۵۸۵۸۵۷
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه

با توجه به استقبال روز افزون از دستگاه های لیزرخانگی رفع موهای زائد درسال های اخیر، برآن شدیم به منظور راهنمایی شما عزیزان درانتخاب دستگاه خانگی مناسب، مطالبی را در قالب فاکتورهای مهم در انتخاب لیزر خانگی و برتری های دستگاه سیلک پرو در هر بخش بیان کنیم، امید است این متن برای دوستان مفید واقع شود.

با توجه به استقبال روز افزون از دستگاه های لیزرخانگی رفع موهای زائد درسال های اخیر، برآن شدیم به منظور راهنمایی شما عزیزان درانتخاب دستگاه خانگی مناسب،مطالبی را در قالب فاکتورهای مهم در انتخاب لیزر خانگی و برتری های دستگاه سیلک پرو در هر بخش بیان کنیم، امید است این متن برای دوستان مفید واقع شود.

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه

فاکتور های مهم در انتخاب لیزر خانگی

۱-قدرت دستگاه:

یکی از اصلی ترین فاکتور ها در انتخاب لیزر خانگی قدرت یا توان دستگاه است که با افزایش قدرت ، اثربخشی دستگاه بهبود می یابد و بر حسب ژول بر سانتیمتر مربع بیان می شود، در حال حاضر دستگاه سیلک پرو به تایید سازمان غذا و دارو امریکا با سطح انرژی 25 ژول بر سانتیمتر مربع قدرتمندترین و اثربخش ترین لیزر دایود خانگی رفع موهای زائد محسوب می شود.

۲-منبع تغذیه:

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر توان زیادی برای استفاده مداوم نیاز دارند بنابر این استفاده از دستگاه های شارژی(دارای باطری) به علت اتمام سریع شارژ در حین درمان،خراب شدن باطری وهمچنین صرف وقت زیاد و عدم یکنواختی درمان (به علت کاهش قدرت باطری درحین درمان ، قدرت لیزر کاهش میابد) توصیه نمیشود. دستگاه لیزر خانگی سیلک پرو بر خلاف دستگاه های قدیمی موجود با برق مستقیم کار می کند و این امکان را برای شما فراهم می نماید که برای چندین ساعت به طور مداوم (بدون کاهش قدرت لیزر) از دستگاه استفاده کنید و از درمان بی نظیر خود لذت ببرید.

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه

۳-طراحی و وزن دستگاه:

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر باید زمان زیادی در دست کاربران باشند وزن و طراحی دستگاه فاکتور مهمی در انتخاب می باشد،لیزر دایود سیلک پرو با توجه به تکنولوژی جدید و طراحی بروز دارای ساختار ارگونومیک و وزنی سبک تر (به علت عدم استفاده از باطری) نسبت به دستگاه های قدیمی موجود در بازار می باشد.

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه

۴-اسپات شات (پنجره درمان):

داشتن اسپات شات مربعی مشخصه دیگر دستگاه لیزر دایود خانگی سیلک پرو است که باعث برتری این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزر دایود قدیمی موجود می شود چرا که اسپات شات مربعی نسبت به اسپات شات دایره ای موجب همپوشانی بهتر در طول درمان گشته و در نتیجه سرعت و دقت درمان را افزایش می دهد، همچنین لیزر سیلک پرو بزرگ ترین سطح مقطع اسپات شات را در بین تمامی لیزر های دایود خانگی دارا می باشد.

۵-درد دستگاه:

سیلک پرو با بهره جستن از بهترین و جدید ترین تکنولوژی لیزر دایود (مولتی سینگل امیتر) مدعی حداقل درد ممکن در بین تمامی لیزر های دایود خانگی رفع موهای زائد می باشد.

۶-تاییدیه های دستگاه (ایمنی و ا ثر بخشی):

داشتن تاییدیه های معتبر اصلی ترین فاکتور در انتخاب لیزر خانگی مناسب می باشد چرا که وجود این تاییدیه ها اثر بخشی و ایمن بودن دستگاه را تایید می کند. دستگاه سیلک پرو دارای تمامی تاییدیه های معتبر جهانی از جمله تاییدیه اف دی ای امریکا و سی ای اورپا و هم چنین تنها لیزر دایود خانگی دارای ایزو کنترل کیفیت دستگاه های پزشکی می باشد که اثر بخشی، ایمنی و کیفیت دستگاه سیلک پرو را تضمین می کند. همچنین با استناد به تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا اف دی ای دستگاه سیلک پرو در حال حاضر تنها لیزر دایود خانگی است که نیازی به سنسور تشخیص رنگ نداشته چرا که طبق تاییدیه های کسب شده توسط این دستگاه احتمال سوختگی برای دستگاه سیلک پرو وجود ندارد و برای تمامی انواع پوست قابل استفاده و ایمن می باشد که از این لحاظ دستگاه سیلک پرو از دستگاه های قدیمی موجود متمایز می گردد. (دستگاه های قدیمی لیزر خانگی برای همه ی طیف های رنگ پوست مناسب نبوده و احتمال سوختگی برای بعضی از پوستها وجود دارد در نتیجه دستگاه های قدیمی نیاز به سنسور تشخیص رنگ دارند که برای برخی از پوست ها دستگاه غیر قابل استفاده می گردد.)

در ادامه با بررسی جداول مقایسه ای، به مشخصات و ویژگی های سیلک پرو و علت برتری این دستگاه نسبت به سایر لیزرهای خانگی خواهیم پرداخت.

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه
درجدول فوق مقایسه ی سازمان غذا و دارو امریکا (FDA) از دو برند لیزر دایود خانگی موجود نشان داده شده است.

جدول زیر مربوط به مشخصات فنی سیلک پرو به همراه دو نمونه دستگاه دیگر می باشد که برتری سیلک پرو در هرکدام از آیتم ها مشخص است .

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه
راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه ستون اول : مشخصات دستگاه سیلک پرو
راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه ستون دوم : مشخصات نمونه دیگری از لیزر دایود خانگی موجود در بازار
راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه ستون سوم : مشخصات نمونه ای از دستگاه ای پی ال

امید بر آن است توانسته باشیم با ارائه مطالب مفید و کاربردی شما عزیزان را در انتخاب، قدرتمندترین و بهترین لیزر دایود خانگی مساعدت نماییم.
راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و باستان، پلاک 1458، طبقه دوم، شركت مهندسی هونام تجهيز

راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه

02166932247 - 02166597611

09120052520


ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید
راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه راه حلی بی نظیر برای رفع دائمی موهای زائد در خانه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج