۵۸۶۴۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ARX-۰۵؛ جدیدترین خودروی آکورا

آکورا از Quail (گردهمایی موتوراسپرت در هفته ی خودروی مونتری) برای رونمایی از جدیدترین نمونه ی اولیه ی خودروی مسابقه ای استقامتی خود یعنی ARX-۰۵ استفاده کرده است. کمپانی سازنده این خودرو را که قدرتش از یک موتور شش سیلندر دو توربو و تنظیمات قدرتمند تامین می شود، در مسابقات قهرمانی خودروهای اسپرت IMSA سال ۲۰۱۸ بکار خواهد برد.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: آکورا از Quail (گردهمایی موتوراسپرت در هفته ی خودروی مونتری) برای رونمایی از جدیدترین نمونه ی اولیه ی خودروی مسابقه ای استقامتی خود یعنی ARX-۰۵ استفاده کرده است.
ARX-05؛ جدیدترین خودروی آکورا
کمپانی سازنده این خودرو را که قدرتش از یک موتور شش سیلندر دو توربو و تنظیمات قدرتمند تامین می شود، در مسابقات قهرمانی خودروهای اسپرت IMSA سال 2018 بکار خواهد برد.
ARX-05؛ جدیدترین خودروی آکورا

کمپانی آکورا سابقه ی طولانی در بخش خودروهای مسابقه ای استقامتی دارد. اولین ARX در سال ۱۹۹۱ رونمایی شد و ARX-۰۲ تا ARX-۰۴ تا سال ۲۰۰۹ در امریکا و سایر نقاط جهان به رقابت می پرداختند.
ARX-05؛ جدیدترین خودروی آکورا

ARX-۰۵ بر اساس شاسی های ORECA ۰۷ ساخته شده است. برخلاف نسخه ی استاندارد V۸ ORECA، آکورا با موتور دو توربوشارژ AR۳۵TT V۶ تامین قدرت می شود. کمپانی هنوز آمار قدرت این خودرو را اعلام نکرده اما این موتور در خودروهای مخصوص طی جاده قادر به ارائه ی ۳۲۵ اسب بخار (۲۴۲kW) قدرت است.
ARX-05؛ جدیدترین خودروی آکورا

گروه طراحی آکورا یک بسته ی آئرودینامیک سفارشی برای ARX-۰۵ ارائه نمودند. دماغه ی خودرو بسیار پیچیده تر از نمونه ی اولیه معمولی ORECA ۰۷ بوده که با یک اسپویلر شناور باریک و گوشه های مجلل همراه شده است. کابین حباب مانند آن با پوسته های باریک احاطه شده است.
ARX-05؛ جدیدترین خودروی آکورا

دیو مارک، گفته است: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کرده ایم، سپس آنها را اصلاح نموده تا طراحی های مناسب حاصل شوند. بعد از آن به مرحله ی تست مدل تونل باد و آئرو رسیدیم و این بار نوبت کار مهندسان برای اعمال نظر بوده است. طراحی در تمام طول تست و فرایند ارزیابی مورد اصلاح قرار می گرفت تا به رویکرد نهایی که قادر به برآوردن اهداف ما و حفظ نشانه های سبک آکورا بود، رسیدیم. این یک فرایند هیجان انگیز به شمار می رفت.»
ARX-05؛ جدیدترین خودروی آکورا

خودروی جدید آکورا، رقابت خود را در کلاس بین المللی دیتونا قهرمانی خودروهای اسپرت IMSA Weathertech آغاز خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج