۵۸۶۳۵۶
۴ نظر
۵۰۲۵
۴ نظر
۵۰۲۵
پ

تراکتور لامبورگینی به زودی به فروش می رسد

این تراکتور با یک موتور دیزلی ۲ سیلندر ساخته شد که خروجی آن با اتومبیل‌های عجیب و غریبی که در کارخانه سانتا آگاتا (کارخانه مرکزی لامبورگینی) ساخته می‌شود متفاوت است.

عصرل ایران: این تراکتور با یک موتور دیزلی ۲ سیلندر ساخته شد که خروجی آن با اتومبیل‌های عجیب و غریبی که در کارخانه سانتا آگاتا (کارخانه مرکزی لامبورگینی) ساخته می‌شود متفاوت است.
تراکتور لامبورگینی به زودی به فروش می رسد

اکثر ما داستان معروف دنیای خودروسازی در خصوص شکل‌گیری کارخانه بزرگ لامبورگینی را می‌دانیم. داستانی که از یک دعوای محترمانه در خصوص ترمز‌ خودروهای فراری آغاز شد.

به نقل از " کاراسکوپ"، فروچیو لامبورگینی در میانسالی تراکتورساز بزرگی در ایتالیا بود و درآمد زیادی از این راه داشت، اما علاقه این تراکتورساز ثروتمند ایتالیایی به سمت خودروهای اسپورت معطوف بود. به همین دلیل یک فراری خرید. اما از بد روزگار کلاچ و ترمز این خودرو زودتر از حد تصور لامبورگینی با مشکل روبه‌روشد.
لامبورگینی که در ساخت خودروهای سنگین آن زمان شهره بوده، با پیشنهادات سازنده به سراغ انزو فراری رفت اما با برخورد بد وی مواجه می‌شود. انزو به فروچیو پیشنهاد داد که وقتش را صرف تراکتورهایش کند و کاری به خودروهای اسپورت وی نداشته باشد.

همین برخورد نه چندان خوشایند، باعث ساخت گاوهای خشمگینی شد تا در برابر اسب‌های تند و تیز لامبورگینی بایستند.

اما این حکایت در خصوص خودروهای تند و سریع و بی‌نظیر لامبورگینی نیست. برعکس قصد داریم به دورانی بازگردیم که لامبورگینی به ساخت ابزارآلات کشاورزی و تراکتورهای سنگین شهره بود و به ساخت تراکتورهایی مانند 1R (تصویر ) می‌پرداخت.

تراکتور لامبورگینی به زودی به فروش می رسد

این نمونه ویژه در سال ۱۹۶۶ ساخته شد. این تراکتور با یک موتور دیزلی ۲ سیلندر ساخته شد که خروجی آن با اتومبیل‌های عجیب و غریبی که در کارخانه سانتا آگاتا (کارخانه مرکزی لامبورگینی) ساخته می‌شود متفاوت است. این خودروی قابل احترام هنوز با ۳۲ اسب‌بخار و یک جعبه دنده چهار سرعته فعال است.

اگر فکر می‌کنید این خودروی 51 ساله هنوز حرفه‌ای و سرحال به نظر می‌رسد، چندان اشتباه نکرده‌اید. این تراکتور اخیرا تمامی مراحل ترمیم و بازسازی را در کارگاه "ارمیس فورمیلان" گذرانده که یکی از بزرگترین تعمیرکاران تراکتورهای لامبورگینی محسوب می‌شود.

این تراکتور قرار است به زودی در یک حراجی به مزایده گذاشته شود. پیش‌بینی می‌شود قیمت پیشنهادی این خودرو بین19 تا 25 هزار دلار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آفرین به این پیشرفت

    • بدون نام

      واقعا قشنگه عالی..

    • یاسر

      عه من میخواستم فراری بخرم.. اه حیف شد گلاچ و ترمزش مزخرفه انگار ...بیخیال دگ

    • بدون نام

      شرکت سایپا هم قصد داره پرایدتراکتور تولیدکنه سامانهدحمایت از تولید ملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج