۵۸۶۹۲۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برایان سینگر بازیگران گروه کویین را انتخاب کرد

برایان سینگر کارگردان "حماسه کولی" (Bohemian Rhapsody) که فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره گروه راک کویین است، بن هاردی، جو ماتزلو و گولیم لی را به عنوان بازیگران اعضای این گروه انتخاب کرد.

هنرآنلاین: برایان سینگر کارگردان "حماسه کولی" (Bohemian Rhapsody) که فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره گروه راک کویین است، بن هاردی، جو ماتزلو و گولیم لی را به عنوان بازیگران اعضای این گروه انتخاب کرد.

ماتزلو نقش جان دیکن گیتاریست باس را بازی می‌کند، هاردی در نقش راجر تیلور درامر ظاهر می‌شود و لی نقش برایان می گیتاریست اصلی گروه را ایفاء خواهد کرد.
برایان سینگر بازیگران گروه کویین را انتخاب کرد

به گزارش هالیوود ریپورتر، پیش از این، رامی مالک بازیگر سریال "آقای روبات" به عنوان بازیگر نقش فردی مرکوری خواننده افسانه‌ای گروه کویین انتخاب شده است.

شرکت جی‌کی فیلمز متعلق به گراهام کینگ "حماسه کولی" را با همکاری شرکت‌های فاکس قرن بیستم و نیو ریجنسی تهیه می‌کند. جاستین هیت ("گنجشک سرخ" و "جاده رولوشنری") فیلمنامه را نوشته است. تولید پروژه پاییز امسال شروع می‌شود و فیلم ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ روی پرده می‌رود.

دیکن یا "دیکی" چند قطعه برای کویین ساخت از جمله تعدادی از ۱۰ قطعه برتر گروه شامل " You're My Best Friend"، " Another One Bites the Dust"، "Back Chat" و "I Want to Break Free". او همچنین مدیریت مالی گروه را به عهده داشت.

برایان سینگر بازیگران گروه کویین را انتخاب کرد

از تیلور به عنوان یکی از تاثیرگذارترین درامرهای تاریخ موسیقی یاد می‌شود. او نیز حداقل یکی از قطعات هر کدام از آلبوم‌های کویین را ساخت و در خواندن این قطعات مشارکت داشت. می که با مرکوری و تیلور گروه کویین را پایه‌گذاری کرد، به خاطر نقش برجسته خود در دوران حکمرانی گروه از اواسط دهه ۱۹۷۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ تحسین شده است.

ماتزلو کار خود را با ایفای نقش به‌یادماندنی تیم مورفی در اولین "پارک ژوراسیک" شروع کرد و در این سال‌ها در فیلم‌های مهم مانند "شبکه اجتماعی"، "سرباز جو: تلافی"، "رود وحشی"، "سرزمین سایه‌ها" و "با فرض بی‌گناهی" بازی کرده است. او در سریال‌های "The Pacific" تولید شبکه اچ‌بی‌او و "موجه" نیز حضور داشته است.

هاردی در فیلم "افراد ایکس: آپوکالیپس" بازی کرد و در فیلم "مری شلی" مقابل ال فانینگ ظاهر شده است. لی هم در سریال‌های "جیمزتاون" و "جنایات میدسامر" ایفای نقش کرد و از فیلم‌های سینمایی او می‌توان به "توریست" و "آخرین شاهد" که هنوز اکران نشده است، اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج