۵۸۷۵۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حمله هکرهای اندونزی به ده‌ها سایت کشور مالزی

ماجرا از آنجا آغاز شد که پرچم کشور اندونزی بر روی جلد مجله ای که به مناسبت یادبود بازی های آسیایی جنوب شرق آسیا منتشر شده بود به صورت سروته به چاپ رسیده بود. پرچم کشور اندونزی دارای یک نوار قرمز در بالا و یک نوار سفید در پایین است، اما در مجله یادشده جای این دو رنگ عوض شده بود.

فارس: به نقل از فیز، ماجرا از آنجا آغاز شد که پرچم کشور اندونزی بر روی جلد مجله ای که به مناسبت یادبود بازی های آسیایی جنوب شرق آسیا منتشر شده بود به صورت سروته به چاپ رسیده بود.
حمله هکرهای اندونزی به ده‌ها سایت کشور مالزی

توزیع این مجله مالزیایی در اندونزی باعث عصبانیت و ناراحتی گسترده مردم شد و اخبار مربوط به آن در شبکه های اجتماعی نیز دست به دست شد.

پرچم کشور اندونزی دارای یک نوار قرمز در بالا و یک نوار سفید در پایین است، اما در مجله یادشده جای این دو رنگ عوض شده بود و باعث شده بود پرچم اندونزی شبیه به پرچم کشور لهستان به نظر برسد.

وزارت خارجه مالزی و دست اندرکاران بازی های مذکور به علت این اشتباه عذرخواهی کردند. اما مردم اندونزی با استفاده از هشتگ شرم برتو باد ای مالزی یا #ShameOnYouMalaysia در توییتر به این کشور حمله کرده و هشتگ یاد شده را به یکی از موضوعات برتر مبدل کردند.

سپس گروهی از هکرهای اندونزیایی موسوم به ExtremeCrew تعداد ۳۳ سایت مالزیایی را هک کرده و با نمایش پرچم سروته چاپ شده عبارت پرچم ملی من بازیچه نیست را در سایت های هک شده به نمایش گذاشتند. مقامات مالزیایی می‌گویند در حال تحقیق در مورد این حمله هکری هستند، در عین حال اندونزی تابعیت اندونزیایی این هکرها را تایید نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج