جاباما
۵۸۷۶۶۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شیائومی از دوربین MIJIA Compact رونمایی کرد

شرکت شیائومی به صورت رسمی از دوربین اختصاصی با نام میجیکا کامپکت (MIJIA Compact) رونمایی کرد که ضمن ارائه قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K از تکنولوژی تثبیت تصویر ۶ محوره (۶-Axis Stabilization) هم بهره می‌برد. این دوربین قرار است با قیمت بسیار خوب ۱۰۵ دلار روانه بازار شود.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: شرکت شیائومی به صورت رسمی از دوربین اختصاصی با نام میجیکا کامپکت (MIJIA Compact) رونمایی کرد که ضمن ارائه قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K از تکنولوژی تثبیت تصویر ۶ محوره (۶-Axis Stabilization) هم بهره می‌برد. این دوربین قرار است با قیمت بسیار خوب ۱۰۵ دلار روانه بازار شود.
شیائومی از دوربین MIJIA Compact رونمایی کرد

همه ما شیائومی را به عنوان یک شرکت تولید و عرضه کننده گوشی‌های مقرون به صرفه می‌شناسیم، اما شیائومی فقط در زمینه تولید اسمارتفون‌ها فعالیت ندارد و گجت‌های الکترونیکی دیگری را هم طراحی می‌کند. در همین راستا این شرکت چینی از جدیدترین دوربین خود بام اختصاصی MIJIA Compact رونمایی کرد. این دوربین قرار است با قیمت مقرون به صرفه ۱۰۵ دلار روانه بازار شود.
شیائومی از دوربین MIJIA Compact رونمایی کرد

دوربین MIJIA Compact قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K را دارد و از نظر ابعاد یک دوربین فشرده و کوچک است. بنابراین حمل و نقل این دوربین به سادگی صورت می‌پذیرد. بدنه دوربین مذکور ابعاد ۲۹.۵ در ۴۲.۷ در ۷۱.۵ میلیمتر را ارائه می‌کند و وزن آن فقط ۹۹ گرم است. یک صفحه نمایش لمسی ۲.۴ اینچی در این دوربین بکار رفته که از طریق آن می‌توانید علاوه بر اعمال تنظیمات مورد نظرتان، ویدئوها و عکس‌هایی که ضبط می‌کنید را هم مشاهده نمایید.
شیائومی از دوربین MIJIA Compact رونمایی کرد

دوربین MIJIA Compact از چیپ Ambarella A۱۲S۷۵ و سیستم کاهش نویز حرکتی سه بعدی (۳D Motion Noise Reduction) بهره می‌برد و امکان تصحیح اعوجاج لنز را ارائه می‌کند. این دوربین همچنین قابلیت عکسبرداری با فرمت خام (RAW Format) را هم ارائه می‌کند. لنز دوربین آن مدل IMX۳۱۷ برند سونی با دیافراگم F۲.۸ و زاویه دید ۱۴۵ درجه‌ای است. این لنز دوربین توان ضبط عکس‌های با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل یا ۴K و همچنین ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ فریمی ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارد.
شیائومی از دوربین MIJIA Compact رونمایی کرد

اما یکی از ویژگی‌های جالب دوربین MIJIA Compact شیائومی مربوط به بهره‌مندی آن از سیستم تثبیت تصویر الکترونیکی ۶ محوره می‌شود. بدین منظور دوربین مذکور به یک ژیروسکوپ سه محوره و یک شتاب سنج سه محوره مجهز شده است. حالت‌های ضبط ویدئو هم در این دوربین شامل حالت اسلوموشن یا صحنه آهسته، زمان گریز (Time Lapse) و تصویربرداری پشت سر هم و با سرعت بالا می‌شود.
شیائومی از دوربین MIJIA Compact رونمایی کرد
متاسفانه به ظریفت دقیق باتری دوربین MIJIA Compact اشاره‌ای نشده، اما شیائومی مدعی است که باتری آن با یک بار شارژ کامل می‌تواند امکان ضبط 2 ساعت ویدئوی 4K و 3 ساعت ویدئوی فول اچ‌دی را ارائه کند!

دوربین نام برده شده از اتصال بلوتوث و وای فای پشتیبانی به عمل می‌آورد و به شیار SD هم مجهز است. حداکثر ظرفیت حافظه SD که می‌توان در دوربین MIJIA Compact از آن استفاده کرد برابر با 64 گیگابایت عنوان شده است. شیائومی اشاره کرده که این دوربین را با قیمت بسیار مطلوب 105 دلار روانه بازار می‌کند. نظر شما در رابطه با دوربین MIJIA Compact شیائومی چگونه است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      فکر کنم 64 گیگ کم باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج