۵۸۶۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تحلیل سعید حجاریان از ترکیب کابینه دوازدهم

سعید حجاریان دلیل رأی بالای مجلس به برخی وزرای پیشنهادی که مورد انتقاد جامعه بودند را سازش نمایندگان و فراکسیون‌ها با وزرای پیشنهادی دانست و گفت: «روحانی نیرویی بهتر از این وزرای پیشنهادی نداشت اگر داشت، معرفی می‌کرد. مسأله این است که کفگیر به ته دیگ خورده است و نه کسی را باقی گذاشته‌ایم و نه نیرویی تربیت کرده‌ایم.»

جماران: سعید حجاریان دلیل رأی بالای مجلس به برخی وزرای پیشنهادی که مورد انتقاد جامعه بودند را سازش نمایندگان و فراکسیون‌ها با وزرای پیشنهادی دانست و گفت: «روحانی نیرویی بهتر از این وزرای پیشنهادی نداشت اگر داشت، معرفی می‌کرد. مسأله این است که کفگیر به ته دیگ خورده است و نه کسی را باقی گذاشته‌ایم و نه نیرویی تربیت کرده‌ایم.»
حجاریان با بیان اینکه بضاعت روحانی در مقطع فعلی در همین حد است، گفت: «چرا که ما از اول انقلاب تا به امروز کادرسازی نکرده‌ایم، اگر کادرسازی می‌کردیم، الان کابینه بهتری داشتیم.»
این تحلیلگر در مورد عملکرد فراکسیون امید و رأی یکدست به بیشتر وزرای اصولگرا نیز گفت: «من زیاد دنبال نکردم ولی لابد قول‌هایی به نمایندگان داده شده است. واقعیت این است که همه با هم کنار آمده‌اند مجلس با دولت، فراکسیون‌ها با وزرا، رئیس مجلس با رئیس جمهوری بالا با پایین همه با هم کنار آمده‌اند.»
تئوریسین جریان اصلاحات همچنین گفت: نقد کردن چه اشکالی دارد؟ چه کسی می‌گوید طرفداران روحانی نمی‌توانند او و دولتش را نقد کنند؟ خود روحانی می‌گوید من را نقد کنید.
سعید حجاریان در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با حاشیه‌های مربوط به تشکیل کابینه دوازدهم اظهار کرد: این حاشیه‌ها، رأی نیاوردن حبیب‌الله بیطرف و رأی آوردن آذری جهرمی با آن همه مخالف نشان می‌دهد که در کشور ما مشکلات جدی وجود دارد و مردم هم نسبت به مشکلات خیلی حساس هستند. وی گفت: خیلی حیف شد که شخصی مثل بیطرف نتوانست از مجلس برای تصدی مسئولیت وزارت نیرو رأی کافی به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نشاندهنده چیه؟!؟؛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج