۵۸۷۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حامد بهداد مهمان ششمین برنامه «سی و پنج»

سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» که تا کنون پنج قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، شنبه چهارم شهریور در ششمین قسمت میزبان حامد بهداد خواهد بود.

خبرگزاری خبرآنلاین: سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» که تا کنون پنج قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، شنبه چهارم شهریور در ششمین قسمت میزبان حامد بهداد خواهد بود.

فریدون جیرانی در ششمین قسمت از سری جدید این برنامه، میزبان حامد بهداد خواهد بود. این برنامه ساعت ۹ امشب به صورت زنده روی دو سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir) و آی‌نت (inet.ir) پخش می‌شود.

شنبه ۲۸ مرداد منیژه حکمت میهمان پنجمین برنامه زنده «سی‌ و پنج» بود.

فصل قبلی برنامه ۳۵ به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما سری جدید این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران و همزمان روی دو سامانه‌ تی‌وی‌نت و آی‌نت به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین پس از پخش زنده این برنامه‌، تکرار ضبط‌شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند هر زمان که مایل بودند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.

سامانه‌ «تی‌وی‌نت»، محصول شرکت نشر الکترونیک ایران، دارای «پروانه فعالیت اپراتور خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV) » از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و «آی‌نت» نیز به عنوان سرویس اشتراک ویدیو تحت لیسانس شرکت نشر الکترونیک ایران، «پروانه تصدی رسانه بر خط کاربرمحور» را از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

کارنامه هنری حامد بهداد

حامد بهداد متولد سال ۱۳۵۲ در مشهد است. بهداد برای اولین بار با فیلم آخر بازی همایون اسعدیان وارد دنیای سینما شد. جالب اینکه او به خاطر بازی در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد. بوتیک حمید نعمت‌الله، این زن حرف نمی‌زند احمد امینی، کافه ستاره سامان مقدم و باغ فردوس، پنج بعدازظهر سیامک شایقی فیلم‌هایی بودند که او در سال‌های بعد در آنها بازی کرد.

در سال ۸۵ برای بازی در فیلم روز سوم به کارگردانی محمدحسین لطیفی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر شد. همین اتفاق بار دیگر و در سال ۱۳۸۸ و برای بازی در فیلم هفت دقیقه پاییز علیرضا امینی برای او رخ داد. یک سال بعد بازی در فیلم جرم مسعود کیمیایی برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به ارمغان آورد.

حامد بهداد در سال ۹۲ و برای بازی در فیلم آرایش غلیظ به کارگردانی حمید نعمت‌الله نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر شد.

بهداد با کارگردانان مهم و مختلفی کار کرده است. آدم عبدالرضا کاهانی، تسویه حساب تهمینه میلانی، زندگی با چشمان بسته رسول صدرعاملی، محاکمه در خیابان مسعود کیمیایی، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره بهمن قبادی، پرتقال خونی سیروس الوند، سعادت آباد مازیار میری، نارنجی‌پوش و چه خوبه که برگشتی داریوش مهرجویی، زندگی جای دیگریست منوچهر هادی، هفت ماهگی هاتف علیمردانی و نیمه شب اتفاق افتاد تینا پاکروان از آن جمله‌اند.

یک مشت پر عقاب، آخرین دعوت، کیمیا و دندون طلا هم از سریال‌هایی هستند که حامد بهداد در آنها ایفای نقش کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج