۵۸۶۸۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دنیرو و همکاری دوباره با اسکورسیزی

نتفلیکس با متدهای به روز و خلاقانه‌اش توانسته کارگردانان بزرگی را مجاب کند به همکاری با سیستم کاری و پخش خاص خودش.

وب سایت دنیای تصویر: نتفلیکس با متدهای به روز و خلاقانه‌اش توانسته کارگردانان بزرگی را مجاب کند به همکاری با سیستم کاری و پخش خاص خودش. همکاری با بون جونگ هو و نوآ بامباک و حالا هم که فیلم جدید مارتین اسکورسیزی، «مرد ایرلندی» را می‌سازد. فیلمی که با حضور رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی چهار ستاره دارد و نقش‌های فرعی‌اش را هم هاروی کیتل و بابی کاناواله بازی می‌کنند که وجود هرکدام برای جذابیت یک فیلم کفایت می‌کند.
دنیرو و همکاری دوباره با اسکورسیزی

«مرد ایرلندی» که بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری دارد روایتگر زندگی فرانک شیران، مقام عالی رتبه‌ی اتحادیه تیمسترز و شایعات پیرامون رئیس جمهور کندی و جیم هافا است. فیلمنامه بر اسس کتابی از چارلز برندت به نام «شنیدم که شما خانه‌ها را رنگ می‌کنید» نوشته شده است و رابت دنیرو‌ در آن به کمک جلوه‌های ویژه‌ی سی‌جی‌آی جوان شده است، و به نظر می‌رسد بیشتر بودجه‌ی فیلم هم صرف همین کار شده باشد. رابرت دنیرو در مصاحبه‌ای در این مورد گفته:

«…ما به پول احتیاج داشتیم تا این کار درست انجام شود، پول زیادی هم نیاز بود. در حال حاضر دارند روی جلوه‌های ویژه کار می‌کنند تا هر چه بهتر و درست‌تر اجرا شود. ما اول جوانی‌ها را می‌سازیم و دهه به دهه جلو می‌رویم تا به سن خودمان برسیم. ما برای یک چیز خاص تلاش می‌کنیم، چیزی که مخاطب را میخکوب کند. من خیلی هیجان‌زده ام.»

طبق گفته‌های عوامل فیلم با ساپورت نتفلیکس هیچ‌کس نگران کمبود بودجه‌ی فیلم نیست. به نظر اینبار اسکورسیزی جای درستی رفته و دیگر این کارگردان بزرگ نیازی نیست نگرانی‌های مالی داشته باشد. باید دید که دادن این همه امکانات به کارگردان بزرگی چون اسکورسیزی، کارگردان دیگری را مجاب به همکاری می‌کند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج