۵۸۷۷۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

البرز، صاحب فرودگاه می‌شود

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام از موافقت اولیه شورای سازمان هواپیمایی کشوری با مسافربری شدن فرودگاه پیام خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام از موافقت اولیه شورای سازمان هواپیمایی کشوری با مسافربری شدن فرودگاه پیام خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات هوایی پیام، سعید زرندی در مراسم جشن سالگرد ازدواج نورانی حضرت علی (ع ) و حضرت زهرا (س) و شروع ماه پر برکت ذی الحجه به بیان گزارشی در مورد فعالیت های توسعه منطقه ویژه اقتصادی و بخش فرودگاهی پرداخت و اظهار کرد: در ابتدا مشکلات و موانعی در روند توسعه منطقه پیام به چشم می‌خورد که با توجه به برنامه ریزی بیست گانه‌ای که اعضاء هیات مدیره با مشاوره بخش خصوصی برای پیشرفت و تامین منابع زیر ساختی مجموعه ترسیم کرده‌اند امیدواریم شاهد رونق و شکوفایی هر چه بیشتر فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام باشیم.

وی افزود: در ابتدای شروع کار دو برنامه بسیار بزرگ پیش روی ما قرار داشت یکی بحث مسافری شدن فرودگاه و دیگری موضوع اراضی و نحوه مشارکت با سرمایه گذاران که در این خصوص با مشاوره صورت پذیرفته و تدوین بیست برنامه توسعه فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی سعی کردیم زمینه را برای تحقق این دو موضوع فراهم کنیم.

زرندی با اشاره به دریافت نظرات، انقادات و پیشنهادات کارکنان و مدیران عنوان کرد: در مجموعه پیام سعی بر این بوده که از نظرات و تجربیات سازنده کارکنان و مدیران استفاده مناسب شود که نظرات کارشناسی از سوی کارکنان و مدیران ارائه شده و از بسیاری از این نظرات و انتقادات استفاده مطلوب بعمل آمده است .

زرندی گفت: با توجه به پیگیری‌های اعضای هیئت مدیره تلاش و کوشش بسیاری برای رفع موانع موجود در خصوص مسافری شدن پیام انجام و خوشبختانه با این مهم در شورای سازمان هواپیمایی کشوری موافقت اولیه صورت پذیرفته و مجوز آن هم صادر شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های دکتر واعظی از مجموعه پیام اظهار امیدواری کرد: با توجه به سمت جدید ایشان به عنوان رئیس دفتر ریاست محترم جمهور دستورات صادر شده ایشان در رابطه با مسافری شدن پیام ان شاالله بزودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام به انتخاب مهندس جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات اشاره کرد و افزود : ایشان فردی خوش ذوق و پرتحرک هستند و یقینا با توجه به رویکرد تحول آفرین ایشان شاهد پیشرفت و رونق هر چه بیشتر مجموعه پیام خواهیم بود .

زرندی در ادامه به تشریح پروژه‌های در دست اقدام توسعه‌ای پیام پرداخت و عنوان کرد: در حال حاضر پروژه نوسازی و تکمیل برج مراقبت و هفت کیلومتر دیوار کشی در ضلع شمالی فرودگاه پیام در دست اقدام است.

رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به برنامه طرح جامع منطقه ویژه که یکی از بیست برنامه توسعه ای منطقه است، افزود: با همکاری و مشاوره بخش خصوصی این طرح در حال اجرا بوده و تاکنون پیشرفت چشم‌گیری نیز داشته که با عملیاتی و اجرایی شدن این طرح، نقشه راه و افق چشم انداز منطقه ویژه پیام ترسیم خواهد شد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هشترودی

      لازم به یادآوری است که آقا زاده ها و نور چشمیها از این فرودگاه انواع کالاهای مورد نظر خود را وارد میکنند.

    • بدون نام

      به نظر تنها چیزی که مهم نیست تکلیف زمینهای فرهنگیان و تجهیزات مدارس و و سایر اقشار ضعیف هستش که نزدیک به سی ساله رها شده و هیچ کس پاسخگو نیست ..‌.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج