۵۸۵۸۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عملکرد وزیرکشور زیر ذره‌‌بین

کابینه دولت دوازدهم رأی اعتماد گرفت. مجلس از هفته گذشته میزبان وزرا بود و نمایندگان تلاش کردند که صلاحیت‌ گزینه‌های پیشنهادی را بررسی کنند.

قاسم میرزایی نیکو در روزنامه آرمان نوشت: کابینه دولت دوازدهم رأی اعتماد گرفت. مجلس از هفته گذشته میزبان وزرا بود و نمایندگان تلاش کردند که صلاحیت‌ گزینه‌های پیشنهادی را بررسی کنند.
اکنون کار رای اعتماد مجلس به گزینه‌های رئیس جمهور برای تصدی وزارتخانه‌های مختلف به پایان رسیده است و دولت دوازدهم هیات وزیران خود را شناخته و نوبت به عملکرد آنها رسیده است. از هفته‌های گذشته تاکنون مطالبات مختلفی درخصوص هریک از وزارتخانه‌ها در حوزه‌های مختلف، مطرح شده است.
بسیاری از نمایندگان نیز تلاش‌کردند که مطالبات مردمی که آنها را به نمایندگی انتخاب کرده‌اند را به گوش وزرای جدید برسانند. وظیفه‌ای که امروز بر عهده وزیران و رئیس جمهور قرار دارد. در بخش‌های مختلف، صاحب‌نظران دغدغه‌های متفاوتی دارند که اکنون هریک از وزرا می‌توانند با مراجعه به این درخواست‌ها، برنامه عملیاتی جامعی برای خود تدوین‌کنند تا عملکرد آنها مطلوب واقع شود. وزیران جدید هرکدام پیش از رای اعتماد قول و وعده پیگیری این موضوع را داده‌اند و امید می‌رود که در آینده شاهد اجرای تک‌تک خواست‌ها باشیم.
یکی از این دغدغه‌مندی‌ها در حوزه سیاست و امور داخلی کشور است. وزیر کشور توانست رای بسیار بالایی را در مجلس کسب کند و در دولت دوازدهم هم عهده‌دار وزارت کشور شود. او مورد اعتماد مجلس قرار گرفت و باید با همین پشتوانه به جمع‌بندی دقیقی برای حل و فصل مشکلات سیاسی داخلی و نواقصی که در امور استان‌های مختلف وجود دارد، دست پیدا کند.
مطالبات گسترده‌ای از دولت قبل و از زمان انتخابات سال ۹۶ وجود دارد که به دلیل اعتماد خوبی که مجلس به رحمانی‌فضلی داشته باید اجرایی شده و به منصه ظهور برسد. وزیرکشور در این راه همکاری و همراهی مجلس را نیز در کنار خود دارد و اگر مطابق میل اکثریت مردم که صدای خود را در انتخابات ۹۶ به گوش همگان رساندند عمل کند، می‌تواند از کمک و همیاری نمایندگان مجلس نیز برخوردار شود.
مواردی به کمیسیون‌های مختلف مجلس معرفی شده که این موارد و نیازها باید در کمیسیون‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. وزیر کشور در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت ملاحظات مختلفی را مد نظر قرار خواهد داد که یکی از این ملاحظات، همین نیاز‌ها و دغدغه‌هایی است که از مجرای مجلس شورای اسلامی به او منعکس می‌شود. همچنین وعده‌هایی نیز از سوی دولت و وزیر کشور به مجلس داده شده است که این وعده‌ها نیز مورد توجه وزیر خواهد بود.
لوایحی که رحمانی فضلی وعده آنها را به مجلسی‌ها داده و همچنین رسیدگی به امور احزاب و تشکل‌ها، از مواردی است که امروز مورد تاکید بهارستان قرار دارد. نظارت مجلس بر کار وزرا به صورت دقیق و کارشناسانه پیگیری خواهد شد که البته این نظارت نه تنها به نفع مردم خواهد بود بلکه باعث بهبود عملکرد دولت نیز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج