۵۸۷۱۰
۳ نظر
۵۰۴۳
۳ نظر
۵۰۴۳
پ

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی

بعضی از مقاصد گردشگری فقط به خاطر غذاهای خیابانی شان شهرت جهانی دارند و مکزیک یکی از آنهاست. بنابراین اگر قرار است به این کشور سفر کنید، باید حتماً یک بار از غذاهای رستوران هتل تان چشم پوشی کنید و به خیابان های مکزیک بزنید و غذاهای آن را امتحان کنید.

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی



برترین ها: بعضی از مقاصد گردشگری فقط به خاطر غذاهای خیابانی شان شهرت جهانی دارند و مکزیک یکی از آنهاست. بنابراین اگر قرار است به این کشور سفر کنید، باید حتماً یک بار از غذاهای رستوران هتل تان چشم پوشی کنید و به خیابان های مکزیک بزنید و غذاهای آن را امتحان کنید. از خوشمزگی این غذاها که بگذریم، قیمت آنها نیز بسیار مقرون به صرفه است!


بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی

غذاهای مکزیکی انواع مختلفی دارند و غذایی که در مکزیک بسیار مشهور است، آنتوجیتوس نام دارد. این کلمه خودش غذاهای مختلفی و زیادی را در برمی گیرد، ولی مشخصه اصلی همه آنها این است که خمیر ذرت دارند. در این سری از غذاهای مکزیکی، می توان به کسادیا، تاکو و توستادا اشاره کرد. در اینجا روی این موارد تأکید می کنیم.

کسادیا (Quesadillas)

این غذای محبوب چیزی جز چیپس تا شده و پر از پنیر نیست. این مدل غذا که کبابی هم هست را در خیابان های مکزیک به وفور پیدا می کنید و داخل آن را نیز خیلی پر می کنند و مدل های مختلفی از آن وجود دارد که تقریباً همه آنها خوشمزه اند. بعضی از ترکیبات محبوب آن شامل قارچ، سیر، پنیر و ... می شوند. ترکیبات گوشتی نیز طرفدار دارند. ویژگی دیگر این خوراکی ترد بودن آن است. خمیر خام را سرخ یا کباب می کنند تا به حالت دلخواه برسد.

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی

تاکو (Tacos)

تاکو خوراکی معروفی است و بخاطر سریع آماده شدنش شهرت دارد. انواع مختلفی از آن وجود دارد که شامل انتخاب های سبزیجاتی هم می شود. بالاخره نوعی از آن را پیدا می کنید که باب ذائقه شما باشد. ساده ترین توصیفی که از آن می توانیم بکنیم ترکیب ماهی پخته، گوشت یا سبزیجات با سس سالسا و گشنیز است که همه داخل چیپس تورتیلا پیچیده شده اند.

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی

انچیلادا (Enchiladas)

همه این غذا را دوست دارند و در خیابان های مکزیک دنبال آن می گردند. در این غذا نیز چیپس تورتیلا نقش کلیدی دارد و در این مدل غذا، چیپس را پر از مرغ یا پنیر می کنند و در سس سالسا فرو می کنند. یا آن را سرخ می کنند یا می پزند ولی در کل به عنوان غذای اصلی سرو می شود نه یک خوراکی کوچک.

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی

توستادا (Tostadas)

اگر از چیپس های ترد خوشتان می آید، توستادا بهترین انتخاب برای شماست. این خوراکی که یا سرخ می شود یا پخته می شود را می گذارند سرد شود تا سفت گردد. وقتی خوب سرد و سفت شد، روی آن را با مواد مختلف پر می کنند و دلیل اصلی اینکه توستادا اینطور پخته می شود همین است، تا پایه سفتی برای سبزیجات روی آن درست شود. انواع مختلفی از آن وجود دارد که مواد روی آن شامل ترکیبی از پروتئین، لوبیا و کاهوی خرد شده می شود.

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی

تمالی (Tamales)

تمالی یکی از شاهان دنیای غذاهای خیابانی مکزیکی است. انواع و اقسام آن موجود است و از گزینه های بسیار تند گرفته تا مواردی که برای شیرین پسندان مناسب است وجود دارد. تمالی شامل خمیر ذرت پر شده از گوشت یا ماهی پخته می شود. البته تمالی های مناطق مختلف متفاوت هستند. برای مثال، در اکساکا که بخاطر تمالی هایش معروف است، این خوراکی را در پوست موز می پیچند.

بهترین غذاهای خیابانی مکزیکی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشونو میخامممم

    • مریم

      جالبه!! موقع خوردن این غذاها چه سروصدایی بلند میشه ... همشون خشک و چیپسی ان.... به اضافه اینکه پرادویه و تند... به به...

    • میترا

      خیلی خوشمزه بنظرمیان منم میخامممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج