایون

        ببین علی ضیاء عالی بود پس اول است

      • رویا

        خانم رها خجالت داره فرزاد حسن عزیز ودوستداشتنی میبری ردیف سوم
        خودتونم بکشید فقط فرزاد حسنی عزیز استاد اجراست اول آخر وسط میانه فقط فرزاد حسنی
        فرزاد حسنی
        فرزاد حسنی
        فرزاد حسنی

      • بی تو

        افرین به ارتتوس منم موافقم باهاش

      • آراس

        رویاخانم حیف که فرزادت ازدواج کردوگرنه جورمیکردیم بری باش ازدواج کنی فقط احسان خودمون اوله وسرورهرچی مجریه

      • مریم

        عادل،فرزاد،سیدمحمد حسینی،احسان،رضا رشید پور،آزاده نامداری،فاطمه شاه حسینی،عبدالله روا،علی ضیا
        این ترتیب بهترین مجری های ایرانی است.

      • زهرا

        ابجی مریم اول عادل بعد علی ضیا

      • بهی

        اول بابام
        دوم بیبیم
        سوم ننم

      • محدثه

        برنامه مال احسان ته علی ضیا

      • لیلی

        بهی دمت گرم اینو خوب اومدی ولی اول علیخانی اخرازهمه ضیا

      • سارینا

        اول علیخانی اخرازهمه علی ضیا اصلا خوب اجرانمیکنه

      • samira

        رتبه اول علیخانی داره

      • saina

        دلیلی نمیبینم علیخانی را رتبه 3ببینم اون جاش اول هست و اول میمونه

    • ice

      الان هس که همه شروع کنن که ماه عسل ماله علیخانیه! پشت قوالش بوده، از باباش بهش ارث رسیده!!!

      پاسخ ها

      • sirvan

        معلومه که مخصوص به خودشه.............

      • آراس

        پس نه حتمامال اون ضیا2زاریتونه بروباباجمش معلومه مال احسان جونه کورشه هرکی نمیتونه ببینه

      • آراس

        پس نه مال اون ضیا2زاریته فقط مال احسانه وبس اینوتوگوشت فروکن قربون داداش سیروان

      • آرین

        ایول دمت گرم

      • زینب

        معلومه که مال احسان علیخانیه...... چون مخاطبا میگن کی بیاد ماه عسل کی نیاد ومگه ندیدی اون سال که جوهرچی و ضیا بودن مردم صدا سیما رو ترکوندن انقد مه زنگ زدن و انتقاد کردن ....عشق است احسان خان

      • بهرام

        جوش نزن بابا
        اینها توو توهمن

    • حدیث

      خیلی آدم درستو پاکیه ولی متاسفانه فقط یاد گرفته احترام پدر و مادر خودشو نگهداره و انگار ن انگار اونی ک داره باهاش حرف میزنه و یوهو ضایعش میکنه پدر ومادر کس دیگه است...ولی آقــــــــــــای علیخانی....احترام هر پدرو مادری رو نگه میداره...کلا نجابت آقای علیخانی ب ماه عسل میاد...ن شیطنته علی ضیاء

      پاسخ ها

      • میثم

        شیطنت که چه عرض کنم.
        از شیطنت گذشته. بی ادبی رو تمام کرده این پسره.

      • آراس

        اصلادرست وپاک نیست توازکجابه این نتیجه رسیدی؟احسان جون که عشقه همیشه حرمت نگه میداره عزیزمی

      • baran

        هه!شما که انقده ادعا میکنی میدونستی همین آقای علیخانی ی سال انداختن بیرون تا آدم شه بفهمه تو برنامه هاش همه چی نگه!
        پس الکی جووووو نده!!!!!!

      • sirvan

        خانم باران لطفا یه کم باادب تر انتقاد کنید.........یعنی چی ادم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!یعنی ایشون............................!!!!!!!!!!واقعامتاسفم براتون خانم.

      • محمد

        ایول ابجی باران

      • آراس

        آی قربونت داداش میثم گل گفتی پسره بی ادب لوده باران شماهم نمیخوادهرچی توذهنت داری به زبون بیاری که بهت میخندن بابابروحرف الکی نزن ایناخودشونم فهمیدن 1سال درمیون چه اشتباهی میکنن دوباره احسانومیارن پس حرفتوازاین به بعدمزه مزه کن بزن موفق باشی احسان جون

    • حسين طهراني

      خدا رو شكر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقا ادب نداری باران خوبه ضیا رو بیرون کردن وفهمیدن نباید یک اشتباه رو دوبار تکرا ر کنند

    • بهنام

      همون پارسال مجریش شد گند زد به ماه عسل رفت هیشکی نمیدید امسال دیگه خود مسئولای شبکه 3 انداختنش بیرون حالا اومده میگه خودم نخواستم هه!
      در ضمن اینی که تو روزنامه تماشا این مصاحبه رو انجام داده اسمش مصطفی امامی هست و رفیق به شدت فابریک و صمیمی این علی ضیا هست و همیشه کلی هندونه و تعریف میذاره زیر بغل ضیا جدی نگیرید تعریف های خنده دارش از ضیا رو هوادارای میلیونی ههه

      پاسخ ها

      • حمید لکستانی

        تو بیماری روحی روانی داری بهنام جان

      • زهرا

        تواگه حرف نزنی نه سیل میاد نه سونامی میشه هاها
        فقطططططططططططططط علی ضیا
        علیخانی اگه قشنگ اجرا می کرد برنامهشو یه سال درمیون نمی دادن به یکی دیگه افتاد
        ههه

      • m

        با اقا بهنام کاملا موافقم اقای ضیا بره همون برنامه های خودشو اجرا کنه بهتره. در ضمن جواب زهرا خانوم رو هم بدم: شما اجرای اقای علیخانی رو با اجرای علی ضیا مقایسه میکنی که واقعا کم تجربه ست؟

      • محدثه

        ایول بهنام جاااان...منکه اصلا پارسال برنامشو ندیدم...فقط احسان....

      • آراس

        آی قربونت دادش بهنام الحق که راست گفتی پسره دهاتی روانداختنش بیرون اومده میگه خودم نخواستم بروباباضایع درضمن زهراحرف دهنتوبفهم حقیقت تلخه ازحسودیشونه احسانو1سال درمیون میارن ولی بعدخودشون میفهمن چه غلطی کردن دوباره احسان جونومیارن کورشه چسم حسود

      • آراس

        الهی قربونت دادش بهنام الحق که خیلی باحال گفتی پسره هیچی نداروانداختنش بیرون پرواومده میگه خودم نخواستم بروباباکلاتوبگیربادنبره چندش کورشودهرآن که نتوانددیداحسان جون سروره وبهترینه قابل توجه حمیدوزهرای حسودتنگ نظرفقط دادش احسان جووووووووووووووووووووووووووووووون

      • مهنا

        آراس جان شما احیانا با احسان علیخانی برادر نیستی ؟

      • baran

        آراس جان!ی خرده ادبم چیز خوبیه!
        اگه از اجراش خوشت نمیاد دلیلی نداره هرچی از دهنت در میاد تایپ کنی

      • آراس

        مهتاخانم عین برادرم دوسش دارم خیلی زیییییییییییییییییییییییاددوسش دارم قدیه برادربراش برادری میکنم نمیذارم کسی ازگل نازک تربه دادش خودم بگه درضمن باران خانم ادب چیزخوبیه البته خوبه یه کم هوادارای ضیااین خصیصه روداشته باشن کلی کامنت هست که به احسان جون بی ادبی وتوهین ودیگه چه عرض کنم خیلی چیزانثارکردن که من نمی تونم تحمل کنم من فقط جوابشونومیدم که اینایی که میگم حقیقته بی ادبی نیست درضمن ضیااجرانداره که من خوشم بیادیانیادبعدشم توبهتره مواظب دهن خودت باشی چیزاشتباه ازتوش نپره بیرون قربون احسان خودم

      • کیمیا

        سلام.هم به هوادارای آقای ضیا هم هوادارای آقای علیخانی.بچه هافکرنمیکنین دارین زیادی باهم بحث میکنین؟من بیشتراجرای آقای ضیارودوس دارم ولی اقای علیخانی هم تجربه ی بیشتری داره نسبت به آقای ضیا.فکرنمیکنن این دومجری هم خودشون ازاین بحث هاخوششون بیاد.اقابهنام اگه جناب ضیا گندمیزدبرااجرای ماه عسل دعوتش نمیکردن.

      • مریم

        زهرا خانم احسان رو یک عده به خاطر حسادت از تی وی بیرون می اندازند وگرنه همه میدونند که احسان واقعا توانمنده میگی نه ماه عسل امسال رو نگاه کن و ببین چقدر با پارسال تفاوت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فاطمه

        واقعا كه نشستين اينجا بخاطر دو نفر كه نظرات شما اصلا براشون مهم نيست خودكشي ميكنين حداقل يه خورده عفت كلام داشته باشين...

      • نگین

        از علیخوانی خوشم نمیاد چون زیادی مغروره و مجری شادی هم نیست

    • پرند

      اجرای ضیاء برای برنامه های مناسبتی مناسب نیست
      ولی اجراشو توی ویتامین سی دوس داشتیم...
      اما انتخابش برای اجرای ماه عسل بی سلیقگی بود

    • sirvan

      فقط احسان علیخانی عززززززززززززززززززززییییییییییییززززززززززززززززززززززززززز.چاکرشیییییییییییییییییییییییییییممممممممممم..................

      پاسخ ها

      • حمید لکستانی

        باش تا اموراتت بگذره

      • مینا

        معلومه که فقط احسان

      • آراس

        عشقی سیروان حمیدحسودی نکن برویکی درحدضیات پیداکن باهاش مقایسه کن نه بااحسان که واسه خودش کسیه درضمن حالت خیلی خرابه خودتوبه یه روانشناس معرفی کن

      • میثم

        کاری به احسان علیخانی ندارم. ولی بی ادبی و تازه به دوران رسیدگیه علی ضیا برای همه محرضه.

      • sirvan

        قربون شما آراس جوووووووووون

      • baran

        آقای میثم!
        باش شما راس مسگی!علیخانی با ادبه که نمیزاره مهموناش کامل صحبتشونو بکنن
        ی نمونه از بی ادبی علی ضیا بگو برا نمونه!

      • sirvan

        به به...........خانم باران غلط املایی هم که دارید.درست نظربدید لطفا.خانم باران.جمعیت خندشون میگیره...........

      • آراس

        بازم قربون دادش سیروان گل ومرسی ازمیثم جان که حقیقتوگفت باران خانم خیلی بی ادبی میکنی ادعاتم میشه باادبی حالا که داداش میثم حقیقتومیگه منکرنشومن برات مثال میزنم ضایع کردناش وهرهرخندیدناش وبی احترامی به مهموناش ومخاطبا مسخره کردناش وهزارتاچیزکه فرصت نیست برات بگم وقتی یه مهمون میاداسترس داره تری میزنه زیرخنده وبهش میگه وای وای وای خیلی معلومه استرس داریا خب بدبخت بیچاره برااولین باره روآنتن تلویزیون اومده حرف میزنه مسلمه استرس میگیردش یامثلااازمهمونی که اومده توبرنامه نقطه میگیره فکرکرده علامه دهره اگه کسی یه حرفوجابجابگه تاآخربرنامه مسخرش میکنه حالاشمابگیدکی احسان جون ازاین تازه به دوران رسیده بازیاکرده کی ازاین بی احترامیاکرده احسان جون انقدرباادب هست که بخاطرکاری که نکرده میادعذرخواهی هم میکنه به مخاطبش احترام میذاره آخه بی انصاف چراالکی حرف میزنی همیشه به مهمون اجازه کامل حرف زدنومیده حتی انقدرمتواضعه که بارهاگفته من هیچی نیستم وفقط کسیم که گه گاهی بین حرفاتون میدوئه باشخصیت ترازاین آدم بین این تلویزیونیاپیدانکردم میدونمم قبول نمیکنی چون تعصب بیجابه خرج میدی ولی خودتوکه دیگه نمیتونی گول بزنی توخلوت خودت به حرف من میرسی فقط احسان عزیزمخلصشم

      • یه خسته

        ابجی باران قربون دهنت

      • sarina

        باران جان عزیرم یکی از بی ادبی هاش ضیا هم نمیزاره طرف حرفشو بزنه همه مثل دلقک میپره اینور میپره اونور بعدشم اصفهان میخاستی باشی ببینی چکارکه نمیکرد

    • بدون نام

      برای برنامه ی جدی اصلا مناسب نیست ولی برای برنامه های شاد مانند ویتامین ۳ بسیار خوب بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین اراس حرف خوبم جواب نداره

      • فاطمه

        باران زیادی پرویی

    • مریم

      واقعا بهترین محری برای ماه عسل اسحان علیخانی هست خوش بیان ، خوش تیپ ، مودب و همه چی تمام

      پاسخ ها

      • زهرا

        بروباش ازدواج کن مجرده

      • messi

        جفتتون ترشیدید>>>>>

      • بی تو

        واقعا رفتارتان زشت است خجالت بکشید

      • آراس

        قربونت آبجی مریم مرسی ازت وتوزهراخانم لطفا حسودی نکن چیه حرصت دراومده ازاحسان جون تعریف میکنن ازضیات نمیکنن آخه ضیاکه تعریفی نیست دم دستی یکی نیست به توبگه آخه ضیااین چیزاروداره که بیان بگن بابابروهمین توکه جزوولزمیکنی براضیابروبایه وریت ازدواج کن آبجی مریم به چشم خواهری گفته که تودرکشونداری بفهمی یاشایدم فکرکردی همه عین خودتن بروکه شناختیمت چه آدمی هستی دوست داریم احسان جون قربونت

    • saeide

      خدارو شکر که نیس ...............
      مهمونای علیخانی کجــــــــــــا و ماله این کجا .

    • فرشته

      وای خدای من آقای علیخانی عالیه خیلی خوبه.اجرای ماه عسل فقط مختص خودشه.

    • شبنم

      ذرجواب آقابهنام بگم حتما روزنامه ي هفت صبح كه هرروز يه وانت هندوانه ميذاره بغل عليخاني وبرنامه ي ضعيف تحويل سال عليخاني روجوري به عرش برده بودكه كسي نديده بودفكرميكردچي بوده ازفاميلاي درجه يك آقا احسانن ديگه-درضمن توي مصاحبه بايه رسانه مثل روزنامه نميشه دروغ بافت چون سريع گندش درميادورقباته ماجرارودرميارن -علي ضيا فقط درغياب احسان حاضشده بودبرنامه رواجراكنه ولي متاسفانه خيليا اينومتوجه نميشن

      پاسخ ها

      • آراس

        بهنام جون حقیقتوگفت سرخودتوکلاه نذاربیخودی دلیل تراشی هم نکن همون توکه متوجه شدی کافیه بروبرنامه کودکتوبااجرای ضیاتماشاکن خوب بودنگهش میداشتن

      • مهنا

        احسان علیخانی یکی از بهترین مجری های ایرانه علی ضیا خوب هست ولی قدرت بیانش خیلی پایین تر از احسانه آره جونم

    • tara

      ما كه پارسال اصلا ماه عسل نديديم. تلويزيونا خاموش مي كرديم. آقاي ضيا وقتي حرف مي زنه آدم فكر مي كنه دور دهانش ي عالمه كف جمع شده و چندش آدم مي شه

      پاسخ ها

      • مهنا

        نه دیگه تارا جون اونطور هام نبود

      • baran

        اوووووووه!جوووووووووووووو دادی!!!!!!!!!!!!!!!!

      • سارا

        با اینکه منم اجرای علیخانی رو برای ماه عسل دوست دارم ولی اینجور حرف زدن درباره یک شخص اصلا کار درستی نیست. یک کم عفت کلام داشته باشی، بد نیست.

    • مینا72

      حدیث جان راست میگه خیلی پسر پاکیه...من برنامه نیمروزش رو میدیدم اگه مهمون خانوم داشتن این پسر تمام تلاشش رو میکرد چشم تو چشم نشه و خدایی تو این دوره زمونه این رفتار رو از کمتر کسی میشه دید.....اما برنامه ماه عسل برا ایشون نبود که بخواد قبول کنه که دوباره مجریش بشه یا نه ...همون یه بار هم جای کسه دیگه ای اومده بود که البته مسئولین دیدن تا چه حد امار بیننده ها پایین اومد ..اوناییم که دیدن خیلیاشون راضی نبودن والا

      پاسخ ها

      • sirvan

        حق باشماست

      • محدثه

        آخه تو چقد ساده ای....من ازهمین ریاکاریاش بدم میاد...

      • baran

        خانم محدثه!چقد میشناسیش که انقد بد قضاوت میکنی؟

      • آراس

        اخی پس معلوم شد که دیگه برنامه های این ضیاء را با دقت نمی بینید
        میگید چرا؟؟!!!
        چون برای خودی نشون دادن دست به هر لوده بازی و جنگولک بازی وسبک بازی وبی حیایی میزد که بگه بابا به من توجه کنید!!! از من تعریف کنید روی انتن زنده و خلاصه از این حرفهای پوچ!
        برای مثال همین نیمه شعبان این چه کارایی بود سر سفره عقد در می اورد اخه تو کی یه عروس و داماد هستی که به خودت اجازه میدی بری پارچه ای که قند روش می سابند بالای سر عروس و داماد را بگیری اونم انقدر چسبیده به صندلی عروس خانم که هر لحظه ممکنه پات بخوره به دستش!!!
        خوب شد مسئول های شبکه سریع جلوی علی ضیاء را گرفتن وگرنه تا رقصیدن توی این مجلس هم پیش میرفت
        حالا هی بگید پاکه بی انصافها

      • sami

        اراس جان خجالت نمی کشی اینقدر به مردم توهین می کنی فک کی کردم خیلی با شخصیتی ولی نبودی متاسفم برات.

      • بدون نام

        اقا اراس خیلی توهین می کنی

      • بهرام

        علی به صندلی عروس نچسبیده بود عزیزم,مشکل از چشماته.چشمات چپه دیده.

      • زهرا

        داش بهرام کجابودی ما تکو تنها
        داش علی به صندلی عروس خانوم نچسبیده بود بدشم اون عروس و دوماد کسی رو نداشتن
        که پارچه رو گرفت

      • آرین

        آبجی زهرا درست میگه
        دمتون گرم بهرام جون و آبجی زهرا

      • sarina

        اره محدثه جون یه ادم که نگاهبه اینجوریش نکنه

    • ستاره

      من توانایی در مجری گری ایشون نمیبینم.فقط تیپ و قیافه داره.اصلا نمیتونه برنامه هارو جمع کنه.ماه عسل هم فقط با احسان علیخانی قشنگه!

      پاسخ ها

      • زهرا

        تونظرندی بهتره
        علیخانی اصن مجریه
        فقططططططططططططط علی ضیا

      • میثم

        ببخشید کی تیپو قیافه دارهههه؟؟؟
        علی ضیاااااا!!!!

      • آراس

        دادش میثم آبجی ستاره قاطی کرده مطمئنامیخواسته بگه احسان جون خوش تیپ وقیافه داره اشتباه کرده ببخشش زهراتوبروپای برنامه های یه مجری دم دستی بشین همین برات کافیه جونه احسان

      • لیلی

        زهرا بهتره تو نظر ندید کج سلیقه

      • سمیرا

        میثم چرا جک میگی یعنی ضیا از علیخانی خوش تیپ تر خیلی جک بی مزه ای بود

      • sarina

        ستاره جان حرف راست برای بعضی افراد بی سلیقه خیلی تلخ هستش

    • ضرغامی

      همتون خوبین با با

      پاسخ ها

      • زهرا

        ایول دمت گرم خیلی قشنگ بود بااینکه من موافق علی ضیام

      • فاطمه

        زهرا وقتی خداداشت عقل وسلیقه تقسیم میکرد تو کجا بودی منظور همه یطرفدارای ضیا بود به دل نگیریا

      • زهرا

        واقعا برات متاسفم
        اصن ارزش نداشت جوابتو بدم
        خیلییییییی بی ادبی
        به دل نگیریا!!!!!!

      • شیما

        زهرا فعلاتو بی ادبی که با این ضیات مارو کشتی گند زدی به اینجا رفتی اه اه اه حالا به ضیا میگم بیا بگیردت حالا بهمومن میگه برات متاسفم برو بابا

      • سمانه

        زهرا اگه اظهارنظرندی بهتره علی ضیا دیگه چیه میخای زنگ بزنم به ضیا بگیردت؟

    • زهرا

      فقططططططططططططططططططط علی ضیا

      پاسخ ها

      • ویدا

        اااااااااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
        احسانو عشق

      • sirvan

        جونم ویدا جون.واقعا احسانو عشقه........

      • بدون نام

        بروبابا فقطاحسان

      • بهرام

        برو بابا
        علیخانی کیه؟؟؟
        پسره فک کرده از دماغ فیل افتاده.
        توو ماه عسل امسال دیدین وقتی به حساب خودش میخواد مزه پرونی کنه چقد مضحک میشه .خوشم میاد هیچ کس توو برنامه بهش نمیخنده
        به قول شاعر :
        خود گویم و خود خندم
        خود مرد هنرمندم

      • sarina

        بهرام زهرا دیگه اینجا نظر ندید لطفا فقط اینجا علیخانی عشق است

      • سمانه

        دوباره این زهرا نظر داد اه اه اه علیخانی عشق است

      • سینا

        فقطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططط علیخانی

      • زهرا

        حیف که قول دادم که تموم کنم بحثو......
        من دیگه هیچ حرفی ندارم یه ذره ادب ندارین

      • بهرام

        سارینا اوکی.
        بازم اینجا نظر میدم.

    • نسرين

      عليخاني تهييه كننده برنامه بود و انتخاب مهمونها دست خودش بود اما علي ضيا كم تجربه تر بود و انتخاب دست خودش نبود تازه ضيا بيشتر به تيپ برنامه هاي شاد مي خوره الان اگه عليخاني بياد ويتامين ث رو اجرا كنه به خوبي ضيا نمشه چون تو ذهن مخاطب جا افتاده درست مثل عليخاني براي ماه عسل

      پاسخ ها

      • sirvan

        نظر شماکاملا منطقی هستش............

      • حسام

        حرفت خيلي درسته
        خیلی
        آفرین

      • زهرا

        باهات موافقم
        یه نظر کاملا عادلانه

    • ابي

      سلام خدمت همه باباچرا يه حرفو يه كلاغ چل كلاغ ميكنيد همه ميدونيدديگه بهترين مجرياي كشور فقط دونفرن يكيش اقاعلي ضياي گلمون يكيشم اقا احسان عليخاني خوش تيپ و مسلط روي حرفاش كلا دمتون گرم علي كلا بابچه ها مچ درد مشكلات رو به زبون مياره صادق عين ايينه كه زشتي و زيباي ادمو نشون ميده و عليخاني گا گلاب صحبت ميكنه در حد المپيك بهترين سخنران و جوانب رو عين يه دوربين حساس در نظر ميگيره
      ارادتمند همه دوستان ابراهيم

      پاسخ ها

      • رویا

        جوک نگو دیگه حالم بهم خورد
        بهترین ها این دو تا هستند نه بابا !!! خب شد معنی بهترینو فهمیدیم
        ببخشید پس استاد فرزاد حسنی عزیز این وسط چی کاره هستند

      • جواب رویا

        حسنی اگر خوب میبود سال اول درش نمیکردن احسان جون بیاد در ضمن از سلیقش با انتخاب همسرش معلوم شد هیچی نیست به همون دختره لوس پر حرف که خودشو بهترین مجری میدونه میخوره جفتشون مغرورن هیچی نمیشن
        حالا دنبال شوهر جایی دیگه بگرد.....

      • رویا

        سال اول اگر منظورت برنامه جرز و مد که خود فرزاد جوووون رفت کنار با تهییه کننده اختلاف پیش اومد تا این احسان بیاد وسط خودی نشون بده

      • آراس

        همه طرفدارای احسان جون توروخدا بخونید و توجه کنید این مطلب رو و تفاوت را درک کنید قابل توجه کسایی که نمی دونند طرفدار چه کسایی هستند مخصوصا رویا که این مطلب برای اون نوشته شده و طرفدارای علی ضیا و فرزاد حسنی بلکه متنبه بشن؛ اولا کسی که بین جوان های پسر زیر ابرو برداشتن را باب کرد همین جناب فرزاد حسنی بود!!!! دوما اگه مسئله نداشت رسانه ی ملی ایران مرض نداره که بهش بگه هری!!!! سوما از طرز برخوردش با جنس مخالف و گرم گرفتنش با دخترای نامحرم و مخصوصا اون شوخی های مسخره اش با دختر و زن و ناموس مردم که اگه چشماتون را باز کنید توی کار جدیدی که ازش منتشر شده می تونید به وفور ببینید(منظورم رالی ایرانی است) چه برسه به کارای قبلیش از اول تاحالا ،اجرا یا بازیگری! کاملا مشخصه چه ذات دورویی داره که اجازه ندادن بیشتر از این جوان ها را بیراه کنه و به درد دیده شدن توسط چشمای نازنین تمام ایرانی های با خدای مردم دار نمی خوره که نمی خوره... عجب افتاب پرستی است این فرزاد حسنی از یه طرف زیر ابرو برمی داره و اون شوخی های بی معنی و بی حیاش از یه طرف ازدواج با خانمی چادری که البته مشخصه خانم این شخص عین خودش دوروئه_خدایا چه قدر بزرگی وچه طوری در و تخته رو باهم جور میکنی چه خوب که بهمون انقدر قشنگ میفهمونی!_...علی ضیا هم که تکلیفش مشخصه و من خداوکیلی دیگه کف کردم انقد گفتم بابا ایها الناس این فقط اسم مجری را یدک میکشه ولی درک نکرده مفهوم اجرا را ، البته خودش در وجدان اگه داشته باشه باید فهمیده که به درد اجرای همون گزینه جوان وبرنامه های نوجوان می خوره که دخترا عاشقش بشندکه اون واقعا همین را می خواد شهرت!!!چه خوب اقای احسان علیخانی عزیز نه تنها اجرا را به مفهوم واقعی کلمه درک کرده بلکه با تمام وجود فقط و فقط در خدمت این است که در غالب اجرا چشمان ما را باز کند به روی حقیقت دنیا واخرت و... که همین است برنامه سازی و به مرحله اجرا در اوردن عمل چه کسی تا به حال اینگونه برنامه ساخته قدر نشناس ها)!!!!............
        انتظار نداشتم بعضی از پسرها هم از این ادم سبک به تمام معنا راضی باشند! گرچه کاملا مشخصه که این مطالب ها همش از طرف یه نفره که مطمئنا دختری است که عاشق علی ضیاء است !!!! بدان ای دختر رویایی خیالاتی طرفدار ضیاء وفرزاد حسنی"... پای برنامه های اقای احسان علیخانی عزیز خانواده میشینه ولی علی ضیا و فرزاد حسنی یه مشت دختر رویایی و عاشق و پسره نوجوان!!! تفاوت را احساس کنید احسان مجری کانون خانواده هاست حالا خودتونم بکشید احسان مجری برنامه های درجه یک و مطلوب خانواده هاست.ولاغیر وسلام

      • زهرا

        وای من دیگه خسته شدم این اراس چه قد ... می زنه

      • آراس

        زهرابه توهیچ ربطی نداره من چقدرحرف میزنم تومیتونی نخونی لوس عشقه احسان

      • زینب

        آراس جان منم فقط از احسان خوشم میاد البته توهم نمیزنم مثل بعضی از دخترا که عاشق میشن اجراشو دوست دارم و مجری سنگینیه و خوب حرف میزنه .اینها درسته که احسان تکه ولی دلیل نمیشه بخاطر بالا بردن یکی شخصیت بقیه رو بیاری پایین !!!!!!!و تهمت بزنی که دورو هستن . شمایی که طرفدار احسانی اینو باید از صحبت هاش فهمیده باشی که آدم نباید یگران رو قضاوت کنه داداشی....هر کی رو تو گور خودش میذارن و اعمال هرکسی به خودش مربوطه و من فک میکنم خانم نامداری اینطور که شما میگید نیستن و کسی مجبورشون نکرده چادر بپوشن که الان بخوان دورویی کنن و دختر خوبی هستن

      • رویا

        زینب خانم آره نامداری خیلی خوبه
        شما چشم بزرخی داری که میگی ظاهر و باطنش یکی
        اصلا هم خوب نییست

      • زینب

        من چشم برزخی ندارم ولی آدم نباید کسی رو الکی قضاوت کنه مگه ما نعوذبالله خداییم؟!!!بعدشم از کوزه همون برون تراود که در اوست

      • بدون نام

        رویا جون چغندرن ایشون (فرزاد حسنی)

    • ldlel

      1_مجری خوبیه فقط در بخش برنامه های تفریحی نه مناسبتی مثل سال تحویل وماه عسل
      2_تو برنامه ماه عسل محسن یگانه کی اوم د توی تلویزیون که ما نفهمیدیم!!!!!!!!
      3_به نظرم یه خورده کمتر بخنده بهتر میشه
      4_نیوشا ضیغمی ومحسن یگانه ستاره های هنر ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      5_ من موندم چجوری پارسال ماه عسل 5%افزایش بیینده داشت رحالیکه خودش میگه تهیه کننده 20روز مونده به برنامه تعیین شد
      6_در مجموع یه خورده هم مغروره ولی علیخانی وفرزاد حسنی هم همینجوری هستن تقریبا

      پاسخ ها

      • غزال

        با یگانه قبلا مصاحبه کرده بودن ولی فیلمشو پخش نکردن اخر هم مجبور شدن ازش عذر خواهی کنن

      • رویا

        اولا بنده خدا فرزاد حسنی در اجرا مغرور نیست جدی هستند دوما خودش اصلا مغرور نیست فقط اعتماد به نفس خوبی داره و خیلی هم مهربونه
        سوما اگر غروری هم داشته باشه غرورش به جاست و دوست داشتنی یعنی غرورشم خریدارم مث اون دوتا نیست که چیزی هم بارشون نیست ادعا دارند وغرور کاذب

      • هدیه

        فقط فقط احسان عشق من احسان

    • كتايون

      من مثه بعضيا تعصب بي جا و مسخره به هنرمندا ندارم ولي معتقدم كه هر مجري و هنرمندي توانايي هاي خاص خودشه داره كه فقط ميتونه تو حوزه كاري خاص خودش شكوفا كنه كه اقاي عليخاني با توجه به سابقه اي تو برنامه ماه عسل داره بهتر از عهده اين برنامه پر مخاطب بر مياد با وجود حركات و حرفايي كه حال ادم و بهم ميزنه اقاي ضيا هم كه نياز به توضيح نداره ي ادم لوس از خود راضي تونسته جايي واسه خودش بين مردم نا اگاه باز كنه

      پاسخ ها

      • زهرا

        چه قدهم شمارواحسان علیخانی تعصب نداری
        بابا بی تعصب

      • آرین

        ایول زهرا

    • مهرداد

      این ماه عسل میخاد چیو ثابت کنه یه مشت ادمو میاره هی داستان تخیلی تعریف میکنن که چیه چه فایده داره حالا میخاد مجریش هرکی باشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بشین برنامه کودک ببین.

      • دو نقطه خــــــــط :|

        چقد قشنگ به برنامه و مهموناشو و تماشاگران برنامه توهین میکنید!!!! میخواد ثابت کنه هنوز افرادی مثل شما چشمِ دیدنِ حقیقت رو ندارن.
        راس میگن که حقیقت تلخه ... :|

      • زهرا

        شدیدا باهات موافقم
        ولی مجریش علی ضیا باشه
        لاقل از این سردی دربیاد

      • فاطمه

        منم با نظر شما موافقم. باید برنامه های بهتری تهیه بشه. نه اینکه با کلی پارتی بازی یکسری آدم رو دعوت کنند.

      • sirvan

        شماحرف نزنی نمیگن لالی...شمامطمان هستید که دروغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!که اینجوری قضاوت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • محدثه

        اینا داستانای تخیلی نیس...خیلی از مردم ما با مشکلاتی ک بعضی از مهمونا ازش میگن روبرو هستن

      • حسام

        بی احساس

      • جواب زهرا

        پارسال هیچکی ماه عسل نگاه نمیکرد غیر این دختره زهرای خودخواه حالا امسال همه میبینن بهبه میکنن اومده میگه مجریش پسره دیلاق باشه از سردی در بیاد بابا پارسال برف اومد تعطیلش کردن امسال تابستونه داغه به کوری چشمتون

      • بدون نام

        نبابا مشکل خودته

      • زهرا

        من پارسال هم ماه عسلو نمیدیدم.............

      • نگین

        اینایی که میگن با اجرای علی ضیا هیچ کس ماه عسل ندیده میخوام بدونم رو چه حسابی میگن هیچ کس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • maryam

      سلام
      به نظرمن هرگل یه بویی داره همه آدما خوب مطلق ویا بدمطلق نیستند باید آدمارو خاکستری ببینیم
      هم علی ضیاوهم احسان علیخانی هم عیب و ایراد دارن وهم حسن دارن
      به نظرمن نظردادن راجع به آدما و انتقادتندو نادرست کار خوبی نیست
      یادمون باشه همه ما درآغاز آفرینشمون یکی بودیم

      پاسخ ها

      • مهسا

        مریم جون لطفااین همه نگاه ادبی به زندگی نداشته باش من که میدونم توطرفدارعلیخانی هستی

    • zahra

      حالاکه چی؟
      این همه آدم خودتونوعلاف کردین درباره ی دونفربحث وبررسی می کنین؟
      علی ضیاتوی برنامه ی ویتامین3و نیمروز تابه امروزخیلی خوب بوده.احسان علیخانی هم توی برنامه ی ماه عسل90.
      ماه عسل های سالهای پیشش زیادخوب نبود.همون طورکه برنامه ی مناسبتی سال تحویلش خوب نبود.
      برعکس برنامه ی سال تحویل ضیاخوب بود،ولی اجرایش توی ماه عسل وگزینه ی جوان خوب نبوده.
      همه ی آدم هایه نقص هایی دارن.این روبدونین فقط خداست که هیچ نقصی نداره...

      پاسخ ها

      • آراس

        پیشنهاد میکنم چشمات رو خوب باز کنی تا منصفتر نظر بدی... کلا نفهمیدی چی گفتی!!! من میگم علیخانی عزیز پرستیژش به برنامه های سبک ولوده ای نمی خوره!!! شما اگه می فهمیدی می گفتی علیخانی اصلا سبک کاریش با ضیا قابل قیاس نیست!!!
        اخه کسی که خودش تهیه کننده است را میذارید کنار کسی که اویزونه این و اونه که بهش برنامه بدن اجرا کنه!!!

      • zahra

        واقعا"برات متاسفم.خجالت بکش.هرکسی برای خودش شخصیت داره.مانمی تونیم به شخصیت دیگران توهین کنیم.
        حالاباگفتن این حرفابه کجامیرسید؟؟؟؟؟؟!!!!!

      • بهرام

        اره علیخانی اصلا سبک کاریش با ضیا یکی نیست!!! چون علیخانی خوب بلده نوک دماغشو بالا بگیره و همه رو از اون بالا بالاها نگاه کنه اما علی برخلاف اون خاکیه خاکیه

      • zahra

        واقعا"زشته.خجالت بکشید.به شماهاچه ربطی داره که یه مجری کجاکارمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • زهرا

        داش بهرام کارت درسته
        علیخانیو نمیدونم ولی علی ضیا خاکیه خاکیه

    • ترنم

      !!!!!!!!!!!!!!

    • النا

      اگه توی کل دنا بگردی شاید 50 نفر مجری باشند که خوب اند و به نظر من علی ضیاء در این گروه است وباز هم به نظر من علی ضیاء در رتبه ی اول این گروه قرار دارد

      پاسخ ها

      • غزال

        ببند لطفأ...

      • مهنا

        یه بار دیگه تکرار کن

      • آرمان

        ایول

      • تبسم

        به شدت مخالفم...با شماااااااااااا سركارخانوم النا....

      • بدون نام

        کج سلیقه

      • ضد ضیا

        ب َر َو بَ بَ .... با دهن کجی بخونید(معنیش:برو بابا)

      • بهرام

        دهن کجی هنر شماست
        فکت خیلی مورد داره ,نگرانم کردی

    • رهگذر

      ضیائ مغرور

      پاسخ ها

      • ویدا

        کاملا موافقم.

      • نگین

        ولی مغرور به علیخوانی میگن که فک میکه تکه و از دماغ فیل افتاده،ضیا بنده خدا کجاش مغروره؟؟؟؟

    • بهنام

      فقططططط علی ضیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقططططططططططططططططططططططططططططططططططط احسان علیخانی

      • بهنام

        فقططططططططططططططططططططط
        علی ضیا
        علی

      • فاطمه

        باز این علی ضیا یی ها پررو شدند بابا ضیا هم شد مجری فقط طططططططططططططططططططططططططططططططططططططط احسان

      • بهرام

        فقط علی جوووووووووووووووووووووووووووووووون

      • آرین

        فقطططططططططططططططططططططط علی ضیا
        ماهی می خوایم به طرفدارای علیخانی کاری نداشته باشیم ها
        فاطمه خانوم این چه وضع حرف زدنه آخه

    • زینب غفوری

      سلام خسته نباشید چرا اینقدر بی انصاف هستید آقا احسان اگه تو کارش خیلی مهارت داره چون صاحب نظره وتوبرنامه مدیریت هم میکرد و کسی برنامه اش رو با کس دیگه مقایسه نمی کرد ولی آقا سید وارد برنامه ای شد که تو ماه رمضان برای خودش جا افتاده بود وهی بنده خدا رو با یه مجری قدر مقایسه می کردن خوب نیست توانایی های آقای ضیا نادیده گرفته بشه چون خیلی از مخاطب های برنامه دختر خانم هایی بودند که عاشق چهره آقا احسان بودند البته هیچوقت نباید پرورده های زیبای خلقت رو نادیده گرفت درسته همه مادر ها احسان خان رو که می بینند هزار اله اکبر می گن وفتبارکاله احسنالخالقین و بحق هم هست ولی آقای ضیا هم کم از اقا احسان نداره فقط سابقه کمتری تو تلویزیون داره والا اینهمه وقت تو ویتامین 3 دوام نمیاورد
      دستش درد نکنه

      پاسخ ها

      • رویا

        جفتشون یه تیپ قیافه ی سرد و معمولی دارند
        تیپ و قیافه فقط فرزاد حسنی عزیز

      • ...

        خوب به خودش بگو که پرو پرو میگه خودم نخواستم توی ماه عسل باشم
        آخه آدم چقدر میتونه پرو باشه

      • فاطمه

        اقا ارین ما مثل خودتون جواب دادیم لطفا کامنت دیگه رو بخونید بعد نظر بدین

      • نگین

        قدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه منظورت علیخوانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی مغروره علیخانی ماه عسلوپایه گذاری کرداونوقت ایشون چه چیزایی میگن......................................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا احسان ماهه

    • مژگان

      اتفاقا فقط احسان. این پسر خاله من هر وقت که برنامه احسان شروع میشه میگه آه باز این پسره اما تا اخرم برنامشو میبینه.پارسالم چون احسان نبود اصن ندید.این فک و فامیله ما داریم

    • rozhyar

      سلام .واقعا ماه عسل یعنی آقای علیخانی .آقای ضیاء خیلی مجری خوبی هست ولی برای برنامه های دیگه نة ماه عسل درضمن بهتره توهین نکنید

      پاسخ ها

      • رامین

        اره فقط اقای علیخانی

    • sami

      سال 91علی ضیا واقعا ماه عسل وخوب اجرا کرد من عاشق مجریگریشم کل برنامه رو به خاطر اون نگاه می کردم احسان علیخانی هم واقعا مجری خوبیه ولی من علی ضیا رو بیشتر دوس دارم.

      پاسخ ها

      • ...

        شما یا معنی خوب رو نمیدونی چیه
        یا اجرای ضیا رو ندیدی

      • آرین

        ایول

      • بدون نام

        اجرای جناب ضیاحرف نداره!!!

    • ابي

      سلام روزه ي همتون قبول ميگم امسال زياد سخت نيست خدا همه ي ارزوهاتونو براورده كنه الهي عامين ماه عسل امسال رو زياد پيگيرش نيستم ولي مجري پر جنم اقاي عليخاني توپه ديگه بر تيم واليبال رو به همه تبريك ميگم

    • زیبا

      وقتی رسانه ملی این باشه معلومه چه مجری هایی رو میاره.
      نه سواد درست و حسابی دارن و نه ظاهرشون موجه هست و نه تیپشون.

      باور کنید تو ایران همه دعواها سر سهم خواهی و پوله.

      بیننده کیلویی چند.
      دلم واسه اونایی میسوزه که خودشونو درگیر کردن و ادای طرفدارها رو در میارن.
      افسوس و صد افسوس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ نه پ بابا برو سبزی تو پاک کن زیاد نظر نده برای خودت افسوس بخور داداش

    • افسانه

      ماه عسل پارسال هرچی بود از امسال بهتر بود که احسان روز دوم اومد شلوار مامانشو پوشید فرداشم گفت از نور استدیو بوده.باز دم علی ضیا گرم که همه چیزش که خوبه هیچ حداقل مثل ادمیزاد لباس می پوشه

      پاسخ ها

      • محمد

        چ ربطی داره . معلوم شماها فقط ب ظاهرتوجه دارین اگه ب حرفاش هم توجه کنی ب کسی برنمیخوره
        پس بهتره برین دنبال همون ضیاتون
        کلام احسان مارو دیونش کرده.

      • ...

        بی تربیت درست صحبت کن
        همه میدونن ضیا بچه ننه است
        بعدم تاکور شود هرآنکه نتواند دید
        آخه بی تربیت تو چه کار شلوار یه مجری داری به اجرا وصحبتاش گوش کن
        همونه که طرفداره ضیایی دیگه
        واقعا برات متاسفم بی ادب گستاخ

      • آرین

        خیلی خوب بود
        افسانه خانوم

      • بهزاد

        بچه ننه نیست
        افتاد
        شماطرفدارای علیخانی همتون اینجورین وقتی دیدین علی ضیاداره پیشرفت می کنه
        این کارارو می کنید
        ولی ماهم مث دادامون برای علیخانی ارزوی موفقیت می کنیم نه این که هی چوب لای چرخش بزاریم

      • بدون نام

        واقعن که این چه طرز حرف زدن اتفاقا خیلی هم خوش تیپ هست شما بد سلیقه ای احسان چی کار کنه

      • بدون نام

        معلومه تو شلوار گل گلی مامانتو پوشدی که فکر میکنی همه انجوری اند احسان هر چی باشه سروره

      • آرین

        بهزاد دمت گرم

      • نگین

        طرفدار احسان نیستم ها ،ولی راست میگن دیگه چیکار به شلوار مردم داری؟؟؟؟؟؟؟؟برا شلوار پوشیدنش هم باید به شما جواب پس بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ابي

      خيلي معذرت ميخوام خانوما شما هارو سننم هركسي شخصيتي جدا داره شايد ايشون دلشون بخواد با بهترين شلوار ماركدار يا كت سر صحنه حاضر بشه يا شايدم بي ريخترين لباس رو بپوشن اينجا عدالت رو بايد در نظر گرفت هر كس به منش خودش ديگه بهتر از علي احسان دو مجري گل اين عيب و ايراداي بني اسرائيلي چيه

    • محمد

      درجواب زهراخانوم بایدبگم که آقای علیخانی بخاطرداشتن صداقت وگفتن درد مردم اجازه اجرای برنامه زنده رونداشتن نه بخاطراجرای بد. همه که مثل آقای ضیا چابلوس نیستن که از همه بیخودی تعریف کنن.

      پاسخ ها

      • آرین

        علی ضیا کی تعریف کرده؟؟؟؟؟؟
        اگه ویتامین3 رومیدیدی این حرفو نمی زدی

      • زهرا

        آرین راست میگه خداییش تعریف نکرده

      • آراس

        کاملا باهات موافقم عشقی محمدفقط احسان

    • خردادي

      بچه ها شما چقدر تعصبي قضاوت ميكنيد !
      علي ضيا به درد برنامه ماه عسل نميخوره چونكه تو برنامه خودش يعني ويتامين 3 و نيمروز اجراش عاليه . اما همه ميدونن كه ماه عسل فقط با مجري گري احسان عيخاني ماه عسله .
      پس هركسي درجايگاه خودش ودر برنامه خودش مناسبه ونبايد جاي همو تو برنامه هم بگيرن .

      پاسخ ها

      • ...

        ببخشید ولی به لودگی وبیادبی نمیگن اجرای عالی

      • آرین

        فقط ویتامین3 ونمیروزو عشقه
        ماه عسلو ادم می بینه افسردگی می گیره

      • ..

        همین موجود جلف برای شما خوبه برو برنامه هاش رو ببین که یه موقع افسرده نشی بچه

      • بهرام

        نمیگفتی هم ما ویتامین ث رو نگاه میکردیم جلف اونیه که با شلوار قرمز میاد برنامه اجرا میکنه.
        تو هم برو برنامه های همون شلوار قرمز رو نگاه کن.

      • آرین

        بهرام جون دادا
        دمت گرم

      • آراس

        بهرام کوچول بیخودی اطلاع نداری دری وری سرهم نکن بباف بگوشلواربادمجونی بودخوشتیپیه احسانه وهزاردردسرخوب ضیاتون بدتیپه به ماچه کورشودهرآنکه نتوانددیدهزارماشالافقط جون احسان

      • بهرام

        خب بادمجونی,اصلا چون تویی صورتی با خال خال های زرشکی.خوب شد ؟حالا دیگه جوش نزن.

      • نگین

        با اینکه از احسان خوشم نمیاد ولی خب ماه عسل با احسان بهتره،همون طور که ویتامین ث با اجرای شاد ضیا خوبه

    • رویا

      واقعا برای همتون متاسفم برای یه برنامه ی مسخره و د و مجری مسخره و داغون با او اجرهای مسخره تر از خودشون و یه برنامه دپرس کننده به جون هم افتادید
      اون دوتا پولشونو میگیرند و دنبال عشق و حال خودشون هستند شما دارید خودتونو میکشید
      حیف فرزاد حسنی عزیز که برنامه نداره وگرنه این دو تا جوجه باید میرفتند کشکشونو میسابیدن
      واقعا نظراتتون خوندم فقط خندیدنم
      تاسف

      پاسخ ها

      • sirvan

        ماهم به شما داریم میخندیم........اصلا ارزش نداشتی بهت نظربدم..........ولی نمیشد جوابت رو هم ندم.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!یه ادم پوچی...از اسمتم معلومه!!!!!!!!!!!!!!!!رویا که واقعیت نداره.......پس میشینه سرجاش نپرم نمیده......بااااااااای خانم تاسف.....هه هه هه

      • رویا

        من زودتر برای تو تاسف خوردم هاهاها
        حرف خودمو به خودم تحویل میدی
        بابا یه ذره خلاقیت داشته باش
        اتفاقا بنده نیازی به نظر شما ندارم حرف حسایب جواب نداره
        آخی شما همون نیستی که دنبال یه دختر میگردی که برای خودت بخوادت دپرس شدی نه بنده خدا
        اسم من خیلیم قشنگ بیچاره نمیدونستی بدون که بیشتر شاعرای معاصر چقدر از اسم من رویا برای تلطبف شعراشون استفاده کردند
        بهتر ازسم تو که یاد سیر می افتم :))))
        رویا های تو به واقعیت نرسیده برای همه رو این حوری نبین

      • آراس

        تو اصلا تکلیفت مشخصه با خودت به قول داداش سیروان اصلا ارزش نداری که جوابت را بدم چون بی خود کردی میای اینجا واز کسی حرف میزنی که اصلا ربطی به هیچی نداره و توی رویایی داری ازش دفاع میکنی؛ ببین برو بسوز خب اصلا برو خودتو فداش کن

      • بی تو

        رویا عزیزم حرفای خوبی به سیروان نزدی نباید دیگران را بخاطر اعتقاداتشان مسخره کنیم زشته

        من قول داده بودم زیر نظر اقا سیروان چیزی ننویسم ولی دیدم اینجا باید این نکته را بگم ... ما همه تحصیل کرده هستیم پس نباید به اعتقادات دیگران توهین کنیم

        اگر از حرفام ناراحت شدی ببخشید توراخدا من اصلا قصد حمایت از کسی را ندارم فقط میگم باید به هم احترام بگذاریم ببخشید خواهر گلم

      • گلی

        بی ادبیا احسان گله بدنظر

      • sirvan

        درضمن خداروشکرهنوز ب کسی احتیاج پیدانکردم که بخاطرخودم دوستم دتشته باشه.باامکاناتی که من دارم خیلی ها دوروبرم هستند.مهم اینه که کسی برات مهم نباشه.......که برای من کسی مهم نیست.درضمن اسمم خیلی هم زیباست.خانم شاعووووووووووووووووور

      • sirvan

        بازم ممنون بی تو........منتظرنظراتت زیرنظرای خودم هستم.

      • رویا

        خانم بی تو خیلی زشت خودتو انقدر کوچیک میکنی از این سیروان داری حمایت میکنیا
        یه خورده برای خودت شخصیت قائل شو
        اگر نمیشی با شخصیت من کاری نداشته باشه
        ایشون خیلی بی ادب تشریف دارند منم مث خودش جوابشو دادم خوبه به اون میگفتی
        در ضمن آقا سیروان شما که راست میگی

      • بی تو

        ببخشید رویا جان من به هر دوی شما تذکر دادم اما اشتباه از من نبود نباید با شخصیت می بودم باید مثل شماها همه را با بی تربیتی جواب میدادم و فحش و ناسزا می گفتم خداحافظ

      • sirvan

        رویا بس کن............................بی تو معذرت.......من ازت عذرخواهی میکنم

      • بدون نام

        بی تو به جون خودم اینجا شدی مث این داورا تذکر میدن...........اه کارت قرمز گرفتی
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        عروسیتون مارو هم دعوت کنین
        سیروا وبی تو

      • بی تو

        حرف دهنت را بفهم کاربر سیروان مثل داداش من است محض اطلاعت سیروان از من کوچکتر است

      • نگین

        چه جالب منم الان دارم به نظر تو میخندم،من تو کل عمرم یه برنامه با اجرای حسنی دیدم که همون موقع ازش بدم اومد،الان اگه حتی ماه عسل رو هم بگن حسنی اجرا میکنه نگا نمیکنم،احسان و علی خیلی خیلی بهتر از حسنی هستن

    • غزال

      این برنامه رو فقط احسان علیخانی می تونه خوب اجرا کنه... اولا خوب نبود اما الان خیلی متواضع و مسلط شده.. ضیا هنوز بچه ست.

      پاسخ ها

      • محمد

        دمت گرم

    • زهرا نه اون زهرا

      شماها هم بیکارین ها وقتتون روتلف می کنین به خاطر علی ضیا واحسان علیخانیو وماه عسلو
      واقعا بی کارین

      پاسخ ها

      • sirvan

        دقیقا مثل شما..............شمابرای چی اومدی نظر میدی اخه؟؟؟!!!!وقتتون گرفته میشه خانم....

      • مینو

        کاملا باهات موافقم

      • آراس

        زهرا نه اون زهرا اینجا پس چه کار میکنی ؟؟
        ترسیدی یا همون زهرایی می خوای بحث را تمام کنی
        حالا اگه اون زهرا نیستی نظرت را بگو تا جواب بدیم تا از این به بعد اینجا که میای تکلیفت مشخص باشه ... ووقتت تلف نشه!!
        فقط احسان پیشنهاد میکنم با انصاف قضاوت کنی و سپس انتخاب کنی که مطمئنم با انصاف اگه باشی میگی اجرا و برنامه فقط برنامه واجرای احسان علیخانی

    • دکتر حیدری

      همون جوری که از نامم مشخصه من دکتر نیستم همیجوری نوشتم دکتر حیدری حال کنی یه دکتر سایت شما رو میخونه ولی علی ضیاء در حد v.3هستش یا مثلا"ویتامین دی هستش نه در حد ماه عسل

      پاسخ ها

      • بهرام جون

        هر هر هر
        شما چه سنگ نمکی بودی که تا الان کشف نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ابي

      اي بابا از دست اينا پولو عشق و حال و اينا ديگه مال عهد بوق بايد امروزي باشين چون فقط انتقاد كه ميتونه يه برنامه رو راستو ريست كنه عند مرام علي ضياء سردسته ي سخنراني احسان عليخاني
      اي واي چقد ادما حسودن شماها رو سننم شما فقط اجازه دارين انتقاد كنيد كاري به كاراي ديگه نداشته باشيد

      نمي خوام كسي رو ناراحت كنم ارادتمند ابراهيم

    • آرین

      اولا علی ضیا جای هیچکسو نگرفته
      علیخانی ممنوع التصویرشده
      بعدش علی ضیا ماه عسلو اجرا کرد

      پاسخ ها

      • زهرا

        ایول ارین جان

      • بهانه

        اخه کی گفته ممنوع التصویر شده هان کی گفته ؟اخه چرا واسش حرف در میارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه مگه شما وزیر ارشادی نه من میخوام بدونم هستی؟؟؟؟؟

      • بهرام

        اخی کی گفته بهانه اسمه هان کی گفته؟اخه چرا اسمتو بهانه گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه مگه قحطی اسم بوده نه من میخوام بدونم؟؟؟؟؟

      • بهانه

        کی گفته که اسم نیست اقای بهرام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه قحطی اسم نیست دوست داشتم حالا میدونی پس خوشحال باش

      • بهرام

        ببخشیدا ولی مثل این میمونه که من در اینده ازدواج کنم و دختر دار بشم بعد اسم دخترمو بذارم غرغرو

      • بدون نام

        اقا ارین خدایش شایعه درست کن که میگن شماید این دفعه احسان اومد ماه عسل شما هم عصبانی یه چیزی می گین باشه ما احسانی ها به بزرگی خودمون شمارو می بخشیم

    • مهسا

      بهترين مجري علي ضياست .

      پاسخ ها

      • ..

        سلیقت خیلی بده
        متاسفم

      • آرین

        لابدتو خوش سلیقه ای

      • ..

        نه پس تو خوش سلیقه ای لابد؟!!!!

      • بدون نام

        سلیقه نداری ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

    • ابي

      افرين به اين دو عزيز ارين مهسا نه با مخاطب كلنجار ميرن نه حرف بي در و پنجره ميزنن يه انتقاد خيلي خوب ممنون از شما روزه همتون قبول

    • سارا

      بهترین مجری آقای علیخانی.

      پاسخ ها

      • ..

        آورین آورین

    • حديث

      خداييش احسان عليخاني واقعاعاليه.برنامش هميشه شيكه.

      پاسخ ها

      • شمیم

        کاملا موافق ام من ماه عسل رو با اجرای علیخانی دوست دارم فقط

      • محمد

        بانظرت کاملا موافقم

      • محمد

        بانظرتون کاملاموافقم

    • mina

      کسی که فقط توفکرضایع کردن دیگرانه اصلابه دردمجری گری نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم100/

    • هستي

      كلش بودي ولي احسانم بد نيست

    • بیات

      فقط علی ضیا نه علی خانی غد مسخره لوس یه جوری حرف میزنه که انگار خیلی حالیشه بشین سر جات بابا

    • زهرا

      فقططط علی ضیا
      ما طرفدارای علی ضیا مث خودش برای علیخانی درماه عسل ارزوی موفقیت می کنیم

      پاسخ ها

      • زهرا

        مث اراس نیستیم که هرچی ازدهنش درمیاد بگیم
        واقعا شخصیت طرفدارای علیخانی رو نشون داد...
        ما نمی یم علیخانی بده ما میگم ای کاش علی ضیاماه عسلو اجرا می کرد

      • ..

        می گم یه چیزی خودت نظر می دی خودتم پاسخ
        حیرتا
        چه عجیب انگیز
        بعدم یه نفر رو که با همه مقایسه نمی کنن
        حاج خانوم

      • زهرا

        اصن حوصله جواب دادن به تورو ندارم
        هردفعه یه چیز می نویسی

    • رها

      دوتا شونم خوبن ولی آقای علیخانی برای این برنامه بهترن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مااحسانی ها خیلی هم خوبیم ماهم ارزو موفقیت برای اقای ضیا داریم اره ه ه

    • atieh

      چقد این علیخانی مغرور و بی ادبه
      خیلی از طرز برخوردش بدم میاد

      پاسخ ها

      • ..

        اتفاقا اونم از تو بدش میاد
        شما هم معنی ادب رو نمی دونی چیه صحبت نکن

      • بهرام

        ایول ابجی عطیه خودم
        زدی توو خال

      • بهرام

        فقط دادش ضیا...

      • زهرا

        اقا بهرام دمت گرم
        ففط داداش ضیا

      • سارینا

        بهرام و زهرا اگ حرف نزنید نمیگن که لالی ضیا دیگه کیه؟فقط علیخانی

      • آراس

        بروباباحسودفدای آبجی سارینافقط داداش احسان گل

      • فاطمه

        تربه خدا خوشت بیاد

      • بهرام

        سارینا و اراس اگه حرف نزنید نمیگن که لالی...
        ضیا همونیه که توو چشم دیدن موفقیتشو نداری
        دم زهرا خانم و عطیه خانم هم گرم

      • آراس

        بهرام واقعا که بی ادبی توکه هم کری هم لال هم کورچون نمیتونی تشخیص بدی که خوبه کی بدحالاهم هرییییییییی بچه دیوونه طرفداربی ادب ضیاهمه طرفداراش بی ادب وپروئن فقط داش گل احسان

      • بهرام

        اراس بهت توصیه میکنم چندتا نفس عمیق بکش تا بتونی به خودت مسلط بشی
        اگه بخاطر این حرف بهت برخورده(سارینا و اراس اگه حرف نزنید نمیگن که لالی...)
        پس بدون قبل از اینکه من این حرفو بزنم سارینا جونت گفته بود( بهرام و زهرا اگ حرف نزنید نمیگن که لالی) و تو هم ازش حمایت کردی پس اینو بدون که هر کنشی یک واکنشی داره و من واینمیستم تا هر چی دلتون میخواد بار من و طرفدارهای ضیا کنید.اگه میخوای معنی واقعی بی ادبی رو بدونی پیشنهاد میکنم یک بار دیگه مضخرفاتی که برام تایپ کردی رو بخونی.ادم یک سوزن به خودش میزنه یک جوالدوز به دیگران
        بپا یک وقت تشنج نکنی:)

      • زهرا

        سارینا
        من اصن کاری به تو دارم
        این چه وضعشه
        من گفتم فقطططططططططط علی ضیا
        حالا من هی می خوام تموم کنم نمیزارین که

    • سرور

      بی خیال بابا کی دیگه وقت میکنه تلویزیون ببینه .ولی احسان علیخانی حرف نداره بی نظیره اصن هیچکس به جز اون نمیتونه ماه عسلو اون طوری که باید اجراش کنه.حا لا میخوادحسنی باشه یا ضیا.اصن برنامه مال خودشه باید قبول کنین که عالیه.ولی من ماه عسلو هیچوقت ازدست نمیدم امسال عالیه شک نکنین.

    • مونا

      از آقای علی ضیاء خیلی متشکرم بخاطر اجرای خیلی خوب در هر برنامه ای که مجریش هستند شخصیت کاملاً سنگین، با ادب، خوش لباس، خوش برخورد، مسلط به بیان و ... هستند بنده فقط طرفدار آقای ضیاء و بیننده برنامه های ایشان هستم باز هم تشکر می کنم....

      پاسخ ها

      • زهرا

        ایول مونا کجابودی من تکو تنها

      • ..

        هه هه هه
        جوکای خیلی بی مزه ا ی میگی
        اه اه اه

      • گلی

        افرین ولی فقط احسان

      • آرین

        همین که به کسی توهین نکردی ونظر شخصی خودتوگفتی خیلی خوبه
        فقط داداش علی کاملا باهات موافقم

      • سارینا

        علیخانی علیخانی

      • بدون نام

        مونا سلیقتو برو با زهرا عمل کن شاید بهتر بشه

    • ایران

      خجالت بکشید به شما دخترای بی جنبه میگن بیننده /برنامرو برامجریش میبینید......هی عشقم این عشقم اون.من اعتقاد دارم مجری بایه ی هربرنامه ای باید تااخرش همون باشه........نه ضیا میتونه جای علیخانی روبگیره نه علیخانی جای ضیارو......همتون هم قبول دارید

    • ریحانه

      ماه عسل فقط با احسان علیخانی معنی داره اقای ضیا فقط از خودش تعریف میکنه ویکی نیس بگه دیگه ریاکاری در چه حدوودر ضمن همه جلو دوربین از اینکه طرفدار مردمن میگن اقا ضیا کار شاقی نکرده و هرکسی جای ضیا بود در مقابل مادرش همون کارو میکرد همه عاشق مامانشونن بس اگه دقت کنید اقا ضیا کار عجیبو غریبی نمیکنن به جز لوس بازی که باز با دقت بیشتر میفهمین طرفداراشون همه دخترای نوجوان تو سن بلوغن ک تحت تاثیر احساسات وعواطفشونن و هوا دار بودنشون به صرف ظاهر اقا ضیاست ک خوشگل ندیده ها فکر میکنن ایشون خوشگلن..

      پاسخ ها

      • زهرا

        نخیر طرفداری ما یه خاطر این قضیه نیست
        به نظر من خیلی لوس بازی بود
        مابه خاطر اجرای خوبش ازش طرفداری می کنیم افتاد
        خوش تیپی وخوشگلی رو حالا شاید...

      • بدون نام

        بازهرا موافقم

      • سارینا

        ایول ریحانه یه حرف درست میگه مگه یعضی ها میزارن

      • یه خسته

        بازهرا موافقم اون اوج لوس بازی بود

    • ساناز

      برنامه ماه عسلاصلاهم خوب نیست همه به خاطرمجریش نگاه میکنن سرافطار اشک ادم رو درمیارن

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی دو اتیشه

        اخ گفتی سانازجون
        من که نمی بینم
        نه امسال نه سال های قبل
        علیخانی واسه برنامه های غمگین
        علی ضیا واسه برنامه های شاد من هم کلا طرفدارشادیم

    • ایمان

      آقا اصلا هر چی
      چی به ما میرسه
      فکر نان کن که خربزه آبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باباشاد حالا خوبه ضیا پارسال تو ماه عسل به قول شما غمگین بود

    • ایسان

      اصلا هیچ کدوم از این مجریا به درد نمیخورن خنده های بی جا و بی احترامی و مزه پرونی نباید تو این برنامه باشه انگشت طرفو بریدن فیلمشو فرستادن برای پدرش مجری با لبخند میگه چه احساسی داری واقعا خندش گند زد به اشک مردم واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • ..

        والا آدم می مونه چی بهتون بگه
        یکی می گه چرا اشکمون رو در میاره
        یکی میگه چرا نمی زاره راحت گریه کنیم
        جلل خالق
        عجبا

    • شیما

      بچه ها دعوا نداره که احسان ما یکه یکه

      پاسخ ها

      • .........

        همونه که میگیم رفوزه اید دیگه
        چون داداش علی ما بیسته بیسته

      • سارینا

        علی شما با تک ماده اومده بالانه احسان ما با معدل بیست

      • بدون نام

        رفوزه اونیه که هنوز تو امتحانات شهریورش مونده

    • asal

      علیخانی ک میبینید کلی تغییرات توی رفتارش داشته ک تازه شده این...آخه اولاش خیلی مغرور بود و انگار از دماغ فیل افتاده ولی ضیاء جو رو شاد نگه میداره در عین احترام و مثل علیخانی با تمسخر به کسی نمیخنده اونم توی برنامه زنده

      پاسخ ها

      • ..

        اخه اون نیازی به تمسخر نداره

      • ..

        چرا نظر من رو کامل نمی زاری ؟
        باهات برخورد می کنما
        در ضمن به لودگی هم نمی گن شاد کردن

      • فاطمه

        اخه می دونیبه قول معلم ها یکی بگیر که خودت اون بلدباشی نه بیست با تقلب

      • فاطمه

        باباشاد بازم دم علیخانی گرم که تغییری کرده نه مثل ضیا...

    • هانيه

      به نظرم برنامه ي ماه عسل اصلابرنامه ي غمگيني نيست.به نظرم خيلي خوبه كه ادم بعضي وقتابه مسائل زندگي ورفتارش فكركنه.مگه ادم هميشه ودرهرشرايطي بايد بخنده.درضمن بادوستاني كه گفته بودن هرمجري به درديه برنامه ميخوره موافقم.اقاي عليخاني براي ماه عسل بهتره چون ماه عسل برنامه ي جدي هستوجاي لوس بازي نيست.برنامه اي نيست كه بيايم دورهم بخنديم.

    • بدون نام

      من از این آقا بدم نمی یومد قبلا فکر می کردم جزء معدود آدمایی که با غرور بیگانه اند ولی با خوندن این مصاحبه فهمیدم سخت در اشتباهم آخه دیگه از یه بیسوادم بپرسی می دونه که پارسال چه قدر برنامه ماه عسل افتضاح بود اون وقت آمار بیننده ها 5 درصد بیشتر شده بود ؟!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ..

        آفرررررررررررررررررررررررررررررررررررین
        واقعا باهات موافقم
        مثل کبک سرش رو کرده زیر برف
        حداقل این رو نمی گفتی یکم آبرو می خریدی واسه خودت

    • mahsa

      faghad ehsan alikhani

      پاسخ ها

      • sahar

        ایول مهسا جان علیخانیییی

    • بهانه

      اخه چرا واسه مردم حرف در میارین کی گفته ممنوع التصویر شده احسان علی خانی اخه من میخوام بدونم شما وزیر ارشادی نه هستی!؟؟؟؟؟من از علی ضیا بدم نمیاد اما اخه مگه با احسان قابل مقایسه هست؟؟؟اون باید همون ویتامین ث رو اجرا کنه

      پاسخ ها

      • ..

        باور کن به درد ویتامین 3 هم نمی خوره
        آخه کی خوشش میاد اول صبح با صدای بی خود لوس بازی های ننر ش از خواب پاشه برنامه صبح رو نگاه کنه
        تا آخر روز روزش خراب میشه

      • بهرام جون

        باور کن تو هم لیاقت دیدن ویتامین ث رو نداری
        واسه شما همون علیخانی خوبه که مثله گاز اشک اور قبل افطار اشک همه رو درمیاره و معده رو از اینی که هست اسیدی تر میکنه
        اصلا از این به بعد من بهش میگم اسید پاشه معده

      • آرین

        جونم بهرام جون
        ایول داداش دمت گرم چاکریم

      • بدون نام

        کلا با داش بهرام موافقم
        ایول داداش خیلی خوب اومدی

      • پرسپولیسی دو آتیشه

        مگه ویتامین 3 چشه؟؟؟؟؟؟؟
        خیلی هم قشنگه
        رکورد 22 عروسی رو نتونسته ثبت کنه
        که کرده
        حتما مث ماه عسل اشک ادمو دربیاره
        فقط ویتامین3با علی ضیا
        بهرام جون داداش مخلصم دربست
        فقطططططططططططططططططططططططططط
        داش علی
        افتاد پس هی الکی حرف نزنید

      • بهرام

        فدای همتون.قابلی نداشت ...

      • زهرا

        جونم پرسپولیسی دوآتیشه
        ایول

      • بهانه

        خوب شما ها می تونید اصلن نبینید کسی زور نکرده شما ها رو در ضمن به نظر من شما هم لیاقت ماه عسل دیدن رو ندارین من چند تا برنامه ویتامین ث رو بیشتر ندیدم و همون بهتر که ندیدم یا به قول شما لیاقت نداشتم که اون برنامه روببینم

      • بهرام

        بهانه خانم بگو شونه هاتو یکی برات بماله چندتا نفس عمیق هم بکش انگار خیلی اعصابت خورد شده

    • فرشته

      اصلا علی ضیا به درد ماه عسل نمیخورد چون مثلا احسان علی خانی هم اگه بره ویتامین ث رو اجرا کنه مسخرست علی ضیا بعد علیخانی بهترین مجریه ولی یه برنامه مثه ماه عسل فقط علیخانی رو میخواد

      پاسخ ها

      • فاطمه

        طرفدارهای ضیا شما هم لیاقتتون همون برنامه ویتامین ث شما لیاقت دیدن برنامه احسان وندارین

      • بدون نام

        ماکلا لیاقتمون بالاتر ازاینه
        که بشینیم ماه عسل ببنیم

      • بهرام

        کاربر عزیز از طرف من خودتو ماچ کن.
        لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک کاربر جون

      • آرین

        ایول دمتون گرم کاربر وبهرام جون

      • زهرا

        کاربرعزیزم وداش بهرام
        دمتون گرم
        اصن دم همه ی طرفدارای اقای ضیا گرم

      • گلی

        کاربر خیلی زیادی توهم زدی جو م تو همه ضیایی هارو گرفت فکر کردین لیاقت دارین شما همونایی هستین ........

      • بهرام

        گلی خانم چرا حرفتو خوردی؟پس بذار بقیه اشو من بگم...
        اره ما همونهایی هستیم که به عشق مجری محبوبمون صبح زود از خواب یا بعضی موقع ها از کلاسهامون که استاداش روی دیر و زود اومدن حساس بودن میزدیم تا با دیدن علی انرژی بگیریم...
        توهم اینه که با وجود این همه طرفداری که ضیا داره شماها میگین پارسال ماه عسل بیننده نداشته. حالا چرا این طوری فکر میکنید؟
        چون خودتونو دو نفر دیگه که اطرافتون بودن اجرای یکی دیگه رو قبول داشتین.گلی یک سوال,اگه این کلمه ی لیاقت رو از شما بگیرن بازم میتونید حرف بزنید؟؟؟؟

      • آرین

        بهرام جان
        کاملا باهات موافقم
        واقعا انرژی می گیریم
        اجرای برنامه ویتامین3رومیدادن به علیخانی اصن ولش کن فاجع میشه

      • فاطمه

        اره بازم حرفداریم من بجای گلی جوابتومیدم ما از شرممون بود که چیزی نگفتیم ونقطه گذاشتیم مطمئن باش اینقدر واژه وجود داره که به شما بگیم حالا اقا بهرام شما تنبل بودی نمیرفتی دانشگاه چرا به ضیا ربط میدی راحت باش

    • ابي

      واي واي چه غوغاي بر پا كردن بابا هركسي نظر شخصي خودشو داره طرفداران گوش كنيد اب در كوزه ما دور جهان ميگرديم الان اين دو مجري گل داخل كشور دارن برنامه هاي به اين جزابي پخش مي كنن شما هم نشستين اينجا دارين كلنجار ميكنيد چه كسي مغرور چه كسي خوش تيب عيب اين حرفا فردا ميان نظراتو ميبينن ميگن عجب طرفداراي ما داريم خوب نيست به خدا
      زززززززززززززززززززززززززززشت

      پاسخ ها

      • فاطمه

        بروبابا اگه لیاقت داشتین که وضعتتون این نبود

    • مریم

      احسان برا ماه عسل خییییییییلی خوبه
      اصلا احسان فقط برا ماه عسل درست شده نه علی ضیا.
      ضیا فقط نیمروز قشنگ اجراش میکرد.

      پاسخ ها

      • ......

        همون ویتامین3ونیمروزهم به دردش نمیخوره

      • بدون نام

        نظر پررو نشو دیگه

    • بدون نام

      احسان دوست داریم

    • رویا

      ببخشید چرا نظر منو در جواب به آراس تایید نکردید ؟ ایشون این همه به فرزاد حسنی عزیز داره تو هین میکنه تایید میکنید جواب من که همش حرف حق و حرف درست و منطقی بود تایید نشد
      چرا در کارتون عدالت ندارید ؟ اگر تایید نکنید دوباره مینویسم تا تایید شه

      پاسخ ها

      • آراس

        ادب رورعایت کن ومنطقی بنویس تاثبت شه درضمن حقیقت تلخه من به فرزادحسنی توهین نکردم چون حقیقتوگفتم حسودی نکن فقط احسان

    • یک هوادار

      شما طرفدارای احسان علیخانی چرا اینطوری هستید کسایی هستند که اجرای علی ضیاء رو میپسندند و کسانی هم هستند که اجرای احسان علیخانی و شما طرفدارا و هوادارای احسان علیخانی حق ندارید به علی ضیاء و هواداراش توهین کنید همونطور که ما هوادارای علی ضیاء به شما و احسان علیخانی توهین نمیکنیم لطف کنید ادب و احترام رو نگه دارید

      پاسخ ها

      • ..

        نه که شما طرفدارای ضیا خیلی با ادب تشریف دارید
        بابا بی خیال
        مظلوم نمایی هم حدی داره جون داداش

    • سارا

      هر کدومشون مناسب برنامه خاصی هستن و هر کدومشون شیوه اجرایی مخصوص به خودشونو دارن. برای برنامه های جدی معلومه که احسان علیخانی اجرای بهتری داره ولی برای برنامه های شاد و شلوغ پلوغ مثل ویتامین ث اجرای علی ضیا رو میپسندم. ولی در کل هردوشونو برای اجرا دوست دارم.
      همچنین متاسفم از بعضی افراد که اینقدر بی ادبانه درباره افراد قضاوت میکنند و حواسشون به جملاتی که تایپ میکنند، نیست!!!

    • رویا برای آراس

      آراس تو میخوای منه هوادار فرزاد حسنی متنبه کنی !!!! خیلی خودتو دست بالا گرفتی
      ببین استاد فرزاد حسنی عزیز خودش همه رو درس میده و متنبه میکنه منم شکل ایشون
      هستم حالا شما که فقط با بی ادبی داری میری جلو کلاهتو سفت بچسب که یه نسیم فرزاد حسنی
      از جانب هواداش برات کافیه وای به اینکه طوفانی شه
      خیلی به ایشون توهین کرد ی و به شددددت منو عصبانی
      حالا خوب بخون ببینم بعدشم حرفی برای گفتن داری یا باید براتون آب قند بیارند
      اولا ابروهای فرزاد حسنی خودش ماشالا پرپشته و فقط مرتبش مکینه بر نمیداره
      تازه اگر هم بر داره خوب کاری میکنه چه اشکالی داره خیلیم خوب
      خدا ریباست و زیبایی رو دوست داره
      شما هم که البته مطمئنم دختر هستی ولی با اسم مذکر داری اسم میدازی و ما شما رو همون
      مذکر میگیریم تا تو ذوقت نخوره میتونی ابروهاتو برداری البته بعید میدونم بهتون بیاد :)
      پسرا هم خودشون هفت خط هستند نیازی نبود که فرزاد حسنی جیز ی رو مد کنه
      ابروهای قشنگ ایشون هم شده سوژه و بهانه برای افرادی که منطقی نیستند و هیچ آتویی ازش
      ندارند و باید هم به ابروهاش گیر بدند چون انقدر کارش درسته که افتادند به ظاهرش
      دوما شما یا آلزایمر خفیف داری با گیجی یا خودتو به خواب زدی
      بذار فلاش بک برات بزنم فززاد حسنی رو بخاطر برنامه ی جنجالی و چالشی با سردار رادن
      ممنوع کردند برنامه ای که همین علیخانی شما عمرا جرئت اجراشو داشته باشه
      برای کار درستیش و دلسوزیش برای مردم و گفتن حرف دل مردم ممنوع شد
      بخاطر اینکه حرفاش به مذاق خیلیا منجمله همین شما خوش نمیومد
      هری یه علیخانی! درست صحبت نمیتونی کنی
      البته این هری رو به علیخانی هم گفته بودند منتهی بیچاره انقدر درخواست و خواهش و التماس حتما کرده
      تا دوباره گوشه چشمی بهش کردند
      سوما یه گپ ساده و دوستانه رو به پای چشم چرانی نذار خیلی هم سنگین و باوقار رالی رو داوری کرد
      اصلا هم چیزی که شما گفتی نیست ایشون با همه زن و مرد همینجوری صحبت میکنه سبک اجراش.
      و رفتارش همینجوری هستش فکرش که مث خیلی مردها مسموم نیست که
      چیه دیدی رالی رو هم خیلی موفق داوری و اجرا کرده ناراحتی
      ناراحتی که چرا علیخانی نمیتونه و دعوتش نکردند برای رالی داری ایرادات بنی اسرائیلی ازش میگیری
      حالا نه اینکه اون خانما خودشون خیلی هم با وقار بودند چرا لوس بازیا و جلف بازی های الناز شکردوست
      نمیگی ؟ همین فرزاد حسنی بود که رو به این شاکردوست نمیداد یکی دو جا حالشو گرفت
      اگر داوری جذاب فرزاد حسنی عزیز نبود که خریدن دی وی دی رالی اسراف وقت و چشم بود
      ببینم همین علیخانیت میتونه مث فرزاد حسنی داوری داشته باشه ؟ معلوم که نمیتونه اون فقط بدرد ماه عسلش
      میخوره که شاید دیده شه که اونم جای فرزاد حسن ی عزیز اومد مدیون فرزاد و ایده هاش
      چهارما طرفدارای استاد فرزاد حسنی عزیز اکثریت از قشر جوان و تحصیلکرده هستند و به قدری کاریزمای
      ایشون بالاست از جوون تا مسن طرفدار داره دیدم و شنیدم که میگم
      اونوقتی که شما خواب تشریف بودی کاش بیدار بودی و با گوش خودت میشنید که پسر ها هم به برنامه ش اونوقت شب زنگ میزدند
      خودم در تئاتر شون که چه بازی محشری داشت دیدم که چندتا پسر جوون دورش جمع شدند ولی ایشون چون عجله داشت عذر خواهی کرد و رفت
      آره جونم این جوریاست نه مث علیخانی یه مشت نوجون که یه روز عاشق یه روز فارق هستند طرفدراش باشند
      یه مشت بچه که دست چپ راستشون بلد نیستند و احتمالا خودت هم جز همین گروهی چون نه شناخت کافی از فرزاد حسنی عزیز داری نه حرفات منطقی هست فقط بلدی توهین کنی کاری که همه بلدند
      پنجمااستاد فرزاد حسنی عزیز تا به حال برای خیلی اجراهای خاص و اکران خصوصی فیلما دعوتش کردند میدونی چرا چون اطلاعاتش و سوادش بالاست چون در ژانرهای مختلف اجرا سابقه داره حالا علیخانی چی فقط برای کودکستانی ها دعوتش میکنند و مگه اینکه بتونه برای همونا قیافه ی مغرور بگیره و خودی نشون بدی
      در کمالات اجرای علیخانی همین بس که سال گذشته در جشنواره موسیقی قیلم فجر به قدری پرت و پلا و خارج موضوع حرف زده که با د ست زدن حضار مواجه شد یعنی اینکه حوصله مون سر بردی و فک بببند و زدوتر تمومش کن :))))))))
      ششم فرزاد حسنی علاوه بر کاریزمای بالا در اجرا به قدری نفسش حقه که در برنامه ی کوله پشنیش کلی نوجون و جوون با حجاب و با اخلاق .و با جسارت کرد و شب آرزوها رو ایشون اولین بار مطرح کرد و با ر معنویشو به مخاطب تلقین کرد
      بازم آره جونم فرزاد حسنی یه همچین آدمیه برو اطلاعاتتو قوی کن بعد بیاد وسط گود چون من حریف میطلبم نه مدعی و حراف
      هفتم باز م دارم از سجایای اخلاقی استاد فرزاد حسنی عزیز بگم ولی ترجیح میدم نگم چون دلم یرا ی آراس میسوزه میدونم همین الانشم کم اورده
      هشتم درووووود بر استاد بلامنازع اجرا فرزاد حسنی عزیز و دوست داشتنی
      نهم ازدواجش با اون خانم هم دلی نبود یهویی شد
      امیدورام این دفعه تایید شه دیگه
      ممنوووون

      پاسخ ها

      • ..

        بابا بیییییییییییییییییییییییی خیال
        به خدا مامانای این مجریا هم اینجوری ازشون تعریف نمی کنن .
        شماهادیگه کی هستین
        دیگه کم کم دارید به خاطر این چند تا مجری همدیگه رو میکشید ها
        راستی یه سوال؟
        من تا حالا فکر می کردم آراس اسم دختره
        میشه یکی بهم جواب بده که آراس دختره یا پسر؟
        ممنون می شم.

      • کاربر

        وای یکی این را بگیرد خودش را فدای حسنی کرد

      • وقت

        ببین خانم رویا من مشکلی با شما و اقای حسنی ندارم ولی چرا میگی ازدواج ایشان دلی نبود و یهویی شد این دخالت کردن در زندگی دیگران است

      • غزال

        میشه باهاش یه مقاله تو آی.اس.آی چاپ کرد!! طبیعی نیست این ها!!!

      • ..

        چرا هیشکی جواب سوال منو نمیدههههههههههه؟؟؟

      • sirvan

        رویا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!مپه دخترانقدر وراجی میکنه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!اه اه اه..............بدم میاد........

      • یه خسته

        بی خیال بابا
        اصن همه خوبن اصن فرزادحسنی بهترین مجری
        ولی علی ضیا بهتره
        به خاطر اینکه خودتو نکشی این جوری نوشتم

      • ..

        واقعا چرا کسی جواب من رو نداد ؟؟عجبا!!!
        بابا آراس اسم دختره یا پسر ؟؟؟؟
        یه بنده خدا پیدا بشه جواب من رو بده لطفا

      • بی تو

        اراس پسر است

      • رویا

        ببین عزل فقط بهت میگم برو بابا !
        وقت شما جای فرزاد حسنی عزیز نظر نده خب
        جای خودت نظر بده آفرین
        دخالت نیست عزیزم واقعیتو گفتم

      • زهرا

        اه بابا استاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        توکدوم دانشگاه درس میدن.....!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        خوب اومدی زهرا
        دمت گرم

    • رویا

      راستی اینو یادم رفت بگم علیخانی خودش با خواهش و التما س دوباره برگشت همش اجراهاش خشک و مصنوعی داره آنتن تی وی رو با اون ضیا قرق کردند
      ولی استاد فرزاد حسنی عزیز سالی یه بار ولی با ناز میاد منتشو میکشند
      حالا میبینی هری به کی هست و کجا

      پاسخ ها

      • سارینا

        استاد حسنی!!!!1وای خدا مردم ازخنده به حسنی میگه استاد

      • بدون نام

        پ نه پ تو استای

      • رویا

        پ نه پ تو استادی
        لابد تو استاد باشی کار به خنده نمیرسه باید گریه کرد

      • فاطمه

        نزار در مورد فرزاد یه چیزی بگم

    • sirvan

      همه احسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی ها..........دمتون گرم.آراس جوووووووووووووووووووووون داداش خوب داری میگی بگوووووووووووووووووووووووووو عزیز......بابا ی خورده انتقاد پذیرباشید.خودتونو بکشید احسان جووووون بهتره...............

    • ابي

      وجدانن خيلي زشت اين چند تا ايميلي رو كه خوندم هر كسي برنامه ماه عسل كه مورخ1392/04/26ديده باشه ميتونه بفهمه احسان چه شخصيتي داره و خيلي اينجا تشكر لازم ميشم از اقا احسان كه دعوتي از واليبالياي عزيز واي كه چقد خاكي بودن به اينا ميگن يه تختي ايراني هزار ساله باشن
      اروزي بهترين روزهاي خوش براي مجريان ورزشكاران به خصوص بچه هاي واليبال بازيگران به خصوص حامد بهداد وكلو همي مردم خوب كشورم خلاصه همتون گليت همين
      ابراهيم .

      پاسخ ها

      • بی تو

        احسنت موافقم

    • یه خسته

      علیخانی واسه ماه عسل

      علی ضیا واسه ویتامین3 ونیمروز
      تموم شد رفت

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی دو اتیشه

        ایول دمت گرم

    • سارا

      واقعا چقدر بیکار ندید بدیدین...شمازندگی خودتونو بچسبید.کشتیدخودتونو بس ک نظردادین وقضاوت کردین!خوبه ک تلویزیون انچنان برنامه نداره وگرنه نت رو منفجر میکردین بس ک نظر میدادین....خداشفاتون بده

    • آوا

      دوستان عزیز چرا ایقدر دعوا میکنید همون حسن جوهرچی از همه ی این ها بهتره

      پاسخ ها

      • داریوش

        برو بابا با این نظرت.

    • بچه مسلمان

      سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته امیدوارم نماز و روزه هایتان مقبول درگاه حق باشد ازشما خواهش میکنم با دهان روزه اینقدر غیبت نکنید وتهمت نزنید که این همه در هوای گرم تحمل کرده اید روزهتان باطل نشود همه ی مجری ها بسیار عالی هستند. خدانگهدار شمارا به او میسپارم

    • ریحون

      نمیدونم این ضیا رو کی مجری کرد؟؟؟؟ بدبخت تو رو پرتت کردن از ماه عسل بیرون بعد میگی خودم نخواستم؟!!جل الخالق...... همون ویتامین ث بسه برات چون ملت خوابن نمیبیننت

      پاسخ ها

      • آراس

        مرسی آبجی مرسی واقعاکه راست گفتی نازنفست فقط دادش احسان

      • بهرام

        نمیدونی علی ضیا رو کی مجری کرد؟؟؟؟همونی که اون علیخانی رو مجری کرد.

      • آرین

        داش بهرام دمت گرم
        خیلی ماهی

      • آراس

        بهرام وآرین مونگل برین بابااینجاهمه هواخواه احسان جونن برین این دلقک بازیاتونویه جادیگه راه بندازیدهریییییییی فقط عشق احسان

      • آرین

        آراس تو خیلی باادبی؟؟؟؟/
        که ما طرفدارای علی ضیا بی ادبیم>>>>>>>>>
        بی ادبی همینجا معلوم شد

      • آراس

        بروباباحال داری اتفاقاشماطرفدارضیاخیلی بی ادبین حالامن یک کلمه گفتم بقیه کامنت هارهم بخون توهین هایی که به احسان جون کردندروهم ببین بعدقضاوت کن درضمن ماه عسل مال احسانه وتوآرین هی نبایدبگی ضیاچه معنی داره فقط احسان

      • بهرام

        نگو خندم گرفت
        نمردیم و معنی ادب هم فهمیدیم
        داداش ارین گلم با این اراس خیلی کل کل نکن چون زود امپرش میزنه بالا و دیگه چشماشو میبنده و دهنشو وا میکنه هر چی توو کودکستان یاد گرفته رو بروز میده

      • آرین

        بهرام جونم مخلصم داداش
        خیلی باحالی

    • تبسم

      من به شخصه اجراي ماه عسل رو با اجراي احسان عليخاني ميبينم علي ضيا هم مجري خوبيه ولي احسان عليخاني يه طور ديگه است مخاطب رو كاملا جذب ميكنه

    • بدون نام

      سعی کنیم جنبه ی انتقادرو داشته باشیم و باهم دعوا نکنیم
      واقعیت اینه که علی ضیا به خاطر اجرای متفاوتی که داره دست همه رو از پشت بسته
      امیدوارم همیشه موفق باشه

      پاسخ ها

      • زهرا

        کاملا موافقم عزیزم دمت گرم
        آقای علیخانی هم خوبن

      • آراس

        دسته کیوازپشت بسته انقدرچیره دست ترازاین هستن که نگوفقط احسان جون

      • بهرام

        کاربر عزیز بزن قدش
        لااااااااااااااااااااااااااااایک

    • elham

      خواهش میکنم این همه جروبحث نکنین بایدخداروبه خاطراستعدادهای کشورمون شکرکنیم نه باتاثیرازاحساس وبی دلیل زیرسوال ببریمشون

    • احسان

      اخی...دلم واسه طرفدارای ضیا میسوزه!بیچاره ها دارن کم میارن.بابا قبول کنید دیگه علی ضیا انگشت کوچیکه ی احسانم نمیشه!واقعا نمیفهمم چرا انقد لوده و احمقه.احسان وقتی میخنده ادم ناخود اگاه لبخند میزنه ولی ضیا وقتی میخنده ادم باید زود یه جا پیدا کنه بالا بیاره!کلا دمتون گرم اراس جون سیروان جون و بقیه ی طرفدارای احسان.من یکی از اونایی ام ک نه تنها سبک و استایلشو بلکه مجری گری و شخصیتش رو هم دوست دارم کلا تکه و من براش ارزوی موفقیت میکنم.

      پاسخ ها

      • زهرا

        آقا احسان قرار نشد این طوری توهین کنین>>>

      • sirvan

        دمت گرم داداش.....ولی بیاید تمومش کنیم.....هرکسی یه عقیده ای داره دیگه بیخیال بابا.........ولی هنوزم میگم احسان گلهه گلابه.....مرده......ادم ازاجراش لذت میبره

      • آراس

        قربونت مرسی فقط داداش احسان جووووووووووووون

    • آراس

      برو بسوز که توی نت هیچ جایی نیست بتونی این طوری هوادارایی مثل علیخانی عزیز واسه فرزاد نالایقت پیدا کنی ! برو بسوز که چرا به فرزاد اجرا توی همچین ماه مبارکی نمی دنند!! برو بسوز که همه جا ابراز میکنه همین فرزاد حسنی که ای کاش من با اقای علیخانی عزیز یه برنامه مشترک اجرا کنم!! برو بسوز که علیخانی انقد با حیاست که همین حیاش هست که دلیل اصلی فرقش با حسنی است؛ چرا که همین فرزاد اگه 1دختر را ببینه دستو پاشو گم میکنه ودیگه انقد لیم بازی در میاره که ادم حالش بهم می خوره مگر کسانی که مثل خودشن! که مطمئنا همینه که مثل تو ها را شیفته ی خودش کرده خودتم میتونی توی شخصیت کسانی که شیفته ی همین فرزاد(که البته مطمئنم کم اند و مثل خودتن)کنکاش کنی اونوقت می فهمی چه جنس ادم هایی قبولش دارند؛ ادم هایی که اعتقاد دارند به رابطه ی راحت بین زن ومرد ونداشتن حریمی بین این دو وووو....دیگه پسری که ابروهاش را برمیداره خودش داره با زبون بی زبونی میگه که بابا من چه طور ادمی ام من دلم می خواد شکل دخترها خوشگل باشم "وای مامانمینا؛ای وا خواهری!!!!" بخدا ابروی هرچی پسره برده! من هروقت می بینمش چندشم میشه؛ می دونی چرا کوچولو_که من رو دختر فرض کردی که ترست کمتر بشه و بتونی در مقابل حرفای درست من کم نیاری_واسه خاطر اینکه شاید ابرو برداشتن یک پسر برای دختری مثل تو خوب وپسندیده باشه که برات واقعا متاسفم ولی من به عنوان یک پسر می دونم که پسری که ابروهاش را برداره می خواد چی بگه و چی می خواد!!! نمی دونم می فهمی یا می دانی و خودت را به اون راه زدی؟!!!!این فرزاد دختر نما حرکاتش، سبک خنده اش، راه رفتنش، لباس پوشیدنش وهمه وهمه تلاش برای اینه که مثل دخترها باشه و اینطوری توجه واعتماد دخترهای ساده ای مثل تورا به خودش جلب کنه!!!اه اه آبروی هرچی پسره برده چیه انقدر دخترونه میاد جلوی دوربین وقرمیاد توی حرکاتش"مطمئنا ناراضیه از اینکه پسر شده،خاک برسر".
      " لفظ "زن" که خیلی ها تا اسمش را می شنوند میارند و با این لفظ خطابش میکنند، واقعا که برازندشه، ههه.
      خوشم میاد حرفام را کپ زدی برای دفاع از فرزاد حسنی کثیف داری روش میکنی دختری دیگه!... برو خجالت بکش دیگه سال 90 را همه یادشون میاد چطوری با ناموس مردم که البته شوهرشم پیشش بود هررو کرر میکرد... تلویزیون رسمی مملکت اسلامی ایران و شبکه 3 مال ادم های هیز و کثیف نیست فرزاد به درد همون فیلم های خصوصی میخوره که بیننده هاش مشخص اند! یه مشت ادم الاف که فقط به قیافه و شهرت اهمیت میدنند! یه فیلم می سازنند که فقط یه عده ی محدودی براشون جذابه که ببینند! یه مشت جوون که به فکر قیافه شونند!! کدوم از این کارها را احسان جون کرده وادم ها را تشویق کرده که با زیر ابرو برداشتن قیافشون بهتر بشه وباید بدوه که بتونه یه جا کار بگیره ولی داداش احسان کارش تخصصیه همه جام خریدار داره والکی حرف نمی زنه!!!
      واما حالا جمله به جمله جواب حرفهاییت را که هیچ جاش به هیچ جاش نمی خوره را میدم و با حرفام اثبات میکنم که تو دختری ظاهر بین وکوته فکری هستی!
      گفته بودی من کی ام که بخوام تو رو متنبه کنم...من همونم که با دلایل درست ونه از روی ظاهر والکی از کسی که لایق دفاع کردنه که داداش احسان باشه دفاع میکنم، و ازکسی که بدون اینکه من بگم برای همه روشنه که چه طور ادمیه حرف میزنم...حال تو میگی من بذارم ادم خیالاتیی مثل تو که اصلا با این طرز حرف زدنش معلومه که چند سالشه واصلا سن ودرکش به برنامه ی اون سال فرزاد نمی خوره توی اشتباه و... بمونه؟ بذارم تو با این درکت خودت را دست بالا بگیری...آره کوچولوی عاشق؟ تاحالا فرزاد را دوست داشتی حالا به حد جنون رسیدی می گی شکل اون هستی...آخی،خوبه شکلش باش آینده ات قابل پیش بینیه دختر کوچولو! طوفانی شو رویا...اصلا مگه رویا وجود داره که بخواد طوفانی شه کوچولو؟...عصبانی شدی اصلا من قصدم این بود تو عصبی بشی کوچولو!!!میگم احتمالا ابروهای توهم مثل ابروهای فرزاده البته شایدم انقد باریکه که با هر بار دیدن فرزاد حسرت میخوری وساعت ها بهش خیره میشی که ای وای چقدر این پسره خوشگله و مثل دخترهاست ای وای!
      نکنه تو در رویاهات فرزاد را یه دختر خوشگل میبینی وطبق گفته خودت دوست داری که مثل اون باشی گفتی مثل اونی؟! البته بهت حق میدم چون اون با زیر ابرو برداشتن و دراوردن حرکات مسخره و دخترونه دیگه جای تفاوتی نذاشته برای تشخیص اینکه دختره یا پسره!!!!
      خدا زیباست وزیبایی ها را دوست داره. جمله ی اشنایی است چه جالب اخه جدیدا هم احسان علیخانی توی برنامه اش از این جمله استفاده کرده، من موندم این چه ربطی داشت به موضوع که از این جمله استفاده کردی؟! نکنه توجیهی است برای ابرو برداشتن فرزاد و درآوردن قیافه و حرکاتش همانند دخترها؟!!! تو رو خدا برو و این جمله را درک کن و نیا اینجا آبروی خودت را ببر وخودت را ضایع کن، فهمیدیم که پای ثابت برنامه های احسان علیخانی عزیز و کاربلد هستی.
      معلومه از پسرها بدجور ضربه خوردی که میگی هفت خط اند ولی من به نوبه خودم میگم هرکی مثل این فرزاد باشه چه دختر و چه پسر مطمئنا ادم قابل اعتمادی نیست چون به حریمی که خداوند برای زن ومرد قائل شده بی اعتنا است

      . خداوکیلی دیگه ابرو برداشتن یه پسر موضوعیه که بشه در موردش منطقی نظر داد دختر کوچولو؟!!!!
      آهای دختر احمق اگه چشمات را خوب باز کنی میبینی که از همه دلسوزتر وبا خداتر توی برنامه سازی برای مردم و نشان دادن درد و رنج و حتی آرزوهای مردم،در همه ی برنامه ماه عسل در سالهای مختلف همین اقای علیخانی عزیز است که هیچ کس حتی به گرد پاش و کارش نمی رسه !! حالا بشین و خودتو گول بزن و یاوه بگو. تو احتمالا چشمات مشکل داره و باید به چشم پزشک مراجعه کنی و پیشنهاد میکنم برای اینکه کمتر حرفهای بی سرو ته بزنی به یه روان پزشک هم مراجعه کن(این را هم در نظر داشته باش که چون بی ادبی کردی اینطور جواب گرفتی)
      در مورد جملات بعدی ات باید بگم بابا تو کلا قاطی داری، تو فکر کنم خیلی توهم داری دیگه برای همه روشنه که کی دیگه نمی تونه برنامه ای باب میل خودش توی تلویزیون رسمی و دولتی ایران اجرا کنه حالا ساختن پیش کش!!! بله فرزاد حسنی درسته چند ساله که دیگه خبری ازش نیست بابا یه برنامه ی کوچیک یه پلان اخی!!!اما داداش احسان که همیشه پای ثابته تهیه کنندگی و اجرای برنامه های باب میل خانواده ها اعم از کوچیک وبزرگ در ماه مبارکه دیگه چی از این بهتر؟برنامه ی شب عیدهاشم که دیگه جای حرفی باقی نمی ذاره از برنامه ریزی ودعوت کردن مهمان های مختلف وغیره وغیره. برنامه های دیگه شم مثل برنامه شب یلداش و برنامه پشت صحنه و... هم توانایش را هرچه بیشتر در امر برنامه سازی و اجرا به رخ امثال فرزاد حسنی میکشونه که گاهی بازیگراند و گاهی داور و احتمالا چند وقت دیگه خواننده و چند وقت بعدشم که دیگه معلومه!!! خداوکیلی فرزاد انقدر که فیلم بازی کرده یه فیلم درست وحسابی داشته باشه که ادم بتونه مثال بزنه که این بشر مثلا توی امر بازیگری تواناست؟ اخه میخواد چی را ثابت کنه؟
      ان شاالله به کوری چشم حسودان تنگ نظری (که تو یکی از اونایی) که چشم دیدن پیشرفت داداش احسان علیخانی را ندارند ، او و برنامه اش برای همیشه پایدار و باقی خواهد ماند وقدرتمند تر از همیشه برای خاری در چشم حسودان به کارش ادامه خواهد داد "ان شاالله

      پاسخ ها

      • زهرا

        داداش اراس کاملا باهات موافقم

      • ..

        ببخشیا معذرت می خوام
        ولی دیوانه اید به خدا همتون
        ماه رمضون تمام شد شما هنوز دارید کل کل می کنید
        بابا بی خیال دیگه
        به جاش یکی جواب منو بده آراس اسم دختر ه یاپسر ؟؟؟
        خواههههههههههههههههههههش

      • زهرا

        البته یه خورده هم زیاده روی کردی

      • آراس

        ممنون زهراخانم

      • بی تو

        نظر... جان معلومه که اراس پسر است

      • آراس

        آراس اسم پسره منم پسرم توی چیزی هم که نوشتم گفتم که بخونی پشیمون نمی شی.
        در ضمن من جواب اون دختره پرو را دادم و زیاده روی نکردم. بازم از همه ممنون

      • شیدا

        آراس چقدر تو بیکاری مگه چی به تو میرسه اصلا احسان میاد نظر تو را بخونه که تو اینقدر نگرانی.

      • آراس

        شیدا من مثل شماهانیستم که گذری هواداریکی باشم واین هواداربودنم یه مدت کوتاه داشته باشه نه خیرجانم من طرفداراحسانم تاآخرش پاشم هستم تاته تهش من اسم اینوبیکاری نمیذارم . من مثل آدمایی نیستم که ازهواداربودن بخوام چیزبهم برسه نه خیراصلا هم لازم نیست احسان بیادایناروبخونه یانخونه نگران نیستم تونگران نباش من اینارونوشتم تابگم هنوزم کسایی هستن که پای معرفت وشرف وغیرت ومردونگی این عزیزاحسان علیخانی میمونن لازم نیست که ازاون چیزی به مابه ماسه من فقط ایستادم جلوی کسایی که به پای احسان عزیزدروغ بستن وبهش تهمت زدن من جلوی این آدمای بیکار2زاریومیگیرم فقط احسان

    • نظرsirvan برای همه

      بچه ها 2نفرتواین جمع واقعا باشخصیت هستند.واقعاحرفاشون درسته................
      1.بی تو
      2.ابراهیم
      بچه ها ممنونم ازتون...............
      3.آراس ازتوهم ممنونم داداش چون مثه خودمی.........حرفات حقه.......

      پاسخ ها

      • بی تو

        اختیار داری اقا سیروان .

      • آراس

        مرسی دادش سیروان مخلصیم عزیزفقط احسان

      • sirvan

        قربون داداش اراس خودم برم.........نوکرخودتوداداش احسانم هستیم.........

      • آراس

        فدات دادش سیروان چوب کاری نفرماییدمامخلص دربست شماییم به مولاعشقیییییییییییییییییییییی

      • sirvan

        قربون تو داداش اراس........اختیارداری این چه حرفیه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      • آراس

        جیگرخودمی سیروان فدای توداداش گل بشم عشق جون احسان

      • بدون نام

        نمردیمو معنی حق رو هم فهمیدیم
        سیروان تو هم لنگه ی همون اراسی

      • آرین

        کاربرجونم
        خیلی ماهی

      • گلی

        کاربرد افرین به اون کلامت

    • زهرا

      من از اقا اراس و بقیه (اگه چیزی گفتم مخصوصا از ابجی مریم) معذرت می خوام
      اقای علیخانی واقای ضیاهردوشون خیلی خوب ومارولس هستن
      وبرای هردوشون ارزوی موفقیت می کنم...
      همین که پیام داده بودند از این دعواها دست برداریم
      شخصیت خوبشون رو نشون دادن

      پاسخ ها

      • یه خسته

        ایول به تو دمت گرم واقعا دمت گرم
        خیلی ماهی
        امیدوارم اقا اراس وبقیه هم این پیام رو ببینن

      • آراس

        خواهش میکنم شمابزرگواریدبازم به شماومرسی ازتون دادش احسانوعشق است

      • زهرا

        لطف داری داداش اراس

      • بدون نام

        اه اه جونم فدات شکم اه اه

    • محبوبه

      سلام به نظر من آقای علیخانی مجری قابلی هست و واسه برنامه ماه عسل شایسته هست.اینکه با هم سر دیگران بحث کنیم جایز نیست اجازه بدید حداقل اینجا همه آزادی بیان داشته باشند و کسی روی سلیقه دیگران انقدر بحث نکنه.همین.......

    • ملوس جان

      با مجري هاي ديگه كار ندارم ممكنه خيلي هم خوب باشند ولي يه ماه عسله و يه احسان عليخاني

    • sirvan برای همه

      من ازهمه ی کسانی که بهشون بی احترامی کردم عذرمیخوام.هرمجری به نظرمن توکارش موفقه......خداروشکر.....واین یک دلگرمی هست برای تمامه طرفدارانشون........درضمن رویا لطفا سعی کن دربرابر هیچ ادمی پیش داوری نکنی..........ماهیچکدوم اززندگی های هم خبرنداریم.پش از حرفت واقعادلگیرشدم........داداش آراس شماهم بیخیال شو داداش بیخیال......هرکسی یه عقیده ای داره ومانمیتونیم تغیرش بدیم.......موفق باشید

      پاسخ ها

      • بی تو

        احسنت و افرین به شما اقا سیروان .

      • sirvan

        مرسی بی تو جون.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • زهرا

        ایول دمت گرم

      • بی تو

        مرسی سیروان جان تو خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • sirvan

        بدنیستم.میگذره...ممنون از لطفت...................

      • sirvan

        ممنون ابجی زهرا...

      • بی تو

        خدا را شکر که برات مهم نیست...
        اجازه هست یک سوال بپرسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • زهرا

        خواهش می کنم

      • زهرا

        خواهش می کنم بازم به شما
        هرکسی یه سلیقه ای داره دیگه.....

      • آراس

        باشه داداش سیروان فقط بخاطرگل روی توکوتاه میام جواب این دختره رونمیدم جیگری توعشق فقط داداش احسان

      • sirvan

        قربون داداش اراس..................نوکرتم.............جونم بی تو بپرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

      • آراس

        فدای توسیروان گل مردمردستون جوووونم فقط احسان

    • سینا

      احسان بهترین گزینه برای ماه عسله پارسال چون مجری تغییر کرد برام مهم نبود نبینم ولی امسال هیچ قسمتی رو ازدست ندادم

    • بدون نام

      شششششششششش
      با این دست خط خرچنگ قورباغه ش
      خدایی کسی دست خط عبد الله روا رو دید عالی بود عالی

    • بدون نام

      شما میدونین چرااحسان برنامه نداشته سالقبل چون ممنوع التصویربوده نه این ک نخواسته باشنش بعدشم ی خورده شرم وحیا واحترامم بدنیستا
      درضمن هربرنامه ای بامجری خودش می چسبه مثلاماه عسل چون ازاول بااحسان بوده باهیچ مجری دیگه ای حال نمیده الکی ب بچه های مردم گیرندین لطفا
      هرکدومشون دراجرای خودشون بی نظیرن

    • هانیه

      سلام لطفا خودتون وخستته نکنید ماه عسل فقط مال اقای علیخانی است لطفا چشماتون خوب باز کنید ببینید چقدر این اقا خوب اجرا میکنه ببینید چه بیانی دارد به کسه دیگر هم کاری ندارم چون که لا یق مقایسه کردن نیستند فقط خدارو شکر پارسال این ضیا امد تو ماه عسل ببینید هیچ توانای ندارد

    • sirvan

      رویا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکرنمیکنی یه عذرخواهی بهم بدهکاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!1هرچندبیخیال من عادت دارم........یعنی زیاد مهم نیست.....

      پاسخ ها

      • بی تو

        سیروان جان من بجای رویسا از تو معذرت میخوام قبوله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بی تو

        ببخشید میخواستم بنویسم رویا

      • sirvan

        بلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله...........بازمممنون...البته شخصیت خودشونشون داد......

      • بی تو

        سخت نگیر سیروان جان

      • sirvan

        اصلا برام مهم نیست که بخوام سخت بگیرم.....بیخیال بابا.....

      • رویا

        بی تو شورشو دراودیا واقعا که آبروی هر چی دختر ه بردی
        در ضمن سیروان انقدر برای من شخصیت شخصیت نکن
        خوبه شخصیتتو با شخصیت تو و نظر داغون تو فهمیدیم
        فک کردی جنتلمن هستی اگر بودی که الان اینجا نبودی
        من خودم شخصیت سازی میکنم میخوای یه خوبشم برای تو یسازم

      • بی تو

        نه نمی پرسم اینجا یک سایت عمومی است همه مثل هم نیستن ممکنه از سوال من یا جواب شما برداشت بدی شود یا سواستفاده شود

      • زهرا

        بی تو راست میگه منم می خواستم بنویسم رویا

      • آراس

        دوست دارم داداش سیروان این کاردله.............. عشقی باحال.............. توجووووووووووووونی............ بیخیال این دختره کیه معلوم نیست ازکجااومده؟

      • بی تو

        ببخشید رویا خانم یک سوال ؟ ایا ابروی یک دختر این است که مثل شما اینقدر طرفداری کند که همه یک عالمه حرف بارش کنند یا اینکه با توهین کردن دیگران را متقاعد کنیم. من مثل شما نیستم من حتی اگر کسی بهم فحش هم بدهد جوابش را نمیدم چون تربیتی خانوادگی من با ان شخص فرق می کند
        من از شما معذرت میخوام که بجای شما گفتم ببخشید حالا تا دلت میخواد به هرکس دوست داری توهین کن اصلا به من چه مربوط

        من فقط خواستم پا در میانی کنم تا دعوا تمام شود اگر شما دوست داری ادامه بدی ادامه بده دیگه برای من اهمیتی ندارد
        شخصیت و ادب خریدنی نیستند خداحافظ

      • sirvan برای بی تو

        بی تو لطفا به دل نگیر..................خواهش میکنم.این حقت نیست.شماازمن دفاع کردی..............هرسوالی هم داری بپرس به کسی مربوط نیست.......لطفا؟؟؟؟!!!!!!!!بپرس.....

      • sirvan

        اراس داداش دختره دیووووونست................حرف حالیش نیست.......من حالا چیزی نمیگما...........

      • sirvan

        رویا واقعا متاسفم.....همین برات کافیه..........

      • sirvan

        بی تو اگه بپرسی خیلی خوشحالم میکنی............

      • sirvan

        اراس داداش به دختر تخیلیه کم محلی کنید......بیخیال

      • sirvan

        بی تو جونم بپرس سوالتو......لطفا.......میخوام بدونم فضولش کیه.............

      • بی تو

        اقا اراس و سیروان جان لطفا شماها کوتاه بیایید من خواهش می کنم از شما دو بزرگوار

      • آراس

        هه هه هه قربون اون کلامت داداش سیروان قربونت الحق تمام اون چیزایی که گفتی این دختره رویایی تخیلی هست جوووونی باشه بخاطرتووبی توی گل به این دختره دیگه محل نمیذارم

      • رویا

        من ار اولش تورو محل نمیدادم آراس جعلی تو از آخر پس من جلو هستم
        تو کی باشی بخوای محل با ندی

      • آراس

        بروبابارویای بی ادب لیاقت تونالایقه که ازهمون نالایق فرزادحمایت کنی همون خوبه بهت بگن بی ادب بی ادب بودن خصلت طرفدارای فرزاده هررررررررررررییییی فقط احسان

    • پیام زهرابه همه دوستان

      فقط یه خواهشی از دوستان دارم اگه میشه به آقای ضیا توهین نکنید
      واز طرفدار های اقای ضیا هم می خوام که ما امسال از آقای علیخانی حمایت بکنیم
      تا اتفاقی که پارسال برای آقای ضیا افتاد برای آقای علی خانی نیفته
      بازم میگم عشقه اق ضیا
      حمایت رو بکنیم

      پاسخ ها

      • بهرام

        اره نباید اتفاقی که پارسال برای داداش ضیا افتاد برای کس دیگه ای بیافته
        حتما خبر دارین که پارسال مستر علیخانی زیراب داداش ضیا رو زده بود ونصف بیشتر کسایی که توو پشت صحنه برنامه ماه عسل کار میکردنو با نامردی اورد بیرون و دست علی ضیا رو گذاشت توو پوست خربزه
        اره نباید اون اتفاقها دوباره بیافته که البته امکان نداره بیافته چون داداش ضیا خیلی جوون مرده

      • یه خسته وچند خسته ی دیگه

        اوکی حمایت می کنیم

      • آرین

        یه جورایی باهات موافقم

      • زهرا

        اقا بهرام منظور من این نبود من از این چیزا خبرندارم
        ولی پارسال شماره اقای ضیا رو تو فیسبوک گذاشته بودند
        وخیلییا کلی بدوبیراه بهش ارسال کرده بودند وبیچاره خیلی اذیت شد..

      • بهرام

        که اینطور.بیچاره علی ضیا, پارسال واسه خاطر اجرای یک برنامه چه بدبختی کشیده...

      • بدون نام

        پوست خربزه!!!!!!!!!!!!!بعدشم ماکه نشنیدیم شمارو نمیدونم

    • پرنسس

      ماشااله ماشاله به داداش احسان خودم دمش گرم خدايي اجراروديدين بي نقص وعيب احسان جون تكه به خدا خداحفظش كنه اميدوارم مسئولين ومردم قدراين عزيزروبدونن داداش احسانم دوست دارمممممم

      پاسخ ها

      • آراس

        خواهش میکنم وظیفه است آخه چه معنی داره این چرندیاتی که این دختره رویا درباره ی یه ... زده.
        من همچنان عاشق داداش احسانم و دفاع از اون وظیفه ی منه.
        هنوز هم پای همه یحرفام وای می ایستم

    • پرنسس

      آفرين آراس جان خوب ازداداش احسانمون دفاع ميكني احسان جان لياقتشوداره خيلي نجبيب ودوست داشتنيه لطفا كسي بي احترامي به داداش احسانم نكنه اينا بگم فقط فقط فقط داداش احسااااااااان

      پاسخ ها

      • آراس

        خواهش میکنم قابل شمارونداشت مرسی ازشماتشکر

    • shaghayegh

      mondam faghat ba sirvan jon movafeghaman hamaro kh

      پاسخ ها

      • sirvan

        ممنون از لطفت......

      • shaghayegh

        barname sarbazi mah asal ehsano didi?

      • کاربر

        مبارکه !!!!!!!!!به پای هم پیر شوید !

    • شیما

      من یه دختر 18سالم واحساساتم مثل شماست ولی دارم به عنوان کسی که طرف هیچکس نیست باهاتون حرف میزنم.بیاید قبول کنیم همه خوبیها تو یه نفر جمع نمیشه!احسان یه سری توانایی داره علی هم یه سری تواناییهای خاص خودشو.به نظرمن ماه عسل فقط با احسان میچسبه ویتامین3 با علی،جای این دو مجری باهم عوض بشه برنامه ها بی مزه میشه کار ندارم چقدر عاشق احسان یا علی ید ولی این واقعیت پس این همه وقت صرف بدوبیرا گفتن به هم نکنید. اخرشم اونا نمیان بگیرنتون پس بیخود اعصاب خوردی ئاسه خودتون را نندازین

      پاسخ ها

      • sirvan

        نظرت درست....حالاچرا سنتومیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوووم؟؟؟؟

      • ...

        تحت تاثیر قرار گرفتم مامان بزرگ...

      • بی تو

        ای قربون تو دختر با فهم و شعور بشم که اینقدر دقیق همچیز را توضیح دادی خدا خیرت بدهد و سالم و پاینده باشی .

        سیروان این دوست گلمان را اذیت نکن !!!!!!!
        نظر جان اذیت نکن!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        عزیزم ما از بیکاری میایم وگرنه انقد چیز واسه عصاب خوردی داریم
        از بیکاری

      • بدون نام

        بی تو چند سالته که به یه دختر 18 ساله میگی دخترمون حتما سنت زیاده

      • بی تو

        عزیزم منم که نگکفتم دخترم گفتم دخترمون
        من فقط 27 سال دارم خوشحال شدی

    • شیما

      هر مجری تو اجرا زنده ممکنه اشتباه کنه چون خیلی سخته جلوی خودتو بگیری تا یه سری حرفها به زبونت نیاد من هم از ضیا بی ادبی دیدم هم از علیخانی پس بیخود رو کسی ایراد نزارید نیست خودمون خیلی مودبیم؟

      پاسخ ها

      • فاطمه

        الان می خوای ادای ادم حق به جانب رو دربیاری استاد اخلاق

      • فاطمه

        نه خانم راستی تو خانمی ؟ منظور بعدی نداشتم منم 14 سالمه خوب شد اسمم ودوباره یادم رفت

    • ارکیده

      هی وای من !!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی اتفاقی امروز اومده بودم مطلب سرچ کنم که سر از اینجا در آوردم و تک و توک وخیلی سریع کامنتاتونو خوندم

      دوستان گلم آراس جون سیروان جون رویاجون زهراجون باران جون و .... چه طرفدارای آقای علیخانی چه آقای ضیاء آخه قربونتون برم چرا اعصاب خودتونو همدیگرو خورد میکنید؟
      هرکس سلیقه خودشو داره و قابل احترام اگرقرارهست که حامی ادب وحیا باشیم و این انتظارو از دیگران داشته باشیم متقابلا باید اول خودمون مقید باشیم
      آقای ضیاء و آقای علیخانی دارند نون استعداد و هوش خودشونو میخورن و استعداد اینو داشتن که به جایگاه اجتماعی خوب و در خورلیاقتشون برسن هرکسی اونجایی هست که حقشه و اتفاقا هردوشون ارتباط بسیار خوب و صمیمی باهم دارند و از دوستان نزدیک همدیگه هستند واونقدر که بیکار نیستند بشینند این حرفای شمارو بخونن واگرهم بشنوند فقط خنده تلخی میکنند واحساس ترحم وتاسف نسبت به شماها میکنن وبس
      اونها دارند از کارشون و استعدادشون و زندگیشون لذت میبرن و واسه پیشرفتشون تلاش میکنند اونوقت شماها نشستید سر هیچ و پوچ بحث میکنید
      این تعصب های بیجا و الفاظ زشت و رفتارهای ناپسند در شان یک آدم باشخصیت ومورد احترام نیست در شان شما هموطنای گلم نیست
      آخه با این همه مشکلاتی که تو زندگیهاتون هست مشکل کار مشکلات اقتصادی فشارها و خیلی چیزای دیگه نشستید سر چی بحث میکنید
      بجای اینا کمی بفکر خودتون باشید تا تو زندگی به اون آرزوهای قشنگتون برسید و به جایگاهی برسید بالاتر از اونایی که سرشون بحث میکنید مثل اونا که برای زندگیشون تلاش کردند و شدند اسطوره شما و وقت واعصاب خودشونو مثل شماها هدر ندادن
      ببخشید کوچکتراز اونی هستم که بخوام نصیحت کنم فقط بخاطر احساس مسؤلیت و دلسوزی که نسبت به شماها داشتم این دو تا جمله رو نوشتم تا شاید اثر کنه
      خیلی روز پرکاری داشتم دارم میرم استراحت کنم
      برای همتون آرزوی آرامش وموفقیت دارم
      مواظب خودتون باشید
      خواهر کوچولوی شما ارکیده
      خداحافظ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه بیکاریم

      • بدون نام

        شماکه مشکل داری
        خوب واسه چی این همه می نویسی
        به جون خودم خسته میشی

      • sirvan

        ارکیده جان من هم همین رو گفتم.........هرکسی یه عقیده ای داره.........هوووووم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!11من نمیدونم رویا چرا اینکارارو میکنه.................

      • بی تو

        احسنت ارکیده جان صد در صد درست گفتی

      • آراس

        ارکیده جان ماهم داشتیم ازمجری محبوب خودمون دفاع میکردیم که یهوسروکله ی هوادارای بی ادب ضیاپیداشدوشروع به بی ادبی کردن وگرنه ماداشتیم راه خودمونومیرفتیم احسان سروره

      • فاطمه

        سیروان اراس شماهم اره

    • رویا

      من این چند روز به شدت کار داشتم نرسیدم بیام نت تازه اگر هم وقت داشتم زودی جواب آراس نمیدادم
      آخه باید به آنتراکتی بهشون بدم دیگه معلومه خیلی زحمت کشیده طومارشونو نوشتند
      ببین آراس داری تکرار مکررات میکنی کاملا مشخصه که هیچی تو چنته نداری دریغ از یه حرف درست
      خودت برو یه بار دیگه بخون ببن چند خط شو به ابروهاش گیر دادی باز کم اوردی چسبیدی به ابروهاش ! هی اراچیق میبافی واسه خودت حالت خوش نیست برو یه آب به سرو وصورتت بزن بدجوری جوش اوردی یعنی من جوشت اوردم مرحبا به من
      ببین مدعی اونی که سوخته شمایی از طرز صحبتات معلومه که اون تویی که حرصت گرفته چون داری
      همش توهین میکنی آدمی که کم میاری مینپزنه تو جاده خاکی قدرت کلماتتو بالا ببر نه توهین نه صداتو!!
      ببین فرزاد حسنی نمیشناسی حرف من در اوردی از خودت نزن انقدر خودتو ضایع نکن
      فرزاد از اجرای دونفره اصلا خوشش نمیاد
      چه برسه به اینکه بخواد با علیخانی که بلد نیست یه نفره اجرا کنه گند میزنه به اجرا دونفره اجرا داشته باشه
      اجرای دو نفره بدرد همون علیخانی میخوره که نمیتونه یه تنه یه برنامه مث شب عید بالا ی هشت ساعت
      تنهایی اجرا کنه میره دست به دامن یه هم تیمی مث اون نچسب نامداری میشه که گند در گند میشه اجرا
      آره جونم وگرنه استاد فرزاد حسنی خودش بتنهایی سال 90دو 91 برنامه مث هلو برد روی آنتن اونم یه تنه
      اون احسان جونت بود که یه بار گفته بود که دلش میخواد با فرزاد اجرای دو نفره داشته باشه کلا قاطی
      نه فرزاد حسنی اصلا فرزاد اونو نمبینه به چشمش نمیاد که بخواد راجع بهش صحبت کنه
      انقدری که در مورد من و فرزاد به حاشیه رفتی کاش یه خورده با دلیل و منطق از علیخانی دفاع میکردی
      همچین علیخانی علیخانی میکنی انگاری سمبل اخلاقه انگار ی چه برنامه های شگرفی برده رو آنتن انگار مث اپرا وینفری
      چهره قدرمند شناخته شده برو عمو !
      حالا خوبه گستاخی هاشو در برنامه هاشو دیدم بی ادبی هاشو دیدیم همه رو دیدیم تو سایتای دیگه هم به موقعش
      نوشتم زحمت بکش برو بخون چون وقت ندارم دونه به دونه گند کاریای اجراشو بنویسم بخوام بنویسم مثنوی مولانا رو
      روسفید میکنه انقدر که زیاده
      اون موقع که استاد داشت در کوله پشتی در اجرا دلبری میکرد علیخانی داشته از اتمسفر جو دانشگاه تهران لذت میبرده و
      واحدهای افتادشو پاس میکرده و رویایی یکی شدن مث فرزاد داشته که شد کپی رایت فرزاد
      نذار بگم چه کارایی از فرزاد تقلید میکنه این بشر حتی لب خونی کردن با خواننده و اجرای زنده خواننده بدون ریتم از برنامه عید
      فرزاد تقلید کرد و در برنامه ی شب یلداش پیاده کرده بعد آقا ادعای ایده های بکر داره اگر ایده های فرزاد میزاشتند اجرا شه
      که الان علیخانی هنگ میکرد
      اینکه خدا زیباست و زیبایی دوست داره یعنی اینکه دوست داره بنده ش خودشو زیبا کنه یعنی یکی مث فرزاد حسنی رو خود خدا هم دوست داره زبیا تر کنه خودشو این خیلی سخت بود فهمش البته خودشوم ماشالا زبیا هستند
      مرد و مرددونگی به یه من ریش گذاشتنو و ابروی پر نیست مردونگی به غبرت که فرزاد حسنی به خوبی این فاکتو رو داره
      کاش اون برنامه که در برابر رفتار زشت اون دو فوتبابیست واکنش تند نشون داد و حسابی غیرتی شده بود گوشات مینشنید عیبی نداره
      تو که خیلی چیزای فرزاد ندیدی این یکی هم روش اصلا دیدی ولی خودتو به ندیدن میزنی خودت ضرر میکنی
      بنده اصلا با پسر جماعت نه مراوده ای داشتم نه خواهم داشت با اینکه هواخواه زیاد داشتم حتی بهشون نگاه هم نکردم وقتم صرف کارای بیهوده و دوست شدن با هاشون نذاشتم و نخواهم گذاشت
      ولی هفت خط بودنشو از شماره دادنشون و دیگر حرکاتشون کاملا قابل حدسه
      کی باشند که من ازشون ضربه بخورم برو بابا حالت خوش نیست خیلی مونده منو بشناسی من قابل نمیدونم باهاشون هم صحبت بشم چه برسه به اینکه بخوام ازشون ضربه بخورم کی باشند ! قعلا اونا از من ضربه روحی خوردند
      معادله ی ریاضی نیستند که نشه حل شون کرده چیز پیچیده ای نیستند داد میزند چی کار ه هستند البته استثنا هم وجود داره بینشون که گل سرسبدشون
      همین فرزاد حسنی عزیز هستش
      ببین فرزاد یه آدم دوست داشتنی چرا میخوای اینارو ربطش بدی به ارجیف خودت طناز هستش عشوه نداره
      در ضمن به جای اینکه بشینی بی منطق با من جر و بحث کنی که آخرم خودت خسته میشی و ضایع برو مطالعه کن تا سوادت بره بالا
      طبق مبا جث مدیریتی و روانشناسی هر مدیری هر رهبری هر فردی که در راس یه هرم قرار بگیره زیر دستاشم همون شکلی میشند
      مدیر شجاع کارمنداشم شجاع میشند
      مجری با جسارت آدم با جسارات با سوادی هم مث فرزاد حسنی وقتی تو قلب من تو فکر من وجود داره من خلق و خوی شبیه به ایشون پیدا میکنم
      یا دوستم دارم به وچودش بیارم
      شما بالا برو پایین بیا بری شما ل بری جنوب لفاظی کنی بازم فرزاد حسنی هستش که استاد اجراست
      شاید با لفاظی و توهینت اینجا خودی به خیال کج خودت نشون بدی ولی برو دعا کن که یه وقت دعای احسانت مستجاب نشه
      و یه وقت شرایط کنار فرزاد اجرا داشتن براش پیش نیاد اونم اگر استاد قابلش بدونه و قبول کنه که نمیکنه چون خودتون اولین کسی هستید که ضایع میشید تو عمل ثابت میشه چون کم میاره نه به زبون نه به سواد استاد نمیرسه به گرد اجراش نمیرسه
      من نه برنامه ی عیدشو نگاه کردم تو بگو یه نیم نگاه چون استاد فرزاد حسنی برنامه نداشتند منم هیج برنامه ای نگاه نکردم حیف چشم
      ماه عسلش هم همینطور پس بیخودی منو به برنامه هاش ربط نده من به فرزاد حسنی عزیز و اجراش و برنامه هاش وفادارم حتی در غیابش
      این اقای علیخانی که تازه یادش افتاده که باید یه خورده لطفات و جملات قشنگ دربرنامه هاش بکا ر ببر تا زور بزنه شاید بیشتر رو بورس بمونه
      خیلی بزرگواره که تیکه به ضیا انداخت که جای منو گرفته
      آخه یکی نیست بگه تو خودت جای فرزاد اومدی نشستی پرو !
      چیه دیدی گفتم بازیش در تئاتر محشر بود سوختی
      همین علیخانی ببینم میتونه یه شخصیت کوچولو ببین کوچولو میگم بازی کنه البته جلوی دوربین که بازیگر خوبیه
      بازیگر ی فرزاد اکثریت و اهل فن تایید کردند به کوری شما نیازی به تایید شما نیست شما نه کارشناسی نه اهل فن شما یه آدم بخیل کوته فکر بیش نیستی
      ایشالا به زودی نقشای توپ بهش میدند تا شما بیشتر بسوزی
      آب قند و آب خنک رو هم فراموش نشه بذار تو منوی غذای روزانه ی خودت شدید بهش نیاز داری
      راستی مث اینکه خوب ادب نشدی بار اول وآخرت باشه که میگی احمق
      نادون و احمق که برای شما قبلا رزرو شده به اضافه ی اینکه بوی سوختن شما بسیار فضای نتو مشمئز کرده
      ببین فک نکن با کوچیک نشون دادن من میتونی خودتو بزرگ نشون بدی این شیوه ی تو منو بد جوری یاد آدمای نادون میندازه
      و بار آخرت هم باشه به فرزاد حسنی عزیز توهین میکنی
      حیف که من به اندازه ی تو بی ادب نیستم وگرنه چهارتا خوشگل بارت میکردم حیف که محیط فرهنگی هستش
      تا همی جا هم لطف کردم و فقط بخاطر فرزاد حسنی عزیز با تو دهن به دهن شدم وگرنه شخصیت من بالاتر از این حرفاست
      خواستم یه چشمه از هواداری فرزاد حسنی رو یادگاری داشته باشی
      بای

      پاسخ ها

      • sirvan

        رویا....................................بس کن..........................

      • sirvan

        خوبه بی ادب نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو بی ادبت چه جوریه هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • آتنا

        من یکی از طرفدارای فرزاد حسنی هستم و متاسفم که فرزاد حسنی طرفداری مثل تو دارد

      • رویا

        آتنا پماد سوختگی بدم خدمتت
        فرزاد حسنی به من افتخار میکنه بیپچاره از همه جا بی خبر
        در ضمن برو بابا
        جای بزرگان هم نظر نده
        ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

      • سارا

        رویا خانم اون مجری به اصطلاح شما نچسب که ازش حرف میزنی، خانم نامداری رو عرض میکنم. فکر کنم شنیده باشی که الان همسر آقای فرزاد حسنی هستن.
        پس حواستون باشه که چی میگی!!!!

    • مینا

      من بااین که خودم کاشونی ام به شدت از این علی ضیا نفرت دارم

      پاسخ ها

      • هوادار ضیا

        خب که چی؟؟؟؟
        منم یک کاشونی ام و هم خودم هم برادرم طرفدار پروپاقرصشیم

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        من اگه تهرانیم باید از تمام بازیگران ومجریان تهران خوشم بیاد .........

    • ايده

      دوستان عزيز كلا خسته نباشيد با اين بحثايي كه ميكنن واقعا انرژيتون به هدر ميره چرا خودتونو اينقدر اذيت ميكنيد من مطمنم كه اقاضيا و اقا احسان اصلا راضي نيستن كه شما ها باهم دعوا كنيد و به همديگه توهين كنيد بابا باهم دوست باشيد!

    • ارشیا

      همه نظرهارو خوندم ی سوال برام پیش اومد واقعا رویا اگه شوهرتم ایییییینقدر طرفداری میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      واقعا متاسفم.خدا شفاد بده.......آخی.
      نخاستیم بابا فرزاد حسنی برا رویا احسان علیخانی برا مریم علی ضیا برا زهرا نترسید دیگه به آرزوتون رسیدید پسرام خاهشن تا آبروشون نرفته بکشید کنارو

      پاسخ ها

      • sirvan

        حتما داداش...............................ولی احسانو بیخیال...............رویا بیماره..............بازم زهرا...حرف حالیشه.............

      • زهرا

        اقا ارشیا من یکی به چشم برادری به ایشون نگاه می کنم
        من فقط میگم بهش توهین نکنید همچنین به فرزاد حسنی واحسان علیخانی توهین نکنید
        من اول به خاطر پرسپولیسی بودنش دوم به خاطر شاد بودن برنامه هاش
        من خودم ماه عسلو چه امسال چه سال های قبل نمیدیدم

    • sawan

      قبلا فکر میکردم هیشکی نمی تونه جای احسان علیخانی رو بگیره ولی علی ضیا تونست.اقای علیخانی و اقای ضیا از بهترین مجری های کشورمون هستن هر دوشون خوب اجرا میکنن امیدوارم برنامه های بیشتری ازشون ببینیم به امید موفقیتشون.

      پاسخ ها

      • زهرا

        باهات موافقم
        ماکه دعوا نداریم بی خیال بابا

    • عاقل

      واااااااااااااااای چه خبرتونه ملت؟؟؟؟؟؟؟/بجای اینهمه بدوبیراه گفتن به این و اون و خودتون پاشید برید فکر خودتون باشید
      همش شده آبی یا قرمز
      چپ یا راست
      سفید یا سیاه احسان یا علی
      برید فکر خودتون باشید بابا
      خیلی رفتاراتون سطح پایین و مسخره و کودکانه ست
      کامنتا رو یه بچه 5 ساله هم بخونه مسخرتون میکنه خنده ش میگیره
      خجالت بکشید توروبه خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا عاقل مخ باهوش

      • فاطمه

        اسمت وکی برات گذاشته هرکی گذاشته خدا بهش عقل بده

    • CR7

      فقط علی جون. محبوبیت علی ضیا از احسانل علیخانی خیلی بیتره چون خیلی مردمیه و هم خیلی باحاله و این که به کسی توهین نمی کنه برخلاف بعضی ها

    • عسل

      اول احسان بعد ضیا.همینا عشقن

    • احسان تقی نژاد

      ببخشید ولی اقای ضیا طوری حرف میزند که فقط واسه مهمونهایی خودشون تو برنامه اوردند اتفاقات خوبی افتاده
      کی اتفاقات ماه عسل 90 برای بیبی عصمت میلاد پیغمبری دوقلو ها بهم چشبیده بچه ها یپرورشگاهی
      5 قلوها
      اگه اینا رو نبینند واقعا بی انصافیه

    • فائزه

      خوب بود

    • انیتا

      ببینید اراس هم راست میگه.فقققققققققققققط احسان تو ی تمام مجری ها عالیه.

      پاسخ ها

      • آراس

        مامخلص شماییم چاکریم مرسی

    • انیتا

      لطف کنید احسان رو با علی مقایسه نکنید. فقط احسن جو ن

      پاسخ ها

      • بهرام

        تصمیم خودتو بگیر بالاخره احسان یا احسن جو ن؟؟

      • بی تو

        بهرام خان اذیتش نکن منظورش همان احسان بوده فقط یک الف را جا گذاشته

    • زینب

      همون بهتر که امثال ضیا تو ماه عسل نباشن و چنان میگه مهمونای پارسال ....اومدن تو برنامه که انگار کیا دعوت بودن همون ادمایی که عشق شهرتن اما احسان سعی میکنه مردم عادی رو بیاره تو برنامه هاش چون این برنامه متعلق به مردمه.....و از درد مردم صحبت میکنه و عبرت اموزه .حالا ما از یه مداح چه درس عبرتی میگیریم؟!!!!!!!!!و فک کنم آمار اشتباهی دادان تا اونجایی که من یادمه پارسال هیشگی ماه عسل رو نمیدید.....

    • jo0o0o0j00o0o0o

      مجری فقط احسان.....تسلطش اصن یه وضعیه..ای جانم احسان علیخانی

    • مهدیس

      چرا چرت میپرونید؟؟؟؟؟؟می خواست نیاد ماه عسل همون پارسال نمیومد

    • sirvan

      اصلا کی میخواد حرف بزنه...............هوم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!من میخواستم این موضوعات تموم بشه.....اما مثه اینکه بعضیا نمیخوان.................فقط احسان علی خوانی عزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیییییییییییییییییییییییییییییزززززززززززززززززززززززززززززز............................مجری گریش حرف نداره...........

      پاسخ ها

      • بی تو

        مدیرایت سایت لطفا نظراتم را بگذار

      • بی تو

        مدیریت سایت محترم لطفا نظرم را درج کن

      • بی تو

        سیروان جان و اراس جان خواهشا دیگه چیزی نگید شما دو بزرگوار کوتاه بیایید

      • بی تو

        بابا بجان خودم مجله چاپش نمی کند تقصیر من نیست بیا سایت همراهان ادرس ایمیلم انجا است
        سایت همراهان ادرسش زیر فال روزانه است

      • آراس

        قربون سیروان عشقه دوست داشتنی جووووووون بی توجان گل بخاطرشمامن دیگه چیزی نمیگم دوستون دارم فقط احسان

    • ابي

      سلام ماشاالله چقد نظر بابا ايول داره عجب مردمي داريم بچه ها به شخصه انو ميگم ولي ناراحت نشين اگه بشيني كامنت همه رو بخوني فقط ميگن اين احسان واسه مله عسل شناخته شده اين علي ضياء ماهم واسه همون ويتامين 3 اخه بابا چرا اين همه اعصاب
      خودتونو خط خطي ميكنيد اين صداقت اقا احسان كه برنامه ماه عسل ببيندها حتي 1ثانيه اشم از دست نميدن ديگه چرا بعضيا تومار ومي نويسا راست حسيني جوابو تو يك كلام بگن ارادتمند عزيزان ابراهيم

      پاسخ ها

      • دوین

        د آخه ما میگیم بعضی ها میان اینجا چرند وچار میگن من که ارادتمند احسان جون علیخانی و داداش آراس و داداش سیروان گل و همهآبجی های عزیز طرفدار احسان جون هستم

      • بی تو

        احسنت اقا ابراهیم که همیشه قضاوت درست می کنی و حرفات درست درست است خدا خیرت بدهد

    • لیلی

      واقعاواسه اونایی که ازاحسان انتقادمیکنن متاسفم!البته میدونم دردشون چیه "حسادت"!اگه احسان خوب نبودانقدرحرفاشونبودش رومردم تاثیرنداشت اقای ضیاانقدازبالای سیدبودنش لاف میزنه یک دهم احسان به دردزندگی مردم خورده؟!!

    • ارشیا

      آقا من از طرف آقای علیخانی معذرت میخام بس کنید دیگه اگه راضی میشید به احسان بگم دیگه تو برنامه حرف نزن تا بقیه ذهنشون منحرف نشه ولی قبول کنید که دیگه حضورش الزامیه...نه؟

    • محمد

      علی ضیا فقط 2سال از احسان کوچیکتره.همه میگن علی ضیا باید به پختگی برسه.اونوقت خود علی ضیا میگه من چندسال تجربه کار تو رسانه رو دارم.(6سال)بابا این بچه بختگی که هیچ دیگه سوخته جزغاله شده دیگه.اما واقعیت اینه که هرکاری کنه به گرد پای احسانم نمیرسه.

    • فاطمه ن

      باسلام به همه که نظردادن" واقعاحیف نیست اوقات همدیگه روتلخ میکنین؟نظر هرشخصی محترمه.اولا این مجریاهمکارن باهم رقیب ولی دوستن !پس شما به هم نپرید لطفا ثانیابنظرم مجریگری تجربه وزمان میخاد ازاین 3مجری عزیزفرزادحسنی بهتره بعد علیخانی بعدضیا ولی اجرای علیخانی تو ماعسل امسال بینظیره چون تجربه سالای قبلو داره ضیاهم توویتامین 3خوب بود ولی جاداره بیشترتجربه کسب کنه ولی نمیدونم چرا صداوسیما ازفرزادحسنی استفاده نمیکنه؟

    • زهــــــــــــــــــرا

      ب نظر من ک اقای ضیا برا برنامه ماه عسل مجری مناسبی نبودن.

    • معصومه

      فقط علی ضیا ؛همه ی مجریا جمع بشن رو هم انگشت کوچیکه ی علی جونم نمیشن همه اینو میدونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زودپسر خاله میشی علی جون فقط علیخانی

    • khatereh

      مجری فقط احسان علیخانی خدایی

    • حامد

      فداتون بشم یکی ار راه های تعیین شخصیت افراد نظر دادنشونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

    • حدیث

      واااااااااااای.تورو خدا ول کنید.رویا خانوم و آقایون آراس وسیروان.با دعوا افتادن باهم وتوهین ب هم هیچ مشکلی حل نمیشه.با یه مقدار سکوت وکوتاه اومدن همه چی حل میشه.این رفتارا واقعا بچه گانه س.میدونم الان ب شدت همه تون بی اعصابین!!ولی تا کی میخواین باهم بجنگین؟اونا دارن زندگی شونو میکنن.هرکسی هم ب درد برنامه خودش میخوره وهیچکدومشون نمیتونه جای دیگری رو بگیره.پس از همین جا بنده آتش بس اعلام میکنم.!! :))))))

      پاسخ ها

      • آراس

        چشم شمااعصابتو خوردنکن ماکوتاه میایم جونه احسان

      • بهرام

        نگران نباش نمیذارم عصبی شن. من ازدور شونه ی همشونو میمالم.

      • فاطمه

        حدیث مهم اینه که رویضیایی ها کم شه

      • بهرام

        فاطمه چقدر هم که تو توانایی روو کم کردنو داری

    • مهسا

      اول وآخر فقط علي ضيا.خيلي صادقه.دمش گرم دمش گرم.

      پاسخ ها

      • شیدا

        راست میگی بیچاره چه چیزها براش گفتن.

      • زهرا

        مهسا جون عزیزم ایول دمت گرم دمت گرم

      • آرین

        مهسا خانوم کاملا باهات موافقم
        دمش گرم

      • فاطمه

        پس بدون هر چی در توانم باشه رو جمع می کنم تاروی تو یکی وکم کنم

      • فاطمه

        بعدشم زیاد شونه میمالی خسته نشی

    • نیوشا

      عزیزان من احسان مختصه ماه عسله ولی مجری های دیگه واسه برنامه های دیگه!میدونین چییه ؟نمیچسبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زهرا بالاخره کدوم وری هستی

    • بدون نام

      فقط فقط فقط علی جون خودم عشقه

      پاسخ ها

      • زهرا

        کاربردمت گرم

    • ابي

      سلام دم همتون گرم حالا ماهرچي به شما عزيزان بگيم مجري مورد نظر شما الان در دسترس ملت داره برنامه شو اجرا ميكنه بازم ول كن اين قضيه نيستيد ارادتمند ابراهيم

      پاسخ ها

      • بی تو

        اشکال نداره اقا ابراهیم بذار راحت باشند بالاخره خودشان خسته میشن و کوتاه میایند

      • بدون نام

        باشه بابا خودت نکش

      • الی

        آقای ارادتمند
        مانمی خوایم ول کن این قضیه باشیم به شما ربطی داره
        آخه به تو چه
        حرف تو واسه ما مهم نیست

    • اری

      میدونن علی ضیا بیشتر از اینکه خودش معروف بشه مامانش معروف شده.راه به راه مصاحبه میکنه؟؟؟خب که چه؟؟مگه فقط تو بچت معروفه؟؟این همه ادم معروف چرا اینکارو نمیکنن؟؟احسان علیخانی؟؟فرزاد حسنی؟؟گلزار؟؟حامد بهداد؟؟و......؟؟

      پاسخ ها

      • ویدا

        گل گفتی!

      • بهرام

        علی قبل از اینکه مامانش وارد تلوزیون ومصاحبه کردن بشه هم شهرت داشت.میدونی چرا مامان گلش مصاحبه میکنه,چون روابط اجتماعیش خیلی بالا هست ومیتونه به راحتی با فرد مقابلش ارتباط کلامی برقرار کنه؟

      • داوود

        الان یعنی بقیه روابط اجتماعی بلد نیسن.نه اقا ما اصلا تو ایران فقط همین یه خانومو داریم که توسط پسرش معروف شده...چپ و راست مصاحبه میکنه..خوبه خونوادشو معروف کرد..بره از بقیه هنرمندا یاد بگیره.

    • مهسا

      واقعا که یکی داره واسه خودش اجرا میکنه پولشو میگره وکیفشو میکنه! اونوخ شما ها دارین سر دوتا مجری دعوا میکنید!
      واقعا ارزشش رو داره!
      هر مجری در جایگاه خودش خوبه!
      مجری های ایران همشون گلن !
      هرگلی هم یه بو ی خوب داره!! اینکه به خاطر دوتا مجری به هم دیگه بی احترامی میکنید واقعا جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!

    • سارا

      خیلی دلتونم بخوادکه علی ضیامجری ماه عسل باشه.علی ضیاازهمه بهتروتکه

      پاسخ ها

      • زهرا

        ساراجون باهات موافقم

      • بدون نام

        دلمون نمیخواد باید کی ببینیم

    • مریم

      با با چیکار به پسر مردم دارید به این خوبی
      احسان خوبه رشید پور خوبه ولییییییییی فرزاد نه ترو خدا چییییه بابا

      پاسخ ها

      • رویا

        شما لیاقت استاد فرزاد حسنی عزیز نداری
        اونی که چیه و اجراشون و دنیاشون قد قوطی کبریته مث ذهن شما همون علی ضیا دلقک و اجسا علیخانی نچسب با اون شلوار ضایعش هست آره جونم

      • زهرا

        اووووووووووووووووووووو
        استاد...............!!!!!!!!!!!
        فرزدا حسنی
        مسخره است

      • زهرا

        رویا خیلیییییییییییییییییییییی بی ادبی
        دلقک وسوسول فقطططططططططط فرزاد حسنی

      • رویا

        مسخره شلوار علیخانی ست مسخره توهینای بی ارزشه علیخانی هستش
        فرزاد حسنی عالیست دومی نداره

      • زهرا

        من طرفدار علی ضیا هستم
        علیخانی به من هیچ ربطی نداره

    • یگانه

      برو بابا اگه یکم جستجو کنین میفهمین که اون سالی کع علی ضیا بود تعداد تماشاگرای برنامه خیلی کم شده بود
      همه ماهه عسلا به عشقه احسان علیخانی میبینن
      من نمیدونم این با چ اعتماد ب نفسی خودشو با احسان مقایسه میکنه
      هویـــ ــــــج:))))

      پاسخ ها

      • بهرام

        مثلا شما از کجا جستجو کردی که فهمیدی سال پیش تمشاگرهای برنامه کم شده بودن؟
        کاری نکن به احسان بگم کلم بروکلی

      • آرین

        اتفاقا بهرام جون بهش میاد
        احسان بروکلی

    • باران

      همشون آدمای محترمی هستن و نباید بهشون توهین بشه ولی هر کی تو برنامه مختص خودش بهتر جواب میده مثل علیخانی تو ماه عسل که آمار بیننده هاشم امسال بیشتر از پارساله

      پاسخ ها

      • فاطمه

        بهرام کلم بروکلی خودتی

      • بهرام

        وای وای چه حرف بدی بهم زدی فکر کنم خیلی بهم برخورد:)

      • بدون نام

        نبابا نزار یک اسم برای ضیا بزاریم

    • سجاد

      من اول از همه میخوام از همه مجری ها تشکر کنم بعد بگم من بیشتر اجرای ضیا و علیخانی رو به فرزاد حسنی ترجیح میدم چون علی و احسان انسانهای نترسی اند وخداییش هر دو با سبکی خاص اجرا میکنن خوب دقت کنین به سبک اجرای این دو جوون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااااای خدا کاربرای این سایت چرا اینجوریند
        آقا سجاد چی برای خودت میگی
        داستان سرایی ذهن متوهمتو میگی
        علی ضیا ی دلقک و محافظه کار نترسه !!!! برو بابا
        علیخانی که یه بار مسئله ی گرونی سال گذشته اونم با حالت ترس و خنده داشت بیان میکرد که مطمئنم اونم هماهنگ شده بود از قبل اون نترسه !!!!!!
        نترس اون بچه های مث دسته گل بودند که تو چبهه شهید شدند نه این سوسول و اون دلقک
        خداییش یه اپسیلون جسارت فرزاد حسنی دارند که مقابل سردار رادان انتقاد کرد و مث یه مرد هزینه شو داد
        علیخانی و علی ضیا چشم رنگی بدرد همین دخترا میخوره نه اجرا
        البته ورژن دختر کشی هم نداره دخترا خود کم بین هستند دیگه
        من خودم چشمام روشنه ولی فقط چشم قهو ه ای که فرزاد حسنی عزیز باشه رو عشق است

      • زهرا

        آقا سجاد با بخش اول اقای ضیا موافقم
        علی ضیا اجراش با علی خانی متفاوته
        ولی فرزاد حسنی بره همون فیلم بازی کنه بهتره

      • رویا

        جواب سجاد من دادم اسمم فراموش کردم بنویسم

      • زهرا

        بس کن بابا بی ادب توهمون رویای پررو هستی
        وقتی به دخترا توهین بشه من دیگه نمی تونم خودم رو کتنترل کنم
        خیلیییییییییییییییییییییییی بی ادبی
        فرزاد حسنی بهتره به فکر ابروهاش باشه
        فقطططططططططططططططط علی ضیا
        در ضمن دلقک هم فرزاد حسنیه
        سوسول هم فرزاد حسنیه
        اصن درست نیست اسم علی خانی وضیارو کنار اسم فرزاد حسنی بیاری
        افتاد

      • آرین

        به جون خودم تو همون رویایی
        شک ندارم
        فقططططططططططط علی ضیا
        دلقک وسوسول اونیه که که به فکر ابرو برداشتن باشه
        بااین که از دست اراس ناراحتم ولی بااون پیامی که به رویاداداه بود باید بهش بگم دمت گرم رویای تخیلییییییی

      • زهرا

        رویا برات متاسفم تو دیوونه ای
        واقعا پی بردم دداش اراس زیاده روی نکرده بود
        حرفمو پس می گیریم
        خودت هم خود کم بینی خیلیییییییییییییی بی ادبی

      • یه خسته

        واقعا برات بااین طرز فکر متاسفم
        خیلیییییییییییی کوته بینی

      • رویا

        نظر کاربر نظر منه اسم فراموش کردم بنویسم
        زهرا خانم بازیگری به هنره که علیخانی ازش بی بهره هست
        ولی فرزاد حسنی عزیز هم اجراش هم بازگریش خوبه معلوم که میره باری میکنه
        این آنتن صدا و سیما ابا این برنامه های مزخرفش لیاقت اجرای ایشون نداره ارزونی شما باشه

      • زهرا

        چراکامنت های منو نمی زارییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • sisi

        برو بابا اینجا کسی رجبه فرزاد نحرفید.متنو بخون حتی اسمش نیومده.نخود هر اشی میشی رویا.هرجا اسم این دوتاست تو هم مثه عقده ای ها اومدی نوشتی فرزاد و رفتی.فرزاد دیگه نیییییییییی.بای بای

      • زهرا

        رویا من طرفدار علیخانی نیستم
        من طرفدارا سرسخت علی ضیا هستم درضمن فیلم هایی که فرزاد حسنی بازی میکنه
        به درد خودش می خوره

      • مینو

        به علی توهین نکن هرچی
        گفتی همون فرزاد جونت

      • رویا

        زهرا خانم یه خورده ازاین تاسف هاتو برای خودت نگه دار لازمت میشه به خدا
        منم قبلا برای شما تاسف خوردم منتهی در حدی نمیدیم که بیام وقت بذارم بگم
        راستی عزیز برای شما قبلا در امین آباد جا رزرو شده هاهاهاا

      • sirvan

        رویا ببخشید ازکنجکاوی زیاده.....میشه بگی چندسالته؟؟؟ومتولد جه ماهی هستی واینکه ترکیب صورتتو بدون دروغ بگی....اخه من واقعا ازچشم رنگیا خوشم میاد.اگرم نمیخوای بگی نگو فقط لطفا یه دعوا هم سراین موضوع راه ننداز.چون من حالوحوصله ی بحث باکسی روندارم ممنونم ازت......

      • علی

        رویا تمومش کن با ابروی خودت بازی نکن

      • رویا

        آقا سیروان
        من چهره ی خوبی دارم خدارو شکر از خودم تعریف نمیکنم چیری که بقیه بهم گفتند اهل دروغ هم نیستم

      • آراس

        بابااین رویابی حیاست باش حرف نزنیددوستای گل ،آخه کی اسم ازاین حسنی زیرابروبرداشته زدکه این داره خودشوجرمیده بابابیخیال !داش آرین مامخلصیم حالاناراحت نشووسیروان جون بیخیال داداش ازاین دختره این سوالارونپرس حالا انوقت دورورش میداره ازحرفات یه برداشته دیگه میکنه آخه این بچه که نمیتونه درباره چشم رنگیواین موضوع هاحرف بزنه نوکریم جوووووون فقط احسان

      • sirvan

        باشه داداش اراس فقط به خاطرتو....ولی خب کنجکاو شدم.........رویا نگفتی چند سالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فاطمه

        به من ربتی نداره بهت برخورده یا نه بروکلی

      • بدون نام

        فقط خدا.
        همه بدونین خداست که میتونه برای ماکاری بکنه،نه بنده ی خدا...
        به امیدیاری خدا

    • فرناز خواهر آقای علیخانی

      سلام من خواهر آقای علیخانی هستم!من به خواست احسان اومدم تو این سایت تاحرف احسان بهتون بگم:هر کدوم از طرفداران من اگه طرفدار واقعیم باشن به علی ضیا توهین نمیکنند!خیلی ممنون!خواهش میکنم به تنها خواسته ی احسان ازتون عمل کنید!

      پاسخ ها

      • محمد

        ما عاشق احسانیم ماه عسل فقط بااون باحاله و دیدن داره...اما شما؟؟؟؟؟خب پ منم داداششم...نظر شما محترم.اگر کسی از هوادارای اون اقا بخواد به احسان ما چیزی بگه خفش میکنیم.اصلا مامان این علی ضیا چرا فکر میکنه برنامه ماله پسرشه والا اومد بیننده ها ی ماه عسل احسانو که بیننده هاش میلیونی اند رو کاهش داده به بزور 100 هزار نفر بعد انتظار داره همه بگن اجراش عالیه..

      • کاربر

        بشین بابا دلت خوشه تو دیگه کی هستی مسخره

      • زهرا

        فرناز جان علی ضیا هم همین درخواستو داشت
        ماطرفدار های علی ضیا هم از اقای علی خانی حمایت می کنیم
        ولی از فرزاد حسنی
        اصن عمرا
        ولی فکر نمی کنم به آقای علیخانی توهین کرده باشم ولی اگه کردم همینجا ازشون معذرت می خوام

      • sisi

        کسی نه به احسان جونم توهین کنه.نه به اقای ضیا.احسان دوست داریم

      • زهرا

        البته شک دارم خواهر علیخانی باشی

      • رویا

        اصلا فرزاد حسنی عزیز به طرفداری شما جوجوها نیازی داری که بخوای طرفداری کنی یا نه
        واقعا لطف میکنی طرفداری نکنی طرفداری شما برای فرزاد حسنی ننگه
        خودش ماشالا انقدر هوادار داره به شماها نمیرسه

      • sirvan

        اگرکه شماواقعا حقیقت روگفته باشید خیلی ازتون ممنونم وهمینطور ازاحسان جان به خاطرتوجهش....

      • sirvan

        به احسان جان بگید که من تا اینجا به کسی توهین نکردم ومثه خودش که خیلی مرده باهمه رفتارکردم....ولی نمیدونم جرا باورم نمیشه شما خواهراحسان باشید.لطف کنید یه جواب منطقی بهم بدید.

      • علی

        اتفاقا منم بابای علیخانیم
        خانم نامحترم چرا جوک میگی بسه بابا این حقه ها قدیمی شده

      • آراس

        سلام راستش فرنازخانم به من حق بدین که زیادباورنکنم شماخواهرداداش احسان باشیدولی ازاونجایی که میدونم طرفداران احسان عزیزهمه صادق هستندیه خرده هویتتون روباورمیکنم ولی 100درصدنه حق به مابدید!چشم اگرداداشمون اینطورخواستندماچیزی نمیگیم ولی یه کسی بایدبه طرفداران ضیابگه که اون هاهم به داداش ما توهین نکنندمرسی!شماهم به داداش گل مابگیدخیلی دوسشون داریم ومردومردونه عاشقانه وخالصانه تاآخرپای خودشوبرنامه هاش هستیم البته اگرواقعاهستیدخواهرداداش مااین پیاموبهشون بدین!ممنون ازتمام دوستان گل فقط احسان عزیز

    • سوشا

      من تغریبا همه یکامنت هارو خوندم
      کلا توای جمع
      فقط
      بی تو
      زهرا
      سیروان
      به مجری های دیگه بی احترامی نکرده بودند
      و شخصیت خوبشون رو نشون داده بودند
      البته از بین مشهورها

      پاسخ ها

      • بی تو

        ببین سوشا جان اصلا نیازی به بی احترامی به بقیه نیست ما اگر طرفدار کسی هستیم فقط باید از همان شخص طرفداری کنیم و به اعتقادات دیگران احترام بگذاریم
        من به شخصه میگم من همه ادمها را دارای شخصیت می دانم و این مسئله باعث میشه به دیگران توهین نکنیم
        جواب بی احترامی بی احترامی نیست بعضی وقتها محبت و خوبی بیشتر جواب میده
        تشکر از توجهت

      • زهرا

        مرسییییییی اقاسوشا

      • sirvan

        ممنون ازتون.....بنظرم ماهمه باید به همدیگه احترام بذاریم......وبه عقیده ی یکدیگراحترام بذاریم.

      • بدون نام

        میدونم

      • آراس

        داداش گلم ماهم بی احترامی نکردیم وتنهاجواب بدبعضیارودادیم که اگردرست صحبت نمیکردندازاین به بعددرست صحبت کنندمطمئن باش قصدماهم بی احترامی به کسی نبودفقط ماازداداش گلمون احسان دفاع کردیم وبس من هم اربی تووزهرای عزیزوداداش سیروان گل که مخلصشیم تشکرویژه میکنم دوستون دارم عشق فقط احسان

      • sirvan

        منم دوست دارم آراس جووووووون......داداش گلمی....خودتو احسانو عشقه....داداش یه سر به پست لباس پوشیدن به سبک احسان بزن....شلوغش کردن

      • زهرا

        مرسیییییییییییییییییییی اقااراس

      • آراس

        فدای توسیروان جییییییییگرجوووووونی رفتم داداش جوابشونوهم دادم خیلی حسودن اگه حرف بزنن میکوبمشون حالاببین توهم باش خیلی دوست داریم نوکرتیم فقط احسان جون

      • آراس

        خواهش زهراخانم مرسی ازشما

    • شیما

      سیروان جان بامزه. سنمو گفتم تا فک نکنی یه زن 50سالمو میخوام نصیحتتون کنم.فک نکنین پسر چشم رنگی دیدم عاشق شدم الکی طرف کسی رو میگیرم.حالا فهمیدی؟
      هرچند پسرای بامزه و لجبازی مثل شماها....؟!!

      پاسخ ها

      • بی تو

        قشنگترینم خودت را ناراحت نکن بچه ها شوخی کردن تو ببخش

      • sirvan

        بله فهمیدم......عذرمیخوام ازتون....شوخیه من خیلی صریح بود........یادم باشه دیگه ازاین شوخیاباشما نکنم.

      • فاطمه

        ببینیدمن خودم همه جوره جواب میدم ولی میدونم ما هیچی تو دلمان نیست فقط میخواهیم طرفداری کنیم وکسی نباید به دل بگیرد همین بخدا راست میگم عموما تو هین به دیگران به منزله واقعیت نیست پس هرکسی که مطالب ومی خونه نباید به دل بگیره ممنونم

      • فاطمه

        زهرا وسیروان واراس یک بار بهم بدبیراه میگین یک بار قربون صدقه میرین نه عسئ تون معلومه نه موسئ تون لطفا جواب بدین

      • زهرا

        فاطمه من بد حرف زدم عذر خواهی کردم
        ولی حس میکنم
        نباید عذرخواهی می کردم
        دوستان نمی خوان تموم کنن
        مثل اینکه دوباره بایدشروع کنم.....

      • sirvan

        فاطمه متاسفانه یادم نمیاد...دقیقا میگی چی بهتون گفتم که نارتحت شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستش بخاطرنمیارم.....

      • فاطمه

        با با منظرم به خودتئن بود حالا ولش کن لطفا صادقانه بگین چند سالتونه لطفا همه کاربران میدونید تازه دارم متوجه میشم که باید با هر سنی چجور صحبت کنی لطفا بگین

    • فرناز

      بچه ها نمیدونم چرا فکر میکنید من الکی دارم میگم خواهر احسان هستم ولی میخواستم اینو به طرفدارای واقعیه داداشیم بگم که من بهتر از هرکسی داداش خودمو میشناسم و میدونم اگه همچین نظراتی رو درباره ی کسی که یه روزی ا ز بهترین دوستاش بوده رو بخونه چه قدر ناراحت میشه !سیروان عزیز،بی تو جونم و همچنین آقا اراس گل و بقیه ی کسانیکه از برادرم حمایت کردن خیلی ممنون!

      پاسخ ها

      • بی تو

        اختیار دارید این چه حرفیه برادر شما یکی از مجری های توانمند است به این دلیل طرفداران زیادی دارند انشاالله که برادرتان همیشه موفق باشند و خودش شما هم موفق باشید

      • مجتبی

        پس الان دیگه باهم دوست نیستن و رقیبن ایا؟؟؟

      • گلی

        فرنازخانم لطفا نام نبرید چون من ناراحت شدم
        چون ما طرفدارای اقای علیخانی هستیم وباید جمع میبستین

      • آراس

        قربان شما اختیارداریدواقعا تشکرمیکنم ازتون ماخالصانه وصادقانه تاآخرتاپای جون پای دوست داشتنی ترین محبوب ترین مجری دنیامیمونیم وهمیشه ازشون حمایت میکنیم موفق وسربلندوپیروزباشندداداش احسان گل

      • sirvan

        این وظیفه ی ماست ازکسی که دوستش داریم وطرفدارشیم حمایت کنیم.....پس نیازی به تشکرنیست.ممنون ازلطفتون که اومدید وصحبتاتون روگفتید.این شخصیت خانواده ی شما وانسان دوستیتون رونشون میده.....بازم ممنون.

      • محمد

        اخه عزیزانم خواهر احسان میاد اینجوری بحرفه؟؟؟من میگم داداششم شما ها باور میکنید؟؟؟درضمن اقای علیخانی مثل بعضیا نیست که برن به مامانشون و ابجیشون بگن واسه حمایت..همه هم میدونیم ایشون پای خونوادشو واسه اینجور جاها وسط نمیکشه.

      • یگانه

        من بامحمدموافقم خواهر احسان نمیاداین جوری حرف بزنه

    • سعیده

      احسان بهترین مجری دنیاست.
      نظر من اینه.
      اما نظر ها متفاوت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اراس وسیروان باشه شما طرفدار خوبه

    • ویدا

      یا حضرت عبااااااااااااااااااااااااااااااااااس!!

      چقدر کامنت اینجاس !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • فاطمه

      اگه بحث سوسول بودنه خودتون دیدین چندروزپیش علیخانی توماه عسل گفت ازگربه میترسه این سوسول نیست !!

    • sirvan برای همه

      بچه لطف کنید این موضوع رو تمامش کنید.داداش اراس عشقی به مولا بسه داداش.....بیخیال....رویا خانوم من ازت معدرت میخوام خوبه؟؟؟!!!!!!بس کنید لطفا بچه ها....هرکسی حق داره نظربده....وهرکسی یه عقیده ای دارم.قبول دارم منم یه سرس جاها خیلی تند رفتم ولی الان پشیمونم.....اگرکه به عنوان یک دوست فقط کمی براتون ارزش دارم به خاطرمن تمومش کنید.

      پاسخ ها

      • زهرا

        باشه تمومش می کنیم............
        منم خیلی جاها نتد رفتم والان هم پشیمونم مخصوصا با رویا............
        انقدر اتیشی شدم نفهمیدم چی دارم تایپ می کنم.........
        فقط علی ضیا

      • بدون نام

        سیروان بس کن ماخودمون میدونیم

      • آراس

        روچشم داداش توروقرآن خودتو ناراحت نکن بخاطرتوواحسان جون کوتاه میام جونی سیروان عشق فقط احسان

      • sirvan

        کاربر بیا بزن...................اگه دلت خنک میشه........

      • آراس

        داداشم سیروان دوست داریم حرفاایناروبه دل نگیرجونم فقط احسان

    • محدثه

      من نمیدونم چرا اینقدر با احسان لج اند ماه عسل فقط با اجرای احسان رنگ و لا اب میگیره به خدا حرف نداره فقط وفقط احسان عظیظمیییییییییییی به افتخارش

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اسمم ویادم رفت بنوسم اقا سیروان ولی واقعا داری زیادی قربون صدقه میری

      • sirvanبرای فاطمه

        بنظرم بستگی به ارزش ادما داره.....احسان برای من ارزش داره ومن این کار رو میکنم...برای هرکسی اینجوری نیستم.درضمن فکرنمیکنم به شما مربوط باشه.

    • zahra

      جمع کنید بابا ی مشت ادم بیکار جمع شدید چرت و پرت میگید.کی از شما نظر خواست اخه.ملت نمیان برنامه بسازن که شما بیاین اینجا توهین کنیدکه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مانظر میدیم بابقیه کار نداریم

      • فاطمه

        شماپسرهاروتون زیاده من کاری ندارم ولی هر چیزی حدی داره بعد خواهشمندم درست صحبت کنیدمن جواب می خوام اقا سیروان

      • فاطمه

        بعد شما همیشه اینجوری با یک دختر خانم صحبت می کنید

      • zahra

        لطف کن بااسم من به بازدیدکنندگان توهین نکن.
        لطفا"اسمت روتغییربده

    • ابي

      سلام چقد خوبيد شما ماشاالله تو اين دو سه روز چقد كامنت خدايش هر موقع بيكارم سر ميزنم* بي تو * تو هم چشات خوب مي بينه ها فر ناز خواهر عليخاني فك كنم اشتباهي ديدم اگه ميشه يه اصلاحيه بزن برام . ميرمو بر ميگردم

    • ابي

      فر ناز جان برگشتم حرفمو پس بگيرم اگه كامنت اولو ببيني يه 4.5.دقيقه يا بيشتر باهم فرق ميكنه الله اعلم شايد خواهر مجري گلمون احسان باشه كي ميدونه خدا بهتر ميدونه دوستان گلم ابجياي گلم داداشياي نازم اگه ميشه به حر ف فر ناز گوش بدين به شخصه من از شما معذرت ميخوام به خاطر كامنت قبلي اينو قلبا " ميگم حالا ميخواي خواهر عليخاني باش يا نباش منو ببخش يادت باش از من تعريف نكردي خاله فرناز

    • فاطمه

      فقط علی ضیا بحث هم نکنید احسان علیخانی انگشتکوچیکیه علی ضیاهم نمیشه

    • سها

      به نظر من در حال حاضر بهترین مجری های ایران اول فرزاد حسنی بعد سید علی ضیا و بعد ازاده نامداری و بعد عبدالله روا..همینو بس البته دایوش فرضیایی که جای خود دارد..

      پاسخ ها

      • sirvan

        سها خانوم زیادی داری حرف میزنی.......عشق احسان....اول احسان

      • آراس

        باداش سیروان بدجورموافقم بدسلیقه فقط احسان جوووووووووووون

    • زهرا

      من فقط می خواستم بگم .......
      کامنت ها بی توی عزیز وداداش اراس واقاسیروان کاملا محترمانه بود
      واز اقاارین وبهرام خان هم تشکر می کنم
      که همه جوره علی ضیارو حمایت کردن
      واز اشنایی باهمتون خوشحالم

      پاسخ ها

      • صبا

        بادا بادا مبارک بادا
        زهرا با ارین و بهرام اشنا شد
        یکیشو انتخاب میکنه
        یه عروسی افتادیم

      • بی تو

        سلام مرسی عزیزدلم منم از اشنایی با تو خوشحالم دختر خوب

      • زهرا

        صباجون منظورم همه دوستان بود

      • آرین

        ممنون ابجی زهرا

      • sirvan

        خیلی ممنون ابجی زهرا

      • آرین

        خواهش می کنم دیگه وظیفه ماست شما وداش بهرام هم خیلی زحمت کشیدین

      • آراس

        ممنونم زهراجان شمابزرگواری

      • زهرا

        دوست دارم بی تو جان
        قابلی نداشت
        لطف دارین
        من دیگه رفتم بای

      • بهرام

        ممنون زهرا خانم
        منم از شما و داداش ارین خودم ممنونم.

      • آرین

        بهرام جون مخلصم داداش

    • خود خود علي ضيا

      در مورد من لطفا بحث نكنيد بحثاي جنجالي

      پاسخ ها

      • بی تو

        به جان خودم حسابی خندیدم وقتی اسمت را خواندم

      • فلفلی

        basheeee, nis kheyli mohemmi!

    • حانی بلا

      اخه اون علی ضیا چی بود همش سعی داشت مثل احسان باشه اصلا ازش خوشم نمیاد فقط وفقط احسان دمش گرم

    • سمانه

      واقعافرنازخانوم شماخواهرآقای علیخانی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منکه باورنمیکنم!!!!امابه هرحال ماعاشق آقای علیخانی هستیم فقططططططططططططططط علیخانی

    • فرناز

      خيلي ممنون از كسايي كه به صداقت داشتن من ايمان داشتن!خيلي معذرت گلي جونم اگه ناراحتت كردم!اقا محمد اينو بدون ك احسان منو نفرستاده اينجا و حتي چيزي هم از اين سايت نميدونه و من به پيشهاد يكي از دوستان ب اين سايت اومدم!در ضمن اقا ابي فكر نكنم اختلاف سنيمون انقد زياد باشه ك نيازي ب خاله گفتن باشه!هست?

      پاسخ ها

      • محمد

        اگه خواهرشی
        که مطمئنم نیستی
        بهش بگو
        ما عاشقشیم بهترین مجریه و پربیننده ترین برنامه تاریخو داره
        اما شما دیگه کامنت نذار
        واسه خودش بهتره
        اونایی که ضد هستن فردا میگن ابجیش اومد ازش طرفداری کنه که معروف شه

      • مجتبی

        پس اگه خواهرشی
        راجع به اختلافش با ضیا توضیح بده
        بگو خونش کجاست
        ماشینش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

      • گلی

        خواهش میکنم این چه حرفیه امی وارم از حرفم ناراحت نشده باشین فرناز خانم من شمارو باور دارم ومی دونم خواهر اقای علی خانی هستی

      • sirvan

        لطفا ناراحت نشید.به بچه ها حق بدید.

    • پریناز

      اجرای ضیا اصلا تعریف نداره به خصوص با اون خنده های مسخرش مجری خوب فقط احسان علیخانی واقعا فوق العادست

    • سعیده

      آن که می گفت ز یک گل نشود فصل بهار
      چه خبرداشت که همچون تو گلی می روید.

      تقدیم به بهترین مجری دنیا.آقا احسان علیخانی

    • یگانه

      هیچ مجریی احسان علیخانی نمیشه...

    • زهرا

      شما که این همه با هم دعوا می کنید به این فک کنید که اصلا این دوتا مجری شما رو از نزدیک ببینن تحویلتون می گیرن یا نه ؟ اصلا فک می کنید زندگی شخصی اینا همون چیزیه که تو سایتا می نویسن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زهراخانوم من یکی وقتی از دایی طرفداری می کنم
        مگه حتما بایداز من خوشش بیاد
        مافقط ازکسی که دوسش داری واز اجراش خوشمون میاد طرفداری می کنیم

    • ابي

      سلام خوش تيپ دوباره اومد

      تو رو مولا فرناز ديگه ترمز دستي رو بكش جاده به باريكه كشونده شده اگه اينطوريه شخصا ايميل زدم واسه برنامه ماه عسل كه موضوع رو خودتون ميدونيد دوما اگه طرفداريش راست حسيني بيا جلو نه با دوزو كلك
      راستي مگه شما چشم بصيرت داريد كه فتوا كردين من با شما هم سنم از كجا معلومه شايد

      داداش دارم عند ضريب هوشي ايول دادا مجتبي .محمد دخترا خيلي زشته كي خوشگله بدن كدوم مجري استيل وجدانن زشت

      ارزوي بهترينها براي دوستان گلم و خاله فرناز عزيزم

      فرناز جان اينو يادت باشه كه اقا احسان بچه ته تقاريه

      پاسخ ها

      • گلی

        بابا خوش تیپ کی بهت گفته خوش تیپ یا شایدم توهم زدی

    • ابي

      دلم نيمد اينو نگم اخه زهرا مارو سننم ميخوام هفتم هف سال تحويل نگيرن اما موضوع حرف شما جداست بابا جنم اينو داشتن كه بيا تو تلوزيون برنامه اجرا كنن كه دو سه تا عين من شما بيان نظر بزارن بعدشم شما رو سننم خدا بهتر ميدونه شايدم تحويل گرفتن شايد با شما اينطور رفتار شده باشه اما پنج انگشت كه عين هم نيست شايد من علي و احسانو اصفهان ببينم كه اين رفتارو نداشته باشن خانومي چشم بسته يه چيز نپرون (زهرا )
      بهترينها براي شما

    • آراس برای همه

      سلام دوستان گل خوبید؟دیگه داریم آخرین روزای ماه مبارک رمضان روتجربه میکنیم وپشت سرمیذاریم ماه پربرکت خدابااون عظمتش داره باکوله باری ازرحمتش رخت برمیبنده ومیره امیدوارم ماجزواون کسانی باشیم که خداهمیشه حواسش بهمون هست وموردالطاف رحمتش قرارمیده الهی آمین!من امروزاومدم اینجاتایه چیزایی روبهتون بگم:امسال اواخرخردادویااوایل تیربودکه بااین مجله آشناشدم من فقط به علت تشکرازعوامل این برنامه پاموتواین سایت گذاشتم، قصدم ازورودبه این سایت اصلاتوهین به کسی نبودولی بعضیهابابرخورداشتباهشون باعث شدندکه ماهم طوردیگه ای باهاشون برخوردکنیم شایدگاهی من تندرفتم بدحرف زدم که امروزدراین روزای پایانی ماه مبارک ماه پرخیروبرکت خدای عزیزاول ازخدامیخوام منوبخاطریه سری کارهای اشتباهم ببخشه ودوم دوست دارم اگرازاون روزاولی که اومدم تواین سایت باکسایی که حس کردندمن باهاشون برخوردبدی داشتم طلب بخشش کنم امیدوارم بزرگواری کنندومنوببخشندازتمام دوستانی که همیشه بامن بودندومنوهمیشه حمایت میکردندواقعاتشکرمیکنم وبراشون ازته قلب آرزوهای خوب میکنم همه ی عزیزانی که بامن بودنداسماشون زیاده ولی به همشون عرض ارادت میکنم مخلصشونم که درراسشون آبجی بی توی نازنین که همیشه حرف های منطقی وقشنگش به من قوت قلب میدادوهمیشه مارو،روبه خوبی سوق میدادبی توازهمه ی ماازنظرمن بزرگوارتره ،(بزرگواری چیزیه که من خیلی دیربهش رسیدم) چون همیشه بالحن زیبانمی گذاشت کسی ازش دلخوربشه یااگه جایی رواشتباه می گفت همیشه سرشوبه نشانه ی تسلیم پایین می آوردوعذرخواهی میکردواقعاممنون ازبرخوردکم نظیرت واقعاجای تحسین داشت همچین آدم هایی کم پیدامیشن مرسی وبعدداداش گلم سیروان که دربست نوکرشم بخاطرهرجوربامرامیش که توهمه ی کامنتاش مشخصه نمیدونم چی بهت بگم ولی واقعاداداش پاکاروجونی هستی برامن ،همیشه زیرتمام محبت های بی مانندت کم میاوردم ومیارم خیلی عاشقتم بامعرفت ممنون!حرف آخرم اینکه ماهمه باهم دوستیم ونبایدبخاطریه سری عقایدهای متفاوتمون به جونه هم بیفتیم این حرفارواول باخودمم،من شایدگاهی اوقات بخاطرتعصب های بیجاکارهایی رومیکردم که نبایدمیکردم که همین جاازهمه عذرمیخوام ولی واقعایه سری حرفام بایکی ازخواهران درباره ی مجری محبوبش حقیقت داشت ومن دوست داشتم دوستانم بادیدبازدرمورداون مجری قضاوت کنندوبااطلاعات بالایی که ازاون مجری بدست میارنددیگران راقانع کنندولی مثل اینکه خودشون اونطورراحت تربودندشایدگاهی منم درباره مجری محبوبم تندرفتم که اینجاسرم روبه نشانه ی تسلیم پایین میارم امیدوارم که گذشته هاروبذاریم کناروالان بادیدمنطقی تردرموردافرادمحبوبمون صحبت کنیم ولی ازتمام دوستان میخوام که توروخداازکسی که ازهمه جوانب اوناوراندازکردیدحمایت کنیداگه منم تاحالااینطورنبودم دیگه ازاین به بعدمیخوام اینطورباشم چون ارزش مابالاترازاین حرفاست که خودمونوبخاطریه سری حرفاکوچیک کنیم ماانسانها اشرف مخلوقات هستیم خدابه ماچیزی دادکه به هیچ یک ازآفریده هاش نداداون عقل بشریه پس من دوست دارم ماکه اشرف مخلوقات هستیم باعقلمون همه ی حرفامونومزه مزه کنیم بعدتحویل هم بدیم اول باخودمم دیگه من ازامروزتصمیمموگرفتم روشموعوض کنم وازکسی حرف بزنم وحمایت کنم که اونوازهمه جوانب وراندازکردم تعصب های بیجاموهم کنارمیذارم ودرموردحرف های منطقی ودرست شماسرتسلیم فرودمیارم توروخدااینکاروبراوجودنازنین خودتون بکنیدشماهاخیلی خیلی بزرگ هستیدکه بخاطریه کس دیگه که کاملاازش خبرنداریدحرفایی نثارتون بشه که اصلا درشان بزرگوارای مثل شمانیست قربان همه دوستان عزیزوگل این مجله ومدیرسایت که همیشه به مالطف داشتن وکامنتامونوثبت میکردندممنون به امیدموفقیت همه ی شماعزیزان

      پاسخ ها

      • بی تو

        سلام اراس جان خوبی عزیزم
        خیلی خوشحالم که به نتیجه کاملا درست و منطقی رسیدی عزیزم
        من واقعا به تو و سیروان افتخار می کنم
        تمام کامنتت را خط به خط خواندم و لذت بردم عالی نوشتی عالی
        تشکر می کنم اراس جان

      • ....

        دیگه طرفدار احسان نیستی؟؟؟

      • آراس

        سلام بی توی عزیزم، فدای تومرسی. بازم توبه من لطف داشتی ومهربونی کردی وکامنت خسته کنندموخوندی شرمندم کردی قربانت خواهرگلم من هم به توی نازنین افتخارمیکنم ممنون ازتوی نازنین!وشمایی که پرسیدی طرفداراحسان نیستم؟بایدبهت بگم دوست عزیزکی گفته نیستم ،هستم ولی یه جوردیگه!

      • زهرا

        بااینکه اقااراس ازت دلخور شدم فکر کردم دوباره میخوای شروع کنی ولی خوب دمت گرم
        مرسیییییی

      • دوست آراس

        سلام رفیق جون خودم گفته بودی میای اینجا و دو آتیشه از احسان علیخانی طرفداری میکنی .... بابا دختر چه کار کردی احسان باید بخونه چون گفتی با یه اسم دیگه میای و اینجا کامنت میذاری فهمیدم که این آراس باید خودت باشی دختر ولی بایه اسم جعلی... ایول با حال بود

      • کاربر

        دوست اراس مشخص است داری دروغ میگی

      • anil

        اقا اراس این همه سر مجری ها دعوا کردی اخرش من نفهمیدم میخواستی چیرو اثبات کنی؟؟؟؟؟؟؟..........ولی خوبه اخرش اومدی بخشش خواستی می خوام یه چیزی بگم این ما جوونا هستیم که فرهنگ جامعه رو میسازیم بیاییم به نظرای همدیگه احترام بزاریم درمورد کسی بد گفتنی یا دخالت تو زندگی خصوصی اون فردباعث نمیشه که نظر طرفدارشو عوض کنی بلکه ارزش و شخصیت خودتو پایین میاری پس بیاییم به خودمون ارزش بدیمو از این کارا رونکنیم.................... در ضمن اسمتوخیلی دوس دارم یه اسمه ترکی خیلی قشنگه

      • بی تو

        دوست جعلی اراس خیلی ضایع کامنت گذاشتی طوری که همه با خوندن کامنتت می فهمند که داری الکی میگی و فقط یخوای اراس را خراب کنی خجالت بکش

        اراس عزیزم من همیشه کامنتهای زیبای تو را می خوانم
        بخاطر خودت و احسان

      • آراس

        زهراجان مرسی ازت من شرمندم که دلخورت کردم ولی خیلی تشکرمیکنم ازت ممنون!!وتوکه گفتی دوست منی والانمی شناسمت اسمتوبگوشایدشناختم؟دختر!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ماکه پسریم جدافکرکنم اشتباه گرفتیییییی !ولی عزیزم بدون قاطی کردی واشتباه گرفتی من یه پسرم منظورت ازاین حرفاروهم نفهمیدم چرابیخودکامنت میذاری حرفهاوعقایداشتباهتوتوسرمردم میکنی زشته حیاکن توممکنه خیلی به من زورت اومده باشه یااینکه ازمخالفهای سرسخت من باشی من کاریت ندارم هرموقع هم که دلت خواست بیاچیزاپوچ بارکن بخداقسم من اصلانه تورومی شناسم ونه میدونم این چیزاکه سرهم کردی وگفتی چیه قصدت ازاین کارچیه؟من تازه کوتاه اومدم حوصله سروکله زدن باآدمای امثال توروندارم بابابیخیال برواین شوخیارویه جادیگه راه بندازجوابتو نمیدم بروپی کارت!انیل جان من میخواستم ثابت کنم چطوری هوادارکسی باشید،ممنون ازبقیه نظرت کاملاموافقم،درمورداسمم هم ازت سپاس گذارم نظرلطفته خوش سلیقه، بازم تشکرقربانت!بی توجان واقعاممنون که به این نتیجه رسیدی والامن خودمم جاخوردم حالادیگه میخوان مارواذیت کنن بیخیال فدای توکه کامنتامومیخونی آخه توبه من لطف داری ممنون آبجی دوست داشتنی منم همیشه نظرات جالب وتاثیرگذارتورومیخونم بازم ممنون!کاربرجان دقیقاهمینطوره ممنون ازت

    • ابي

      اوف كسي نظر نداده چقد خوبه واقعا سرم اينقد شلوغ ولي بازم ميام ببينم بچه ها چه نظري دادان ماه رمضون امسالم مثل همه ي سالها زود گذشت وما نتونستيم 1 روزش رو تجربه كنيم واقعا براي خودم متاسفم كه نتونستم روزه بگيرم

      روز خوشي داشته باشين .

    • sivan برای فاطمه

      اهان کامنت هارو خوندم ومتوجه شدم...میشه دست ازسرم برداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!من از شما عذرمیخوام.ن من باهمه اینجوری رفتارنمیکنم.با کسی ک دخالت های بیجا میکنه اینجور رفتارارو میکنم.درضمن برام اصلا مهم نیست که درموردم ج جور فکری میکنی پس نگوماپسرا رومون زیاده....گرفتید جوابتونو؟!!موفق باشید.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        ببین جوری حرف میزنی انگار دودستی چسبیدم می گم روتون زیاده میگین نه من کاری باهات ندارم منم دخالتی نکردم انتقاد کردم جنبه انتقادونداری اینجور جاها نیا حیف که کامنتمو نذاشتن والا.........

      • زهرا

        فاطمه جونم
        خودتو ناراحت نکن عزیزم
        پسرا همه پررو هستن

      • فاطمه

        زهرا بااینکه باهات جروبحثکرده بودم ولی از حرفت خوشم اومد این پسرا تعریفشونو کنی خوبی خیلی هم تشکرازت میکنن ولی وقتی که یه انتقادکنی.......

      • فاطمه

        تازه یادم رفت بگم مرسی از شما زهرا خانم

      • فاطمه

        من می خوام ازت بخاطر این کامنت تشکر کنم زهرا خانم مرسی

      • فاطمه

        ازت تشکر مکنم زهرا خانم بخاطر کامنت خوبت

      • زهرا

        من این زهرا نبودم
        من همون زهرا هستم که طرفئدار علی ضیاست
        به جون خوودم نبودم چرا کامنت منو نمی زاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بااون درگیری که باتو داشتم امرا همچین حرفی میزدم

    • فلفلی

      من از شما می پرسم آخه چجوری پارسال افزایش بیننده داشت؟؟؟؟؟
      با اون اجرای مذخرف و مصنوعیش؛ حالم بد میشه از خنده هاش,لوووووس
      اصن پارسال هیچ کس نمی دید؛ماه عسل فقط با احسان.

      پاسخ ها

      • زهرا

        بروبابا
        همون علیخانی به دردت میخوره
        خیلی حرف میزنه

      • بهرام

        بذار روندشو بهت بگم
        اول تلوزیونو روشن میکردیم بعد میزدیم شبکه 3,اینجوری بود که امار بیننده ها رفت بالا.اما امسال شبکه 3 رو انتخاب نکردیم حالا مثل این میمونه که چون من ماه عسل رو نگاه نکردم بگم بقیه هم نگاه نکردن و امار بیننده هاش پایین بوده.توووووووووووووووووووووهم هم حدی داره فلفلی, نمکی ,گوله نمک ,سنگ نمک
        افرین به ابجی زهرای خودم

      • محمدرضا65

        ببخشید علی ضیا کیه؟؟؟من امسال چندبار زدم شبکه 3 فک کردم سیرکه بعد دیدم زیرش نوشته ویتامین 3.سال قبلم میزدیم شبکه 3 ماه عسل ببینیم بعد تعجب کردم داشت فیتیله پخش میکرد از مامانم پرسیدم گفت نه این برنامه بجای ماه عسله.
        بهرام خان سال قبل هیشکی نگاه نمیکرد.اینو همه میگن.حالا شما خودزنی بکن که پارسال برنامه بهتر بوده.

      • آرین

        حق با زهراست
        خیلی حرف میزنه
        درحدی که برادر من صداشو قطع میکنه
        هروقت مهمون هاش او مدن باز میکنه
        دمتون گرم
        بهرام و زهرا

      • ارمین

        شما برید همون ویتامین 3 ببینید
        میشینن برنامه رو تا ته میبینن بعدش جای دستت درد نکنه میگن زیاد حرف میزنه
        برنامه خودشه اصلا دوسداره

      • بهرام

        چرا خود زنی بکنم؟تو که هستی تو رو میزنم...
        در ضمن داستانی که تعریف کردی خیلی بینمک بود
        حالا اینکه "همه" از نظر تو 4تا ادم دور و بر خودت هستن مشکل ما نیست مشکل خودته

      • بدون نام

        دم همه علی ضیایی ها گرم
        ارین وبهرام وزهرا

      • ارمین

        از نظر تو هم همه 4 تا ادم دورتن
        ایییییییی
        سال قبل حالمون بهم خورد با اون بغضای خرکی
        اقا اصلا بخاطر تو پارسال 75 میلیون بیننده داشت
        بذار دلت خوش باشه

      • زهرا

        ما بیکار نیستیم ماه عسل ببنیم
        صبح پا میشیم ویتامین3 میبینم

      • فاطمه

        بهرام ادبت کجارفته تو برو به دانشگاهت برس که اگه این ماهم به بهانه های الکی ضیای ات بگذرونی دیگه دانشگاه پر... اونوقت بازم باید به زور بشینی برنامه ضیا رو ببینی .... دیگه هم نمیبتونی انقورت بیاری .....

      • آرین

        آرمین حرف دهنتو بفهم
        زهرا جون موافقم
        بیکار نیستیم بشینیم اشک بریزیم
        درضمن شما خودتون رو هم بکشید داداش ما ا زعلیخانی با برنامه های مسخره اش بهتره
        افتاد
        فدای زهرا و بهرام

      • رضا مهران

        من خودم طرفدار 222222 اتیشه علی ضیا بودم اما از وقتی اجرای احسانو دیدم واقعا ایمان پیدا کردم ماه عسل با احسان عسله
        همیشه کامنتارو خوندم اما اینبار میخوام یه کامنت بذارم
        علی ضیا خوبه اما واسه ویتامین 3
        ارین زهرا و بهرام عزیز خودتون هم میدونید ماه عسل امسال ارزش نگاه کردن داشت و عالی بود
        اما درباره ی ویتامین 3 نمیذارم کسی به علی ضیا توهین کنه چون برنامش عالیه
        اما تو این مدت چندتا چیز منو از طرفدار علی ضیا بودن دور کرد
        1حرف های مادرش درمورد ماه عسل امسال
        2 تمام برنامه هارو دوباره دیدم متاسفانه علی اقا یکم تملق تو حرفاش داره و بغضای بیجا
        3 یکم غرور تو رفتارش جدیدا دیده میشه
        و خیلی چیزای دیگه اما بازهم من صبحا در محل کارم ویتامین 3 رو خواهم دید
        البته الان گلچین ویتامین 3

      • سعیده

        فقط آقا احسان.
        ماه عسل بهترین برنامه دنیا وآقا احسان بهترین مجری دنیاست .
        خودتونو گول نزنید.
        قربون طرفدارای آقا احسان و ماه عسل.

      • فاطمه

        بی ادب همون بهتر که نیستی واقعا که

      • سعیده

        خیلی باادبیییییییییییییییی.
        ممنون.
        فقققققققققققط احسان.
        فققققققققققققطططططط ماه عسل.

    • ابي

      سلام اراس جان نظر ت خيلي طوماري بود وقتشو نداشتم بخونم ولي هرچي گفتي دمت گرم داداش
      بهترين روزهاي خوش براي شما عزيزان

      واي هوا خيلي گرمه

      پاسخ ها

      • آراس

        سلام جیگرفدای توداداش ابی قربونت برم که حداقل تهشوخوندی ونظرگذاشتی ماچاکریم شرمنده ،این حرفاتوگلوم گیرکرده بودبایدمیگفتم بازم قربونت عشقی

    • الی

      این ابی خیلی رومخه
      فدای اراس و سیروان وزهرا و ارین وبهرام
      که هم علی وهم احسان جونو حمایت کردن دمتون گرم
      من طرفدار سر سخت هر دوشونم

      پاسخ ها

      • آراس

        فدای توعزیزچاکریم

      • فاطمه

        میگم بییان همه به هم ببخشید بگیم ودر اخرین ارزومون برای سعادت هم دیگربگیم ویک جمله قشنگ درمورد مجری محبومون بگیم لطفا

      • زهرا

        الی جونم
        قربوت برنم
        خیلی ماهی

      • آرین

        ممنون الی جون
        دمت گرم
        مخلصم

      • بهرام

        شما لطف دارین الی خانم
        فدای همتون

      • الی

        لطف دارین قابلی نداشت
        دم همتون هم گرم

    • ارین

      سلام اقای ضیا نمی تون جای اقای احسان علیخانی را بگیره

    • ابي

      ببخشيد الي جون اخه چه هيزم تري به شما فروختم اين راسته كه به بعضيا كه رو نميدي صداشون در مياد اگه اين طور شمارو بايد format كرد كه ديگه از اين حرفا نزني

      استدعا ميكنم : از عزيزان ابراهيم

      پاسخ ها

      • الی

        برو بابا
        مث معلم میمونی
        هی می خوای ادای ادمای حق به جانبودر بیاری
        خیلی رو مخی خیلی
        همچنین بی تو

      • بی تو

        الی جان شما درست میگی چون من واقعا قرار است معلم شوم و از مهر یک معلم می شوم من هیچوقت کاری با شما نداشتم و ندارم من فقط و فقط به اراس جان و سیروان جان و رویا گفتم تمامش کنند بقیه دوستان ازاد هستند تا هروقت دلشان خواست ادامه بدهند شما هم راحت باش
        صلاح مملکت خویش خسروان دانند
        همه شاهد بودن که من هیچوقت به شما کاری نداشتم و ندارم شما ازادی ازاد ازاد

    • سمیرا

      احسان علیخانی جیگرتو مطمئاهمه ی 70 میلیون جمعیت طرفدار توهستند من که تورو خیلی دوست دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون کلامت سمیرا خانم

      • سمیرا

        منم ازعلی ضیا خوشم میاد چون خوشتیپه خوشگله خوش قدو بالاست خوش سر زبانه و..........با تمام این کمالات ناخن انگشت کوچیکه احسان جونم نمیشه .

      • بدون نام

        سمیرا خانم
        اتفاقا منم از احسان خوشم میاد چون خوشتیپه خوشگله خوش قدو بالاست خوش سر زبانه و..........با تمام این کمالات چرک ناخن انگشت کوچیکه علی جونم نمیشه .

      • سمیرا

        پس به ضیا بگو بره حموم واقعا که

    • مریم

      ای بابا چرا انقدر به هم توهین میکنید؟
      خیلی زشته!!!
      مثلا شما نسل جوونو تحصیلکرده این مملکتید
      خوب هرکس یه سلیقه ای داره...اگرم میخواید انتقاد کنید با حفظ حرمت
      شمایی که به اقای علیخانی یا آقای ضیا توهین میکنی وقتی میدونی طرفدارش برای تلافی میاد چهارتا چیز بار هنرمند محبوب خودت میکنه، اگه واقعا هوادار باشی اینکارو نمیکنی حرمت نگه میداری که حرمت ستاره ت نشکنه
      آخه این چه وضعیه یه خورده متمدن شیم توروخدا...
      این چندوقته تو هر سایتی میری دودسته به جون هم افتادن هم به خودشون هم به اون بنده خدایی که روحشم از این بحث و جدلا خبر نداره توهین میکنید...خیلی زشته بخدا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریم جون اگه کامنت فاطمه رو بخونی متوجه میشی

    • sarina

      b nazar man zia bayad bereh 2 barnameh koodak kar kone agar che oonja ham b dard nemi khoreh


      parcham tarafdaran ehsan hamisheh baaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaast

    • سعیده

      فقططططططط
      آقااحسان.
      تو چقدر خوبی.تو بهترین هستی.
      ماه عسل آقا احسان بهترین برنامه دنیاست.
      این ویژگی تکه آقا احسان.
      خدا نگهدارت باشد.بهترین مجری دنیا.
      ماهت نه تنها تمام عمرت عسل بهترین مجری دنیا.
      ماه عسل فقط مال شماست بهترین مجری دنیا.
      خارق العاده ی آقا احسان علیخانی.

    • ابي

      سلام بچه ها عروسي خان ايي همه دعوتين

      واقعا خيلي خوشحالم كه خان دايي سرو سامون گرفت الان فك نكنيد بنده خدا خيلي بزرگ نه چون خيلي اصولي هستش بش ميگن خان دايي اميدوارم خوشبخت و بهترين روزهاي خوش براي داي خوش سليقه ام

      بچه ها براي شما هم همين ارزو رو دارم به در جست وجوي بهترين والبته خوش اخلاق ترين كيس تو زندگيتون باشيد الي جون و اراس عزيز من يكم خواستم سربه سر شما بزارم بهترين گلها تقديم شما عزيزان
      الي شايد بعضي مواقع رو مخ باشم اما در بيشتر اوقات شرجي هستم عيدو پيشلپيش به همتون تبريك ميگم عزيزان من

      لبخندتون عين سيم كار ت همراه اول كه ميگه هيچ كش تنها نيست شماهم لبخند هميشه همراهتون باشه
      از همينجا از تمام عزيزان گلم داداشياي نازم ابجياي مهربونم خداحافظي ميكنم ان شاالله كه كسي از دست من ناراحت نشده باشه مواظب خودتون واطرافيان باشيد براي هميشه خداحافظ
      فقط لبخند يادتون نره دوستان عزيزم

    • فرناز

      سلام میدونم بعضی ها فکر میکنن من ازاون کسایی هستم که اهل دروغ هستم اونم به این بزرگی ولی من دروغ نگفتم!اینم میگم و میرم که آقا ابراهیم نمیدونم بآور کردید یا نه ولی بازم ازتون ممنونم امروز که اومدم تو سایت و دیدم دیگه دعوایی درکار نیست واقعا خوشحال شدم! من سر دعوا با کسی ندارم که!!ممنون از همه!

      پاسخ ها

      • محسن

        عزیزم میخوای چند هزار نفرو مدل بزنم این کارو کردن
        اینکه شما خواهرشی یا نیستی خدا داند
        اما اگه هستی جان ما جواب این سولای مجتبی رو بده

    • maria

      ya khoda halam beham khord
      ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      ehsan ali ehsan ali ehsan ali
      ahhhhhhh base baba
      oghhhhhhhhhhhhhhh

    • گلی

      علی ضیا خوبه گله ماهه خوب دوستان عزیز این کسی یه که چیزی مصرف کرده وحالا به حالت اولیه بازگشته حرفمو پس میگیرم علی ضیا انگشت کوچیکه احسانم نمی شه

      پاسخ ها

      • کیانوش

        ماه عسل یه برنامه تخیلیه و وری وری چرت
        بامجری چرت تر
        ویتایمن3 برنامه عالی مجری عالی تر

      • سعیده

        کیانوش برره ی.

        فققققققققققققططططططط احسان.
        فققققققققققققققققققققققققققققطططططططط ماه عسل

    • anil

      چرا شما این دوتا مجری رو با هم این همه مقایسه میکنین احسان علیخانی تجربش خیلی زیاده درحالی که علی ضیا تجربش کمتره اگه ضیا هم به اندازه احسان اجرا داشته باشه قطعا اجراش خیلی بهتر خواهدشد درضمن اسم علیخانی با ماه عسل گره خورده اگه ماه عسل باشه احسان نباشه برنامه بیمعنی هستش ضیا تنها اشتباهی کرد این بود که ما عسل سال گذشته رو اجرا کرد درحالی که اگه احسانم میومد گزینه2 رو اجرا میکرد به نظرم برنامه مزه شو از دست میداد چون هرچی باشه علی ضیا ریاضی خونده ومکانیک و چون تحصیل کردست بهتر میتونه تو این زمینه با کنکوری ها ارتباط بر قرار کنه پس هر کدوم تو برنامه خودشون ماهر هستن من هردوشونو دوس دارم چون هردو نترس هستن واز چیزی که میخوان بگن هیچ ترسی ندارن پس خیلی خوبه که به هردوشین احترام بزارین

      پاسخ ها

      • سیامک

        اره مقایسه لبو با برلیان
        احسان سلطانه علی ضیا هیچ
        کی گفته بی تجربست 8ساله داره کار میکنه یعنی نباید یخورده کاربلد بشه؟؟
        واقعیت اینه 60 سال دیگه هم به پای اولین اجرای احسان هم نمیرسه

      • آرین

        با4 خطه اخرت موافقم البته فقط علی
        سیامک وقتی نمیدونی حرف نزن علی ضیا 3 ساله در تلویزیون کار میکنه
        چرت نپرون

      • بدون نام

        علی ضیا آدم مذهبی هستش،ولی سواد عمومی نداره

    • فرزان

      علی ضیا فقط واس اینکه بگه باحالو بامزس هر کاری میکنه احترام نگه نمیداره.اقای علی خانی خیلی پخته و متین به دل بیننده نفوذ میکنه..ضیا کم تجربست

    • حدیث

      وااااااااااااای من عاااااااشق علی ضیام اگه اون نبود من برنامه گزینه 2نگاه نمیکردم والان ی خانوم دکتر نبودم.من از همینجا ازش تشکر میکنم ومیگم ی گلوله نمکه دوسش دارم.

    • بدون نام

      چرا نظر منو نمی زاری
      بابا اراس زهرا وارین وبهرام شما چند سالتونه صادقانه بگین

      پاسخ ها

      • آرین

        17سالمه حالا که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فاطمه

        این من نیستم

    • بی نام

      علیخانی هم قبلنا ابروهاشو ورمیداش

      پاسخ ها

      • سعیده

        حالت خوبه؟؟؟؟؟

    • دختر ایرونی

      سلام منم دوس داشتم نظرم رو توی اینجم بگم و فقطم نظره و هیچ تعصب داغی هم روش ندارم ماه عسل شاید تنها برنامه ایه که حتی منتقداشم نمیتونستن دیدنش رو از دست بدن و تا آخر برنامه میخکوب میشن پای برنامه!که اگه غیر ازین بود من الان اینجا نبودم!!!ا ولی خب آقای علیخانی هم نسبت به سالهای قبل اجراشون یه مقدار فرق کرده و یه کم عاقلتر و پخته ترو سنجیده تر اجرا میکنه حالا نمیدونم من بزرگ شدم نگاهم عوض شده یا واقعا همینطوره. من زیاد به روند برنامه سازی آشنا نیستم ولی بنظرم میومد یه هوش و خوش سلیقگی قابل تحسینی پشت برنامه س که درکنار مهمونای خاص و اجرای عمیق و فوق العاده آقای علیخانی که خیلی قشنگ میتونه نبض برنامه رو بگیره توی دستش و اون هیجان و حس برنامه رو حفظ کنه چیزایی بودن که ماه عسل رو جذاب و پرمخاطب کردن.به نظرمن خیلی مهمه که مجری بتونه خوب حرف بزنه ولی مهمتر اینه مجری اونقدر باهوش باشه که بدونه چه وقتی چی بگه و آقای علیخانی انصافااین توانایی رو درحدعالی دارن و سال به سال هم دارن حرفه ای تر پخته تر میشن گرچه گاهی حس میکردی داری صحبتای یه روانکاو رو با بیمارش میبینی گاهی هم!ولی این سبک گفتگو و ارتباط حسی که علیخانی با مهموناش برقرارمیکرد ومهموناش هرچقدرم غرق در مشکلاتشون بودن این فرصت رو داشتن که مثل یا قهرمان از برنامه برن و اینا چیزاییه که واقعا نمیشه دوستش نداشت و براش دلتنگ نشد بنظرم ماه عسل برنامه ایه که تازه بعدازاینکه تموم میشعه تاثیراتش رو نشون میده من چه اونموقع که فقط انتقاد میکردم چه الان خداییش تا مدتها بعد ماه عسل بقول علیخانی حال دلم خوبه وقتی پای برنامه میشینم و حتی همینقدر که ببینم هنوز قلبم برای آدمها میزنه خودش کلللیه چون نشون میده هنوز زنده ام هنوز احساسم زنده س!!!و بنظرمن ماه عسل یه چیزی رو از هممون گرفت و یه چیزی رو بهمون داد اون چیزی که گرفت قضاوت بیجا کردن بود اینکه یادبگیریم وقتی از زندگی کسی خبرنداریم چرا قضاوت کینم؟ شاید بقول علیخانی" اون آدم ستاره و قهرمان زندگی خودش باشه و بتونه کاری رو انجام بده که انجامش برا من راحت نباشه "و اینکه باقضاوت درباره آدم ها فقط فرصت دوستداشتنشون رو از دست میدیم.و اماچیزی که بهمون داد همین نگاه قشنگ به دنیا و ادمها و همین دوست داشتن بدون قضاوت کردن بود و بخاطر همین سپاس ازصمیم قلبم بهترین هارو ازخدا براشون میخوام و امیدوارم خدا این توفیق و توان رو بهش بده که همه چیزیایی که توی فکرشه و میدونه درسته رو انجام بده!!!

      و در آخر دلمون میخواد سال بعدهم ماه عسل رو با احسان علیخانی و فقط با احسان علیخانی ببینیم چون اونقدر به تواناییاش ایمان داریم که همینقدر که باشه خیالمون راحته ماه عسل ماه عسل میشه
      گرچه من بنظرم میاد اقای علیخانی توانایی اداره یه برنامه شاد و پرهیجان روهم داره و بعضی ازدوستان یجوری حرف میزنن ادم فک میکنه بنده خدا سر برنامه روضه میخونه بقیه گریه کنن و توی برنامه آخرم کاملا نشون داد این رو که به راحتی میتونه یه فضای خیلی شاد توی برنامه راه بندازه اتفاقا من فک میکنم سر بقیه برنامه ها خیلی تلاش میکنه جلو شیطنتاش رو بگیره که شان برنامه حفظ شه. آقای علی ضیا هم مجری خیلی خوب و شادابی هستن ولی جا برای بهتر شدن هم دارن چون قطعا استعدادش رو داشته که تا اینجا پیشرفت کرده به هرحال هر مجری سبک خودش رو داره وقرار نیست بگیم کی بهتره کی نیست تفاوت فقط تو سلیقه هاست من خودم سبک آقای علیخانی رو میپسندم و مجریه که همیشه حرفی برای گفتن داره

    • مریم

      سلام...واقعیت اینه که ضیاء بابرنامه ی نیمروز ترکوند اونموقع خیلی جرات وجسارت خیلی کارارو نداشت واقعا از اجراش خوشم میومد....اما وقتی وارد شبکه فارس شد وتوی برنامه ی خوشاشیراز ظاهر شد نظرم بشدت تغییر کرد؛مردی که وانمود میکرد توی چشم خانوما نگاه نمیکنه و پاکه آنچنان باخانوما راحت بود که بود که صدای خنده هاشو از بیرون باغ ارم یا هرجای دیگه میشد شنید ...بهرحال من طرف کسی نیستم ازروی احساسات حرف نمیزنم واسه خیلی کارای ضیا شاهد دارم ...

    • sirvan

      فقط احسان علیخانی.......فاطمه من سیروان پاکان هستم 22 ساله...ولی مطمان نباش که باهرکی میشه اندازه سنش رفتار کرد میدونی چرا؟؟؟!!!!چون ی نفر 22سالشه ولی اندازه ی ی ادم 26ساله حرف حالیشه....پس ربطی نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی نداره مایه مرزی داریم مثلا من نمیام بایه همسن خودم یه جور صحبت کنم بادختر 20سال یه جور حد ومرز باید رعایت بشه راستی من نمی دونستنمشما22سالتونه

      • sirvan

        خب حالا فهمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فاطمه

        اره ولی اکه خیلی قبل میدونستم اصلا باهاتون بحث نمیکردم بایکی کم سنترچون شما سنتون زیاده

      • sirvan

        بابا مگه من چندسالمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!حتما شمازیادی بچه ای.........................

      • فاطمه

        اگه شما به دختر 14ساله میگین بچه اره من بچم

      • sirvan

        اره از نظرمن بچه ای............یچه ه ه ه ه ه ه.......

      • بی تو

        سیروان پاکان دروغی بهتر بس کنی تا پتت را رو نکردم خجالت بکش

      • فاطمه

        سیروان بعد از مدت ها امدم که بگم در اثر تو بچه ای ا قای 22 ساله ه ه ه ه ه ه

    • سعیده

      آفرین داداش سیروان.
      فققققققققط آقا احسان.
      فقط
      فقط
      فقط
      آقا احسان.
      خانم ها و آقایان
      فقط آقا احسان.

      پاسخ ها

      • sirvan

        مرسی ابجییییییییییییییییییییی.............

      • بی تو

        سعیده جان سیروان فقط یک دروغگو است

      • سعیده

        از چه لحاظ می گی ؟بی تو جان.

      • بی تو

        چون سیروان پاکان یک دختر تهرانی است اما با اسم چند پسر همیشه کامنت گذاشته

    • نازنين

      كاربر جان ميتونم بپرسم چرا خواستي سنشونو بگن?

      پاسخ ها

      • sirvan

        همینو بگووووووووووووووووووووووووووووووووووو.............

      • بی تو

        سیروان دروغی ببند ......

    • معصومه

      اول وآخر داداش احسان اينو همه بدونند
      هركي ماه عسليه بيادتوسايت بحث آزاد
      بروبچه هاي ماه عسلي اونجاجمعندهركي اومدبگه ازاينجا اومده

    • مهران

      فقط علی ضیا رو عشقه

    • وبنیان

      این بهرام وزهرا وآرین نیستشون
      ای کاش بودن
      بابا بیاین دیگه

    • یه نفر

      خوبی و بدی نسبیه البته تو این کار

    • یه طرفدار

      داش اراس کجارفتی؟ازحرفهات کیف میکنم.من زیادپای کامپیوترنیستم.ازداش احسان دفاع کن.ضیايی هاپرونشن.

    • مهدی

      سلام امسال ماه عسل بههرین بود

      پاسخ ها

      • مهدی

        اصلا قشنگ نبو

    • امیر حسین

      سلام بچه ها من عاشق ماه عسل امسا شودم الی بودمرسی علی ضیا خوشکل ترین ادم روی زمین

    • صبا هاشم زاده

      منیه چیز دیگه خواستم اینو واسه من میفرستید

    • آذین

      واقعن براتون متاسفم...لیاقتتون همون احسانه که نسلشون به دایناسوراپیوسته ...منقرض شده....ودرنتیجه به نفت تبدیل شده.....بعدشم علی که نرفت التماس کنه بیایدمنو مجری ماه عسل کنید....چون احسان خانتون روفرستادن وردست باقالیها اونم اجرارو به عهده گرفت....بعدشم کی گفته که علی پاک نیس؟هرچی باشه ازاحسان خان شما بهتره که...30 بادهن روزه جلومردم جولون میده یکی ندونه میگه شب ونصفه شب ازتوهیءتاجمش میکنن....بعدشم بی ادب اون احسان خانتونه که سربه سرهرکسی میکنه ودست میندازتش نه علی ...علی فقط شوخی میکنه البته شوخی بادست انداختن وسربه سرگذاشتن فرق فوکوله.....ازنظرتیپ وقیافه هم احسان درحدی نیس که باعلی مقایسش کنیم.....بعدشم بااین حرفاشایدسربقیه رو گرم کنید اماااا خودتون رو گول نزنید....همون طورکه میبینید علی به احسان احترام میذاره وقصدبی احترامی بهش روتداره...حتی تولدشوتبریک گفت امااحسان مغروروازخودراضیو خودشیفته شماحتی تشکرهم نکرد...علیم نبایدبهش تبریک میگفت چون احسان لیاقتش رونداشت....برای شماواحسان جونتووووون واقعا متاسفم...اسم احسانم کناراسم علی نزاریدچون درحدی نیس وحقیرترازاونیه که باعلی مقایسش کنیم....بازم متاسفم هم من هم همه دوستان برای شماو اون به قول خودتون مجری بین المللیتون.....اه اه باحرف زدن دربارشم حااااااااااالم بهم میخوره........

    • فاطمه

      کی گفته علی پاکه دختر می بینه ذوق میکنه بعد اگه علی خوب بود امسال هم می اوردنش ولی فهمیدن نباید یک اشتباه و دو بار تکرار کنن اماربیننده ها امده پایین پشیمون شدن اون برنامه احسان رو دیدی که با یک مردی که بیماریش خیلی بد مسری بود مثل جوزام بود روبوسی کرد اگر علی بود حتئ برنامه نمی مد تو تازه امدی هیچ چیز نمی دونی البته من فکر می کنم علی لیاقت بحث کردن نداره پس ول کن حالت از حرف زدن علی باان شوخی های مزخرفش بهم بخوره .بعدشم معلومه که بین المللی که مجری عیدهم شد

    • زهرا

      علی اقا خیلی باحالی

    • سارا

      هیچ کس نمیتونه جای آقای علخانی روتوما عسل پرکنه حتی ضیاء

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج