جاباما
۵۸۷۶۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

زمان انتشار بازی The Crew ۲ مشخص شد

با وجود اینکه «یوبی سافت» در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۷» حضور نیافت، اما این شرکت فرانسوی در کنار انتشار جزئیات تکمیلی، تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Crew ۲ را مشخص کرد.

وب سایت کلیک - حمید توحیدلو: با وجود اینکه «یوبی سافت» در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۷» حضور نیافت، اما این شرکت فرانسوی در کنار انتشار جزئیات تکمیلی، تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Crew ۲ را مشخص کرد.
زمان انتشار بازی The Crew 2 مشخص شد

اگر خاطرتان باشد، درست چند روز قبل از برگزاری کنفرانس شرکت یوبی سافت در نمایشگاه بزرگ E۳ سال میلادی جاری، این شرکت از نسخه دوم مجموعه پرطرفدار The Crew رونمایی کرد. سپس یوبی سافت در طی کنفرانس خود با انتشار تریلر مهیج و دیدنی، مشخص کرد که این عنوان ویدیویی در تاریخ نامشخصی از سال مالی جاری «یوبی سافت» عرضه خواهد شد. از این رو، متوجه شدیم که در صورت عدم بروز مشکل در طراحی، توسعه و ساخت بازی، عنوان The Crew ۲ پیش از تاریخ ۱۱ فروردین سال ۹۷ به دست طرفداران و بازیکنان خواهد رسید.

حال با وجود اینکه شرکت یوبی سافت رسما کنفرانسی در نمایشگاه بزرگ Gamescom ۲۰۱۷ برگزار نکرد، لیکن در طی این مراسم اطلاعات، جزئیات و ویدیوهای نسبتا زیادی از عناوین ویدیویی در حال توسعه این شرکت بازی ساز منتشر شد. بر اساس بیانیه جدید یوبی سافت، عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار The Crew ۲ در تاریخ ۱۶ مارس سال میلادی آینده (۲۰۱۷) مصادف با ۲۵ اسفند ماه سال ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

همچنین پیش بینی می شود نسخه ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو بازی The Crew ۲ از رزولوشن ۴K واقعی پشتیبانی می کند و این نسخه با نرخ فریم بالاتر و ثابتی اجرا خواهد شد.

البته باید بدانید برای تجربه این عنوان ویدیویی، لازم نیست تا ۲۵ اسفند منتظر بمانید چرا که در ادامه یوبی سافت اعلام کرده است بزودی نسخه آزمایشی و بتای از بازی The Crew ۲ منتشر خواهد شد. متاسفانه هنوز سازندگان تاریخ عرضه دقیق این نسخه را مشخص نکرده اند. جهت دریافت و تجربه نسخه آزمایشی، ابتدا باید در وب سایت رسمی بازی ثبت نام کنید. حال در صورتی که در قرعه کشی یوبی سافت برنده شوید، کدهای مخصوص این نسخه به پست الکترونیکی شما ارسال خواهند شد و می توانید بازی را به مدت محدود امتحان کنید.

زمان انتشار بازی The Crew 2 مشخص شد

گفتنی است؛ نسخه دوم بازی The Crew پا فراتر از نسخه پیشین گذاشته و دیگر فقط و فقط شامل مسابقات ماشینی نیست بلکه مسابقات هواپیماها و موتور سیکلیت هم به نسخه اصلی آن اضافه شده اند. بدین خاطر، تنوع مسابقات به قدری زیاد شده که هرگز از تجربه چند ساعته بازی خسته نخواهید شد. از جمله وسایل نقلیه بازی می توان به خودرو مسابقه ای و آف رود، موتور سیکلت های مسابقه ای و پرشی، قایق، هلی کوپتر و هواپیمای تک نفره مسابقه ای اشاره کرد.

در بازی The Crew ۲، همانند نسخه قبلی، می توانید در جهان باز ایالات متحده آمریکا به گشت و گذار بپردازید و با دوستان و حریفانتان مسابقه بدهید. همان طور که اشاره کردیم، قرار نیست فقط با ماشین در مسابقات شرکت کنید چرا که مسابقات ویژه ای هم برای سایر وسیله های نقلیه نظیر موتور سیکلت ها، هواپیماهای تک نفره، قایق های پرشی و … در نظر گرفته شده است. بر اساس گفته های سازندگان، مسابقات بازی The Crew ۲ به چهار دسته بندی مسابقات خیابانی، مسابقات آزاد (freestyle)، آف رود (off-road) و مسابقات حرفه ای (Pro) تقسیم می شود.

در جریان بازی می توانید بین سه محیط مختلف از جمله خشکی، دریا و هوا سوییچ کنید. به بیان دیگر، فرض کنید با ماشین مسابقه ای خود در حال رانندگی بر روی پل گلدن گیت (Golden Gate Bridge) در سان فرانسیسکو هستید. حال می توانید به رودخانه رفته و به سرعت به قایق خود سوییچ و ادامه مسیر را با قایق طی کنید. این موضوع برای سوییچ به هواپیما نیز صادق است.

در پایان، شرکت یوبی سافت در کنار اعلام تاریخ انتشار The Crew ۲، جزئیات و اطلاعاتی از جوایز ویژه پیش خرید بازی ارائه کرد. بر این اساس، افرادی که عنوان ویدیویی مورد انتظار The Crew ۲ را پیش خرید کنند، سه روز زودتر از سایر بازیکنان (۲۲ اسفند) به نسخه اصلی بازی دسترسی خواهند داشت. همچنین سازندگان یک پک وسیله نقلیه به نام Legendary Motors Pack را برای پیش خریداران بازی در نظر گرفته اند. ناگفته نماند، نسخه گلد بازی نیز شامل دو پک وسیله نقلیه و سیزن پس می شود.

زمان انتشار بازی The Crew 2 مشخص شد

در ادامه می توانید جزئیاتی از مزایای پیش خرید و محتویات دو نسخه دیلاکس و گلد بازی آگاه شوید.
  • با پیش خرید تمامی نسخه های بازی The Crew 2، به پک Legendary Motors Pack دسترسی خواهید داشت که این بسته شامل ماشین مسابقه ای Mercedes-AMG C 63 Touring Car 2016 و موتور Harley-Davidson Iron 883 2017 است.
  • نسخه دیلاکس بازی ضمن بهره مندی از بسته Legendary Motors Pack، شامل بسته دیگری به نام Motorsports Deluxe Pack نیز می شود که در این بسته ماشین Ford F-150 Raptor Race Truck 2017، Abarth 500 2008 Monster Truck Edition و هواپیمای Pilatus PC-21 حضور دارند. به علاوه، در این نسخه سه پوشش مختلف هم برای شخصیت شما در نظر گرفته شده است.
  • نسخه گلد بازی در تاریخ ۱۳ مارس سال میلادی ۲۰۱۸ (۲۲ اسفند) به دست خریداران خواهد رسید که شامل دو بسته فوق (Motorsports Deluxe Pack و Legendary Motors Pack) و سیزن پس بازی است. قیمت نسخه دیجیتالی گلد بازی ۱۰۰ دلار و قیمت نسخه فیزیکی گلد بازی نیز ۱۱۰ دلار خواهد بود. علت این اختلاف قیمت ۱۰ دلاری، استیل بوک بازی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج