۵۸۷۶۲۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

خانم‌ها و آقایان شورای شهر! با مترو به بهشت بروید

اعضای شورای شهر برای رفتن به خیابان بهشت باید از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند. مترو سوار شوند، اتوبوس گردی کنند از محل زندگی خود با تاکسی به دفتر شورای شهر بروند. اینکه آنها در خودرو خود بنشینند و فرد دیگری هم راننده باشد و کولر ماشین هم روشن، چندان کمکی به مشکلات شهری نمی‌کند.

عصر ایران؛ مصطفی داننده- اعضای دوره پنجم شورای شهر تهران تصمیم گرفتند بعد از انتخاب رییس و شهردار تهران با مترو از ایستگاه امام خمینی به حرم امام خمینی بروند. انتشار عکسی از این سفر درون شهری اعضای شورای شهر باعث شد تمام این نمایندگان پارلمان شهری مجبور شوند در اولین روز کاری خود پاسخگوی سوالات افکار عمومی باشند.

عکس منتشر شده نشان می‌دهد که اعضای شورای شهر بدون هیچ فشار و هلی وارد واگن مترو شده‌اند و بر صندلی‌های خالی تکیه زده‌اند. عده‌ای هم آن سو ایستاده‌اند و اعضای شورای شهر را نگاه می‌کنند. در اولین نگاه اینگونه به نظر می‌آید افرادی که ایستاده‌اند از مردم عادی هستند که با حسرت به آرامش اعضای شورا در هنگامه مترو سواری نگاه می‌کنند.
خانم‌ها و آقایان شورای شهر! با مترو به بهشت بروید

توضیحات برخی از اعضای شورای شهر نشان داد این افراد مردم عادی نبوده‌ و از همراهان اعضای شورای شهر بودند. حضور برخی از آنها به ویژه فردی که محاسن سفیدی دارد و پیراهن آبی با کت مشکی به تن دارد در حرم امام حکایت از این معنا دارد.
با مترو به بهشت بروید

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که چرا اعضای شورای شهر تهران به دنبال حرکت نمادین هستند؟ معمولا سفر با مترو آنهم در واگن خالی و بدون حضور مردم یک حرکت نمادین آنهم در حد سران کشور است نه اعضای شورای شهر آنهم شورای شهر تهران.

اعضای شورای شهر تهران می‌توانستند در بدو ورود به سکوی مترو امام خمینی وارد واگن‌ها شوند. نمایندگان زن هم می‌توانستند در قسمت بانوان حضور داشته باشند.

آنها می‌توانستند در اولین روز کاری با مشکلات مردم روبرو شوند و حرف آنها را بشنوند. قطعا اگر این نمایندگان در این سفر بین مردم بودند اندازه یک سال کاری با مشکلات مردم و مترو تهران آشنا می‌شدند.

به عقیده نگارنده اعضای شورای شهر برای رفتن به خیابان بهشت باید از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند. مترو سوار شوند، اتوبوس گردی کنند از محل زندگی خود با تاکسی به دفتر شورای شهر بروند. اینکه آنها در خودرو خود بنشینند و فرد دیگری هم راننده باشد و کولر ماشین هم روشن، چندان کمکی به مشکلات شهری نمی‌کند.

به طور مثال فکر کنید یکی از این اعضای درون تاکسی نشسته است، شیشه ماشین باز است و مگس‌های سفید در حال جولان دادن هستند. یا تصور کنید در اول صبح یکی از این نمایندگان با هل و فشار وارد مترو شود. یا اینکه مترو تاخیر کند و آقا یا خانم عضو شورای شهر با تاخیر به جلسه شورا برسد.

شهردار تهران نیز باید اینگونه باشد. هرچند وقت یکبار شهردار باید مترو سوار شود. باید به اتوبوس به محل کار خود برود. خداروشکر که خیابان بهشت ( خیابانی که شهرداری تهران و شورای شهر در آنجا هستند) هم دسترسی مترو دارد و هم اتوبوس و تاکسی.

می‌شود به اعضای شورای شهر کارت چهارساله مترو و اتوبوس داد تا آنها هر روز از این وسائل استفاده کنند. حل کردن مشکلات شهر تهران چندان سخت نیست ابتدا باید این مشکلات را شناخت بعد برای آن نسخه پیچید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین.خبر خوبی بود

    • بدون نام

      شورا با این کار می خواهد ثابت کند که از این به بعد مرد و زن قاطی سوار مترو شوند

    • مریم

      دلتون خوشه ؟ استغفرالله مگه اینا واسه دردهای مردم اومدن تو شورا ؟

    • بدون نام

      بازم اصولگرا مثلا تیتر جنجالی
      بای بای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج