جاباما
۵۸۷۱۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سونی وعده‌ی سورپرایز می‌دهد

سونی وعده‌ی «چیزی جدید» را برای پلی‌استیشن داد. حساب توییتر اروپای این شرکت توییت کرد: «در حال آماده شدن برای رونمایی از چیزی جدید هستیم.» تصویر متحرکی نیز از چیزی زیر یک پارچه در این توییت قرار داشت.

وب سایت گیم نیوز - بهنام باقری: سونی وعده‌ی «چیزی جدید» را برای پلی‌استیشن داد. حساب توییتر اروپای این شرکت توییت کرد: «در حال آماده شدن برای رونمایی از چیزی جدید هستیم.» تصویر متحرکی نیز از چیزی زیر یک پارچه در این توییت قرار داشت.
سونی وعده‌ی سورپرایز می‌دهد

حساب‌های آمریکای شمالی پلی‌استیشن به این وعده اشاره‌ای نکردند که می‌تواند به این معنی باشد که این وعده تنها مربوط به اروپا خواهد بود. اطلاعات زیادی از این که سونی ممکن است چه چیزی برای ارائه داشته باشد در دسترس نیست.

این توییت درست روز پیش از برگزاری بزرگترین گردهمایی بازی اروپا، گیمزکام، منتشر شده بود. این شرکت به جای برگزاری کنفرانسی خبری در گیمزکام تصمیم گرفته است که در Paris Games Week در ماه اکتبر شرکت کند. احتمال دارد که این شرکت همچنین برای گردهمایی Playstation Experience که در ماه اکتبر برگزار می‌شود نیز معرفی‌هایی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج