جاباما
۵۸۵۹۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلینت ایستوود ممکن است به رقابت اسکار برسد

کلینت ایستوود در مقام کارگردان پس از عبور از مرز هفتادسالگی تا امروز چهارده فیلم را کارگردانی کرده است. وودی آلن تنها فیلم‌سازی است که با سیزده فیلم پس از هفتادسالگی به این رکورد نزدیک شده است.

بانی فیلم: کلینت ایستوود در مقام کارگردان پس از عبور از مرز هفتادسالگی تا امروز چهارده فیلم را کارگردانی کرده است. وودی آلن تنها فیلم‌سازی است که با سیزده فیلم پس از هفتادسالگی به این رکورد نزدیک شده است.
کلینت ایستوود ممکن است به رقابت اسکار برسد
فیلم آخر ایستوود «سالی» اثر به‌روز و سرزنده‌ای است با سبک کلاسیک فیلم‌سازی هالیوود . مضمون پُرطنین هر این فیلم هم در ستایش قهرمان است.

به هر حال این مضمون در «قطار پانزده‌وهفده به پاریس» هم دیده می‌شود؛ فیلمی که ایستوود در حال فیلم‌برداری‌اش است و دوباره بر اساس یک داستان حقیقی و زندگی سه دانشجوی آمریکایی شکل می‌گیرد که دو سال پیش در پاریس از یک حمله‌ی تروریستی جلوگیری کردند. همین چند هفته پیش بود که ایستوود در اقدامی خلاف قراردادهای فیلم‌سازی تصمیم گرفت سه دانشجوی اصلی را برای ایفای نقش‌های‌شان در فیلم برگزیند. بی‌شک ایستوود چیزی در آن‌ها دیده که دست به چنین ریسکی زده است.

در جدیدترین اخبار گفته می‌شود که «قطار پانزده‌وهفده به پاریس» احتمالاً به فصل جوایز پیش رو می‌رسد و در ماه دسامبر اکران خواهد شد؛ این درست است که تولید و فیلم‌برداری، تازه آغاز شده، اما ایستوود هم برای تولیدهای کوتاه‌مدت و سریعش شناخته‌شده است. اگر به خاطر داشته باشید، «عزیز میلیون دلاری» هم در تابستان ۲۰۰۴ فیلم‌برداری شد اما در نهایت با اکران محدودش در دسامبر شرایط حضور در مراسم آکادمی را پیدا کرد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و دومین تندیس طلایی بهترین کارگردانی را برای ایستوود به ارمغان آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج