۵۸۵۹۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برپایی نمایشگاه «هشتگ» در گالری دنا

نمایشگاه گروهی هنر مفهومی «هشتگ» با هدف نقد هشتگ‌هایی که در فضای مجازی دنبال می‌شود، جمعه سوم شهریور ماه در گالری دنا برپا می شود.

سینماخبر: نمایشگاه گروهی هنر مفهومی «هشتگ» با گردآوری بابک حقی جمعه سوم شهریور ماه در گالری دنا برپا می شود. در این نمایشگاه آثاری از ایمان ایران نژاد، بابک حقی، سپهر زند، مرضیه شاد، فرشته شادی، امیر شلمانی، فرهاد قشقایی، مهسا کریمی، عطا محمدی، محمد مستان دهی و آرش میرمحمدی به نمایش درمی‌آید.

حقی با بیان اینکه آثار در مدیاهای ویدیوآرت، عکس و چیدمان ارائه می شود، گفت: ما در این نمایشگاه به دنبال ارائه متفاوت آثار نسبت به آنچه در گالری های دیگر مشاهده می شود، بودیم که به همین منظور کارهای نمایشگاه عموما از دل یک پژوهش ۶ ماهه بیرون آمده اند و حول محور هشتگ هایی که در فضای مجازی می بینیم، هستند.

وی در توضیح بیشتر بیان کرد: هشتگ برچسبی در فضای مجازی است که مخاطب را به سمت منبعی از اطلاعات پیرامون آن کلمه که به عنوان هشتگ انتخاب شده است، راهنمایی می کند ولی در این میان بسیاری از مردم به دروغ از یک هشتگ پرطرفدار استفاده می کنند و آن هشتگ با پست و تصویری که گذاشته اند، ارتباطی ندارد اما با استفاده از آن هشتگ باعث می شوند آن پست در حجم وسیعی از اطلاعات روزمره در فضای مجازی دیده شود. سوالی که در این نمایشگاه مطرح می شود این است که چرا دوست داریم به هر قیمتی دیده شویم؟

حقی با بیان اینکه مفاهیم دیگری مانند چرا برخی هشتگ ها به سرعت در فضای مجازی پررنگ می شوند، هشتگ های خاص معمولا با چه پست ها و مفاهیمی به اشتراک گذاشته می شود و... در این نمایشگاه مطرح می شود، اظهار کرد: مخاطب در این نمایشگاه با چیدمان جدیدی مواجه می‌شود تا بتواند درباره تک تک آثار تامل کند. البته هدف این نمایشگاه ارائه آثاری برای فروش نیست و حتی بسیاری از کارها قابلیت فروش ندارد.

نمایشگاه «هشتگ» تا ۱۳ شهریور ماه در گالری دنا واقع در میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴ برپاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج