۵۸۶۵۴۵
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

ایرانی ها خودروهای آلمانی را ترجیح می دهند

کیفیت محصولات آلمانی تا به امروز سبب شده تا در مقایسه با محصولات آمریکایی، ژاپنی، چینی، کره‌ای و… هنوز ترجیح مردم ما محصولات خوشنام آلمانی باشد و طی این سال‌ها برندهایی چون فولکس‌واگن، بنز و … با محصولات و خدمات پس از فروش متمایز و منحصر به فرد خود در حافظه بازار ایران تصویری خوش به جای گذاشته اند.

اقتصاد برتر: کیفیت محصولات آلمانی تا به امروز سبب شده تا در مقایسه با محصولات آمریکایی، ژاپنی، چینی، کره‌ای و… هنوز ترجیح مردم ما محصولات خوشنام آلمانی باشد و طی این سال‌ها برندهایی چون فولکس‌واگن، بنز و … با محصولات و خدمات پس از فروش متمایز و منحصر به فرد خود در حافظه بازار ایران تصویری خوش به جای گذاشته اند.

ایرانی ها خودروهای آلمانی را ترجیح می دهند

به نقل از روابط عمومی ماموت خودرو، در سال جاری میلادی؛ پایگاه اطلاع رسانی ((Statista )) بررسی خود از محبوبیت محصولات ساخت کشورهای مطرح جهان را بر اساس نظر ۴۳.۰۳۴ نفر مصاحبه شونده، منتشر کرده است.
ایرانی ها خودروهای آلمانی را ترجیح می دهند

در بین ۲۰ کشور تولید کننده اول دنیا، محصولات ساخت کشور آلمان معتبرترین و محبوب‌ترین محصولات، ارزیابی شده است. محصولات کشور آلمان، به عنوان کشوری پیشگام در عرصه صنعت، از دیرباز نماد کیفیت بوده است.

توجه به تولیدات صنعتی و تاکید بر تحقیق و توسعه با هدف بهبود کیفیتِ محصولات، از جمله خصیصه‌های صنایع آلمانی است که مصرف کنندگان را به مشتریانی وفادار مبدل ساخته است.

در ایران نیز، تمایلات و رویکردهای سیاسی و فرهنگی در دهه ۲۰ شمسی به کشور آلمان، سبب شد در بخش‌هایی چون نساجی، راه آهن، فولاد، راه سازی، خودرو و… ایرانیان از خدمات و محصولات کشور آلمان استفاده نمایند.

شاید این رویکرد در کنار کیفیت محصولات آلمانی تا به امروز سبب شده تا در مقایسه با محصولات آمریکایی، ژاپنی، چینی، کره‌ای و… هنوز ترجیح مردم ما محصولات خوشنام آلمانی باشد.

حضور خودروهایی مانند فولکس واگن، بنز و بعدها بی ام دبلیو در بازار ایران، از فیلم‌های قدیمی گرفته تا تاکسی‌های دیزلی شهر تهران و تشریفات مقامات، همواره برند خودروهای آلمانی را به عنوان خودرویی قوی، مستحکم، ایمن و کم استهلاک در اذهان حک کرده است.

آلمانیها از تغییرات تکنولوژی، کشف دستاوردهای میان رشته‌ای مانند نانو، مکاترونیک و همچنین پارادایم رسانه، هرگز غافل نشده اند و در تولیدات خود از آنان بهره میبرند. به جرات می‌توان گفت که در بسیاری از حوزه‌ها، آلمان به عنوان پیشگام مطرح بوده و بعدها سایر کشورها با تکمیل و یا اندکی تغییر از دست‌یافته‌های آنان در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

انتخاب خودروهای آلمانی در ایران به عنوان گزینه اصلی، مرهون تصویری است که متکی بر پیشینه‌ای پایدار، برجسته، مطمئن، ایمن و باکیفیت است که طی این سال‌ها برندهایی چون فولکس‌واگن، بنز و … با محصولات و خدمات پس از فروش متمایز و منحصر به فرد خود در حافظه بازار ایران به جای گذاشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزادی

      محصولات فلوکس واگن یا مرسدس بنز امکان نداره به ایران خودرو خودمون برسه .

    • حسین

      بذارید یک شرکت آلمانی بصورت آزادانه در ایران فعالیت کند تا رقابت بین زباله سازان داخلی(مونتاژکاران)ایجادشود و انحصار شکسته شود بذارید مردم خودروی باکیفیت خارجی با قیمت جهانی سواربشوند به مردم ظلم نکنید تا از روی اجبار این فرغونها و گاریها را سوار بشوند.

    • بدون نام

      این محصولات فقط واسه آقازاده ها ونور چشمیها هست با اون قیمتهای میلیاردی
      اگه راست میگید به همون قیمت واقعی وارد کنید تا درصد بیشتری ازمردم بتونند ازاین محصولات استفاده کنند

    • سعید

      اونهایی که 600 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان بابت خرید خودرو میدن ایرانی نیستن .......پس اسم ایرانیهارو تکرار نکنید ممنون

    • بدون نام

      با انحصاری که حاکمیت در خودرو برای این دو عزیز دردانه لگن ساز ایجاد کرده ملت باید خواب خودروی المانی را ببینند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج