جاباما
۵۸۷۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هایما S۵؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران

شرکت ایران‌خودرو چند سالی است که با شرکت هایما، برای تولید SUV های S۷ همکاری می‌کند و اکنون هم انتخاب S۵ در کلاس کراس اور نشان می‌دهد که ایران خودرو این بار بازار کرس اوور هارا نشانه رفته است.

وب سایت جی اس ام - بعد از موفقیت هایما S۷، حالا ایران‌خودرو بازار کراس‌اوورها را نشانه می‌رود.
هایما S5؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران

هایما، شرکتی که درهایکو چین واقع شده ‌و فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ و با هدف تولید محصولات مزدا برای بازار چین آغاز کرده است. در سال ۲۰۰۹ هایما از مزدا جدا شد و به گروه صنعتی قدرتمند FAW پیوست.

گروه صنعتی FAW یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چین به شمار می‌رود و هم‌اکنون محصولات آن در بیش از ۷۰ کشور به فروش می‌رسد.
هایما S5؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران

شرکت ایران‌خودرو چند سالی است که با شرکت هایما، برای تولید SUV های S۷ همکاری می‌کند و اکنون هم انتخاب S۵ در کلاس کراس اور نشان می‌دهد که ایران خودرو این بار بازار کرس اوور هارا نشانه رفته است.

در بخش طراحی، سازنده این خودرو تمام سعی خود را برای تولید محصولی عضلانی و جسور انجام داده و به همین منظور نمای جلوی این کراس اوور کوچک از کوسه الهام گرفته شده است. طراحی S۵ گرچه عامه پسند و جسورانه است، با کمی دقت می‌توان گرایش زیاد این محصول را به سمت محصولات هیوندای درک کرد، مخصوصا در نمای پشت که طرح صندوق و چراغ‌های عقب بی‌شباهت به هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ نیست.
هایما S5؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران

در بخش داخلی هم شاهد طراحی نسبتا مدرن هستیم که مانند طراحی بدنه خطوط تند و کشیده زیادی به چشم می‌خورد.گرچه جنس مواد استفاده شده، از پلاستیک نامرغوب است ولی در مجموع طراحی مورد قبولی را در بخش داخلی شاهد هستیم. برای زیبایی هرچه بیشتر فضای داخلی کابین، از پوشش چرم دو رنگ برای صندلی‌ها استفاده شده که در ترکیب با فضای اسپرت کابین حس خوبی را به بیننده القا می‌کند.

در کنار طراحی زیبا و قابل قبول، این کراس اوور به یک قلب تپنده ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ با قدرت ۱۶۳ اسب بخار مجهز شده که می‌تواند تمامی نیازهای جاده‌ای شمارا پاسخگو باشد. این موتور قدرتمند نیروی تولیدی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند تا شما بتوانید یک رانندگی روان وکم استهلاک را تجربه کنید.
هایما S5؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران

معمولا بیشترین بحث در مورد خودروهای ساخت چین امنیت این خودروها بوده‌ که هایما S۵ با دریافت ۵ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP جایی برای نگرانی در این مورد باقی نمی‌گذارد. S۵ دریافت این ۵ ستاره را مدیون مواد با کیفیت استفاده شده در بدنه است که طبق اعلام شرکت سازنده بدنه این خودرو از ۹ درصد فولاد فوق مستحکم، ۶۰ درصد فولاد مستحکم و ۳۱ درصد فولاد استاندارد ساخته شده و میله‌های فولادی ضخیم در تمامی درها به کار رفته است.
هایما برای ایمنی S۵ فقط به بدنه مستحکم اکتفا نکرده و با استفاده از امکانات مدرن ایمنی از جمله ۶ کیسه هوا، ترمز ضدقفل ABS، ترمز حالت اضطراری BAS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم کنترل لغزش TCS، سیستم کمکی شروع حرکت از سراشیبی HLA، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای و پیش کشنده و سیستم ایزوفیکس و ... سعی در ایمن‌سازی هرچه بیشتر محصول خود داشته است.

در مجموع می‌توان گفت S۵ محصولی پرتوان، ایمن، جوان‌پسند و جمع‌وجور است که اگر قیمت عرضه این محصول به بازار زیر ۹۰ میلیون تومان باشد می‌تواند رقیبی سرسخت برای کراس‌اوور‌های تولید شده موجود در بازار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم چینی امان ازچینی خدایا کی این تعرفخ های ظالمانه برداشته میشه وایرانی ها خریدهاشون واقعی میشه بابا بیاییدازاین جمهوری های تازه استقلال یافته یادبگیرید

      پاسخ ها

      • غلامرضاابراری

        حتی هایمار هم که این همه ازآن تعریف وتمجید شده یک آشغالیه مثل mvm

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج