۵۸۶۹۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ سرِ کره شمالی همه را به کشتن می‏ دهد!

در نمایش جدیدش در برادوی، مستندساز شهیر آمریکایی از خطرات رییس جمهوری فعلی آمریکا می گوید.

روزنامه بانی فیلم: در نمایش جدیدش در برادوی، مستندساز شهیر آمریکایی از خطرات رییس جمهوری فعلی آمریکا می گوید.
به نقل از ایندپندنت، مایکل مور اخطار داده که دونالد ترامپ «همه مان را به کشتن می دهد».
این مستندساز خوش نقد گفته امیدوار است «یک نفر در پنتاگون از ما محافظت کند» و کدهای شلیک موشک های هسته ای را از دست رییس جمهور دور نگه دارد.
ترامپ سرِ کره شمالی همه را به کشتن می‏ دهد!
او این صحبت ها را طی نمایش روی صحنه تک نفره اش در برادوی زد که مخصوصا دونالد ترامپ را مورد هدف قرار می دهد و از مخاطبان و حضار می خواهد نفرت و بیزاری شان از حزب جمهوری خواه را تبدیل به مقاومت کنند.
این نمایش او که «شرایط تسلیم من» نام دارد، از آغاز همین ماه در برادوی روی صحنه رفته و این در حالی است که تنش های جهانی بین ایالات متحده و کره شمالی رو به افزایش بوده است. طی هفته های اخیر، کره شمالی یک موشک دیگر تست کرد و رسما اعلام کرد که بالاخره موشک هایش قابلیت و دوربردی لازم برای هدف گرفتن تمام ایالت های آمریکا را در اختیار دارند. در پاسخ به او، ترامپ هم جنگ لفظی را گسترش داد و گفت اگر کیم جونگ-اون دست از این رفتارش برندارد، با «آتش و خشمی» مواجه خواهد شد که دنیا تا به حال به خود ندیده است.
مایکل مور ۶۳ ساله گفت: «این یارو همه مان را به کشتن می دهد. هیچ کس الان مسئولیت ریاست را بر عهده ندارد. این مرد کدهای هسته ای را در اختیار دارد.»
در هفته ای که گذشت، این فیلمساز از طریق اتوبوس گروهی از مخاطبان برنامه اش را از تئاتر بلاسکوی نیویورک به برج ترامپ که در منهتن در نزدیکی آن قرار دارد برد تا به اعتراض علیه رییس جمهور بپردازند. آن موقع، رییس جمهور برای نخستین بار از ماه ژانویه تا به حال که وارد کاخ سفید شده، به خانه اش در این برج بزرگ بازگشته بود.
مور گفت: «امیدوارم یک نفر در پنتاگون از ما حفاظت کند. مثلا کاری کند که هر چیزی که در آن کیف هسته ای است، شماره یک نفر یا چیزی مثل این باشد. فقط امیدوارم که رقم های واقعی نباشد چون آن وقت است که ما کاملا درمانده خواهیم شد.»
کارگردان فیلم «فارنهایت ۹/۱۱» یکی از سفت و سخت ترین منتقدان ترامپ است، کسی که به خاطر بیرون رفتن از توافق تغییرات اقلیمی پاریس به «جنایتی علیه بشریت» متهم شده است.
با این حال او می گوید از نمایش صحنه ای اش قدرت می گیرد، مخصوصا با توجه به اینکه هر شب نمایش او متفاوت است و چیزهای جدید می گوید. این در حالی است که هفته های افتتاحیه این نمایش دقیقا مصادف با بحران شدید هسته ای و خشونت طرفداران برتری نژادی سفیدپوستان در شهر شارلوتس ویل شد.
مایکل مور می گوید: «تا وقتی که این دوره از نمایش تمام شود، بیش از ۱۰۰ هزار نفر آن را خواهند دید.
هر یک از آن ها هم به ۱۰ نفر دیگر می گویند که دقیقا چه چیزی را اینجا دیدند و من چه کار کردم. یعنی من از طریق یک نمایش برادوی توانسته ام به یک میلیون نفر آدم دسترسی پیدا کنم. هر شب وقتی که اینجا را ترک می کنم، حس می کنم کمی روحم ترمیم پیدا کرده و درماندگی کمتری دارم، حس می کنم کمی بیشتر کمک می کنم و از این قضیه جان سالم به در خواهیم برد.»
«شرایط تسلیم من» قرار است تا روز بیست و دوم اکتبر در تئاتر بلاسکو روی صحنه برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج