۵۸۷۶۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیت الله جنتی: دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت محترم فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست، گرفتاری و مشکلات مردم، مسائل اقتصادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای دوازهمین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز پنجشنبه (دوم شهریورماه) در تهران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، بر استفاده برکات معنوی این ماه شریف به ویژه اعمال روز عرفه تأکید کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در اسلام به شهادت مدافع حرم اهل بیت(ع)؛ محسن حججی پرداخت و تصریح کرد: شهادت این جوان مخلص آثار و برکات فراوانی داشت و بار دیگر جامعه ما را به رایحه جهاد فی سبیل الله و شهادت در خدا عطرآگین نمود و در بین همه اقشار مردم شور و حرارتی وصف ناشدنی ایجاد کرد و من مطمئنم این شور و حال معنوی و تجلیل از خانواده آن شهید از سوی مردم تا چهلم او در کشور ما جریان خواهد داشت.

وی افزود: ان شاءالله به زودی شاهد باشیم انتقام خون این شهید عزیز از داعش گرفته شود. بی شک این شهید بزرگوار و خانواده محترم او از اخلاص بالایی برخوردار بوده اند که خداوند این چنین آنان را نزد همه مردم عزیز نموده است.

جنتی ادامه داد: به لطف خدا امروز پس از گذشت حدود ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، شاهدیم که روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در بین جوانان ما موج می زند به نحوی که برای حضور در جبهه های سوریه و عراق و نبرد با داعش و گروه‌های تکفیری از یکدیگر سبقت می گیرند و بحمدلله این روزها طبق اخباری که می رسد این دو کشور اسلامی از لوث وجود گروههای تکفیری و داعشی دارد تطهیر می شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: من به جوانان عزیز توصیه میکنم شهید حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم را الگوی خود قرار داده و با تلاش در راه خودسازی و کسب معنویت، راه عزت دنیا و آخرت را بپیمایند.

جنتی با اشاره به شکل گیری کابینه دوازدهم، به دولتمردان توصیه کرد: دولت محترم فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست، گرفتاری و مشکلات مردم، مسائل اقتصادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

وی افزود: مردم اگر شاهد رونق اقتصادی در جامعه باشند پشتیبان دولت خواهند بود و امیدواریم دولت از همین ابتدای آغاز بکار سعی کند ظرف مدت کوتاهی تحولی در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایجاد نماید.

در ادامه جلسه، هیئت رئیسه محترم خبرگان رهبری، موضوعات مربوط به اجلاس آینده این مجلس را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسنا، سومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج